Dat is discutabel, denk dat mijn zussen vinden van nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het dan maar alleen de goede dingen zijn
dan doe je het goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is discutabel, denk dat mijn zussen vinden van niet
Ja hèquote:
dan gaat het dus redelijk goed met moeders. mooi tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hè
Broertje is nu officieel eerste mantelzorger. (al bijna 2 maanden) en wat denk je... die is nog nooit gebeld
Ik zal het morgen wel te horen/zien krijgen. Heb een doosje Quality Streets voor haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan gaat het dus redelijk goed met moeders. mooi toch
wat een verwennerijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal het morgen wel te horen/zien krijgen. Heb een doosje Quality Streets voor haar.
waar baseer je dat opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Boh, jij (kokje) beschikt duidelijk over een uitgebreidere woordenschat dan ik. En dat terwijl je alleen maar plaatjes kijkt
Dat plaatjes kijken? Dat heb je zelf altijd gezegd, en de Donald Duck op het toilet hebben ipv de playboy zegt genoegquote:
maar dan weet je toch nog niet of mijn woordenschat groter is dan die van jou? heb van jou al hele vreemde woorden voorbij zien komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat plaatjes kijken? Dat heb je zelf altijd gezegd, en de Donald Duck op het toilet hebben ipv de playboy zegt genoeg
De Ka-uu-teequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar dan weet je toch nog niet of mijn woordenschat groter is dan die van jou? heb van jou al hele vreemde woorden voorbij zien komen
weet je hoe vaak ik die eerste gebruikt heb in mijn levenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Ka-uu-tee
Die legt het toch af tegen de Toque en laque van jou hoor
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik die eerste gebruikt heb in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gebruikt en gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in mijn vorige leven veel aan sport gedaan weet je nog![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruikt en gezegd.
Heb in mijn vorige leven veel aan sport gedaan weet je nog
http://www.imdb.com/title/tt0070130/quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, kokje, je had het laatst over een film over eten La grande bouffet, waarbij ik op een andere 'vleessortige' film uitkwam die jij denkelijk bedoelde. Kan het 'Festen' geweest zijn.
Beetje gefrusteerd dat ik niet weet over welke eet-film je het had
Ow, dat was wel de vleesfilm waarop ik uitkwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0070130/
denk ik welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat was wel de vleesfilm waarop ik uitkwam![]()
Safe voor mijn tere kinderzieltje om te kijken?
quote:
zag het voorbij komen, maar niet mijn programmaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, moest vanavond nog aan je denken. Lieke op tv
Ook daar moest ik aan denkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag het voorbij komen, maar niet mijn programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |