kinderjatters zijn het jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef chroestjov het volgende:
jeugdzorg is een criminele organisatie
mvg
ze mogen je niet zo onder druk zetten!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
dat jeugdzorg mijn dochtertje in therapeutisch gezinshuis heeft geplaatst eens in 14 dagen bezoek eens in 14 dagen daar en eens in maand komt ze dag thuis ze breiden bezoek niet uit terwijl de afspraak is dat ze okt 2012 thuis komt wonen ik ben bang dat ze zich gewoon niet aan die afspraak houden het is geheel vrijwilllige plaatsing onder chantage ik heb de volledige voogdij zolang ik alles maar doe wat zij zeggen houdt ik de voogdij ook
natuurlijk, dat heb je zojuist gedaan! Ik ben héél goed bij mijn hoofd, hoezo? Uit wat zou moeten blijken dat ik dat niet ben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef Internepper het volgende:
Beste hoipiepeloi123, mag ik vragen of u zelf wel goed bij uw hoofd bent?
Je vergeet de hoofdletter van het eerste woord namelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
natuurlijk, dat heb je zojuist gedaan! Ik ben héél goed bij mijn hoofd, hoezo? Uit wat zou moeten blijken dat ik dat niet ben?
Right....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter van het eerste woord namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |