Niet opengedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?
Okquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?
Dat zou er ongeveer zo uitzien, alleen dan alle kleding nog een stuk korter:quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat zou er ongeveer zo uitzien, alleen dan alle kleding nog een stuk korter:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Had de bel niet gehoord of ik was niet thuis, maar sowieso zou ik voor Vas niet open hebben gedaanquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Stalken? Ik heb je foto allang als achtergrond en boven mijn bed hangen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, ben je mijn FB ook aan het stalken?
Snel alle lichten uit en uit het zicht stil op de grond gaan liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had de bel niet gehoord of ik was niet thuis, maar sowieso zou ik voor Vas niet open hebben gedaan.
Gatverdamme, ziet er smerig uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Geen voetbal aan het kijken come at me.
Mensen zijn aan het BBQen hier, ik ruik het en kwijl, en ik moet zo HIIT doen.
Tevens geïntrigeerd door:
Ziet er echt freaky uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Geen voetbal aan het kijken come at me.
Mensen zijn aan het BBQen hier, ik ruik het en kwijl, en ik moet zo HIIT doen.
Tevens geïntrigeerd door:
Haha de kop van die andere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
(Pic werkt niet maar) Haha de kop van die andere.
And I'm out, fijna avond y'all.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed weekend baas
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha de kop van die andere.
And I'm out, fijne avond y'all.En dat is duidelijk een Alpha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Al die gasten zijn gewoon gay hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Ik moet bekennen, sommige zou ik keihard doen.
Nee hoor, al laat dit filmpje me daar wel aan twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al die gasten zijn gewoon gay hoor.
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Grijp je kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengd
Jawel, voorlopig werken bij PostNL. Wel chill dat nachtwerk 140% uitbetaald word.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Grijp je kans.
Wel kut om te horen. Geen alternatieven?
Wat de fack manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven
Afmaken.quote:
knokploeg op af sturenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
SPOILER: Look what I foundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat mijn nachtrust![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef JackieBrown het volgende:
Euhj 200 kut TT, toch even postenkusjekroel
quote:
quote:
Duuusssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |