Leven lang geen aardappelen meer eten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:56 schreef LompeHork het volgende:
Je ontvangt ¤100.000
Ik ben van mening dat je de geschiedenis niet moet veranderen, hoe slecht dan ook. Er zijn lessen van geleerd.
Leuk idee trouwens, dit topic.
Je leven lang geen water meer drinken / Je leven lang geen aardapapelen meer eten.
De beslissende stemmer zijn waardoor Geert Wilders premier wordt en jij als beloning koning van Noord-Brabantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef il_Tonno het volgende:
Friesland of Limburg van de aardbodem laten verdwijnen?
okee de laatste paar zijn niet echte dilemma's maar ach het is maar een spel
Uit een vliegtuig op 10km hoogte springen zonder uitrusting / de beslissende stemmer zijn waardoor Geert Wilders premier wordt en jij als beloning koning van Noord-Brabant
Tietenquote:
wtfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef Oohm het volgende:
Billen
Geslachtsverandering / Een jaar lang gratis boodschappen
Ontopic postenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
DILEMMA jongens
Ontopic posten of een trap in je kruis?
Een trap in mijn kruis.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
DILEMMA jongens
Ontopic posten of een trap in je kruis?
Forever alonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Oohm het volgende:
Halle Berry
Forever alone, Forever depressief
De laatste, iedereen in de wereld leeft relatief gezond.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef TheHappyPrince het volgende:
Kleine dikke![]()
100 miljoen euro krijgen/supergezond zijn en oud worden/altijd gelukkig zijn of: iedereen in de wereld leeft relatief gezond, geen armoede meer (maar niemand echt rijk, geen echte luxe meer) of ziektes zonder dat er overbevolking komt of grondstoffen opraken.
WO1quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Weka het volgende:
Seks hebben met de hertogin van Alfa
WOI of WOII
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Straalkachel het volgende:
elke dag vlees aardappelen groenten
kilo veren of kilo lood?
Geitenkaas.quote:
Liever gewoon veilig zijn dan de kans hebben om mogelijk opgepakt of vermoord te worden, daarnaast speelt geld geen rolquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Stofzuigerzak het volgende:
BMW (6 serie)
Bij een bende aangesloten zijn en rijk zijn en voor je leven vrezen....... of bij de politie werken en arm zijn en thuis veilig zijn
digitaal, minder wrang als ik 'm in de prullenbak flikkerquote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef kawa4 het volgende:
5 uur per opruimen dan maar,
Digitaal horloge of analoog
Ik ben lui, dus liever rotzooiquote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef AppleOcean het volgende:
Compiter, is toch een tivusding.
Rotzooi op je kamer en nooit opruimen of heel netjes en 5 uur per week lopen schoonmaken en opruimen
Restaurant met familie.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef AppleOcean het volgende:
Koud.
Restaurant met familie of met vriendin naar de mac?
Kut verkeerde topic sorry.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef AppleOcean het volgende:
Ohja als ik er een cd instop dan valt de laptop uit. De brander doet ook niks. Is sinds gisteren.
Amerika, Azië hebben ze enge ziektes.quote:
capuchon aan je truiquote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
fietsen
capuchon aan je trui/geen capuchon aan je trui
Boot, hoef je niet bij te trappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:48 schreef maan_man het volgende:
Je vriendin beffen, want ik heb zelf geen vriendin.
Boot / Waterfiets
Super pcquote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef Coca_Cola het volgende:
Epo
Een supercomputer/4 weken gratis vakantie in de duurste kamer met onbeperkt gratis eten en drinken in het four seasons hotel in Hawaii.
¤ 1000quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef Coca_Cola het volgende:
Neuken.
(Voor de vrijgezellen) Vanavond een vriendin krijgen en seks met haar hebben./Vanavond ¤1000 krijgen.
ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vriendin.
Willekeurig iemand op aarde krijgt een hartaanval en jij krijgt 100.000 euro. Ja/nee
Been eraf.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef smitjew het volgende:
Voor altijd superhigh
Arm eraf of been eraf ?
vriendin niet bevredigenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:30 schreef Snowbells het volgende:
Zelf knap.
Nooit meer kunnen fappen of nooit meer je vriendin/vriend kunnen bevredigen?
nuchter.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:33 schreef AppleOcean het volgende:
niet meer fappen, dan ga je gewoon neuken toch? niet moeilijk.
dronken of nuchter
Wel geld en geen vrienden (zo rol ik al)quote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef .Neovo. het volgende:
Stalin
Wel geld en geen vrienden, wel vrienden en geen geld
Mezelf aangevenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:01 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Wel geld en geen vrienden (zo rol ik al)
Je aangeven of je moeder laten opdraaien voor je daden.
autismequote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef Coca_Cola het volgende:
Drie piemels tegelijk in mijn anus. Is tenslotte toch tijdelijk.
Klassiek Autisme of ziekte van Crohn.
Nee, antwoord ik net als de twee bovenste niet op.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Scuidward het volgende:
Lelijkste.
Nu direct dood of morgen door een zwaar en pijnlijk ongeluk.
Shag opeten.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Refurb het volgende:
Margaritha.
Poepseks met Johan Derksen of shag opeten?
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Dhaha het volgende:
luxe badkamer want dan heb ik een jacuzzi
patat of friet
Kroket.quote:
hele luxe badkamer, ik kan uren in een jacuzzi liggen, en hygiene is belangrijkquote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee, antwoord ik net als de twee bovenste niet op.
[..]
Shag opeten.
Een hele luxe keuken of hele luxe badkamer.
ijzel.quote:
ken ik niet, dus - `60.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef maan_man het volgende:
plastic
Mario Balotelli heeft een IQ van + 60 / Mario Balotelli heeft een IQ van - 60
alles zien, anders word je knettergek.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef Coca_Cola het volgende:
+60
Vanuit je kamer alles kunnen horen op aarde of alles kunnen zien op aarde.
Hitler was nooit geboren.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ken ik niet, dus - `60.
hitler was nooit geboren/ stalin was nooit geboren
redtube, tube 8 ken ik niet.quote:
partner snurkt, ik slaap toch overal doorheen of blijf wakker tot half 6 en sta om savonds wel een keer opquote:
ohja maar blanke vla mag wel -.-quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef Weka het volgende:
Koffie.
Negerzoen mag of nee, zoen moet, negerzoen is racistisch.
New of oldbie?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Nanonoko het volgende:
jij maar, ik ben lui
ik weet hoe je een afbeelding post / ik weet niet hoe je een afbeelding post
help!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |