Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Doe jij dat maar tijdens toetsweekquote:Op [url=http://
forum.fok.nl/topic/1834675/12/25#113281229]zaterdag 23 juni
2012 18:30[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/
profile/359738]GeeftJeEnergie[/url] het volgende: [..] Ga wel
boosten dan
Cassano, Sneijder CDMquote:
Je kan in 1 wedstrijd toch 50x scoren en 50 passes gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doe jij dat maar tijdens toetsweek![]()
Vanaf volgende week vrijdag, nee echt. Echt.
Quotefaal
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je kan in 1 wedstrijd toch 50x scoren en 50 passes geven
Mwa denk dat ik eerst een echte CAM ga gebruiken daarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb di Natale op CAM in 352. Beestachtig.
Die Swansea-speler? Onlangs ook gehad, 1200 verkochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Situ in een brons jumbo pack. volgens udb 1.500 waard. Pakje er weer uit
Hmm even proberen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sliders aanpassen en de tijd aanpassen naar een half uur ofzo
Dat is m inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die Swansea-speler? Onlangs ook gehad, 1200 verkocht
laat gaan joh, gast kickt op (negatieve) aandachtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
C O N F E T T I
O
N
F
E
T
T
I
DM DIE GOZER DAN
Het was mijn laatste pogingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
laat gaan joh, gast kickt op (negatieve) aandacht
Koop hem dan als je kanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zoek een BPL cdm die minder kost dan 1k. Cabaye heb ik al
Lijkt me een underrated baasje inderdaad!quote:
Nee, ik open eigenlijk alleen maar 400c pakjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet jij ook een miljoen spelers verkopen/waarde checken straks als die IFs uit de pakjes zijn?gaat me echt veel tijd kosten straks, nu verkoop ik zo min mogelijk spelers omdat die te lang op tp blijven, en ik zo snel mogelijk ruimte vrij moet hebben voor mooaar pakjes
Verdedigend echt sterk, jammer dat EA weer niet snapt dat hij ook kan voetballen daarom is zijn passing en schot veel te laagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zoek een BPL cdm die minder kost dan 1k. Cabaye heb ik al
Als je andere CVM een beetje kan voetballen zit dat dus wel goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
Verdedigend een baas maar aanvallend een noob
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je andere CVM een beetje kan voetballen zit dat dus wel goed.
19.15?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
Verdedigend een baas maar aanvallend een noob
aspirine en gaan <3quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
ahha Simao de voetballer. Weetje wat dat betekent in het chinees? Kutpoes
dan was het jilhoe mao geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
ahha Simao de voetballer. Weetje wat dat betekent in het chinees? Kutpoes
Eerste jaar is doorzetten. Daarna genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
ik heb nu een halve week mijn gitaar en heb pas 2 akkoorden geleerd, omdat die stalen snaren nog best pijn doen. Kan me niet voorstellen dat ik binnen nu en een maand een liedje kan spelen
/OT
Ik heb wel eens een elektrisch gitaar +versterker gekocht op marktplaats waar ik nooit iets mee heb gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
ik heb nu een halve week mijn gitaar en heb pas 2 akkoorden geleerd, omdat die stalen snaren nog best pijn doen. Kan me niet voorstellen dat ik binnen nu en een maand een liedje kan spelen
/OT
quote:
Inderdaad. Gaat echt veel te easy.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
en de eerste 100K gaan naar mn main account overgeschreven worden. Ik hoop dat dit in FUT 13 ook nog kan zeg
Is nu binnen 5 dagen. dus dat is binnen 2 maanden een miljoen. Kan ik met FUT 13 rond deze tijd met een team van 3 miljoen spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Gaat echt veel te easy.
Hoe rijk ben je geworden van de methode? volgens mij zit jij in de categorie multi-miljonair?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FUT11 waren de discard prijzen lager dus toen was het moeilijker om winst te maken met bronze packs (maar nog steeds makkelijk) Overigens heb ik vandaag niet zo heel veel geluk dus ik maak nu verlies (ook omdat ik best veel discard)
Ik heb het meeste verdiend door bronze packs maar ook door wat goede silver packs en ik heb in het begin een aantal zeer goede deals gehad. Bij elkaar heb ik nu inderdaad best veel opgebouwd, hoeveel al mijn spelers waard zijn weet ik nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe rijk ben je geworden van de methode? volgens mij zit jij in de categorie multi-miljonair?
Haha, ja echt bizar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is nu binnen 5 dagen. dus dat is binnen 2 maanden een miljoen. Kan ik met FUT 13 rond deze tijd met een team van 3 miljoen spelen
trek die lijn maar door met clubsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, ja echt bizar.
__
De afgelopen potjes wals ik trouwens over al m'n tegenstanders heen. Zit echt in een flow, alles lukt.Jara ramt ze er ook achter elkaar in, net als Vela. In mijn B-team dan.
Kom eraan!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
trek die lijn maar door met clubs:D
Of je kan weer naar de hoeren hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is nu binnen 5 dagen. dus dat is binnen 2 maanden een miljoen. Kan ik met FUT 13 rond deze tijd met een team van 3 miljoen spelen
lol, en dat dankzij de bronze packsquote:
Ja hoe kan het dat jij hier zo vaak komt, ja ik open brons packsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
missen wel een any als Rijst niet meedoet
[..]
lol, en dat dankzij de bronze packs
3 miljoen is 300 euro.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 miljoen is 300 euro.
Dat zijn 3 hogere categorie hoeren
6 dames op de wallen
of 30 heroïne hoeren
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 miljoen is 300 euro.
6 dames op de wallen
of 30 heroïne hoeren
k chill, ik moet het ook echt lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Doet lijst niet mee? Anders wil ik wel ANY'en!
Fok meeting, iedereen betaalt 100k coinsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 miljoen is 300 euro.
6 dames op de wallen
of 30 heroïne hoeren
Het beste idee dat ik heb gelezen sinds ik op fok! zitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fok meeting, iedereen betaalt 100k coins
Dan selecteer je meteen wat mensen weg
Goed nummer is datquote:
Vroeger luisterde ik dit welquote:
Kasthomo.quote:
Gewoon tof nummertjequote:
Radio Veronica gewoonquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Radio Veronica gewoon
Zitten sowieso heel veel goede nummers in de oude GTA's
Ook niet verkeerdquote:
Wat zit erachter?quote:
Stimmt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nummer uitgebracht in de tijd dat Duitsland nog gesplitst was.
Dat vind ik dan een irritant nummerquote:
De RB die vaker RW staat dan RB?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stimmt.
Ik ga tegen mijn principes in met Dani Alves spelen![]()
Lol, dit nummer hoor je nog best vaak op de radio.quote:
Yepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De RB die vaker RW staat dan RB?
Nee, de keeper Dani Alves.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De RB die vaker RW staat dan RB?
Als het nou Sergio Busquets was, was het een goeie keeper, 99 diving xddddquote:
Verkapte rickroll gewoon, baasquote:
Verkapt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkapte rickroll gewoon, baas
Ten eerste wilt Poker niet, en ten tweede zit Quel in Londen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste potje clubs trouwens 8-0 gewonnen.
Durven jullie nog, FC Pino?
Als ze jullie vanmiddag hadden zien spelen zouden ze wel durvenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
vanmiddag 3 -2 verloren toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon niet op ingaan manquote:
Dit vraag ik me soms ook af jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe mensen zo snel die contracten eraf krijgen. Speler is verkocht en binnen een uur zijn 7 contracten eraf. Alles leaven ofzo?
Als je een speler discard komt dat er ook te staan. Waarom mensen een speler kopen en hem dan voor minder discarden is ook onverklaarbaar though.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe mensen zo snel die contracten eraf krijgen. Speler is verkocht en binnen een uur zijn 7 contracten eraf. Alles leaven ofzo?
Haha oke dat wist ik niets. Wel vreemd inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een speler discard komt dat er ook te staan. Waarom mensen een speler kopen en hem dan voor minder discarden is ook onverklaarbaar though.
+/- 10kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet denk ik wel wat waard zijn
Wat heb jij voor fucked-up resolutie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet denk ik wel wat waard zijn
Lol Spanje zal dit makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
L'équipe zet het zo neer maar dat lijkt mij wat vreemd. [ afbeelding ]
Malouda op 10 hebben ze wel eens eerder gedaan maar Debuchy rechtsbuiten
Volgens mij wel, geen idee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoelaat begint de pot?
20:45 toch?
Altijd jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoelaat begint de pot?
20:45 toch?
Ja, maar je hebt volgens mij ook potten die om 20:00 al beginnen, wist niet of 'ie nu dan al bezig was of nog moest komenquote:
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt volgens mij ook potten die om 20:00 al beginnen, wist niet of 'ie nu dan al bezig was of nog moest komen
Offline? Gewoon betere tegenstander.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef GlenSpey het volgende:
Met de Engelse 2e league club Plymouth Argyle heb ik met pijn en moeite de 1e league weten te bereiken maar nu wil het echt niet meer lukken. Het lijkt wel alsof de moeilijkheidsgraad van het spel zichzelf omhoog heeft gezet
Hem gewoon kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef bombmannl het volgende:
In happy hour 10.500 coins over, 7x bronze jumbo of 26 x 400c pack. Wat is het slimst al je bronze IF wil halen?
quote:Balotelli: 'Ik lijk op Peter Pan'
KIEV - Mario Balotelli staat zondag in Kiev tijdens de kwartfinales van het EK met Italië tegenover England, het land waar hij zijn brood verdient.
De veelbesproken spits van Manchester City deed zijn imago met een opvallende vergelijking weer eens eer aan.
''Ik zou Peter Pan kunnen zijn. Ik doe dingen graag op mijn eigen manier, met vrijheid. Ik ben alleen een stuk mannelijker dan Peter Pan'', verwees hij op de persconferentie naar de maillotdragende kinderboekenheld.
De Italiaan gaf verder aan veel zin te hebben om tegen een aantal van zijn teamgenoten te spelen. ''Ik wil winnen, zelfs al zijn het mijn vrienden. Ik wil dat zij verliezen.''
pff wat een gelukquote:
Ik wil wel (al is dit geen dmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
We hebben nog iemand nodig voor onze pricefix (ik en Lindgren.)
Stuur een dm naar Lindgren of mij als je mee wilt doen!
Dm lindgren!quote:
Beterschap man!quote:
jaquote:
?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Een pricefix met SB..ik pak vast de popcorn.
!quote:
Roypsv erbij en ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Daarom moet hij lindgren. dm'en.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roypsv erbij en ik ben er helemaal klaar voor.
Een Spaanse in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:47 schreef n0ir het volgende:
Wie kan mij vertellen welke kit dit is?
[ afbeelding ]
SD Huesca home of away kit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:47 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het BBVA logo al zitten..dan kan het nooit moeilijk te vinden zijn. Rayo gok ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:47 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel vreemd dat je dat logo ziet terwijl het geen club uit de Liga BBVA is maar uit de Liga Adelantequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je ziet het BBVA logo al zitten..dan kan het nooit moeilijk te vinden zijn. Rayo gok ik
Hij is niet op de marktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je dat logo ziet terwijl het geen club uit de Liga BBVA is maar uit de Liga Adelante
Ja ik had honderd pagina's BBVA doorgekeken maar het moest dus de Liga Adelante zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je ziet het BBVA logo al zitten..dan kan het nooit moeilijk te vinden zijn. Rayo gok ik
Ja zag het idd ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je dat logo ziet terwijl het geen club uit de Liga BBVA is maar uit de Liga Adelante
Ja, ik zei BBVA maar bedoelde LFPquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik zei BBVA maar bedoelde LFP
[ afbeelding ]
Ja, daarvoor bedank ik jullie ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
We moeten jou ook op de hoogte houden hè
?quote:
Debuchy viel...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
?
Bosscielny geeft aan dat hij de eerste man pakt, of dat zou iig logisch zijn. Vervolgens staat er dan nog iemand achter Kos en Clichy maar die laat Clichy maar gewoon lopen ...
Dus laat je je man weglopen. Dan zou je net zo goed allemaal bij het mannetje kunnen gaan staan die de voorzet wil gaan geven.quote:
Geen idee, weet ook niet of we hem als RCAM moeten rekenenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Natio en 1comp en natio is toch 5chem
RW 4321,quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook niet of we hem als RCAM moeten rekenen?
Ik ga even wat proberen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk team bedenken om Ibra - Toty Skrtel
3-5-2
En het budget is 75-100k (zonder Toty Skrtel en Ibra)
Denk zelf eens na. Kon al lang gemaakt zijn...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk team bedenken om Ibra - Toty Skrtel
3-5-2
En het budget is 75-100k (zonder Toty Skrtel en Ibra)
Zei jij nou net iets wijs?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Denk zelf eens na. Kon al lang gemaakt zijn...
Tegenwoordig doe ik niet andersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zei jij nou net iets wijs? [ afbeelding ]
Thanksquote:
Ik had Ibra, Pato, Bale, Skrtel en Kompany precies hetzelfde staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
Ibra-pato
Gerrard
Bale-toure-essien-barfa
Kompany-skrtel-toure
Hart
Gr gr
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
Ibra-pato
Gerrard
Bale-toure-essien-barfa
Kompany-skrtel-toure
Hart
Gr gr
Nee ik kom tot dit :quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Denk zelf eens na. Kon al lang gemaakt zijn...
Dan moet je Dirkie Kuyt RM doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik kom tot dit :
http://www.futhead.com/12/squad/1191329
Skrtel in het midden is ook niet alles?
Ja dat had ik gezien... Dat gaat hem niet wordenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
Maar mijn team is 10x baziger
Niet origineel maar oh zo lekker
Ibra-di natale
Sneijder
Lavezzi-de rossi-vidal-krasic
Chiellini-IF Ogbonna-IF Bonucci (wat een cheatverdediging)
Buffon
H4X!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
Ibra-di natale
Sneijder
Buffon
Gerrard CDM en Anderson of Ramires CAMquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Dit was het volgens jullie, maar dan heeft gerrard geen 9chem
downling lm/rodriquez rmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Dit was het volgens jullie, maar dan heeft gerrard geen 9chem
Leite in 352? Valt toch totaal niet op daar voor 150k?quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gerrard CDM en Anderson of Ramires CAM
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gerrard CDM en Anderson of Ramires CAM
Ramires CAM kan toch gewoon?quote:
http://futhead.com/12/squad/1150754quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Roypsv het volgende:
Iemand zin om voor mij een team te maken met Ronaldo erin ?
Je hebt toch geen coins?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Roypsv het volgende:
Waarom Frimpong?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
Dan kan ik Gerrard cam en :
Scott Parker cdm
Frimpong cdm
Helemaal mee eenschquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Gaap Spanje, kan de wedstrijden net als Barca voortaan beter standaard overslaan en de doelpunten achteraf bekijken. Nooit leuke spannende wedstrijden.
Het oude Spanje van Raul, Morientes, Joaquin, Vicente, Hierro etc dat was veel leuker om naar te kijken.
Is een engelsman uit de BPLquote:
Frimpong of Rodwellquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
Dan kan ik Gerrard cam en :
Scott Parker cdm
Frimpong cdm
Ronaldo-agbonlahor-Pepequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Roypsv het volgende:
Ja als cultheld omdat Throb voor Arsenal isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is een engelsman uit de BPL
en jullie zijn positief over hem haha
ho ho ho Dudeweiser vindt hem de beste CDMquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja als cultheld omdat Throb voor Arsenal is
vet garpigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ronaldo-agbonlahor-Pepe
Tevez-vidal-toure
Nsame-vidic-pique-abate
Buffon
ohquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ho ho ho Dudeweiser vindt hem de beste CDM
Ooh hij is niet extreem goed ofso?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja als cultheld omdat Throb voor Arsenal is
Thiago Silva - TOTY Chiellini - TOTY Dede is baziger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
Ibra-di natale
Sneijder
Buffon
Nee, er zijn genoeg betere optiesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh hij is niet extreem goed ofso?
Ik kan ook Catttermole IF pakken?
Zoals?quote:
Maar ook onbetaalbaarderderderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thiago Silva - TOTY Chiellini - TOTY Dede is baziger.
quote:
Ja dat was al voorbij gekomen.quote:
Welke zijn dan beter?quote:
8 goals in 19 wedstrijden. Nog niet bijzonder dus. Wel 15 assists ofzo. Fungeert meer als valse spits achter Zlatan. Die heeft 26 goals in 19 wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
Shaarawy de coins al waard Lindgren.?
Ik vind hem fantastisch. Verdedigend draagt hij zijn steentje bij door z'n pace en aanvallend is 'ie helemaal idioot goed. Heerlijke dribbel, epische versnelling.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Leite in 352? Valt toch totaal niet op daar voor 150k?
We hebben altijd ong hetzelfd team1x hadden we 1 speler verschillend
maar draai shaarawy en ibra, shaarawy 5* weak foot
Nee loonslaafquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat was al voorbij gekomen.
Thorb, is die rodwell een baas?
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat was al voorbij gekomen.
Thorb, is die rodwell een baas?
Dan ga ik hem proberen.quote:
Inderdaad, allemaal blessures verzinnen terwijl het 15 seconden lang in beeld wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat die mongolen commentator trouwens niet doorhad dat Ribery zijn shirt zowat uit elkaar hing
Kat van gisteren toch een beetje zwaar op de maag gevallen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Toch maar paracetemol genomen. m'n hoofd voelt als een baksteen.
Je kan zelf toch ook wel een beetje nadenken..quote:
Ja, dat deed ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel een beetje nadenken..
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel een beetje nadenken..
Nee joh, alleen Frimpongquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik.
Ik had er 2, waarop jij zei dat ze niks waren.
Maar het is al opgelost!
Nee, Parker en Scattermole IFquote:
Hee, ik las je post nog over het boek van Zlatan.quote:
Alleen ze hebben een kutverdediging en keepers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Russische competitie teams zijn zwaar overpowered kost geen drol en op het middenveld en aanval kan iedereen 85 pace hebben
Kan je ook vliegtuigen koppen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, ik las je post nog over het boek van Zlatan.
Is het echt een aanrader ja? dan ga ik hem voordat ik op vakantie nog kopen. lekker in het vliegtuig lezen
?quote:
Je stream loopt achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Balo als reactie op een vraag van de Engelse pers over zijn verwachtingen voor de wedstrijd tegen Engeland: "I don't speak English"![]()
Ja, zeker een leuk boek. Zlatan heeft echt een zieke geestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, ik las je post nog over het boek van Zlatan.
Is het echt een aanrader ja? dan ga ik hem voordat ik op vakantie nog kopen. lekker in het vliegtuig lezen
Lapo betekent last post. Waarom de fuck ga je nu al lapo posten, terwijl het nog niet eens de op tien na laatste post is.quote:
dankje,quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, zeker een leuk boek. Zlatan heeft echt een zieke geest![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lapo betekent last post. Waarom de fuck ga je nu al lapo posten, terwijl het nog niet eens de op tien na laatste post is.
Die titel ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kutkind.quote:
Ben hem nu aan het printen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |