abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:16:56 #1
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_5284027
ZEIST - Arthur Numan stelt zich niet langer beschikbaar voor het Nederlands elftal. De speler van Glasgow Rangers heeft dit in een gesprek met bondscoach Dick Advocaat laten weten. De 32-jarige verdediger wil zich volledig gaan inzetten voor de belangen van zijn Schotse club.

Numan maakte op 14 oktober 1992 zijn debuut voor Oranje. Hij speelde in totaal 45 interlands en maakte deel uit van de Nederlandse selectie bij het WK in 1994 en 1998 en het EK in 1996 en 2000. Zijn contract bij Glasgow Rangers loopt nog door tot medio 2003.

Leuke speler hoor, maar kom nou. Net alsof hij nog geselecteerd zou worden voor het NLs11tal..hahaha De Rangers kunnen niet eens in die pepernotencompetitie de nul houden... Numan inclusief.

Wisdom begins in wonder. Socrates
pi_5284045
Dat was toch al een tijdje bekend?
pi_5284056
Numan wil gewoon de eer aan zichzelf houden. Anders moest ie later aan z'n kleinkinderen vertellen: "Ja, en toen wilde ze opa niet meer hebben". Nu zegt ie "Blablabla, en toen heb ik gezegd dat ik niet meer wilde". Klinkt leuker, toch?
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
pi_5284064
voor de linksback zijn er anders niet bijster veel goede alternatieven nu ook van Bronckhorst toch langdurig uitgeschakeld is
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:36:51 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_5284178
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:21 schreef planethugo het volgende:
voor de linksback zijn er anders niet bijster veel goede alternatieven nu ook van Bronckhorst toch langdurig uitgeschakeld is
Cocu.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:52:45 #6
20593 elpatsjieno
pi_5284299
Hmmm... misschien Van Haaren van Feyenoord... trapte hem wel aardig binnen tegen The Spurs (voor een Feyenoorder dan )
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:53:42 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_5284307
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:52 schreef elpatsjieno het volgende:
Hmmm... misschien Van Haaren van Feyenoord... trapte hem wel aardig binnen tegen The Spurs (voor een Feyenoorder dan )
Kan ie ook verdedigen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:01:34 #8
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5284985
Ik heb Numan anders altijd wel een aardige linksback gevonden hoor. Lekker aanvallend ingesteld en hij heeft zeker wel een paar goede wedstrijden voor het Nederlands elftal gespeeld. Mja, hij is inderdaad al wat aan de oude kant met zijn 32 jaar en misschien is het daarom wel verstandig dat hij een punt achter zijn interlandcarriëre heeft gezet. Verder was hij trouwens ook vrij blessuregevoelig.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_5285402
op een EK / WK verloor oranje wel steeds de wedstrijd die Numan er niet was. Zal toch een gemis zijn, niet de beste speler maar hij had in het veld blijkbaar toch iets.

Voor Oranje moet Frank naar de linksbackplek.

dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:50:04 #10
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5285570
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:20 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Numan wil gewoon de eer aan zichzelf houden. Anders moest ie later aan z'n kleinkinderen vertellen: "Ja, en toen wilde ze opa niet meer hebben". Nu zegt ie "Blablabla, en toen heb ik gezegd dat ik niet meer wilde". Klinkt leuker, toch?
Uhm, vergeet niet dat Advocaat bondscoach is he, dus Numan zou dus echt nog wel worden geselecteerd..maar hij's gewoon op leeftijd gekomen dat ie geen zin meer heeft..
Mja hoorde dat ie misschien naar Amerika ging, en om dan telkens over te vliegen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 23:13:23 #11
20593 elpatsjieno
pi_5285879
Tja... misschien is dat wel een goede topic titel:
Wie moet de nieuwe linksback worden van het Nederlands elftal?

BTW Frank gaat echt niet meer linksback spelen, daar voelt ie zichzelf te goed voor. Het zou goed kunnen natuurlijk wanneer Stam en Hofland (als die weer wat ballen goed gaat raken) centraal gaan spelen...

pi_5286746
ik heb nog altijd het gevoel dat als Numan niet was geblesseerd in de halve finale wk '98 of/en halve finale ek '00
we veel meer kans hadden op een finaleplaats of meer zelfs
pi_5312739
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:13 schreef elpatsjieno het volgende:
BTW Frank gaat echt niet meer linksback spelen, daar voelt ie zichzelf te goed voor. Het zou goed kunnen natuurlijk wanneer Stam en Hofland (als die weer wat ballen goed gaat raken) centraal gaan spelen...
Stam en Hofland lijkt me een goede combi, iig beter dan Frank-foutje-de-Boer.

Dat is gewoon weg geen centrale verdediger, nooit geweest en zal het nooit worden ook.

pi_5313383
ik vind het een goede verdediger,dus jammer.
fok
  donderdag 8 augustus 2002 @ 22:55:40 #15
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_5313529
Goddank.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_5320580
Ik zal die krabber niet missen.
  FOK!fossiel vrijdag 9 augustus 2002 @ 15:55:48 #17
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5321113
Gelukkig is ie gestopt.
Ik ben geen Numan fan.

maar wel benieuwd wie nu linksbsck mag spelen

pi_5321290
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 00:46 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb nog altijd het gevoel dat als Numan niet was geblesseerd in de halve finale wk '98 of/en halve finale ek '00
we veel meer kans hadden op een finaleplaats of meer zelfs
Of geschorst
En dat is 1 appel, en dat is 2 appel en dat is 3 appel.
pi_5321700
Ik vind Numan een heel aardige verdediger, maar je 'niet meer beschikbaar stellen' voor het Nederlands elftal vind ik dat gewoon nergens op slaan. Ik geloof best dat hij het druk heeft met de Rangers

Druk of niet met je club, voor het Nederlands elftal uitkomen moet je zien als een grote eer, dus dan maak je maar tijd voor Oranje

klinkt misschien stom, maar zo zie ik het.

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:55:48 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5322005
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:35 schreef Swordfish het volgende:
Ik vind Numan een heel aardige verdediger, maar je 'niet meer beschikbaar stellen' voor het Nederlands elftal vind ik dat gewoon nergens op slaan. Ik geloof best dat hij het druk heeft met de Rangers

Druk of niet met je club, voor het Nederlands elftal uitkomen moet je zien als een grote eer, dus dan maak je maar tijd voor Oranje

Dat vind ik ook zo vreemd, ik heb nog steeds slapeloze nachten dat Bergkamp is gestopt met Oranje...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_5332223
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:35 schreef Swordfish het volgende:

Op een gegeven moment word je als speler te oud en merk je dat het niet meer gaat. Advocaat ziet het in hem zitten en Numan weet dat wanneer hij wordt opgeroepen hij zal spelen, desnoods met een injectie was hij al eerder gedaan heeft.

Op deze leeftijd lijkt me dat niet zo verstandig meer, dus net als veel voetballers geeft hij dan aan niet meer voor Oranje te willen uitkomen. Ik vind het alleen maar verstandig, als hij tijdens een wedstrijd uitvalt of iets scheurt heeft nederland niet meer aan hem en de rangers ook niet.

Als kluivert het nu zou zeggen bijv. dan zou ik het totaal niet snappen, die is nog jong en kan het aan. Bij Cocu zou het weer heel anders liggen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')