Whehehehequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had ook iets lopen bij de AH, maar dan zou m'n vriendje m'n leidinggevende worden.. Laten we dat maar niet doen
Je hoofd loopt overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even alles in mijn agenda schrijven wat ik komende weken ga doen. tis zoveel
awwwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
Trouwens, Zorro liep net met zo'n klein verfrollertje in zijn bekkie rond
Had hij weer uit mijn verfkist gehaald, niks is veilig met dat beest
Nou heeft hij nieuwe witte stippen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
oh, do me, do me!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Trouwens voor wie de calo's van vanavond weer kwijt wil, ik heb info waarvan je maaginhoud met sneltreinvaart weer naar buiten komt.
Ik ookquote:
Was een schonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou heeft hij nieuwe witte stippen?
Via welk gat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Trouwens voor wie de calo's van vanavond weer kwijt wil, ik heb info waarvan je maaginhoud met sneltreinvaart weer naar buiten komt.
Ahwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
Neeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Mahtin Morero wordt zo even KABOEM doodgeschoten op NL 3
Vertel!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |