Al die gasten zijn gewoon gay hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Ik moet bekennen, sommige zou ik keihard doen.
Nee hoor, al laat dit filmpje me daar wel aan twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al die gasten zijn gewoon gay hoor.
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Grijp je kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengd
Jawel, voorlopig werken bij PostNL. Wel chill dat nachtwerk 140% uitbetaald word.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Grijp je kans.
Wel kut om te horen. Geen alternatieven?
Wat de fack manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven
Afmaken.quote:
knokploeg op af sturenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
SPOILER: Look what I foundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat mijn nachtrust![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef JackieBrown het volgende:
Euhj 200 kut TT, toch even postenkusjekroel
quote:
quote:
Duuusssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |