Oh dat is irritant jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:24 schreef Watertornado het volgende:
Allemaal mensen die je dan kennen en je dan willen toevoegen, maar ik wil hun helemaal niet in mijn kliek hebben en dat levert weer nare situaties op. Het lijkt meer op een veredelde profielensite (wat dan ook wel logisch is) maar heb er dan ook nog 0 profijt van gehad.
Dan moet je een foto maken, maar op het moemnt zit mijn haar niet en dan moet je wachten tot het donker is en dat vind ik gewoon teveel moeite.
Dat bedoel ik. Infuus eruit trekken dan!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is irritant ja![]()
Ik heb al jaren niet meer naar mijn account omgekeken eigenlijk
En met FB heb ik hetzelfde eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Infuus eruit trekken dan!
Ik vind FB juist wel handigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En met FB heb ik hetzelfde eigenlijkzit er zwaar over na te denken om daar ook mee te kappen.
Facebook vind ik nogal chill. Maar zitten grotendeels ook veel normale mensen op bij mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En met FB heb ik hetzelfde eigenlijkzit er zwaar over na te denken om daar ook mee te kappen.
Het is voor mij meer om contact te houden met mensen die ik af en toe spreek, en om zelf onzin te postenquote:
Tijnquote:
Toch wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Facebook vind ik nogal chill. Maar zitten grotendeels ook veel normale mensen op bij mij.
Hiquote:
Mijn katten vangen de beesten welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
* vliegt een groot zoemend beest naar binnen *
herinner me meteen weer wat ik eigenlijk vandaag op de to-do-list had staan,.... hordeur kopen... nou ja dan morgen maar ff naar de bouwmarkt
ik heb n hond die denkt dat hij kat is... echt bizar om te zien hoe hij gaat jagen hahaquote:
Te druk?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
* vliegt een groot zoemend beest naar binnen *
herinner me meteen weer wat ik eigenlijk vandaag op de to-do-list had staan,.... hordeur kopen... nou ja dan morgen maar ff naar de bouwmarkt
Hoestie?quote:
Hij is opgegroeid tussen katten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb n hond die denkt dat hij kat is... echt bizar om te zien hoe hij gaat jagen haha
Sheldon verblijdde me gisteren met een vogel en even later met een veldmuisjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb n hond die denkt dat hij kat is... echt bizar om te zien hoe hij gaat jagen haha
nee, vanmorgen moest ik werken en toen ff was weggewerkt en geveegd enzo... en was echt moe dus uurtje geslapen en honden moesten toen nog ff rennen.. en toen was t al sluitingstijd van de bouwmarkt.. gewoon verkeerde planning dusquote:
nee, (heb wel een kat, maar pas na zn puppie tijd erbij gekomen) hij is gewoon eh.. creatiefquote:
strebertjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sheldon verblijdde me gisteren met een vogel en even later met een veldmuisje
ovenschotelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Ik kan niet bedenken wat ik moet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |