quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Amber moet gewoon een soort van skrillex kapsel nemen maar dan niet zo lang.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Met lang haar vond ik haar niet zo heel speciaal juist. Dit heeft wel wat imo
een kant opgeschoren kan best mooi zijn bij een dame. Jammer alleen dat je Skrillex gebruikt om het te benoemen. klinkt gelijk een stuk minder mooi.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Amber moet gewoon een soort van skrillex kapsel nemen maar dan niet zo lang.
Cassie en Cher Lloyd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
een kant opgeschoren kan best mooi zijn bij een dame. Jammer alleen dat je Skrillex gebruikt om het te benoemen. klinkt gelijk een stuk minder mooi.
Whut, jij hebt fifa?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Cassie en Cher Lloyd.
Nu even mannen verslaan met Fifa
Ik heb hem pas sinds vrijdag man, had hem toen niet gekocht omdat ik geen geld had. Wel een dik verschil met 11. 13 ga ik wel gelijk halen.quote:
Vaste waarde divisie 1 op de PS3.quote:
Ik wilde om je psn vragen, maar ik wil je niet laten huilen dus oefen nog maar even verder.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb hem pas sinds vrijdag man, had hem toen niet gekocht omdat ik geen geld had. Wel een dik verschil met 11. 13 ga ik wel gelijk halen.
Heb jij em ook?
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vaste waarde divisie 1 op de PS3.
[..]
Ik wilde om je psn vragen, maar ik wil je niet laten huilen dus oefen nog maar even verder.
Heeft toch geen zin, het is niet meer zoals bij 11 dat je de internetkabel eruit kon trekken.quote:
Sowieso Xbox.quote:
why so retarded?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
Ik ben ermee opgegroeid, begon met de PS1.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ken niemand na de basisschool die nog een Playstation had in mijn directe omgeving.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ja man ik zoek m'n FifaVolgens mij ligt ie nog bij JB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |