kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Sorry vas ben te brak om nog te neuke kn nie langskomme
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbusters
[ afbeelding ]Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:26 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb het echt niet meezitten met sporten, van de week mijn rechterknie geblesseerd en nu mijn linkervoet.. Beterschap ouwe!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt nu wel dat vas sowieso een keer onverwachts het ergste trypophobia plaatje ooit hier gaat posten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kut man. Beterschap ouwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jong jij bent echt zo raar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.![]()
Terechte post, van hem. Vervelend hè?quote:
Even opgezocht en ik vind 'm meesterlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.
Nee, deze man DM't me sowieso gare shitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terechte post, van hem. Vervelend hè?
Serious? Het lijkt echt zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, deze man DM't me sowieso gare shit.
Voor de haatseks..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moeder![]()
My point being is van het padje afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |