Zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef Wesley92 het volgende:
Nu is mijn vraag wat beter helpt tegen zweten
Krijg je deze deodorant ook in for men?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Ken het probleem, van alles geprobeerd. Uiteindelijk paar weken terug via een ander topic op FOK! gehoord over SyNeo 5. Wel duur, maar werkt perfect!
Is geen deo. Je spuit hetbop voordat je gaat slapen. Het is zowel voor mannen ls vrouwen. Daarnaast gebuik je ook gewoon een deo. Op het doosje staat dat het 5 dagen beschermt. Ik gebruik het iets vaker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Krijg je deze deodorant ook in for men?
Dat geldt voor alles, ook voor botox injecties. Maar onder de oksels geurt het meer en is het meer op een plek. Dus beter verdelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef M1stral het volgende:
Die Syneo en andere meuk zorgt er vaak voor dat je op andere plekken meer gaat transpireren had ik vernomen.
Gelukkig zweet ik niet overmatig.
Kan uit ervaring vertellen dat dit níet zo is. Gebruik nu al maanden Odaban, en dat spul is echt briljant. Droge oksels all the way, waar ik vroeger al met een stukje fietsen zweetplekken had, en zweet elders niet meer dan anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef M1stral het volgende:
Die Syneo en andere meuk zorgt er vaak voor dat je op andere plekken meer gaat transpireren had ik vernomen.
Gelukkig zweet ik niet overmatig.
Brand odaban niet heel erg ? hoe gebruik jij het ?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Burbujas het volgende:
Het enige dat bij mij werkt is een anti-transparant zoals Syneo 5 of Odaban. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
In principe niet, denk alleen als je je oksels geschoren hebt. Ik doe twee spuitjes per oksel, rechtstreeks met de verstuiver, elke 4-5 dagen. Werkt echt uitstekend!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Brand odaban niet heel erg ? hoe gebruik jij het ?
rechtstreeks ?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
In principe niet, denk alleen als je je oksels geschoren hebt. Ik doe twee spuitjes per oksel, rechtstreeks met de verstuiver, elke 4-5 dagen. Werkt echt uitstekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |