Als zo'n jongen achter je aan zit vindt ie je dus lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Caligynephobia- Fear of beautiful women.
De lelijke mensen hebben nog hoop
één seconde dacht ik..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
Consecotaleophobia- Fear of chopsticks
Whait, What?
Ja klopt, een fobie is heel iets anders dan een angst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Heb je dan niet gewoon claustrofobie?bij dat ingesloten
Sowieso voordat een angst een fobie is, daar zit volgens mij wel wat ruimte tussen zeg maar.
Bij fobieën moet ik echt denken aan die vrouw in zo'n talkshow die bang was voor perziken of iets dergelijks
quote:Didaskaleinophobia- Fear of going to school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Juminelle het volgende:
Is die show echt eigenlijk? Echt de raarste dingen komen daar altijd voorbij
Ja ik geloof het ook niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Sinji het volgende:
Ik heb er een gevonden die van toepassing is op mij
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.
Wie is utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, die postte ik laatst in dit topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef krioro het volgende:
Laat ik maar de eerste zijn dan. Deze heb ik.
Mephobia: Fear of becoming so awesome that the human race can't handle it and everyone dies.
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die postte ik laatst in dit topic.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.
Geen flauw idee, random tumblrpic.quote:
Ik voor alle insecten die groter zijn dan een lieveheersbeestjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef jna het volgende:
Ik ben lichtelijk bang voor vlinders. Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |