Daar kwam ik dus achter jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Ja lijkt me wel lachen, maar Defqon was dit jaar echt kut geregeld met vervoer. Kon alleen met auto of met zo'n eventtravel bus. Geen OV mogelijk
Dit nummer is dan wel weer chill.quote:
Zeker. morgen ff de setjes downloadenquote:
Moet je eens met de boot naar Engeland gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef KoningStoma het volgende:
De hele dag in de weer geweest met de "nieuwe" jacht van m'n ouders. Nu voelt het nog alsof ik op dat bootje zit.
Typische landrot.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef KoningStoma het volgende:
De hele dag in de weer geweest met de "nieuwe" jacht van m'n ouders. Nu voelt het nog alsof ik op dat bootje zit.
The words-Coonequote:
Ja, we hebben al eens eerder een jacht gehuurd voor een week. Dat gevoel dat blijft hangen is het leukst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je eens met de boot naar Engeland gaan
Nee.quote:
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, we hebben al eens eerder een jacht gehuurd voor een week. Dat gevoel dat blijft hangen is het leukst.
[..]
Nee.
Dit is geen last, dit is leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.
Nee, jij moet gewoon je lange vettige corporale haren in model houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.
Nog 2 weken en het gaat er allemaal af.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon je lange vettige corporale haren in model houden.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 2 weken en het gaat er allemaal af.
Argumentum ad naturam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.
Gemengde gevoelens hele tijd. Ene nummertje wel lekker, en dan weer bagger nummerquote:
Ah dit is wel tof man, lekker met die MJ er door heenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens hele tijd. Ene nummertje wel lekker, en dan weer bagger nummerMaar het begint al iets rauwer te worden, zo hoort het bij een afsluiter.
Mjin mening over Afrika is een argumentum ad naturam.quote:
Dat had ik de 1ste keer bij Intents , die shit was goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef dreamzk het volgende:
Dit is dan wel mooi van Defqon en Decibel, zo'n klein intermezzotje. Zo heb ik nog op 28 graden tussen de setjes door staan dansen op Sun is shining, weather is sweet
Dat nummer met de Opposites is al een tijdje uit he. Maar ik vind hem niet zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef dreamzk het volgende:
Kon ook niet ontbreken, zn remix met de opposites. Ze waren er gisteren zelfs live bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |