quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Komop man dat nigga.. Hier rillingen van krijgen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he, ik snap sowieso niet dat mensen zulke grote konten mooi vinden, maar ieder z'n eigen ding tokkk.
Appel kontjes daarin tegen.
quote:
Jij wel ja.quote:
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus reageren en editten. Je faal wordt epischer.
Jajaja, goed verhaal. Gewoon klep dicht houden en je verlies nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenTrue story, die man heeft ook een pokerface op de webcam je weet het nooit
Ik ga er toch niet tegeninquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jajaja, goed verhaal. Gewoon klep dicht houden en je verlies nemen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenTrue story, die man heeft ook een pokerface op de webcam je weet het nooit
Steek je penis in zo'n gat van die foto's, krengquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders had ik een ultrasone hondenfluit voor je gehaald, kreng.
en wat de neuk is dit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor dWc UIT de spoiler.
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen jequote:
kippen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen je
Ik zou mensen willen aanraden jou sowieso niks te vertellen, het belandt geheid buiten de privésfeerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen je
Nee hoor, of zijn foto's 'iets vertellen'?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou mensen willen aanraden jou sowieso niks te vertellen, het beland geheid buiten de privésfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I told you you have a beautiful body would you hold it against me?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbusters
[ afbeelding ]hij lijkt ook al op n wakrusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik ben niet bleek genoeg voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
If I told you you have a beautiful body would you hold it against me?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbusters
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Stil jijquote:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |