Massage, waar gebeurd verslag.
Al jaren ga ik thuis op zaterdag naar een masseuse, voor een ontspannings- massage en ook tijdens de vakantie ga ik naar de masseur of masseuse van de naturisten camping waar we in de zomer kamperen.
Na een aantal verschillende adressen geprobeerd te hebben ben ik notabene in mijn eigen dorp bij een massage praktijk Gerda terecht gekomen welke diverse soorten massages biedt waaronder, hotstone, cupping, ontspanning, ayurvedische en de sinds kort ook een Lomi Lomi massage
Ik ga daar alweer een paar jaar zo eens in de vier tot zes weken heen het is een slaapkamer op de eerste verdieping van een blok rijtjes woningen, met een bordje naast de deur en het kan gewoon op rekening dus alles legaal.
Voor het eerst maak ik mee dat ze wil dat ik helemaal naakt op de tafel ga en vaak voor ik op de tafel ga liggen eerst een gesprek over hoe het gaat en wat ik wil, ik heb nogal stressvol werk in de verkoop en mijn lijf protesteert dan ook al een flinke tijd.
Ik ben begonnen met een ontspannings- massage en naar aanleiding van onze gesprekken is dat een combi van ayurvedisch en ontspanning en vervolgens een volledige ayurvedische massage, de massage duurt ongeveer twee uur maar Gerda kijkt niet op de klok.
Nou is Gerda denk ik iets ouder is als ikzelf ben een heel andere masseuse als ik daar voor gewend was, bloot op tafel en ze dekt je af met warme handdoeken en verwijderd steeds een deel van de handdoeken, verschuift ze en legt eventueel weer handdoeken terug en wat me nog niet gebeurd was gebeurde nu natuurlijk wel door het strijken van de handdoek zachtjes over mijn geslacht tijdens het verschuiven ja hoor hup een stijve, sorry zeg ik, geeft niet kan gebeuren zegt Gerda en legt mijn penis wat opzij en masseert gewoon door.
Na een flink aantal massages, misschien wel twee jaar later, vroeg ik of ze ook een meer energetische tantra en of lingam massage kon geven omdat het effect van de massage niet voldoende is om mijn emotionele en stress probleem en ik onvoldoende ontspan.
Ze zegt dat ze wel weet wat het is maar daar dan toch geen opleiding voor heeft, ze was wel bezig met een Lomi Lomi massage cursus dat is ook een energetische massage maar een Hawaiaanse massage die uitgevoerd wordt al dansend, dus ik spreek af om dat de volgende keer eens te doen.
Ik lig dus naakt op de massage tafel op mijn buik en Gerda dekt me af met een handdoek, eerst maakt ze contact door met haar handen lichte druk op mijn lichaam uit te oefenen en daarna door wat wrijvingen, even later wordt de doek op een bepaalde manier opgevouwen op mijn lichaam zo dat er vanaf mijn billen naar mijn voeten tussen mijn benen een opgevouwen doek ligt en mijn edele delen afgedekt blijven.
Met verwarmde olie begint ze eerst mijn lichaam helemaal in te smeren en om er echt van te genieten doe ik meestal mijn ogen dicht en concentreer me op de handen van Gerda die al bewegend een beetje dansend, met lange strijkingen wat afwisselend zacht of wat harder en met mede gebruik van de onder armen voor een groter aanrakings oppervlak, is Gerda heerlijk aan het masseren, daarbij doet ze nog wat rek bewegingen met mijn benen en legt die een beetje gespreid terug.
Ook besteed ze op mijn verzoek wat extra aandacht aan mijn billen omdat ik heb aangegeven dat erg lekker te vinden daarbij masseert ze ook de binnenzijde van mijn dijen en ik voel haar hand langs mijn balzak glijden die ze overigens verder niet aanraakt.
Als de achterkant gereed is pakt ze de handdoek op en houd deze omhoog zodat ik op mijn rug kan draaien en legt de doek over mijn heen, we drinken een glaasje water en het ritueel gaat verder met eerst contact maken door op een aantal plaatsen haar handen op mijn lichaam te leggen en door zachtjes over de doek te wrijven.
Vervolgens wordt denk ik de doek weer kunstig gevouwen zodat deze nog net mijn geslacht bedekt en verder weer tussen mijn benen ligt en begint ze wederom rijkelijk met warme olie aan te brengen en waarbij ze vervolgens de voorzijde van mijn lichaam masseert ongeveer zoals dat aan de achterzijde ging maar nu met het verschil dat ze haar hand onder mijn lichaam steekt dus tussen tafel en lichaam en vanaf de billen naar mijn schouderbladen ook mijn rug nogmaals masseert.
Als ik nu bij haar kom vraag ik om met die doek te stoppen ze weet immers hoe ik er uit zie dus tenzij ze niet de aanblik van mijn goddelijke naakte lijf aankan hoeft ze van mij niets af te dekken.
De massage verloopt normaal hoewel ze deze keer ook mijn bilnaad een aantal malen doorloopt op weg van mijn rug naar mijn voeten en daarbij zachtjes mijn balzak aanraakt.
Ik moet mij omdraaien en we drinken voor ze verder gaat eerst weer een glaasje water.
Ze brengt de warme olie aan op de voorzijde van mijn lichaam en per ongeluk morst ze ook op mijn geslacht sorry zegt ze en gaat onverdroten door met masseren waarbij ik een volledige stijve krijg en ik sorry zeg, meestal is er tijdens de massage wel een reactie maar echt helemaal stijf eigenlijk niet , ik open even mijn ogen en ze zegt geeft niet ik masseerde met mijn ogen dicht dus begreep niet wat je bedoelde.
Teleurstelling ze masseert haar gewone programma af en eindigt dan altijd weer met diverse handopleggingen en drukpunten waarna ze zegt sorry Arie dit was het dan weer, ik lig dan vaak nog een paar minuten rustig en ga rechtop zitten praten nog wat en drinken nog een glas water waarna ik mij aankleed.
Ze zegt nou ik heb je goed in de olie gezet, je mag wel even douchen als je wilt maar ik zeg dat is jammer van de olie ik veeg het een beetje af en laat het lekker in mijn huid trekken, Gerda pakt de hamamdoek en begint vervolgens mijn rug af te vegen dus ik zeg je bent goed bezig dus steek mijn handen omhoog waarna ze zonder enige schroom mijn voorkant ook afveegt en daarbij wel tegen mijn penis stoot maar verder niet.
Nu een vier weken later ben ik weer bij Gerda en heb een bloemetje voor haar meegenomen, waarom dat vraagt Gerda en ik antwoord omdat je echt wel wat meer doet als alleen masseren, in jou massage zit wat van jezelf en je stopt er liefde in, ik voel heel goed het verschil tussen een zakelijke massage en een massage met gevoel, ik betaal voor een massage en voor het extra is het bloemetje
Ze bloost, pakt het bloementje aan en omhelst me en geeft een zoen op mijn linker en rechterwang maar ook een kus op mijn mond dank je wel, ik zet ze even in water , en loopt de woonkamer in ik wacht rustig in de gang en als ze terug is gaan we samen naar boven waar ik mijn kleren uittrek.
Gerda is bezig met de olie en de verwarmer en als ze zich omdraait steek ik mijn armen uit en zeg kom eens hier Gerda en ze stapt naar voren in mijn armen, ik omhels haar en vraag mag ik je billen pakken, ze zegt ja en ik vraag kijk me eens aan ik heb namelijk al een paar maanden het gevoel dat er tussen ons een spanning is en dat je iets wil zeggen of vragen of misschien wel doen maar het niet durft te zeggen.
Nee zegt Gerda ik zou het niet weten, je bent gemakkelijk in de omgang en altijd vriendelijk en gedraagt je zoals het hoort dus nee ik zou het niet weten, hoe kom je zo op dat idee?
Nou het is een gevoel en je houding is in de periode dat we elkaar kennen naar mij toe veel minder afstandelijk geworden wat natuurlijk wel logisch is maar toch ik heb echt het gevoel dat iets je bezig houdt en dat dit met mijn persoontje te maken heeft, ik zal het maar zeggen ik ben niet verliefd maar ik houd wel van je net zoals je van een zus of broer houd.
Tja zegt ze ik houd van masseren en vindt dat leuker als mijn werk op kantoor en zou met dat werk het liefst stoppen en alleen nog maar masseren en ja je bent een lieve man en ik houd eigenlijk ook wel van je.
Gerda weet je nog dat ik gevraagd heb een tantra massage te doen en jij zag dat niet zitten zullen we eens iets geks doen, mag ik je kleren uittrekken dan zijn we alle twee naakt, niet om seks te hebben maar ik wil jou dan als eerste masseren en je laten ervaren hoe dat kan zijn en zeg armen in de lucht trek ik je hemdje uit ze doet prompt haar armen in de lucht en ze blijkt een sport bh eronder te hebben, ik zak door mijn knieën en trek vervolgens haar trainingsbroek naar beneden wat ze nog toelaat maar als ik weer rechtop sta en haar wil helpen de sport bh uit te doen is er toch twijfel en zegt gaat dit wel goed, wees gerust we spreken het volgende af je gaat naakt op de massage tafel en ik masseer je hele lichaam, ook je borsten, bilnaad en schaamlippen, ik dring niet bij je naar binnen niet in je anus en niet in je vagina tenzij je er uitdrukkelijk om vraagt, ik masseer je zonder dat het doel klaarkomen een rol speelt oke? Gerda kijkt nog wat bedenkelijk en trekt zelf haar sport bh uit ik ga weer door de knieën en trek haar slip uit en zie dan pas dat ondanks de leeftijd er een prachtige slanke naakte vrouw voor me staat met rondingen om te zoenen en een netjes en volledig geschoren schaamstreek .
Wees niet bang zeg ik met een niet te missen erectie ik houd me aan de afspraak, ook likken of een andere seksuele handeling blijft achterwege tenzij je aangeeft dat je graag iets anders wilt.
Gerda ligt in haar volle glorie nu op haar buik op de tafel en ik smeer haar goddelijke lijf in met warme olie waardoor haar huid mooi begint te glimmen en zachtjes streel ik haar lijf op alle mogelijke plaatsen ik draai rondjes op haar schouder en onderrug en verdeel de hartenergie en seks energie over haar hele lichaam zoals ik dat op internet had gelezen van af haar onderrug laat ik mijn vingers door haar bilnaad en langs de binnenzijde van haar dijen glijden om vervolgens langs de buitenzijde weer naar haar rug terug te keren en herhaal deze beweging een zes of zeven keer, Gerda ontspant nu duidelijk en haar benen gaan automatisch iets meer van elkaar en ik herhaal de beweging nog drie keer maar raak daarbij ook nadrukkelijk haar sterretje en schaamlippen zachtjes aan en ga met een hand buitenlangs omhoog naar de rug maar met de andere hand langs de binnenkant van het andere dijbeen weer langs de inmiddels behoorlijk natte schaamlippen terug naar de rug.
Nu masseer ik extra haar heerlijke rond billen en knijp er afwisselend stevig in, ook trek ik ze wat uit elkaar zodat ik goed zicht op haar heerlijkheden heb, met mijn duimen masseer ik nu ook zachtjes haar kringspier door rondjes te draaien en aan de reactie merk ik dat dit als heel prettig wordt ervaren.
Ik strijk opnieuw met lange halen over haar lichaam van de voeten tot het hoofd en besteed wat tijd aan het masseren van de voetzolen en elke individuele teen door een voor een mijn vinger tussen haar tenen te steken en er weer uit te laten glijden.
Ik neem even rust pauze en leg afwisselend mijn handen op haar hoofd en schouders, schouder en onder rug, onderrug en bil, bil en knieholte . knieholte en voet en tenslotte masseer ik beide voeten nog even waarna ik na ongeveer een half uur zeg dat het tijd is om te draaien.
Gerda ligt nu op haar rug en ik vraag of ze een glaasje water wil wat ze afslaat, voor mij is de aanblik van zo een aantrekkelijke vrouw bijna te spannend zeker als ik bedenk dat ik al die pracht heerlijk met mijn handen ga verwennen.
Ik pak de olie en smeer de voorkant van Gerda in met olie en krijg het gevoel bijna spontaan klaar te komen, Gerda merkt dat er iets is en vraagt dus gaat het wel, waarop ik antwoord dat ik het even moeilijk vind maar dat het wel gaat lukken, ook nu masseer ik zo dat ik het hartgebied en de buik net boven het schaambeen als eerste met draaiende en wrijvende bewegingen onder mijn handen warmer voel worden en verdeel de energie weer via schouders en armen en heupen en benen over haar hele lichaam ik doe dit met lange heel subtiele zachte langzame en lange bewegingen afwisselend wat harder of zachter en vermijd nauwgezet de schaamlippen.
Ik vraag nu met een hese stem mag ik je schaamlippen aanraken en masseren? Ze zegt zachtjes ga je gang en ik leg voorzichtig mijn gesloten hand op haar kutje en maak hiermee een subtiele draaiende en wrijvende beweging dan pak ik een grote lip tussen duim en wijsvinger en met zachte kneepjes wrijvend ga ik van clitoris naar anus en met mijn andere hand masseer ik onderbuik,schaambeen en borsten ik pak de andere lip en doe hetzelfde, ik herhaal dit een 10 keer en doe hetzelfde bij de kleine schaamlippen bij de 8e keer streel ik met mijn andere hand haar clitoris en inmiddels is aan haar bewegingen duidelijk dat ze heerlijk aan het genieten is, ze vraagt dan ook niet te stoppen en zegt dat mijn vingers best in haar kutje mogen, door de olie en haar vocht is het inmiddels een super glibberige boel aan het worden en als ik een vinger deels bij haar inbreng is er dan ook geen enkele weerstand voelbaar en ik laat mijn vinger zo ver als hij lang is naar binnen glijden nu maak ik met mijn vinger draaiende bewegingen in haar kutje en zorg dat ik rondom de binnenkant over al raak, mijn andere hand zwerft over haar glimmende borsten, buik en ik steek hem een paar keer onder haar billen.
Nu breng ik naast mijn wijsvinger mijn middelvinger in en streel met mijn pink over haar perineum en haar sterretje, met mijn duim streel ik haar klitje, zo door werkend maak ik nu met mijn middel en wijsvinger een kom hier beweging om haar g-spot te stimuleren, de bewegingen van Gerda beginnen nu aardig ongecontroleerd te worden en haar ademhaling geeft aan dat een hoogte punt niet ver weg meer is, mijn eigen penis is inmiddels ook goed geil, ik voel het voorvocht langs mijn benen lopen hetgeen me nog geiler maakt, al strelende druk ik nu een kootje van mijn pink in aar anus en Gerda ontploft bijkans, spuitend heeft ze een geweldig orgasme en de beweging met mijn hand is tijdens haar orgasme ruig te noemen, en bepaald niet zacht, ik krimp van genot wat in elkaar want ik kom inmiddels ook klaar zonder te masturberen, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo lang en heftig klaarkomt en dat ik zelf klaar kom zonder dat ik zelfs maar ben aangeraakt.
Ik streel nog zachtjes haar lichaam dat onder deze strelingen weer langzaam tot rust komt, ze glimlacht maar heeft nog geen woord gesproken, na een kwartier zegt Gerda zo geweldig ben ik nog nooit in mijn leven klaargekomen en ik ben toch al 38, ik ben 42 zeg ik en ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand zo heftig en langdurig klaarkomt en dat ik zelf tegelijkertijd ook klaarkom zonder ook maar aangeraakt te zijn.
Ze blijft nog wat liggen en ik geniet van de aanblik, wil je water ja graag en ik pak een glas en vul dit met water, ze gaat op de rand van de massagetafel zitten en ik sta tussen haar benen als het glas leeg is zet ik het weg en we omhelzen elkaar wil jij nu ook gemasseerd? Maar haar vraag heeft al het ondertoontje van liever niet en ik antwoord dan ook nee dank je wel we hebben denk ik een geweldige beleving gehad vooral jij want het was denk ik zelfs heftiger dan jij en ik zelf verwacht hadden, we zijn bovendien ruim twee uur bezig geweest en mijn vrouw verwacht me zo meteen thuis, volgende keer mag jij je best doen oké, nou zegt ze volgende keer wil ik dit nog wel een keer meemaken ik weet niet of ik met die gedachte in staat ben om jou te masseren, maar wat zou je vrouw er van vinden als ze dit wat wij nu doen wist?, maakt niet uit ze weet dat ik heel graag een tantra penis massage wil hebben en we hebben het samen meerdere keren geprobeerd maar gaan te snel over naar seks in plaats van een massage dus vindt ze het niet erg als jij het bijvoorbeeld zou doen en bovendien is het denk ik zo dat genieten zoals nu is gebeurd ook te maken heeft met vertrouwen in elkaar dus nogmaals volgende keer ben ik aan de beurt.
Als ik weer geweest ben zal ik beschrijven hoe dat is gegaan, tot over een week of vijf.