abonnement Unibet Coolblue
pi_165892899
1: lang verhaal, veel lettertjes
2: gedwongen seks
U bent gewaarschuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 00:51:19 #152
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_165924150
Kort verhaal.

Gulzigheid wordt bestraft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 13 oktober 2016 @ 01:08:45 #153
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_165924308
:9
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_168073095
Heerlijk topic! _O_ :9
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:06:41 #155
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_171889381
elke zaterdagmiddag komen de jongens bij elkaar om een biertje te drinken bij onze stamkroeg. Het is een leuke humorvolle club bij mekaar, ik hoor bij de "oudere" want ik ben al 37.
De rest is midden 20.
We ouwehoeren er goed op los en seks is toch wel ons favoriete onderwerp!

Sinds een tijdje komt Nicole ook vaker met haar vriendje Rick mee, het is een mooie tante maar ze komt over als een ijskonijn. Ik had al vrij snel in de gaten dat het een soort van masker is.
Nicole heeft ook in de gaten dat ik haar door heb en laat dit als we drinken halen of even sigaretten moeten halen dan ook blijken.

Aangezien in een gezinnetje heb en geen zin heb in gezeur liggen mijn vreemdgaan dagen dus ook al een tijdje achter me, alleen zijn de verhalen nog niet uit de wereld. Nicole weet ook dat ik er pap van lust.
Op een avond kom ik haar stomtoevallig tegen in supermarkt en we kletsen wat met elkaar. Ik geef haar een compliment over haar leren broek en dat haar billen er zo goed in uitkomen.
Ze moet lachen en zegt dat ik er toch alleen maar naar mag kijken!
Ach ja zeg ik je bent nu wel de nieuwste toevoeging van mij spankbank!
Ze lacht speels en we nemen afscheid. Die zaterdag is Nicole er weer bij en ook nu heeft ze de leren broek weer aan.
Even schiet er door mij hoofd dat ze misschien wel de broek voor mij heeft aangetrokken maar ik laat de gedachte al snel weer varen.

De avond komt te einde en de jongens besluiten de stad in te gaan en ik laat het aan me voorbij gaan. Ik drink me drankje op en ben dan van plan naar huis te gaan. Ook Nicole heeft geen zin om het nachtleven te verkennen en we blijven dus samen achter.

We besluiten er nog 1 te drinken en ons gesprek gaat al snel over seks en ik merk dat Nicole wat losser komt. Ik haal onze eerdere ontmoeting aan en ze moet lachen.
" ik zei toch dat je alleen mag kijken" zegt ze gespeeld bitchy.
Ik moet er om lachen en zeg dat ik altijd kijk met 1 hand in mijn broek.
Ze geeft een geil kreuntje en kijkt me goedkeurend aan.....

Ze pakt me bij de hand we lopen de kroeg in maar een zaaltje achterin waar niemand is.
Als we in het zaaltje zijn draait ze zich om en zegt dat het haar geil lijkt als ik me aftrek op haar!! Ik heb in 1 keer een harde lul en laten de woorden nog even goed op me inwerken.
Ze draait zich om en leunt op tafel en steekt haar kontje speels in de lucht en schudt deze even voor mij! Kom haal je lul uit je broek en spuit me onder fluistert ze.
Dit laat ik me geen twee zeggen en haal mijn harde pik te voorschijn, ze kijkt over haar schouder en geeft haar goedkeuring over mn lul!
Ik begin er lekker aan te trekken en zie haar genieten van tafereel wat zich achter haar rug afspeelt.

Ze draait en schudt met haar kont en geeft me de opdracht haar in een leren broek verpakte kontje helemaal onder te spuiten. Doe dan ouwe viespeuk! Zegt ze geil en ik voel dat ik zo moet komen.... Nicole, ik ga zo komen roep ik en drukt haar leren bipsje tegen me aan en ik zie de eerste druppels voorvocht over haar broek lopen.
Kom maar lekker met die geile pik van je zegt ze.
Ik spuit een paar goeie klodders van mijn zaad over haar billen en de vloer, op haar zwarte leren broek ligt een goede klodder zaad! Ze giechelt dat het heel veel is, en haalt een vinger door mijn zaad en stopt deze in haar mondje.
Ik ben er stil van en wil haar kussen, maar ze duwt me weg en zegt " ik zei toch dat je alleen mocht kijken ouwe viezerik"
Oh ja antwoord ik en trek me broek weer omhoog. Ik help haar met het schoonmaken van haar broek en nemen daarna afscheid, we weten nu allebei dat dit niet de laatste keer zal zijn.
  maandag 26 juni 2017 @ 06:11:19 #156
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_171955092
Ik vind hem leuk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 2 juli 2017 @ 11:28:18 #157
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172108575
Sinds een aantal maanden hebben wij een buurvrouw. Het is een gezellige volle dame van 55 en ze heeft de rondingen op de goede plaats zitten.
We wonen in een flatje en onze balkons zitten aan elkaar vast. Als ik s'avonds een sigaretje rook doe ik dat vaak samen met haar en kletsen we.

Op een avond vertel ik haar dat mijn vriendin het weekend weg gaat met haar moeder. Ze maakt een plagende opmerking dat ze best voor me wil zorgen.

Het weekend is eindelijk is aangebroken en ik zeg mijn vriendin en schoonmoeder op de trein. Op de terugweg haal ik nog wat boodschappen en schiet nog even snel de coffeeshop in.
Aangezien het hoogzomer is draag zoals voor mij gebruikelijk een korte broek met niks er onder. Ik vind het altijd lekker als mijn lul vrij kan bewegen.

Wanneer ik thuis aankom zie ik de buurvrouw net haar fiets in schuur zetten en besluit haar te helpen met haar zware boodschappen tassen.
We kletsen weer ronduit en bij de voordeur zegt ze tegen mij "veel plezier zonder je vrouw, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen" ik moet hierom om lachen en stel haar gerust.

Misschien komt het door het zomerweer maar ik kan me niet aan het idee ontrekken dat die opmerking een dubbele lading had.

Ik rook een joint en ga lekker douchen, ik besluit mijzelf is even goed te scheren. Al tijdens het douchen wordt ik al aardig geil en zit me er al op te verheugen om mezelf zo eens goed te verwennen.

Ik droog me al en loop lekker naakt door het huis. Dit vind ik altijd heerlijk om te doen, aangezien ik 2 hoog woon kan niemand behalve mijn buurvrouw mij zien.
Ik pak mijn ipad en ga in de relaxstoel zitten, handdoekje ernaast.

Geil geworden door mijn fantasieen over mijn buurvrouw zijn mijn zoekopdrachten dan ook makkelijk te raden.
Verzonken in de filmpjes zit ik met een goede harde pik en geschoren ballen te genieten. Tot mijn telefoon het geluid maakt dat ik een appje krijg.
Ik schrik ervan en kijk snel wie mij appt. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een app van de buurvrouw heb, en ik lees hem snel.

"Buurman, je denkt toch wel aan mij he:)"
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt dus stuur haar een vraagteken terug.
Het antwoord laat nie lang op zich wachten.
" je weet wel wat ik bedoel.... boefje die je er bent"
En al snel volgt er nog een berichtje en ik zie dat het een afbeelding is die ook gelijk open omdat ik nieuwsgierig ben.
Als ik hem open schrik ik mij kapot want ik zie mezelf met een stijve pik speelde in de stoel!
Ik kijk gelijk richting het balkon en zie de buurvrouw over relling kijken en lachen.
Ik sla snel mijn handdoek om en loop rood aangelopen naar het balkon.
"Sorry buuf dit was niet de bedoeling sorry"
Ach antwoord ze " maakt niet uit jongen, vond het er wel lekker uit zien hoor"

deze opmerking doet mijn lul weer hard maken en ook dat valt de buurvrouw op.
Ik ben nog steeds geschrokken maar de geilheid overwint! Zonder er over na te denken zeg ik tegen haar," je mag wel meekijken hoor"
Ik schrik van de woorden die uit mn mond komen, maar de buurvrouw kijkt mij spannend aan en zegt" oke, maar het blijft alleen bij kijken, goed?" Wow! Dit had ik niet verwacht en stem toe dat het alleen bij kijken blijft.

De buurvrouw loopt van het balkon naar binnen en ik zet de voordeur open. Het duurt even voor ze er is maar dan hoor ik de gang in komen.

" nou" zegt ze" geef jij de buurvrouw maar een lekker showtje boefje" dit laat ik mij geen 2 keer zeggen en ga in de stoel zitten terwijl de buuf zich in de bank tegenover mij nestelt.

Ik heb al snel weer een stijve en ik begin mezelf af te trekken. De buurvrouw kijkt goedkeurend mijn kant en wrijft over haar kut en dikke tieten.

Ze kreunt en zegt meerdere malen hoe geil ze dit vindt. Ik geniet volop en voel dat het niet lang gaat duren voor dat ik moet komen.
" oh buuf, ik moet zo komen... mag dat?" Vraag ik onderdanig.
Ze lacht en haalt haar dikke tieten uit haar blouse en zegt " ja dat mag, maar ik wil je warme zaad op mijn tieten voelen... hier komen!"

Ik sta op en ga voor haar staan, oh wat is dit geil zeg!! Ik trek aan mijn lul en masseer mijn kale ballen en voel dat het niet lang meer gaat duren.

" kom maar lekker jongen, spuit jij je buurvrouw maar lekker onder" terwijl ze dit zegt kijkt ze mij aan en ik voel de eerste klodders zaad mijn stijve lul verlaten. Ik kijk snel naar haar tieten en zie dat ik ze lekker aan het volspuiten ben.
" oh ja heerlijk, oh wat lekker veel mmmmm" zegt de buurvrouw.
Ik trek me lul helemaal leeg op die grote tieten en zie de buurvrouw genieten van het zaad dat langzaam van haar tieten afglijd. Ze smeert het lekker uit over haar tieten en tepels dit doet ze terwijl ze me voldaan aankijkt.

Ik lach een beetje nerveus en pak een doekje voor haar en vraag haar wat te drinken.
Nadat we iets hebben gedronken en nog aan het na genieten zijn zegt ze " vanavond wil ik nog een showtje jongen"

Ik lach en zeg" zeker buuf, wat jij wil"!
  zondag 2 juli 2017 @ 14:09:28 #158
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172112673
De volgende ochtend wordt ik wakker en denk gelijk terug aan de dag ervoor, dit tovert niet alleen een glimlach op mijn gezicht maar ook een tintel in mn lul.
Eigenlijk wil ik mezelf even verwennen maar bedenk me dat ik misschien de buurvrouw om een kopje suiker kan vragen.

Ik waag er een appje aan.
"Buurvrouw mijn suiker is op kan ik iets van jou lenen;)"
Het duurt even voor ik antwoord krijg maar het is wel het antwoord waar ik op wacht.
" heey buurman, tuurlijk mag jij dat! Zie je zo"

Ik schiet snel een broek en een shirt aan en loop de voordeur uit en bel aan. Ze doet de deur open in haar badjas, ik zie dat ze net onder de douche vandaan komt. Haar haar strak achterover gekamt en bloosje op haar wangen.
Ze begroet me vriendelijk en laat me binnen.

"Zo" zegt ze " jij wil suiker, wat ga je daarvoor doen?" Zegt ze streng. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen dus stampelen zoiets van " euhm ehhh weet ik nie buuf" ze kijkt me streng aan en dit windt mij best op.

"Uitkleden!" Zegt ze en ik doe wat ze zegt.
Ik sta binnen 2 tellen naakt en ze kijkt streng maar verlekkerd naar me.
" jij moet eens goed worden aangepakt, een beetje geilen op je ouwe buurvrouw wat denk je wel niet!"
Dit zag ik niet aankomen maar ik vind het wel spannend.
Ze laat haar badjas op de grond vallen en ze heeft er een geile setje onderaan. " op je knieen nu!" Ik doe wat ze zegt en zij loopt een rondje om mij heen.
Ze blijft achter me staan en legt haar handen op mijn schouders. " klein viespeukje die je er bent, ik zal jou eens manieren bijbrengen"

Ik moet opstaan en mijn handen op tafel leggen. Ze tikt mijn benen iets uit elkaar en haar hand glijdt over mijn billen waardoor er op mijn hele lichaam kippenvel verschijnt.
Even voel ik niks en dan voel ik een latexhandschoen over mijn rug en billen glijden.
" ik ga jou eens even goed onder handen nemen" en ik voel tegelijk een vinger over mijn ster glijden. Ik moet er gelijk van kreunen en voel mijn lul groeien. " oh vind je dat lekker?!" Zegt ze.

Ik knik en zeg dat ik dat heerlijk vind maar dat het de eerste keer is dat iemand anders het doet.
Ik voel druk op mijn ster en voor ik het weet voel ik een vinger naar binnen glijden en vind het geweldig!

Terwijl ik lekker aan het kreunen en aan het genieten ben zegt de buurvrouw "ik ben zuster geweest en dit vond ik altijd spannend om te doen" ik moet er om lachen en zeg haar dat ze zich mag uitleven op mij.

Dit doet ze dan ook gelijk en voor ik het weet zit de 2de vinger erin en moet mezelf bedwingen om van mijn lul af te blijven.
Ze heeft zijn prostaat snel gevonden en masseert die heerlijk.
Af en toe zak ik iets door mijn knieen en ik hoor haar dan achter mij lachen. Plotseling stopt ze en zegt dat ik op tafel moet liggen met mijn benen opgetrokken.
Dit doe ik en ik voel me echt een sletje als ik daar zo lig. Ik kijk door mijn benen en zie haar daar verlekkerd naar mij kijken.
" mmmm heerlijk zo'n jong sletje die helemaal tot mijn beschikking staat"

Twee tellen later voel ik haar vingers mijn kontje weer binnen dringen en sla kreun van genot.
Ze voert het tempo snel op en masseert al snel mijn prostaat weer. Mijn harde lul beweegt mee op het ritme van haar stoten. Ik kronkel van genot.
"Zal ik dat lekkere pikkie van jou eens in mijn mond nemen?" Zegt ze terwijl ze kalm door vingert. "Ooohhh jaaaa graag buuf!" Schreeuw ik van genot.

Ze bukt voorover en met haar vrije hand pakt ze mijn lul en neemt hem in haar mond, dit voelt geweldig en dit laat ik weet ook. Ik kreun alles bij elkaar. Terwijl zijn mijn lul en ballen goed verwend voel ik dat ik moet komen.
Ik vraag of ik mag komen en dit mag van haar.
Ze haalt mijn lul uit haar mond en houd hem stevig vast " kom maar eens lekker klaar voor de buurvrouw" ik voel mijn sterretje aanspannen en zij stoot nog een paar keer diep. Ik spuit de klodders over mijn buik en er land zelfs een klodder in mijn nek.
De buurvrouw geniet zichtbaar en haalt langzaam haar vingers uit mijn kontje en wacht geduldig tot mijn laatste druppels uit mijn lul komen. " mmmm lekker gezicht zo'n spuitende pik" en ze likt hem helemaal schoon.
"Ohhh heerlijk die smaak van zaad" zegt ze.

Ik lig nog op tafel bij te komen en krijg een handdoek toe geworpen. Maak mezelf snel schoon en trek mijn broek weer aan. "Jezus buuf, bedankt dit was echt geil zeg"
Ze moet lachen en biecht op dat ze mij en mijn vriendin een keer had horen op het balkon over een prostaatmassage. Mijn vriendin lijkt het niks om te doen maar mij leek het heerlijk.

We roken nog samen een sigaretje en nemen afscheid met de afspraak dat het ons geheim zal zijn. " je vriendin is een schat van een meid maar ze is veel te preuts" zegt ze.
"Dus vanaf nu kom je met geile fantasietje maar mooi bij de buurvrouw"

Dat gaat zeker goed komen
  zondag 2 juli 2017 @ 15:05:45 #159
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172114258
Diezelfde heb ik mij voorgenomen om met een paar vrienden te gaan stappen.

Ik rook een joint en zit wat tv te kijken na het eten. Ik krijg een appje en kijk op mijn telefoon.
Ik dat de buurvrouw een berichtje heeft gestuurd.
" trek je kleren aan want we gaan zo weg"
Ik moet lachen en antwoord " sorry ik heb met vrienden afgesproken".
Snel krijg ik een bericht terug. " het was geen vraag, zie je zo" ik merk dat ik het wel geil vind om zo aangesproken te worden. Ik kleed me aan stap de deur uit. Op hetzelfde moment komt de buurvrouw ook naar buiten. " goed zo" zegt ze zachtjes en we lopen naar de lift.
" waar gaan we heen" vraag ik," we gaan even bij een vriendin langs". Oke antwoord ik.

In de auto kletsen we gezellig en ik app mijn vrienden dat ik later kom. Na een minuut of 20 rijden komen we aan op een camping in de bossen. "Zo we zijn er!"
En samen lopen we naar het rand van de camping en stoppen bij een chaletje. " hier is het, hier woont Ria" en we lopen naar binnen.

Binnen zit Ria een gezette vijftiger op de bank.
Ik moet zeggen dat Ria een knappe vrouw is en dat ze een heerlijk lichaam heeft.
" hooi Peetje hoe is het lieverd?" Vraagt Ria.
Dit is de eerste dat ik de naam van de buurvrouw hoor.....

" Ria dit is Jeroen, mijn buurman" ik geef haar een hand en ik zie Ria ondeugend naar mij kijken. " hoi Jeroentje, dus jij bent die viespeuk" en ze moet hard op lachen.

" wil je wat drinken?" Ik vraag om een glaasje water en ze verdwijnt de keuken in. Ik vraag me af wat we hier doen,maar laat alles lekker over mij heen komen.

Omdat het nog lekker warm is besluiten we buiten te gaan zitten. De tuin kijkt uit op de bosrand.
Net als ik wil gaan zetten kijkt de buurvrouw mij aan een zegt " waarom heb jij je kleren nog aan?" Ik voel mezelf rood worden en ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ria lacht en kijkt me vragend aan, " ja waarom heb jij je kleren nog aan" zegt ze lachend.

Ik kijk om me heen en begin me rustig uit te kleden. Ria legt een handdoek over mij stoel en ik mag weer gaan zitten. Ik wordt supergeil van wat mij overkomt. 2 volle dames van in de 50 die op mij geilen, een droom die uitkomt!

"Zo dus rukt jezelf terwijl je bekeken wordt?!" Zegt Ria. "Euhm Ja dat vindt ik wel geil eigenlijk" antwoord en ik de beide dames aan. De buurvrouw lacht naar Ria en zegt dat ik een klein viezerikje ben.
" nou maak je piemel maar eens hard dan voor tante Ria" zegt ze. Hier hoef ik niet veel voor te doen, en binnen no time staat hij vier overeind.

De dames bespreken en bekijken mijn lul aandachtig en laten mij een rondje draaien. Ik voel me bekeken en behandel als een lust object en ik moet zeggen het bevalt mij goed.

" luister eens goed" zegt Ria " ik wil dat jij je aftrekt terwijl ik met mijn kut op je gezicht zit, lijkt je dat wat?" Ik antwoord " wow! Graag Ria!"

Ik moet in het gras gaan liggen en zie uit mijn ooghoek de buurvrouw er een stoel bij pakken en ze gaat er eens wijdbeens voor zitten. Ik zie voor het eerst haar kut en die ziet er lekker uit. Netjes kaal en een beetje nat.

Ria heeft zich uitgekleed en ik zie haar grote uiers op haar buik hangen zie dat ze een streepje haar boven haar kutje heeft. Ze is overal goed gebruind dus ze ligt vaker naakt te zonnen.

Voor ik het door heb knielt ze boven mijn hoofd en ik zie haar kut op me afkomen, gretig begin ik er aan te likken en te sabbelen. Ze heupwiegt lekker over mijn gezicht en voel haar kutvocht langs mijn lippen lopen. Ik lik haar goed en heb haar grote kont goed vast. Ik hoor haar kreunen en steunen. Ik grote tieten bewegen ritmisch mee op de bewegingen en ik zie haar kijken naar de buurvrouw die uitgebreid vingerend op de stoel zit.

"Ohhhh lekker geil knulletje, lik maar lekkker aan Ria's kutje" zegt ze en ik vind het heerlijk.
Ze wiegt steeds harder en ik voel en hoor haar klaarkomen, mijn hele gezicht zit onder kutvocht.

Terwijl ze bijkomt vraagt ze waarom ik niet aan het aftrekken ben zoals ze mij had opgedragen. Ik geef aan dat ik het veel te lekker vond om haar te likken. Dit kon haar goedkeuring weg dragen. " zo viespeukje is er nog iets wat je wilt doen maar niet mag van je vriendin?" Vraagt Ria.
Ik kijk haar en de buurvrouw aan en zeg zonder schaamte dat het me lekker lijkt om aan een sterretje te likken. Ze kijken elkaar goedkeurend aan en voor ik het weet zit Ria op handen en knieen voor te draaien met haar dikke reet.

Ik haal haar billen iets uit elkaar en zie haar geile sterretje naar mij lonken. Ik twijfel geen moment en begin met likken. Ik vind het heerlijk, de geur, de smaak, het spannende van het likken van een anus, maak mij echt geil.

"Ohhhh je hebt echt geen woord teveel gezegd Peetje, het is echt een lekkere viespeuk!"
Ik lik alsof mijn leven er vanaf hangt en druk mijn tong af en toe naar binnen. Ik voel dat moet komen en kijk naar de buurvrouw die heftig vingert zit genieten.
" mag ik komen Buuf?!" Zeg ik onderdanig. " jaaaa spuit mij onder jij kleine geilbak" zegt ze op een hijgerige toon.

Ik sta op en loop al rukt op haar af en zie haar al schokkend klaarkomen, dit is zo'n geil gezicht en ga vol voor haar staan. Ria is achter mij komen staan en streelt mij rug, billen en ballen. Ze fluistert zachtjes in mijn oor " als jij haar onderspuit, dan lik ik het schoon"

Ik kan het niet meer volhouden en spuit die grote tieten en buik helemaal vol met zaad. De beide dames kijken geil toe en Ria doet wat ze belooft heeft en likt mijn klodders zaad op.
Door dit tafereel blijft mijn lul bikkelhard en Ria likt mijn lul en ballen ook nog even schoon.

"Pfffff wat lekker en geil zeg" zeg ik tegen de dames. Ze beamen wat ik zeg en nemen nog wat te drinken.

Een half uurtje later nemen we afscheid en ik beloof er nog een keer terug te komen. Ria fluistert mijn nog in mijn oor dat ik haar kontje altijd mag komen likken.
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:22:43 #160
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172196957
Ik werk op kantoor en werk sinds een jaar samen met mooie vrouwelijke collega van 47. Het is een leuke samenwerking en wij kunnen het goed vinden met elkaar en delen ook alles.

De laatste tijd begint er ook meer sexuele spanning tussen de ons te spelen. Ze komt wat losser en heeft wel eens verteld dat er na 22 jaar huwelijk de sleur er aardig is ingekropen.
Ook heeft ze mij laten dat ze het wel eens met een jonger iemand wil, ik heb daar opgeantwoord dat ik mij best wil opofferen aangezien ik 38 ben. Ze reageerde hier op door mij een brede glimlach en knipoog te geven.

Het is bijna vakantie en wij gaan tegelijk met vakantie dus we zullen elkaar 3 weken niet zien.
Als we het hierover hebben zegt ze plagend dat ze niet zolang zonder mij kan.
We spreken dan ook om in de vakantie af te spreken.

De helft van de vakantie zit erop als ik een appje van haar krijg dat ze wil afspreken. Mijn vriendin is een paar dagen weg dus ik heb wel zin om af te spreken.
We spreken af een stukje te gaan fietsen en van het weer te genieten langs het water.
Ik app haar nog wel dat ik graag naakt zon! Haar antwoord liegt er niet om "heerlijk!"

Op de afgeproken dag fietsen wel lekker een eind en kletsen en lachen er goed op los. Wij komen bij het water en lopen een stukje langs de kant. Er is niemand omdat het niet een bekend plekje is. We vinden een leuke plek en besluiten hier te gaan zitten.

De handdoeken gaan uit de tas en leggen deze neer. Ik doe mijn shirt en wil gaan zitten als ik hoor zeggen... " wat is dit nou? Die broek zou toch ook uit gaan?" Ik moet er om lachen en krijg er een tinteling in mijn buik van.
" oh ik wilde het rustig opbouwen voor je hahah" zeg ik tegen. " nergens voor nodig ik kijk hier al heel lang naar uit!" Laat ze mij weten.

Ik voel mij pik dikker worden en besluit mijn broek uit te doen. Ik draai me naar haar toe en kijk haar aan terwijl ik mijn broek uit doen. Ze kijkt gelijk naar mijn pik en kijkt er even goedkeurend naar. " mooi geschoren, en besneden dat heb ik nog nooit in het echt gezien" zegt ze.

We gaan zitten en beginnen te kletsen. Ik voel me heerlijk! Langs het water in mijn blote pik met naast een echt milf die mij wel ziet zitten. Ik moet er niet te lang aan denken want ik voel mijn pik groeien. Ze trekt haar blouse uit en ze heeft er zwart bikini topje onder. Ik geef mij ogen even goed te kost wat haar opvalt!
" kun je het zien" zegt ze quasi streng.
" haha ja zeker en het ziet er goed hoor" antwoord ik.
" ja dat kan ik zien" krijg ik terug en het duurt even voor ik het door heb dat ze mijn stijve pik bedoelt en ik biedt mijn excuus aan.
" nergens voor nodig! Ik zie het als een compliment hoor"
Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar ik wordt nog geiler dan ik al was!
" ohhh dan vind je het vast niet erg om je topje uit doen...." en voor ik uitgesproken ben trekt ze de touwtjes los en laat ze haar tieten vrij hangen.
Ze heeft mooie tieten en ik kan alleen maar Mmmm uitbrengen. Ze legt haar hand op mijn been en kijkt me in mijn ogen. " pak hem maar even vast hoor" zeg ik.
Dit doet ze dan ook gelijk en begint er rustig aan te trekken en kijkt afwisselend naar mij en naar mijn keiharde pik.

Ik voel aan haar tieten en ze gaat er goed voor zitten.
" ga eens staan " zegt ze, en dit doe ik gelijk.
Ze gaat op haar knieen zitten en neemt mijn harde pik in haar mond en begint me heerlijk te verwennen. Ze zuigt,likt en kreunt heerlijk.
Ze kijkt omhoog en zegt dat ze hier heel lang op had gewacht. Ik ga ook op mijn knieen zitten en geef haar een tongzoen. De geiligheid spat er van, en ik laat mijn hand afglijden naar slipje. Ik wrijf ik er overheen maar het duurt niet lang voor ik mijn hand in haar slipje steek. Ik voel een heerlijk nat kutje en speel er even mee.

Ze kreunt zachtjes in mijn oor en houd me stevig vast terwijl ik met mijn vinger ritmisch haar kutje bespeel.
Het duurt dan ook niet lang voordat ze schokkend klaarkomt! Zachtjes fluistert ze in mijn oor " ik wil dat je me keihard neukt en je zaad over mijn tieten spuit" ik draai haar en trek hij slipje bruut uit en duw haar hoofd naar beneden. Ze drukt haar kontje omhoog, en ik begeleid mijn harde pik richting haar kutje en duw hem langzaam naar binnen.
Ik hoor kreunen als ik langzaam elke centimeter van haar kutje met mijn pik bevoel.
"Ohhhh jaaaaa wat geil is dit, neuk me hard!"
Dat laat ik mij ook geen twee keer zeggen en begin lekker te rammen. Haar billen schudden lekker mee op mijn geram en ik heb een top uitzicht.
" mmmm wat een lekker kutje heb je zeg! Je vindt het geil he als ik zo hard in je kut neuk he"
Zeg ik.... " neuk me! Neuk me! " kreunt ze uit. Ik voel mijn ballen samentrekken wat voor mij het teken is dat ik zo ga klaarkomen. Ik haal me pik eruit en ga rechtop staan,ze weet gelijk wat er aan de hand en draait zich!

" spuit mijn tietjes maar vol" zegt ze terwijl ze in het gras zit en mij recht aankijkt.
Ik voel mijn zaad zich pijlsnel mijn pik verlaten en zie de stralen op haar tieten landen. Ze schrikt er een beetje van en giechelt "oh haha das veel zeg!"
Als mijn harde pik de laatste stralen er uit heeft geperst, staat ze op en drukt zich stevig tegen mij aan geeft mij een tongzoen.

Plotsling stop ze en begint te lachen " haha je zaad zit nu in je borsthaar"
Ik moet er ook om lachen.... We gaan allebei zitten en puffen lekker nog even uit onder het genot van een drankje.

Na een uurtje fietsen we samen terug en onderweg praten we nog na over onze geile avontuur en spreken af dat het ons geheim is, en dat het zeker niet de laatste keer is geweest...
  maandag 31 juli 2017 @ 22:23:24 #161
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172818403
Niet leuk?!
  maandag 31 juli 2017 @ 22:32:28 #162
108913 Godshand
guide4you
pi_172818690
Lijkt allemaal van de Fancy of Don en Ad site te zijn geknipt en geplakt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172818758
Plus het zit vol met spelfouten :') :%
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:45 #164
468990 Nivek34
Altijd in voor een leuk gespre
pi_172826465
Ow
pi_173979100
Dat was weer een weekend bij mijn vriendin.(28 jaar), ikzelf bijna 23.
Sinds het begin van de relatie stuurt ze me zaterdagavond om half 9 naar bed, daar kwam vanmiddag voor straf 2 uur lang op de kamer bij. Ik had mijn kleding op de kamer niet naar behoren opgeruimd en zij zei daar wat van, waar ik volgens haar een te brutale reactie op gaf.
Ze was helemaal over de rooie in ieder geval.
"Hup, naar je kamer, pyjama aan en blijf daar tot ik zeg dat je weer binnen mag komen".

Dat leverde me wel een stijve op. Zonder telefoon of andere afleiding naar de buitengeluiden luisteren nu het zulk lekker weer was.
Niets aan te doen. Ik heb zelf gekozen voor een strenge vriendin die orde en netheid erg belangrijk vindt.
  zondag 24 september 2017 @ 22:54:42 #166
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173979162
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:52 schreef Marius95 het volgende:
Dat was weer een weekend bij mijn vriendin.(28 jaar), ikzelf bijna 23.
Sinds het begin van de relatie stuurt ze me zaterdagavond om half 9 naar bed, daar kwam vanmiddag voor straf 2 uur lang op de kamer bij. Ik had mijn kleding op de kamer niet naar behoren opgeruimd en zij zei daar wat van, waar ik volgens haar een te brutale reactie op gaf.
Ze was helemaal over de rooie in ieder geval.
"Hup, naar je kamer, pyjama aan en blijf daar tot ik zeg dat je weer binnen mag komen".

Dat leverde me wel een stijve op. Zonder telefoon of andere afleiding naar de buitengeluiden luisteren nu het zulk lekker weer was.
Niets aan te doen. Ik heb zelf gekozen voor een strenge vriendin die orde en netheid erg belangrijk vindt.
Waarom in dit topic?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173979211
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:54 schreef zeefje het volgende:

[..]

Waarom in dit topic?
Mijn huidige topic gaat bijna automatisch sluiten. Nu is mij dit topic aanbevolen. Mis verder nog de nodige ervaring om te zeggen waar het beter thuis zou horen. Dat schijnt er niet te zijn.
  zondag 24 september 2017 @ 22:58:03 #168
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173979238
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:56 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Mijn huidige topic gaat bijna automatisch sluiten. Nu is mij dit topic aanbevolen. Mis verder nog de nodige ervaring om te zeggen waar het beter thuis zou horen. Dat schijnt er niet te zijn.
Als hij automatisch sluit open je toch een nieuwe???
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173979257
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:58 schreef zeefje het volgende:

[..]

Als hij automatisch sluit open je toch een nieuwe???
Ze vonden het beter het als een soort dagboek te doen.
  zondag 24 september 2017 @ 23:01:08 #170
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173979302
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:58 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ze vonden het beter het als een soort dagboek te doen.
Maar je hebt geen seks met haar. Dus hoezo in een topic voor erotische verhalen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173979536
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 23:01 schreef zeefje het volgende:

[..]

Maar je hebt geen seks met haar. Dus hoezo in een topic voor erotische verhalen?
Het schijnt ook onder erotiek te vallen. Het is tenslotte een opwindend gebeuren voor mij.
pi_174057224
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:54 schreef zeefje het volgende:

[..]

Waarom in dit topic?
Dat hebben de mods hem gedirigeerd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175384276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef Nivek34 het volgende:
Ow
Ik vond het nog wel geinig, niet geil of zo. Rooie oortjes stijl.
  maandag 19 november 2018 @ 19:52:14 #174
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_183249601
Massage, waar gebeurd verslag.

Al jaren ga ik thuis op zaterdag naar een masseuse, voor een ontspannings- massage en ook tijdens de vakantie ga ik naar de masseur of masseuse van de naturisten camping waar we in de zomer kamperen.
Na een aantal verschillende adressen geprobeerd te hebben ben ik notabene in mijn eigen dorp bij een massage praktijk Gerda terecht gekomen welke diverse soorten massages biedt waaronder, hotstone, cupping, ontspanning, ayurvedische en de sinds kort ook een Lomi Lomi massage

Ik ga daar alweer een paar jaar zo eens in de vier tot zes weken heen het is een slaapkamer op de eerste verdieping van een blok rijtjes woningen, met een bordje naast de deur en het kan gewoon op rekening dus alles legaal.
Voor het eerst maak ik mee dat ze wil dat ik helemaal naakt op de tafel ga en vaak voor ik op de tafel ga liggen eerst een gesprek over hoe het gaat en wat ik wil, ik heb nogal stressvol werk in de verkoop en mijn lijf protesteert dan ook al een flinke tijd.
Ik ben begonnen met een ontspannings- massage en naar aanleiding van onze gesprekken is dat een combi van ayurvedisch en ontspanning en vervolgens een volledige ayurvedische massage, de massage duurt ongeveer twee uur maar Gerda kijkt niet op de klok.

Nou is Gerda denk ik iets ouder is als ikzelf ben een heel andere masseuse als ik daar voor gewend was, bloot op tafel en ze dekt je af met warme handdoeken en verwijderd steeds een deel van de handdoeken, verschuift ze en legt eventueel weer handdoeken terug en wat me nog niet gebeurd was gebeurde nu natuurlijk wel door het strijken van de handdoek zachtjes over mijn geslacht tijdens het verschuiven ja hoor hup een stijve, sorry zeg ik, geeft niet kan gebeuren zegt Gerda en legt mijn penis wat opzij en masseert gewoon door.
Na een flink aantal massages, misschien wel twee jaar later, vroeg ik of ze ook een meer energetische tantra en of lingam massage kon geven omdat het effect van de massage niet voldoende is om mijn emotionele en stress probleem en ik onvoldoende ontspan.
Ze zegt dat ze wel weet wat het is maar daar dan toch geen opleiding voor heeft, ze was wel bezig met een Lomi Lomi massage cursus dat is ook een energetische massage maar een Hawaiaanse massage die uitgevoerd wordt al dansend, dus ik spreek af om dat de volgende keer eens te doen.

Ik lig dus naakt op de massage tafel op mijn buik en Gerda dekt me af met een handdoek, eerst maakt ze contact door met haar handen lichte druk op mijn lichaam uit te oefenen en daarna door wat wrijvingen, even later wordt de doek op een bepaalde manier opgevouwen op mijn lichaam zo dat er vanaf mijn billen naar mijn voeten tussen mijn benen een opgevouwen doek ligt en mijn edele delen afgedekt blijven.
Met verwarmde olie begint ze eerst mijn lichaam helemaal in te smeren en om er echt van te genieten doe ik meestal mijn ogen dicht en concentreer me op de handen van Gerda die al bewegend een beetje dansend, met lange strijkingen wat afwisselend zacht of wat harder en met mede gebruik van de onder armen voor een groter aanrakings oppervlak, is Gerda heerlijk aan het masseren, daarbij doet ze nog wat rek bewegingen met mijn benen en legt die een beetje gespreid terug.
Ook besteed ze op mijn verzoek wat extra aandacht aan mijn billen omdat ik heb aangegeven dat erg lekker te vinden daarbij masseert ze ook de binnenzijde van mijn dijen en ik voel haar hand langs mijn balzak glijden die ze overigens verder niet aanraakt.

Als de achterkant gereed is pakt ze de handdoek op en houd deze omhoog zodat ik op mijn rug kan draaien en legt de doek over mijn heen, we drinken een glaasje water en het ritueel gaat verder met eerst contact maken door op een aantal plaatsen haar handen op mijn lichaam te leggen en door zachtjes over de doek te wrijven.
Vervolgens wordt denk ik de doek weer kunstig gevouwen zodat deze nog net mijn geslacht bedekt en verder weer tussen mijn benen ligt en begint ze wederom rijkelijk met warme olie aan te brengen en waarbij ze vervolgens de voorzijde van mijn lichaam masseert ongeveer zoals dat aan de achterzijde ging maar nu met het verschil dat ze haar hand onder mijn lichaam steekt dus tussen tafel en lichaam en vanaf de billen naar mijn schouderbladen ook mijn rug nogmaals masseert.
Als ik nu bij haar kom vraag ik om met die doek te stoppen ze weet immers hoe ik er uit zie dus tenzij ze niet de aanblik van mijn goddelijke naakte lijf aankan hoeft ze van mij niets af te dekken.
De massage verloopt normaal hoewel ze deze keer ook mijn bilnaad een aantal malen doorloopt op weg van mijn rug naar mijn voeten en daarbij zachtjes mijn balzak aanraakt.
Ik moet mij omdraaien en we drinken voor ze verder gaat eerst weer een glaasje water.

Ze brengt de warme olie aan op de voorzijde van mijn lichaam en per ongeluk morst ze ook op mijn geslacht sorry zegt ze en gaat onverdroten door met masseren waarbij ik een volledige stijve krijg en ik sorry zeg, meestal is er tijdens de massage wel een reactie maar echt helemaal stijf eigenlijk niet , ik open even mijn ogen en ze zegt geeft niet ik masseerde met mijn ogen dicht dus begreep niet wat je bedoelde.
Teleurstelling ze masseert haar gewone programma af en eindigt dan altijd weer met diverse handopleggingen en drukpunten waarna ze zegt sorry Arie dit was het dan weer, ik lig dan vaak nog een paar minuten rustig en ga rechtop zitten praten nog wat en drinken nog een glas water waarna ik mij aankleed.
Ze zegt nou ik heb je goed in de olie gezet, je mag wel even douchen als je wilt maar ik zeg dat is jammer van de olie ik veeg het een beetje af en laat het lekker in mijn huid trekken, Gerda pakt de hamamdoek en begint vervolgens mijn rug af te vegen dus ik zeg je bent goed bezig dus steek mijn handen omhoog waarna ze zonder enige schroom mijn voorkant ook afveegt en daarbij wel tegen mijn penis stoot maar verder niet.

Nu een vier weken later ben ik weer bij Gerda en heb een bloemetje voor haar meegenomen, waarom dat vraagt Gerda en ik antwoord omdat je echt wel wat meer doet als alleen masseren, in jou massage zit wat van jezelf en je stopt er liefde in, ik voel heel goed het verschil tussen een zakelijke massage en een massage met gevoel, ik betaal voor een massage en voor het extra is het bloemetje
Ze bloost, pakt het bloementje aan en omhelst me en geeft een zoen op mijn linker en rechterwang maar ook een kus op mijn mond dank je wel, ik zet ze even in water , en loopt de woonkamer in ik wacht rustig in de gang en als ze terug is gaan we samen naar boven waar ik mijn kleren uittrek.
Gerda is bezig met de olie en de verwarmer en als ze zich omdraait steek ik mijn armen uit en zeg kom eens hier Gerda en ze stapt naar voren in mijn armen, ik omhels haar en vraag mag ik je billen pakken, ze zegt ja en ik vraag kijk me eens aan ik heb namelijk al een paar maanden het gevoel dat er tussen ons een spanning is en dat je iets wil zeggen of vragen of misschien wel doen maar het niet durft te zeggen.
Nee zegt Gerda ik zou het niet weten, je bent gemakkelijk in de omgang en altijd vriendelijk en gedraagt je zoals het hoort dus nee ik zou het niet weten, hoe kom je zo op dat idee?
Nou het is een gevoel en je houding is in de periode dat we elkaar kennen naar mij toe veel minder afstandelijk geworden wat natuurlijk wel logisch is maar toch ik heb echt het gevoel dat iets je bezig houdt en dat dit met mijn persoontje te maken heeft, ik zal het maar zeggen ik ben niet verliefd maar ik houd wel van je net zoals je van een zus of broer houd.
Tja zegt ze ik houd van masseren en vindt dat leuker als mijn werk op kantoor en zou met dat werk het liefst stoppen en alleen nog maar masseren en ja je bent een lieve man en ik houd eigenlijk ook wel van je.

Gerda weet je nog dat ik gevraagd heb een tantra massage te doen en jij zag dat niet zitten zullen we eens iets geks doen, mag ik je kleren uittrekken dan zijn we alle twee naakt, niet om seks te hebben maar ik wil jou dan als eerste masseren en je laten ervaren hoe dat kan zijn en zeg armen in de lucht trek ik je hemdje uit ze doet prompt haar armen in de lucht en ze blijkt een sport bh eronder te hebben, ik zak door mijn knieën en trek vervolgens haar trainingsbroek naar beneden wat ze nog toelaat maar als ik weer rechtop sta en haar wil helpen de sport bh uit te doen is er toch twijfel en zegt gaat dit wel goed, wees gerust we spreken het volgende af je gaat naakt op de massage tafel en ik masseer je hele lichaam, ook je borsten, bilnaad en schaamlippen, ik dring niet bij je naar binnen niet in je anus en niet in je vagina tenzij je er uitdrukkelijk om vraagt, ik masseer je zonder dat het doel klaarkomen een rol speelt oke? Gerda kijkt nog wat bedenkelijk en trekt zelf haar sport bh uit ik ga weer door de knieën en trek haar slip uit en zie dan pas dat ondanks de leeftijd er een prachtige slanke naakte vrouw voor me staat met rondingen om te zoenen en een netjes en volledig geschoren schaamstreek .
Wees niet bang zeg ik met een niet te missen erectie ik houd me aan de afspraak, ook likken of een andere seksuele handeling blijft achterwege tenzij je aangeeft dat je graag iets anders wilt.

Gerda ligt in haar volle glorie nu op haar buik op de tafel en ik smeer haar goddelijke lijf in met warme olie waardoor haar huid mooi begint te glimmen en zachtjes streel ik haar lijf op alle mogelijke plaatsen ik draai rondjes op haar schouder en onderrug en verdeel de hartenergie en seks energie over haar hele lichaam zoals ik dat op internet had gelezen van af haar onderrug laat ik mijn vingers door haar bilnaad en langs de binnenzijde van haar dijen glijden om vervolgens langs de buitenzijde weer naar haar rug terug te keren en herhaal deze beweging een zes of zeven keer, Gerda ontspant nu duidelijk en haar benen gaan automatisch iets meer van elkaar en ik herhaal de beweging nog drie keer maar raak daarbij ook nadrukkelijk haar sterretje en schaamlippen zachtjes aan en ga met een hand buitenlangs omhoog naar de rug maar met de andere hand langs de binnenkant van het andere dijbeen weer langs de inmiddels behoorlijk natte schaamlippen terug naar de rug.
Nu masseer ik extra haar heerlijke rond billen en knijp er afwisselend stevig in, ook trek ik ze wat uit elkaar zodat ik goed zicht op haar heerlijkheden heb, met mijn duimen masseer ik nu ook zachtjes haar kringspier door rondjes te draaien en aan de reactie merk ik dat dit als heel prettig wordt ervaren.
Ik strijk opnieuw met lange halen over haar lichaam van de voeten tot het hoofd en besteed wat tijd aan het masseren van de voetzolen en elke individuele teen door een voor een mijn vinger tussen haar tenen te steken en er weer uit te laten glijden.
Ik neem even rust pauze en leg afwisselend mijn handen op haar hoofd en schouders, schouder en onder rug, onderrug en bil, bil en knieholte . knieholte en voet en tenslotte masseer ik beide voeten nog even waarna ik na ongeveer een half uur zeg dat het tijd is om te draaien.

Gerda ligt nu op haar rug en ik vraag of ze een glaasje water wil wat ze afslaat, voor mij is de aanblik van zo een aantrekkelijke vrouw bijna te spannend zeker als ik bedenk dat ik al die pracht heerlijk met mijn handen ga verwennen.
Ik pak de olie en smeer de voorkant van Gerda in met olie en krijg het gevoel bijna spontaan klaar te komen, Gerda merkt dat er iets is en vraagt dus gaat het wel, waarop ik antwoord dat ik het even moeilijk vind maar dat het wel gaat lukken, ook nu masseer ik zo dat ik het hartgebied en de buik net boven het schaambeen als eerste met draaiende en wrijvende bewegingen onder mijn handen warmer voel worden en verdeel de energie weer via schouders en armen en heupen en benen over haar hele lichaam ik doe dit met lange heel subtiele zachte langzame en lange bewegingen afwisselend wat harder of zachter en vermijd nauwgezet de schaamlippen.
Ik vraag nu met een hese stem mag ik je schaamlippen aanraken en masseren? Ze zegt zachtjes ga je gang en ik leg voorzichtig mijn gesloten hand op haar kutje en maak hiermee een subtiele draaiende en wrijvende beweging dan pak ik een grote lip tussen duim en wijsvinger en met zachte kneepjes wrijvend ga ik van clitoris naar anus en met mijn andere hand masseer ik onderbuik,schaambeen en borsten ik pak de andere lip en doe hetzelfde, ik herhaal dit een 10 keer en doe hetzelfde bij de kleine schaamlippen bij de 8e keer streel ik met mijn andere hand haar clitoris en inmiddels is aan haar bewegingen duidelijk dat ze heerlijk aan het genieten is, ze vraagt dan ook niet te stoppen en zegt dat mijn vingers best in haar kutje mogen, door de olie en haar vocht is het inmiddels een super glibberige boel aan het worden en als ik een vinger deels bij haar inbreng is er dan ook geen enkele weerstand voelbaar en ik laat mijn vinger zo ver als hij lang is naar binnen glijden nu maak ik met mijn vinger draaiende bewegingen in haar kutje en zorg dat ik rondom de binnenkant over al raak, mijn andere hand zwerft over haar glimmende borsten, buik en ik steek hem een paar keer onder haar billen.

Nu breng ik naast mijn wijsvinger mijn middelvinger in en streel met mijn pink over haar perineum en haar sterretje, met mijn duim streel ik haar klitje, zo door werkend maak ik nu met mijn middel en wijsvinger een kom hier beweging om haar g-spot te stimuleren, de bewegingen van Gerda beginnen nu aardig ongecontroleerd te worden en haar ademhaling geeft aan dat een hoogte punt niet ver weg meer is, mijn eigen penis is inmiddels ook goed geil, ik voel het voorvocht langs mijn benen lopen hetgeen me nog geiler maakt, al strelende druk ik nu een kootje van mijn pink in aar anus en Gerda ontploft bijkans, spuitend heeft ze een geweldig orgasme en de beweging met mijn hand is tijdens haar orgasme ruig te noemen, en bepaald niet zacht, ik krimp van genot wat in elkaar want ik kom inmiddels ook klaar zonder te masturberen, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo lang en heftig klaarkomt en dat ik zelf klaar kom zonder dat ik zelfs maar ben aangeraakt.

Ik streel nog zachtjes haar lichaam dat onder deze strelingen weer langzaam tot rust komt, ze glimlacht maar heeft nog geen woord gesproken, na een kwartier zegt Gerda zo geweldig ben ik nog nooit in mijn leven klaargekomen en ik ben toch al 38, ik ben 42 zeg ik en ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand zo heftig en langdurig klaarkomt en dat ik zelf tegelijkertijd ook klaarkom zonder ook maar aangeraakt te zijn.
Ze blijft nog wat liggen en ik geniet van de aanblik, wil je water ja graag en ik pak een glas en vul dit met water, ze gaat op de rand van de massagetafel zitten en ik sta tussen haar benen als het glas leeg is zet ik het weg en we omhelzen elkaar wil jij nu ook gemasseerd? Maar haar vraag heeft al het ondertoontje van liever niet en ik antwoord dan ook nee dank je wel we hebben denk ik een geweldige beleving gehad vooral jij want het was denk ik zelfs heftiger dan jij en ik zelf verwacht hadden, we zijn bovendien ruim twee uur bezig geweest en mijn vrouw verwacht me zo meteen thuis, volgende keer mag jij je best doen oké, nou zegt ze volgende keer wil ik dit nog wel een keer meemaken ik weet niet of ik met die gedachte in staat ben om jou te masseren, maar wat zou je vrouw er van vinden als ze dit wat wij nu doen wist?, maakt niet uit ze weet dat ik heel graag een tantra penis massage wil hebben en we hebben het samen meerdere keren geprobeerd maar gaan te snel over naar seks in plaats van een massage dus vindt ze het niet erg als jij het bijvoorbeeld zou doen en bovendien is het denk ik zo dat genieten zoals nu is gebeurd ook te maken heeft met vertrouwen in elkaar dus nogmaals volgende keer ben ik aan de beurt.

Als ik weer geweest ben zal ik beschrijven hoe dat is gegaan, tot over een week of vijf.
  woensdag 5 december 2018 @ 22:40:25 #175
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_183559046
Ik ben nieuw hier en schrijf graag. Na een tijdje gelezen te hebben wilde ik zelf ook maar eens iets bijdragen. Ik ben maar begonnen met een iets korter verhaaltje...

Snel anders kom je te laat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 december 2018 @ 09:32:02 #176
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_183562329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:40 schreef vinger_food het volgende:
Ik ben nieuw hier en schrijf graag. Na een tijdje gelezen te hebben wilde ik zelf ook maar eens iets bijdragen. Ik ben maar begonnen met een iets korter verhaaltje...

Snel anders kom je te laat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.... heel mooi verhaal...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:57:01 #177
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_183670706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:32 schreef avotar het volgende:

[..]

Wow.... heel mooi verhaal...
Dankjewel! Ik zal er nog eens over denken nog meer te plaatsen. Ik heb nog wat verhalen liggen ;) . Eens kijken of er nog meer mensen zijn die dit waarderen... O-)
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:22:47 #178
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_183724252
Massage,
Nu vijf weken later bel ik aan bij Gerda mijn masseuse bij ons op het dorp, even later doet ze opgewekt met een gulle glimlach de voordeur open en zegt hallo Arie, goed dat je er bent hoe gaat het met je?
Ik stap naar binnen en antwoord; met de seconde beter, ik heb je erg gemist de afgelopen weken en hoewel je massage van de vorige keer nogal wat lichamelijke reacties te weeg bracht heb ik de afgelopen weken steeds aan je moeten denken.
De glimlach veranderd in een stralende lach en het antwoord dat het dan maar goed is om eens stevig aangepakt te worden spreekt me wel aan hoewel ik antwoord dat ik een zachte liefdevolle massage prettiger vindt.

Gerda antwoord niet en we lopen de trap op naar boven en al pratende kleed ik mij uit, als ik in mijn string sta zegt ze wat heb je deze keer een mooie string aan, staat je leuk en wat een leuke print is dat een slangen print?, klopt antwoord ik en mijn penis reageert al op haar belangstelling voor mijn string, ze stapt naar me toe en buigt voorover om de string goed te bekijken en zakt door haar knieen, streelt over mijn voorkant en trekt kalm maar uitdagend mijn string naar beneden, mijn penis springt spontaan op en ze zegt lachend ik hoef niet te raden wie hier blij is om mij te zien.
Ik ook niet zeg ik en Gerda komt overeind, deze keer doen we het eens heel anders zegt ze jij bent naakt en ik doe ook mijn kleding uit zodat we beiden naakt zijn tijdens de massage lijkt je dat wat? En help je me even bij het uitkleden?
Ik help je wel even zeg ik, doe je armen eens omhoog en pak de onderrand van haar strak zittende hemdje en trek deze omhoog over haar hoofd, ik leg get hemdje op mijn kleren, draai me weer om, Gerda heeft een witte strakke BH aan en ik zak op mijn knie en pak de broekrand van haar jogging broek en trek deze tot op haar enkels, voetje voor voetje trek ik deze over haar voeten en leg ook deze bij mijn kleren ze staat nu in een in mijn ogen heel degelijk setje ondergoed, een witte sport BH en een zwarte degelijke slip, ze trekt rustig de Bh uit en haar kleine maar stevige borsten strelen mijn blik, ze geeft het nog warme kledingstuk aan mij en zegt bevalt het je terwijl ze haarvingers achter de rand van haar slip steekt en ook deze uittrekt en eveneens aan mij geeft.

Ik kijk naar haar lichaam en draai me om leg de BH en slip op het stapeltje van mijn en Gerda`s kleding en merk op dat de kleding inmiddels intiem met elkaar aan het kennismaken is, draai mij weer om en de aanblik van haar naakte lichaam maakt me geil, ik ben zelf over mijn hele lijf geschoren geen haar op mijn benen, borst , rug armen en geslacht, Gerda heeft de zaken ook netjes op orde en heeft een mooi geschoren kutje met een keurig streepje, ze is niet super slank of mooi gevormd maar ook niet aan de stevige kant, eigenlijk heeft ze een lijf met vlees op de botten, precies waar ik wel van houdt, zo een gratenpakhuis is niet echt mijn type.
Ik zeg dus dat ze er goed uitziet, stevige borsten niet zo groot, mooie billen je weet wel van die billen die niet helemaal plat zijn maar van die mooie rond bolletjes, ik ben gek van mooie billen en borsten zeg ik en jij hebt het alle twee.

Mijn pik is zo pratende weer wat tot rust gekomen, Gerda kijkt nog eens goed draait zich om en zegt nou jij mag er ook zijn hoor, niet slank en niet te veel gespierd en je bent altijd goed verzorgd en helemaal geschoren ik houd daar wel van als een man zich zelf durft te verzorgen een netjes geschoren schaamstreek en je penis mag er best zijn, ga maar lekker op je buik op de tafel liggen, de olie zal nu wel opgewarmd zijn en dan kunnen we beginnen.

Wat ongemakkelijk ga ik op mijn buik op de tafel liggen en leg mijn armen naast mijn lijf met de handpalmen omhoog, mijn handen liggen dan naast mijn billen, ze vraagt lig je goed en legt een heerlijk warme hamamdoek over mijn rug en billen en laat haar handen er overheen glijden, vervolgens laat ze haar handen op verschillende drukpunten even rusten, ik ben mij ondertussen heel erg bewust van de nabijheid van haar naakte lijf en snuif de geuren van haar lichaam en de geur die in de kamer hangt op, we praten nog wat onder het masseren ze laat me even los en is met de massage olie bezig.

Een klop op de deur verstoort de stilte en deze wordt zonder toestemming van Gerda open gedaan, haar dochter stapt over de drempel en zegt sorry dat ik even stoor mam maar moet ik nog iets doen voor het eten en ik zie haar blik over het lijf van haar moeder maar ook over mijn deels bedekte lichaam gaan, of moet er iets anders gebeuren?
Gerda antwoord met nee alles is in huis, maar als je zin hebt en Arie er geen bezwaar tegen heeft kun je mij hier wel helpen doen we een vier handen massage, ja dat is leuk maar dan ga ik me eerst even douchen, hoeft niet hoor zegt Gerda kom binnen en trekje kleren maar uit, nee zegt ze ik ga even douchen kom zo! , Gerda haalt de hamamdoek van mijn lichaam en masseert nog even droog zonder olie, mijn dochter heet Saskia, is 22 en studeert af voor fysiotherapeut, ze doet samen met mij soms op verzoek een twee handen massage verklaart Gerda, je vindt het toch wel goed als ze helpt?, ze is inmiddels aardig bedreven en vult mij goed aan , dat komt natuurlijk omdat we als moeder en dochter elkaar ook goed aanvoelen.
Ja prima antwoord ik, je was dan toch wel nog erg jong toen je in verwachting raakte zeg ik, 19 zegt Gerda ik was al jong seksueel actief en helemaal weg van mijn toenmalige vriendje.

Gerda begint met het aanbrengen van de warme massage olie en haar handen glijden over mijn rug en schouders, ze brengt meer olie op en glijd over mijn billen en bovenbenen naar mijn voeten.
Ik weet niet precies wanneer haar dochter is ingehaakt wel weet ik dat het moeilijk is om de bewegingen van vier handen te blijven volgen, het is gevoelsmatig overweldigend en afwisselend voel ik handen op mijn rug of billen en benen, ook mijn voeten worden een voor een gemasseerd terwijl ik een hand afwisselend van mijn onderrug door mijn bilnaad en over mijn anus langs de binnenkant van mijn dijen en vanaf mijn knie weer langs de buitenzijde terug naar mijn onderrug voelgaan, een aantal bewegingen later worden mijn billen verder uit elkaar gedrukt en mijn benen een beetje gespreid mijn kringspier wordt door rondjes te draaien met afwisselende druk gemasseerd en ik voel handen plagerig zacht over mijn dijen kriebelen, de handen op mijn anus gaan naar mijn rug en de handen van mijn dijen gaan naar mijn billen, knijpen hier even stevig in en ik voel een vinger mijn anus binnen dringen, mijn pik is inmiddels door dat ik op mijn buik lig op ongemakkelijke wijze weer hard geworden, ik wil even mijn heupen optillen om een beetje ruimte te krijgen maar de handen op mijn billen en de vinger in mijn anus houden dit tegen, nee zegt Gerda liggen blijven anders binden we je vast.
Ik raak het contact met de handen weer een beetje kwijt, weet niet welke hand wat doet maar de vinger in mijn anus is wel heel nadrukkelijk aanwezig en ik voel aan de draaiende en in en uitgaande bewegingen dat de sluitspier voorzichtig wordt opgerekt, het voelt niet onprettig en ik kreun zacht, wat prompt een felle tik op mijn billen tot gevolg heeft, stil zegt de dochter wiens naam ik even kwijt ben en voel dat er iets wat dikker is mijn anus binnen probeert te dringen, er wordt gedraaid en geduwd, ik denk dat er nu twee vingers mijn kontgat inglijden sterker nog misschien wel drie vingers ik kreun opnieuw en krijg weer maar nu twee keer een gemene tik op mijn billen ik kreun opnieuw en er volgen meer gemeen felle tikken.

We spreken ondertussen geen woord met elkaar, de massage is overweldigend lekker en ik weet echt niet wat er allemaal gebeurd, mijn billen gloeien een beetje van de tikken, dat en de vingers in mijn anus kan ik wel goed voelen, ook zijn er nu handen bezig mijn hoofd en nek te masseren en dat gaat afwisselend zo een tijdje door en weer raak ik kwijt waar de handen allemaal mee bezig zijn.

De vingers worden voorzichtig uit mijn kont getrokken en ik voel dat er olie op en in mijn anus wordt aangebracht, Gerda zegt tijd om te draaien, ik draai mij voorzichtig om op de tafel en ben blij dat mijn penis wat ruimte krijgt, de erectie is nu snoeihard zelfs zo hard dat het pijnlijk is en toch heb ik het gevoel dat ik moet plassen, voor mijn ogen zie ik het naakte lijf van Gerda en ik zie dat dochterlief op een T-shirt na ook naakt is, deze aanblik maakt dat ik nog geiler wordt en het voorvocht voel ik uit mijn lul op mijn onderbuik lekken, water vraagt de dochter ik zeg ja lekker , even later drinken we alle drie zonder iets te zeggen een glas water leeg, deze pauze zorgt voor wat ontspanning van mijn lul en ik bekijk beide dames ondertussen, ik zie ze allebei glimlachen hoe vindt je het vraagt Gerda lekker?, zalig geef ik als antwoord maar die vinger in mijn kont had ik even niet verwacht .
Saskia pak jij even de spullen? Zegt Gerda en de dochter loopt de kamer uit, nee zegt Gerda ik voelde dat je verrast werd en heb wel het idee dat een vinger in je kont niet onbekend bij je is en je het wel lekker vindt.

Gerda drinkt haar glas leeg, pakt mijn glas aan en vraagt of ik meer water en ik zeg nee dank je wel, ik vraag welke spullen is je dochter aan het halen, wat ga je nu doen, gewoon afwachten zegt Gerda het is denk ik een leuke verrassing dus als vertrouw op me ga je lekker liggen en laat je ons lekker begaan, ik weet zeker dat je het heel lekker gaat vinden.
Ik ga op mijn rug liggen en weer met mijn armen langs mijn lijf, Gerda legt weer de opnieuw warm gemaakte hamamdoek op mij lichaam, strijkt weer over mijn borst en benen en doet weer een aantal drukpunten, een mijn hoofd en borst, twee borst en buik, drie buik en schaambeen, vier beide dijbenen, vijf enkels en ten slotte pakt en masseert ze mijn voeten.
Dochter Saskia komt ondertussen weer de kamer binnen en helaas ik kan niet zien wat ze bij zich heeft, ze heeft wel een string aangetrokken of een slip zo lijkt het.
Gerda begint met het aanbrengen van een warme olie en neemt daarbij ook mijn lul mee, lekkere lul heb je en wat staat hij fier overeind en ze geeft er een stevige tik tegen waardoor ik hem tegen mijn heup voel slaan, de dochter Saskia loopt naar mijn voeten en Gerda is mijn borst en buik aan het masseren en plaagt mijn lul, dus ik sluit mij ogen en geef mij maar over.
Mijn handen worden vastgepakt en ik voel dat mijn polsen worden vastgebonden , ik doe mijn ogen open maar verzet mij niet, Saskia en Gerda pakken nu mijn benen welke worden gebogen en een beetje gespreid en een voor een ook vastgebonden aan de tafel.
Een hand grijpt Saskia? mijn balzak, knijpt er zachtjes in en mijn ballen rollen door deze hand, tevens voel ik dat het gedeelte tussen mijn anus en balzak met een kriebelende beweging gemasseerd wordt, Gerda knijpt stevig en mij tepels en masseert vervolgens weer borst en buik, ik geef mij weer over en sluit mijn ogen zodat ik me beter op de bewegingen van de handen kan concentreren.
De hand verplaatst zich van mijn ballen naar penis en weer terug in een masserende beweging, ze trekt mijn voorhuid helemaal terug en weer over mijn pik ondertussen een draaiende beweging makend, ze slaat met mijn lul op mijn buik en dan weer opzij tegen mijn dijen ik kan een kreun niet onderdrukken , stil sist Gerda en wordt nu hard in mijn ballen en tepels geknepen, zonder enige omhaal worden er een of meer vingers in mijn anus geduwd en opnieuw kreun ik, zeker weten grijpt Gerda mijn pik en trekt er flink aan dit doet gemeen pijn maar ditmaal weet ik de kreun tegen te houden stil zegt ze nogmaals, anders moeten we je straf geven, ik doe mijn ogen open en kijk in een heel streng kijkend gezicht.
Ze pakt iets en er wordt een bal in mijn mond gewurmd en met een harnas lijk het wel op mijn hoofd vastgemaakt, mijn mond voelt gevuld en met mijn tong onderzoekend lijkt het wel of ik een kleine lul in mijn mond heb, praten lukt me niet maar Gerda zegt als het niet gaat klop je twee keer hard op de tafel, doe eens ik sla twee keer op de tafel, keurig zegt Gerda als je dat doet stoppen we meteen oké!? en ik knik ja, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, wel eens iets gelezen over bondage en zo maar meer ook niet.

De vingers nu van Saskia, in mijn anus zijn inmiddels bezig om mijn prostaat te vinden en de drang om te plassen neemt toe, ik zeg ik moet plassen maar ik kan niks vragen dus klop op de tafel, de dildo wordt uit mijn mond gehaald mag ik plassen ik moet echt nodig vraag ik aan Gerda, nee hoor pis maar in mijn mondje, en de dildo gaat weer inmijn mond en de riempjes weer vast, de vingers worden teruggetrokken uit mijn anus en ik voel even later dat een dikker voorwerp wordt ingebracht, het blijkt een anaal vibrator te zijn en de trilling staat aangenaam zacht, de vibrator wordt zachtjes wat bewogen, ik laat mijn plas lopen omdat ik het niet kan ophouden en voel de warme urine over mijn buik, heupen en balzak naar mijn billen op de tafel lopen, Gerda pakt vlug mijn penis en neemt hem in haar mond en al plassende voel ik haar zuigen en slikken ook mijn ballen worden weer zachtjes gekneed.
De anaalvibrator is inmiddels een standje hoger gezet en ik kan mijn lijf bijna niet meer stil houden een geweldig gevoel van genot trekt door mijn lijf, doordat ik vastgebonden ben is de bewegingsvrijheid echter beperkt, ik wordt echter steeds geiler en kreun opnieuw, Gerda pijpt mijn pik en ik voel dat ik helemaal diep achterin haar keel zit, ze trekt haar hoofd op en met een plop geluid springt mijn eikel tussen haar lippen vandaan ik voel nog meer nattigheid op mijn buik van ik denk haar speeksel en sluit opnieuw mijn ogen ik ga dit niet lang meer volhouden de bewegingen van de vibrator nemen in heftigheid toe en ik voel dat ik ga klaarkomen, mijn pik wordt echter plots stevig vastgepakt en de vibrator uit mijn anus getrokken niets wordt er gesproken en er wordt hard in mijn lul geknepen en mijn drang om klaar te komen zakt weer af.
Een paar minuten later begint weer zachtjes de massage, ik kijk even en zie nu dat dochterlief naast mijn borst staat en dat zij mijn lul aan het masseren is met een hand en met de andere hand mijn buik en borst masseert, ze bukt voor over en ik voel haar tong over mijn eikel draaien.

Dit gaat zo even door, waar Gerda is weet ik niet maar ze is wel in de kamer, mijn boeien worden losgemaakt en ik wordt meer naar het voeteinde van de tafel gemanoeuvreerd, de penis massage gaat gewoon door en ik wordt opnieuw vast gebonden, zo zegt Gerda nu zal ik dat lekkere kontje eens even flink neuken en ze begint mijn anus te likken eerst draait ze rondjes, bijt speels een paar keer stevig in een van mijn billen, Saskia kust mij op mijn hoofd en stopt haar tong in mijn oren, bijt in mijn oorlellen, haar hand beweegt in een langzame draaiende beweging over mijn lul op en neer en masseert af en toe mijn eikel en precies op de gevoelige plekjes ik voel mij weer steeds geiler worden.
Opeens voel ik een groot ding in mijn anus geduwd worden, het is Gerda die een dikke dildo in mijn kont stopt en met kleine bewegingen in en uit steeds verder naar binnen dringt.
De spanning op mijn sluitspier neemt aardig toe en het doet een beetje pijn maar dat neemt af naarmate ze wat langer en dieper gaat ik ga je lekkere kontje neuken zegt Gerda ik ben nu zo gefocust op mijn anus dat ik behalve de tong in mijn oor van Saskia het spoor helemaal bijster ben en kreun bij het overweldigende genot wat opnieuw door mijn lichaam golft.
Saskia is inmiddels mijn lul aan het aftrekken en pijpen, afwisselend masseert ze ook mijn ballen, Gerda heeft inmiddels de hele voorbind lul in mijn kont geperst en begint langzaam mijn anus te neuken eerst met kortere bewegingen en in een rustig tempo maar met steeds langere halen ik houd het echt niet meer en kom zonder waarschuwing klaar, even ben ik helemaal van de wereld en als ik weer wat bij mijn positieven kom is Gerda nog steeds mijn kont aan het neuken en Smeert Saskia mijn sperma uit over mijn buik en ballen, ze maakt het masker los en speels steekt ze een vinger met sperma tussen mijn lippen en ik lik mijn eigen sperma van haar vinger, ze gaat naar beneden en herhaalt dit nog twee keer, dan steekt ze haar tong in mijn mond en begint een wilde stoeipartij met mijn tong, Saskia zoent en tongt duidelijk niet voor het eerst, haar hand grijpt mijn slap worden de lul en begint op nieuw mijn lul en ballen te masseren.

Gerda neukt ondertussen in een steeds toenemender tempo door en ik heb de indruk dat mijn lul snel weer keihard wordt, ik voel ook dat er al weer aan mijn lul gezogen wordt, mijn ademhaling is nog lang niet terug na mijn eerste orgasme naar normaal en ik voel de geiligheid weer toenemen, ik ben nog nooit twee keer zonder tussenpauze klaargekomen maar wat ik nu voel is nog overweldigender dan ik ooit mee gemaakt heb.

Ik hoor de wat hijgende ademhaling van Gerda die onverdroten en steeds sneller maar ook harder stotend doorneukt, ze drukt mijn hele lijf op de tafel heen en weer, Saskia klimt ergens op en ik voel dat ze over mij heen knielt, mijn handen worden stevig tegen mijn lijf gedrukt, de tafel is niet zo heel breed maar dan voel ik hoe haar kutje over mijn lul schuift ik wil haar borsten pakken maar dat gaat niet want ik ben nog steeds geboeid en mijn handen zitten nu klem tussen mijn lijf en de knieën van Saskia, ik kijk naar het niet onaardige gezichtje van Saskia ze is niet echt heel knap maar mag er net als haar moeder best zijn, Saskia begint in een naar boven en beneden schuivende beweging op mijn lul te neuken en ik blijf haar aankijken, mijn kont begint aardig gebruikt te voelen maar Gerda neukt nu met een afwisselend tempo en een ronddraaiende stotende beweging door en tot mijn verbazing vindt ik dat lekkerder voelen als het gevoel van Saskia die op mijn lul heen en weer schuif terwijl haar jonge nog strakke kut mijn lul best zal voelen.

Ik denk dat Saskia ook moest plassen want het gebied van buik ballen billen wordt ineens verwarmd doordat ik iets warms voel lopen, de dildo in mijn anus begint nu ook soppende geluiden te maken en ik voel dat een tweede orgasme niet ver meer weg is, ik kreun nu aldoor en explodeer voor de tweede keer, ditmaal spuit ik de kut van Saskia vol, terwijl ik klaarkom stopt Gerda met neuken en haalt tergend langzaam de dildo uit mijn kontgat, het lijkt wel of ik nog intenser en langduriger klaarkom, Gerda pakt mijn ballen en knijpt alle zaad eruit.
Saskia schuift nog even heen en weer en komt even later ook klaar, ik weet niet wat ik voel, alles is nat en ik lig te hijgen als een paard, voorzichtig doe ik mijn ogen open en met hulp van Gerda klimt Saskia van de tafel, als ze naast me staat kust ze me op mijn mond haalt haar hand over haar kutje en stopt haar vingers in mijn mond die ik ondanks het hijgen gretig aflik, Saskia herhaalt dit nog een paar keer en zegt smaakt lekker he, jouw sperma vermengd met mijn kutsap, ik knik slechts ja.

Terwijl ik lig bij te komen verlaat Saskia de kamer, Gerda maakt mijn benen en handen los en masseert gewoon door alsof er niks gebeurd is, liefdevol streelt ze mijn borst en buik, masseert mijn penis en ballen en gaat langs dijen en onderbenen naar mijn voeten, die worden nog even stevig gemasseerd en ze steekt haar vingers tussen mijn tenen, het voelt heel lekker.
Van mijn voeten gaat ze weer langs mijn kuiten, de buitenkant van mijn heupen naar mijn onderbuik, daar draait ze zachtjes rondjes vlak boven mijn penis en ik geloof het zelf niet maar ik voel dat ik opnieuw een erectie krijg, nou nou zegt Gerda je bent kennelijk nog niet tevreden en begint mijn weer oprijzende lul te masseren.
Haar hoofd buigt naar beneden en ze neemt mijn lul in haar mond en zuigt zachtjes op mijn eikel, mijn ademhaling is nog niet eens terug bij normaal en ik voel haar tong om mijn eikel krullen, ik zeg ik kom zo nog een keer, Gerda richt zich op en vraagt of ik van de tafel wil komen, al masserende en trekkende klim ik wat moeizaam van de tafel, Gerda draait zo om dat ze zelf wijdbeens op het voeteinde van de massagetafel kan gaan zitten, kom zegt ze als je nog wat hebt wil ik het in mijn natte kut hebben en dirigeert mijn kloppende pik tussen haar schaamlippen.
Het kutje van Gerda is kleddernat en ik glijd zonder weerstand te voelen naar binnen, in een langzaam tempo ga ik in en uit, maar voel er zelf weinig van, Gerda heeft denk ik het zelfde want ze laat zich op haar armen achter over zakken, door deze positie raakt mijn lul nu haar kutje aan de buik zijde en omdat ze haar benen op mijn heupen klemt voel ik nu veel meer.
Ik ben opnieuw super geil geworden en zeg Gerda dit houd ik niet lang vol, doorgaan zegt Gerda het is heel lekker en begint met vingeren van haar klitje, ik voel haar vingers ook tegen en langs de schacht van mijn lul gaan en dat wind me nog meer op.
Gerda moet ook al behoorlijk geil geweest zijn want even later komt ze spuitend klaar en ik weet niet wat ik nog in huis had maar ledig mijn ballen nu diep in het kutje van Gerda, langs mijn benen voel ik het vocht van Gerda lopen en ik druk in een laatste krachtinspanning mijn pik nog eens zo diep mogelijk in haar kut en blijf zo nog even staan.
Gerda ligt nog op haar rug en mijn pik begint in haar kutje te verslappen, ik streel haar borsten en knijp liefdevol in haar tepels, ik laat mijn hoofd op haar borst zakken en ze streelt haast automatisch door mijn haar, mijn pik verlaat haar kutje en ik voel hem langs haar schaamlippen naar buiten zakken.

We komen beide tot rust en ik ga staan, Gerda kijkt me aan en steekt een arm uit waaraan ik haar optrek tot ze zit, ze wrijft nog wat over haar kutje en blijft me strak aankijken, dat was geweldig lekker fluistert ze en kijkt naar mijn pik, mijn blik volgt en ik zie nu dat haar vocht nog langs mijn dijen en knieën naar mijn voeten loopt.
Gerda steekt opnieuw haar hand uit en zegt kom we gaan douchen, ik help haar van de tafel en ze gaat me voor de kamer uit op de overloop komt net Saskia nog naakt uit de douche, ze glimlacht en zegt ik heb het water niet opgemaakt en ik zie dat het toch wel een lekkere meid is, ik geef Gerda een tik op een bil en we lopen de douche in.
Gerda stelt de douche niet al te warm en pakt twee handdoeken en douchegel, ze legt de handdoeken op de wastafel en geeft de douchegel aan mij, we staan onder de straal en ik doe wat gel op mijn hand en zeep haar rug en billen in, even voel ik met mijn vinger aan haar sterretje en ze steekt prompt haar billen achteruit.
Ik druk even steviger en mijn vinger glijd zo haar anus in en Gerda draait een beetje met haar kontje. Ik duw mijn vinger wat dieper maar haal hem er daarna weer uit, Gerda draait zich naar me toe en kust me teder op mijn mond en zegt vervolgens bewaar nog wat voor de volgende keer, stapt wat achteruit onder de straal draait een rondje terwijl ik nog wat gel op mijn hand doe, met haar rechterheup naar mij toe was ik nu haar borsten, buik en kutje waar ik toch weer even haar lekkere schaamlippen masseer, ik zak op mijn knieën en was een voor een haar benen waarbij Gerda naar mij toe draait en ik sta weer op.
Gerda pakt nu de fles en doet gel op haar handen en begint mijn borst in te zepen mij strak aankijkend, plagerig gaan haar handen naar mijn onderbuik.
Gerda blijft me strak aankijken en doet opnieuw gel op haar hand en nu pakt ze mijn penis en ballen, wat heb je een heerlijke gladde zak en pik zegt ze en ze stapt terug en haar blik gaat naar mijn pik, ze moet wat moeite doen om mijn voorhuid terug te trekken over de eikel van mijn slappe pik en door dat gefriemel begin ik weer een stijve te krijgen, Gerda wast mijn eikel en en pik uitgebreid en stapt om mij heen, haar handen gaan nu over mijn rug en naar mijn billen haar vinger gaat door mijn bilnaad en haar vinger zoekt mijn anus die ze even lekker wast.
Opnieuw doet Gerda gel op haar hand gaat op haar hurken zitten en wast mijn benen daarbij weer plagend mijn balzak aanrakend, ze komt weer overeind en gaat onder de douche straal staan en trekt mij tegen zich aan en begint te tongzoenen.
Na een paar minuten laat ze me los , draait zich om en doet de douch kraan dicht.
Gerda pakt een hand doek en begint mijn haar en gezicht af te drogen, al wrijvend met de handdoek gaat ze zorgvuldig afdrogend naar beneden, ook mijn penis droogt ze af en ze trekt de voorhuid over mijn eikel, ze gaat door mijn bilnaad en op haar hurken droogt ze mijn benen en voeten af.
Ik wil de andere handdoek pakken maar Gerda is mij voor en ze zegt ga je maar aankleden ik kom er zo aan en dus ga ik de douche ruimte uit en over de overloop naar de massage kamer, Saskia zie ik niet en ik pak het stapeltje kleren om die van Gerda apart te leggen.
Als ik mijn sokken en string nog maar net aan heb stapt Gerda naakt naar binnen en begint mat de handdoeken de massage tafel schoon te maken ik kijk tegen haar rug en lekkere billen aan, ik ben nou eenmaal verzot op billen en kan het niet laten er een tikje op te geven en Gerda reageert wat verschrikt maar gaat lachend door met opruimen terwijl ik mij verder aankleed.

Als ik klaar ben zeg ik Gerda ik maak het geld voor de massage wel weer over als dat goed is en Gerda zegt oké, kan ik gelijk een nieuwe afspraak maken voor over vier of vijf weken?
Gerda legt de handdoek weg en loopt om de tafel naar het bureautje in de hoek en zegt weer op zaterdag om 14;00 uur , graag zeg ik en ze noemt een datum die mij wel past, goed zeg ik dat is over vier weken, ik wacht tot ze haar agenda heeft neergelegd en zich naar me toe draait, ik geef haar nog een innige kus en ze zegt kom ik laat je even uit en loopt naakt voor mij uit de gang op en de trap af, beneden pakt ze mijn jas en geeft die aan.
Gerda kijkt me nog even aan en geeft een kus op mijn mond alvorens de deur open te doen, ze staat nu in de deuropening, nog steeds naakt maar laat me nu passeren, ik geef nog snel een klopje op haar blote heup en zeg tot over vier weken en nog een prettig weekeinde.
pi_184607122
Staan een paar leuke en geile verhalen tussen :)

Denk dat ik zelf ook iets ga schrijven en hier posten :)

Alleen wel jammer dat het topic wat is stil gevallen :{
Ik hoop dat het terug nieuw leven kan worden ingeblazen of mogelijks in een nieuw topic kan worden verder gegaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door dante92 op 25-01-2019 10:01:15 ]
pi_184607325
Onderstaande is een fictief verhaal. Alle personages zijn fictief ook het hoofdpersonage Max. Ik heb het echter in de ik-vorm geschreven omdat dat makkelijker schrijft :)

Geef gerust jullie mening en tips en indien het aanslaagt wil ik gerust vervolgen schrijven. Ik heb nog een aantal ideetjes in welke richting ik kan gaan met deze setting en personages, dus ik hoor heel graag wat jullie er van denken en wat ik al dan niet kan verbeteren :) Vind persoonlijk een begin schrijven altijd het moeilijke dus sorry als het in het begin wat traag zou zijn.

Het studentenleven deel 1

Het einde van de zomervakantie naderde. Het was bijna weer tijd om naar de universiteit te gaan. Nog ongeveer een week te gaan vooraleer ik weer elke week op kot zat en tussen de boeken moest gaan zitten. Maar zo erg was het nu ook weer niet. Terug naar de universiteit betekende ook weer nieuwe studentenfeestjes en lachen en plezier maken met mijn 4 kotgenoten Maya, Paul, Alice en Jessie, die ik vorig jaar had leren kennen toen ik op de univeristeit begon. Eerlijk gezegd kon ik haast niet wachten om terug op kot te gaan. Ik was het thuis zitten beu en wou terug wat beleven.
Plots kreeg ik een sms. Hij was van Alice.
‘Hey Max, hoe gaat het? Fijne vakantie gehad?’
‘Valt wel mee. Heb niet zo heel veel gedaan. Hoe is jou vakantie tot nu toe?’
‘Gaat goed. Dan sms ik je net op tijd. Paul, Maya, Jessie en ikzelf plannen vrijdag al af te spreken om dit weekend naar een festival te gaan. Kom je mee?’
‘Tuurlijk, met plezier. Ik ga meteen men spullen pakken.’
‘Ok, tot dan :) Ik kan niet wachten om iedereen terug te zien'
‘Eensgelijks. Tot vrijdag.”

Voor ik het goed en wel door had was het al vrijdag. Ik stapte met mijn rugzak en tent op de trein richting het festival. Eenmaal aangekomen duurde het niet lang vooraleer ik De blonde lokken van Alice zag. ‘Alice’ riep ik. Ze keek om en lachte toen ze me zag. We stapten ook elkaar af en gaven elkaar een kus op de wang. ‘Fijn je weer te zien, sorry dat we niet konden afspreken in de vakantie’ antwoorde Alice.
‘Geeft niet. Iedereen had het vrij druk. Maar we kunnen er nu nog een leuk weekend van maken’ antwoordde ik.
‘Inderdaad. Ik heb net een sms gehad van Maya dat de rest hun tent al heeft opgezet en al op het festivalterrein is. We zullen dus maar ineens naar de camping gaan’ zei Alice glimlachend. We wandelden richting de camping en na lang zoeken vonden we uiteindelijk nog een plekje waar we beiden onze tent naast elkaar konden opstellen. Onze tenten stonden dan wel niet allemaal bij elkaar, maar ik lag tenminste ook niet ergens helemaal alleen. Na dat onze tenten waren opgesteld wandelden we richting de weide op zoek naar de anderen.

Na enige tijd vonden we uiteindelijk de anderen. We zagen Paul en Jessie rustig wat ter plaatse staan dansen met een biertje in de hand, maar het was vooral Maya met haar donkere huid en wilde dansbewegingen die opviel. Van zodra ze ons echter in het oog kreeg stopte ze abrupt en rende op ons af. ‘Jullie zijn er eindelijk’ riep ze boven de muziek uit terwijl ze rond onze nek sprong. ‘We vroegen ons al af wanneer jullie eindelijk zouden komen’. Paul en Jessie kwamen er ook bij staan. ‘Jullie doen er ook lang genoeg over om hier te geraken’ antwoordde Paul lachend.
‘Het is een grote weide. We hadden beter op de camping afgesproken’ antwoordde ik terwijl ik Paul een hand gaf en Jessie vervolgens een kus op de wang.
‘Maakt niet uit. Jullie zijn er dus kunnen we eindelijk deftig feesten’ riep Maya uit terwijl ze terug wild begon te dansen met haar kont begon te schudden. Het was aanstekelijk haar zo te zien te dansen en voor we het goed en wel beseften waren we allemaal mee aan het dansen en springen op de muziek. Het maken niet uit dat Paul en Jessie hun biertje alle kanten opvloog want we waren ons aan het amuseren.

Na een tijdje te dansen merkte ik op dat Alice wat was afgezonderd. Er zat een dronken kerel tegen haar aan te schuren. Op dat probeerde hij op zijn minst. Het was van Alice haar gezicht af te lezen dat ze niks van hem moest hebben en wou dat die weg ging. Paul, Jessie en Maya hadden nog niks in de gaten dus stapte ik op Alice en de man af. Ik ging voorzichtig tussen hen instaan zo dat hij niet meer tegen Alice aan kon schuren. ‘Wat is u probleem gast?’ viel hij uit. Ik stond op het punt een antwoord te geven toen Alice men gezicht vastpakte en begon te kussen. Ik zag uit men ooghoek dat de man niet meer goed wist wat te zeggen en stilletjes afdroop. ’Bedankt’ zei Alice. ‘Ik wist niet goed hoe ik van hem af moest geraken. Nu denkt die tenminste dat ik een vriend heb.’
‘Ik hoop dat hij je niet te lang heeft geambeteerd?’ vroeg ik bezorgd. ‘Valt wel mee. Je kwam eigenlijk net op tijd’ Antwoordde ze met een glimlach. ‘Maar ik ben nu van hem verlost dankzij jou. Kom laten we verder feesten.’ Ik keen naar Paul, Jessie en Maya en merkkte dat ze nog volop aan het dansen waren en niks in de gaten hadden. We gingen terug bij hen staan en feestten verder alsof er niks was gebeurd.

Een paar uur later stopte de muziek en ging iedereen richting de camping naar zijn tent. Alice en ikzelf namen afscheid van de anderen en gingen richting onze eigen tent aan de andere kant van de camping. Ik was doodop. Onderweg naar onze tent babbelde Alice en ik nog wat na, maar eenmaal bij onze tenten aangekomen gaven we elkaar een zoen op de wang en kropen in onze tent. Het was nog een warme zomernacht dus ik deed men broek uit en ging in men t-shirt en boxershort boven op men slaapzak liggen. Niet veel later hoorde ik de rits van men tent open gaan. Ik keek zachtjes op en zag de blonde haren en bruine ogen van Alice voorzichtig naar binnen gluren. Ze kroop zachtjes naar binnen en nog voor ik iets kon zeggen gaf ze me een kus. Ik voeld hoe haar tong zachtjes naar binnen gleed. Haar hand streelde over men borstkas en ging zachtjes omlaag. ‘Ik wou je nogmaals bedanken voor daarstraks.’ fluisterde zachtjes in men oor. Ze begon over men kruis te wrijven en likte voorzichtig aan men oorlel. Ik kon niks zeggen van verbazing maar voelde men penis wel opzwellen. Alice had het ook opgemerkt en giechelde in men oor. ‘Dat ging vrij vlot’ zei ze ondeugend. Ze ging met haar hand in men boxershort en begon over mijn penis te wrijven terwijl ze me terug begon te kussen. Ik voelde haar vingers eromheen klemmen en ze begon me voorzichtig af te trekken terwijl ze met haar andere hand door men haar ging. Ik greep zachtjes naar haar borst en kneep er in. Z stopte met me te kussen en trok haar borsten weg. ‘Nuh-uh’ zei ze ondeugend. ‘Dit is mijn beloning voor jou’.
Ze trok mijn boxershort omlaag en liet men penis stijf omhoog staan. Ze zakte af richting mijn penis en begon deze te likken. Eerst de eikel, vervolgens de paal eronder en uitendlijk men teelballen zonder dat ze hem ook maar een seconde los liet. Uiteindelijk sloot ze haar lippen over mijn eikel en begon ze deze zachtjes te pijpen. Ik voelde haar tong over mijn eikel strelen. Beetje bij beetje laat ze mijn paal dieper in haar mond glijden. Ik kijk haar aan en zie haar hoofd gefocused op en neer bewegen over mijn harde penis. Af en toe kijkt ze met een geile blik in mijn richting. Ik neem haar hoofd vast meet mijn beide handen en streel door haar haren terwijl ze me blijft doorpijpen. Ik voel mijn paal steeds harder worden in haar mondje. Bij elke beweging die ze maakt gaat ze een beetje dieper en voel ik haar tong langs mijn paal glijden. Ze masseert mijn teelballen en begin met harder te pijpen. Ik begin zachtjes te kreunen en te hijgen wat haar aandacht trekt waardoor ze me nog harder begint te pijpen. Bij elke beweging neemt ze hem helemaal in haar mond en laat ze hem er tot aan mijn eikel terug uitkomen. Ik grijp haar haren vast en voel dat het niet lang meer gaat duren voor ik ga klaar komen. Alice merkt dat er niet veel meer nodig is en neemt men penis uit haar mond. Enkel een sliertje speeksel verbind haar mond nog met mijn harde paal. Ze begint met hevig af te trekken en likt aan mijn teelballen. Haar vingers gaan stevig rond mijn penis op en neer. Ik kreun en hij harder en voel dat ik ga komen. Alles knijpt samen en plots is het daar. Mijn zaad spuit uit het topje van mijn penis recht in Alice haar blonde haren. Ze stopt echter niet. Ze blijft nog voorzichtig natrekken terwijl ze langs de zijkant van mijn paal likt. Ze kijkt me geil aan en ik zie de klodders sperma in haar haar hangen langs de zijkant van haar gezicht.’Sorry’ zeg ik schuldig. Ze lacht en likt over mijn eikel. Ze komt naar boven richting men gezicht en geeft me nog een laatst zoen.’Geeft niet Max. Dit was het plan.’ zegt ze plagerig met een glimlach. ‘Ik ga me even verschonen en dan ga ik in mijn eigen tent slapen. Tot morgen Max.’ Ze geeft me nog een laatste zoen en kruipt uit men tent. Ik lig nog een tijdje na te genieten en te bekomen van wat er net is gebeurt. Na een tijdje val ik uiteindelijk toch in slaap.

De volgende dag spraken we terug af met de anderen en hebben we nog een heel weekend van het festival genoten. Alice en ik hebben niks gezegd over wat er die nacht is gebeurd en behalve die ene nacht is er op het festival ook niks speciaal meer gebeurd. Maar wat een start van het nieuwe studiejaar. Ik ben benieuwd wat de rest van het jaar me nog gaat brengen.

To be continued (if requested)

[ Bericht 0% gewijzigd door dante92 op 25-01-2019 08:54:59 ]
pi_184725279
Jammer dat het topic is stilgevallen.
Had gehoopt meer verhalen te lezen hier.
  woensdag 20 februari 2019 @ 08:24:34 #182
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185119080
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:15 schreef dante92 het volgende:
Jammer dat het topic is stilgevallen.
Had gehoopt meer verhalen te lezen hier.
Wat let je om zelf een verhaal te schrijven?
pi_185127709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:24 schreef ariebloot het volgende:

[..]

Wat let je om zelf een verhaal te schrijven?
Heb ik gedaan
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:05:01 #184
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185252762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:15 schreef dante92 het volgende:

[..]

Heb ik gedaan
en toen was je fantasie meteen op?
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:09:19 #185
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185261299
Ik schrijf zelden in de ik vorm dus dit was een mooie oefening :P

SPOILER: licht kinky
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_185261982


[ Bericht 57% gewijzigd door dante92 op 26-02-2019 20:39:39 ]
pi_185262013
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef dante92 het volgende:

[..]

Ik werk graag met feedback. Als er dus geen feedback is neem ik aan dat er geen interesse is en ga ik er ook geen tijd in steken
pi_185262051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schrijf zelden in de ik vorm dus dit was een mooie oefening :P

SPOILER: licht kinky
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ni zo voor dit genre, maar is wel goed geschreven :)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:42:39 #189
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185262132
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:36 schreef dante92 het volgende:

[..]

er wordt echt wel genoeg gelezen hoor maar feedback kan niet iedereen goed geven en opbouwende kritiek zit niet iedereen op te wachten.
Persoonlijk geef ik ook niet snel feedback want als iemand lange tenen heeft dan post hij/zij misschien niet meer en dat is zonde.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:44:45 #190
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185262183
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:38 schreef dante92 het volgende:

[..]

Ik ben ni zo voor dit genre, maar is wel goed geschreven :)
ik schrijf behoorlijk veel maar het merendeel is niet geschikt voor deze reeks.
mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken zit het merendeel van de lezers hier niet op te wachten :D
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  woensdag 27 februari 2019 @ 09:29:50 #191
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_185270921
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

er wordt echt wel genoeg gelezen hoor maar feedback kan niet iedereen goed geven en opbouwende kritiek zit niet iedereen op te wachten.
Persoonlijk geef ik ook niet snel feedback want als iemand lange tenen heeft dan post hij/zij misschien niet meer en dat is zonde.
Dit vooral.
Uiteindelijk is hetgeen dat iemand schrijft, hetgeen wat die persoon ook geil vind. Wie zijn wij om het af te kraken. Het is juist mooi als ze het delen.

Ik stuur dan liever via een PM een berichtje van waardering.... hoewel dat soms ook weer verkeerd uitgelegd kan worden :')


quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

ik schrijf behoorlijk veel maar het merendeel is niet geschikt voor deze reeks.
mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken zit het merendeel van de lezers hier niet op te wachten :D
Weet je.. ik ben wel nieuwsgierig om dit lezen vanuit een vrouwlijke blik.

[ Bericht 27% gewijzigd door avotar op 27-02-2019 09:39:20 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_185271156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef avotar het volgende:

[..]

Dit vooral.
Uiteindelijk is hetgeen dat iemand schrijft, hetgeen wat die persoon ook geil vind. Wie zijn wij om het af te kraken. Het is juist mooi als ze het delen.

Ik stuur dan liever via een PM een berichtje van waardering.... hoewel dat soms ook weer verkeerd uitgelegd kan worden :')
Dat kan ik wel snappen. Ik ben gewoon iemand die graag weet of er interesse is vooraleer ik meer post :) ik heb men eerste verhaal geschreven en gepost omdat het me leuk leek. En als mensen dan aantonen dat er interesse is wil ik gerust proberen vervolgen te schrijven :) maar ik had inderdaad niet veel reacties verwacht met dat er al lange tijd niets meer was gepost. Maar het was toch leuk met dat ene verhaal af te komen :)
En ik persoonlijk vind het niet erg (serieuze) opbouwende kritiek te krijgen. Kan alleen maar helpen bij volgende verhalen :)
pi_185271401
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken
Dit wil ik best eens lezen hoor :P is eens wat anders.
Zelfs al is het niet het geilste wat er is dan is het een interessante kijk :D
  donderdag 28 februari 2019 @ 21:15:29 #194
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185306583
Wakker worden

Loom rek ik me langzaam uit.Slaperig, rozig en warm onder de zachte
dekens. De zon schijnt fel door de ramen achter me, de warme stralen
verwarmen mijn nog warme gezicht. De zachte stof van mijn deken streelt
langs mijn naakte lichaam tijdens het uitrekken. Een blik op de wekker
verteld me dat ik nog even heb.

Glimlachend probeer ik mijn droom weer op te pakken terwijl ik mijn
handen zachtjes over mijn lichaam laat gaan. Mijn tepels verharden
tussen mijn vingers, zachtjes speel ik er een beetje mee totdat ik de
deken half van me af schop. Kippenvel trekt over mijn lichaam,
eindeloos veel kleine blonde haartjes lijken zich tot de zon te richten
in de hoop op meer warmte.

Ik heb het niet koud, mijn droom was heet genoeg om verhit wakker te
worden. Mijn dijen beweeg ik langs elkaar waarbij ik bemerk dat ik nog
erg vochtig ben.Genietend van het huidcontact blijf ik draaien en
bewegen. Het geluid van de radio die aanspringt zorgt ervoor dat ik
even schrik. De klanken van Peggy Lee's fever maken me aan het
grinniken, hoe heerlijk toepasselijk.

Opnieuw denk ik terug aan mijn droom, ik zie jouw ogen weer me terwijl
ik langzaam van mijn eigen lichaam geniet. Vederlicht volg ik de
rondingen van mijn borsten, beweeg ik mijn benen hunkerend naar een
aanraking daar. Ik plaag mezelf zoals ik door jou geplaagd zou willen
worden. Met gesloten ogen voel ik jouw mond op mijn tepels, gulzig, nat
en ietwat gemeen bijt je in mijn tepel. Lager gaan mijn handen, over
mijn zachte buik richting mijn dijen. Ik wil jouw mond in mijn nek
voelen, je ademhaling bij mijn oor horen en jouw opwinding voelen. Het
idee dat ik jou opwind zoals jij mij opwind maakt me geiler, natter en
smachtend naar meer.

Fever is afgelopen en Nina vult de kamer met I put a spell on you.
Opnieuw lach ik om de perfecte keuzes van de dj. Mijn dijen zijn zacht,
stevig en rond. Glad voelt de huid onder mijn vingertoppen. Nagels
krassen steeds dichterbij, plagend erom heen blijven cirkelen. Ongeremd
beweeg ik mijn heupen en rug onder mijn eigen handen.Zacht kreunend
smeek ik mezelf om de juiste aanraking. In gedachte ben jij het, smeek
ik jou om mij daar aan te raken. Vraag ik jou gefrustreerd en hunkerend
om meer.

Eindelijk voel ik een vingertop over mijn lipjes gaan, mijn benen zijn
onbewust gespreid. De deken trap ik verder van me af, naakt in het
zonlicht bewonder ik mijn eigen rondingen. Zachte zoete kwelling, een
streling zo licht dat het amper een streling genoemd mag worden. Een
schok van genot trekt door mijn lijf wanneer ik mijn clit eindelijk
aanraak. Kleine rondjes vorm ik met mijn wijsvinger. Mijn onderlip
lijkt slachtoffer van mijn lust te worden, hard bijtend probeer ik niet
teveel lawaai te maken.

Kreunend van genot kronkel ik in het zonlicht, een vinger op mijn clit,
een tepel tussen mijn vingers. Ik wil meer, eis meer en dwing meer
af.Gefrusteerd omdat ik mijn eigen opwinding alleen maar verder opbouw
zonder verlossing grijp ik naar mijn speeltje naast het bed. Mijn
trillende handen verraden hoe ver ik heen ben in mijn eigen geile roes.
Eenmaal aan zet ik hem op de zachtste stand op mijn clitje, een kreun
schiet gelijk uit mijn keel wanneer de trillingen mijn gevoeligste
plekje raken. Mijn tepel laat ik los, concentrerend op de vibrator
probeer ik mijn orgasme nog langer uit te stellen. Een standje hoger
lijkt bijna fataal, toch lukt het me haperend om niet klaar te komen.
Ik wil zo graag klaarkomen maar mag van mezelf nog niet. Opnieuw denk
ik aan jou en hoe jij naar mij zou kijken, opnieuw denk ik aan de
glimlach die je in mijn gedachten hebt. Je ziet mij vechten tegen het
genot en tegelijkertijd genieten. je ziet mijn lichaam schokken terwijl
mijn onderlip bruut wordt gebeten. Kronkelend, trillend, met moeite de
vibrator op de juiste plaatst houdend hoor ik je in gedachten eindelijk
toegeven. Toe maar meisje, kom maar. Een grom die ik niet als de mijne
herken verlaat mijn mond. Kreunend, half snikkend voel ik de spieren in
mijn lichaam aanspannen. Mijn arm en hand trilt zo hard dat de vibrator
niet op zijn plaats blijft. Met 2 handen duw ik hem hard terug, duw ik
hem terug zodat ik eindelijk het orgasme door mijn lichaam kan laten
razen. Spieren trekken samen in golven van genot, mijn hoofd hard
achterover geduwd, ogen gesloten rollend in mijn hoofd.

Ik schok na, tril na en kreun na terwijl het orgasme langzaam weg ebt.
Handen trillen te erg om mijn vibrator uit te drukken, trillend ligt
hij naast mij op bed. Ella fitzgerald's summertime begeleiden mij terug
naar mijn positieven. Een blik op de wekker verteld me dat ik op moet
schieten, snel sprint ik uit bed. Tijdens het aankleden voel ik mijn
lichaam nog tintelen, hoe heerlijk kan wakker worden toch zijn.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:03:03 #195
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185320842
Vakantie?
Alweer jaren geleden bij oom en tante.
Toen ik een jaar of 14-15 was woonden we in Duivendrecht een plaatsje tegen Amsterdam aan en ik wilde niet meer met mijn ouders mee op vakantie, geld had ik ook niet en thuis blijven zagen mijn ouders niet zo zitten.
Mijn vader heeft een broer met een boerderij in Noord Limburg gelegen aan een zijkanaal van de maas en vlak bij de zo genaamde plasmolen of beter de Mookerplas en na wat telefoneren was dat het alternatief.
Ik ben daar verschillende malen met mijn ouders geweest en nu dus een jaar of 3 alleen in de zomer uit logeren geweest, mijn oom en tante hebben zelf 2 zonen en een dochter, de oudste zoon is 2 jaar jonger dan ik ben en de rest nog veel jonger, mijn nichtje dacht ik zelfs zes jaar jonger.
Het is daar een beetje een ongeregeld gezin waar veel kan en mag,wat hulp op de boerderij is altijd welkom zeker in de zomer, er waren toen een dertig koeien, 3 zeugen al dan niet met biggen, en soms 250 haantjes om te mesten voor consumptie, twee ganzen en een volière met vogeltjes alsmede natuurlijk een hond en een paard.
Het eerste jaar dat ik daar logeerde (een week of drie) had mijn oom zelfs nog geen trekker en deed hij alles met het paard, dus ook gras maaien en hooien met paard en wagen en die balen hooi werden dan opgestoken naar de hooizolder boven de stal, de stal en het huis zaten overigens aan elkaar vast en voor het paard en jongvee was een aparte vrijstaande schuur op het erf, ook was er een kapschuur waar het stro in lag en de werktuigen stonden.
Als het werk gedaan was konden we prachtig in het kanaal achter huis zwemmen en of met de roeiboot naar de mokerplas, het huis ligt direct langs het kanaal zonder buren aan de overzijde van het kanaal en links en rechts een zeventig of tachtig meter onbebouwde grond waarvan een deel als moestuin en dan pas de buren.

Heel verassend was dat toen al langs het kanaal en op een deel van de mokerplas mensen naakt zwommen en in de zon lagen, vanuit de roeiboot was dat natuurlijk heel spannend om te zien op mijn leeftijd.
Mijn oom en tante waren absoluut niet moeilijk en als we naakt achter het huis in het kanaal sprongen of op de steiger lagen te zonnen vonden ze dat prima of we lagen tegen het talud in het gras en mijn twee neven en nicht deden eigenlijk nooit anders vertelden ze, ook mijn oom sprong naakt het water in, eerst vond ik dat allemaal nog wel lastig maar na een paar keer deed ik gewoon naakt mee.
Mensen die met een boot langs kwamen varen hebben er nooit iets van gezegd en voor zover ik weet is ook de politie nooit aan de deur geweest.

Het was een lekker vrij gezin en in huis kon een blind paard nog geen schade aanrichten, er was altijd wat te beleven en ik leerde van alles wat op een boerderij normaal gebeurt, koeien melken hooi van het land halen en ook paardrijden zonder zadel maar dat was omdat ze geen zadel hadden, paard naast hekpaaltje en hup je been over de rug en je zat.

Het jaar daarop ben ik er weer heen gegaan en zes weken gebleven, ik was denk ik net 16 en ging van de ambachtsschool naar de MTS, de stal werd verbouwd door mijn oom en een andere oom gezamenlijk met mijn neven en ik dan uiteraard, deels het dak vervangen en een nieuwe vloer in de hooizolder .
Er was nog geen douche dus die werd er gelijk ook in gemaakt op de zolder aansluitend aan het woonhuis en deze was net gereed.
Aan het begin van de derde week kwam er een nichtje Mirjam ? ook logeren van een jaar of 19 ik had haar wel eens gezien maar wist niet wie het was en van welke oom of tante, mijn vader had 14 broers en zussen, dus er zijn legio neven en nichten.
Op dinsdag was het prachtig weer en gingen we zwemmen van wege het nichtje ging de zwembroek jammer genoeg weer aan maar ik vraag me af voor wie, al de tweede keer dat ik aan het zwemmen was donderdags(alleen) kwam Mirjam in bikini op de steiger zitten en toen ik uit het water kwam lag haar handdoek vlak naast mijn handdoek waar ik dus naast haar op ging liggen.
Nou weet ik het niet precies maar binnen een paar minuten lag haar hand in mijn kruis voelde even en gleed met haar hand in mijn broekje (zij zat rechtop) en begon ze mijn pik te masseren die gelijk stijf werd, zonder verder een woord te zeggen trekt ze even later de voorkant omlaag en haalt mijn pik uit mijn broekje.
Ik draai een beetje naar haar toe en ze zegt lekkere pik heb je, maar ik was te overdonderd om wat te zeggen, ze zwaait zich over mij heen een been links naast mijn been en een been tussen mijn benen en zegt til je kont even op dan kan dat broekje helemaal uit, ik til mijn billen op waarna ze dus vervolgens mijn broekje ook helemaal uittrekt, ze gooit mijn zwembroekje op het talud om vervolgens haar bovenstukje uit te doen en dezelfde kant op te gooien, ze trekt vervolgens de strikjes van haar broekje bij haar heupen los en gaat op haar knieën omhoog om het broekje uit te trekken en hup met een zwaai op het talud.
Ze gaat weer op mijn been zitten en vraagt of ik haar wil en of ik haar lekker vindt, nou ze is slank bijna mager heeft kleine borstjes maar al wel een bos schaamhaar, dat laatste is bij mij nog in de groei zeg maar, er zit al wel wat maar nog niet zo veel.
Ik ben nog zo groen dat ik al bijna klaar te kom bij de aanblik en het voelen van mijn naakte nicht, maar omdat ze nu alleen maar praat en niets doet gaat het goed dus ik antwoord; wat denk je je bent het eerste meisje wat aan mijn piemel zit en naakt op me zit, ja hoor je ziet er leuk uit.
Ze zegt je komt uit Amsterdam bent 17? en hebt nog geen meiden ervaring? Ik kom uit Arnhem ben wel iets ouder maar ook weer niet zo veel en heb een vast vriendje dus.
Oh ja, eh, nee stamel ik een naakte vrouw heb ik al wel vaker gezien maar geen seks gehad of zo dus ik schrok eerst een beetje en normaal zwemmen we hier naakt dus dat is geen probleem maar zo dicht bij elkaar naakt is wel moeilijk, ja dat zag en voelde ik al aan zoals je reageert antwoord Mirjam.
Kom zegt ze en staat op we gaan even zwemmen om af te koelen waarna we in het kanaal springen, mijn tante komt even kijken en staat boven aan het talud alles goed? Wat drinken ? melk limonade of zo doe maar limonade zegt Mirjam en tante gaat weg, wij zwemmen nog even door en als we er uit klimmen komt tante met het drinken, Mirjam loopt het talud op om het aan te pakken en ik hoor tante zeggen; Mirjam we zouden dit toch niet doen waarop ze zegt ach tante van Mark en Andre ( haar zonen) heb ik gehoord dat ze altijd naakt zwemmen en dat doe ik ook graag en Arie vindt het ook prettiger dus tja wat geeft het, goed hoor ik tante zeggen als het geen problemen geeft prima dan.

Als we weer zitten met limonade en chips vertellen we elkaar van onze families en ik begrijp dat ze een nichtje is niet uit de familie van mijn vader maar uit de familie van mijn tante dus haar vader is de broer van mijn tante en ze is hun enige kind, ik weet niet is het dan een achternicht we weten het beiden niet.
Mijn nicht zegt ik vindt je een lekker ding en geil op je ze kruipt weer tegen me aan en in no time staat mijn pik stokstijf ze trekt een paar keer en ik kom prompt klaar, geeft niet zegt ze met wat vaker seksen gaat dat wel beter, ik blijf nog vier weken en jij drie dus dat moet gaan lukken.
We praten en zwemmen nog wat en wat later zit ik een beetje onbeholpen mijn nicht te vingeren met ja natuurlijk weer een stijve, haar kutje is lekker nat en glibberig en ik vraag of dat altijd zo is, nee hoor alleen als ik lekker geil ben, kijk maar naar je pik daar loopt nu ook voorvocht in een straaltje langs als een natuurlijk glijmiddel uit en dat is bij mijn kut ook zo duw je vinger een lekker naar binnen en haal hem rustig in en uit, dat moet je vanavond als we in bed liggen niet met je vinger maar met je stijve pik doen.
Mijn vinger glijd nu in en uit tussen haar schaamlippen en ze zegt er kan best nog een tweede vinger bij hoor en weet je ook wat een klitje is? Dat weet ik natuurlijk wel en ze zegt blijf lekker met je vingers in en uit gaan en wrijf ook lekker over mijn klit.
Even later pakt ze mijn hand en verschuift haar lichaam en nu lekker mijn kut likken zegt ze of durf je dat niet, ik kijk nu tussen haar gespreide benen zo haar neuk grot in haar schaamhaar is een beetje rossig terwijl ze zelf donker haar heeft en ik buig mijn hoofd tussen haar benen, met een beetje afschuw lik ik aan haar kut en proef haar kut sap hmm niet vies dus nog maar een keer en nog een keer glijd mijn tong over haar kutlipjes.
Ze verlegt haar billen iets en trekt haar knieën naar haar borst en nu mijn sterretje zegt ze, ik moet dom gekeken hebben want ze zegt mijn poepgaatje lekker likken, steek je tong er in toe maar het is schoon zo na het naakt zwemmen en is heel lekker, zooooo geil.

Ik lig tussen haar benen en lik de hele meuk van poepgaatje tot kut en tenslotte drukt ze mijn hoofd stevig op haar kut en al likkend komt ze klaar, ik voel haar kutje samen trekken en hoor een paar gilletjes.
Ik ga weer naast haar zitten met mijn rug naar het talud en we hijgen even uit, ik hoor mijn neven nu aankomen maar zit met een dikke erectie en even later staan ze aan de rand van de steiger op het talud en kleden zich razendsnel uit ze hebben allang gezien dat wij naakt zijn, gelukkig weer naakt schreeuwen ze en in een mum van tijd springen ze krijsend te water, Mirjam staat op en springt er ook in ik wacht even tot mijn erectie weg is en volg dan ook.
Met zijn vieren dollen we wat in het kanaal tot mijn oom ons komt roepen om te eten, we gaan het water uit en lopen naakt naar het huis, kom jongens wel even wat aantrekken ook al eten we buiten.
Zoals wel vaker op mooie zomerdagen en in het noorden van Limburg komt er als we nog even met zijn allen buiten zitten een heel donkere lucht opzetten en worden we naar binnen gedirigeerd voor een naderend onweer, het is inmiddels een uur of negen half tien en ik zeg dat ik even ga douchen en dan naar bed, wacht even zegt tante eerst de jongens en je kleine nichtje dan mogen jullie maar anders wordt het te laat.
Uiteindelijk sta ik om kwart over tien onder de douche en ik sta er net onder als er op de deur wordt geklopt waar geen slot op zit en die open gaat, Mirjam is al naakt en zegt ik doe je rug wel even kun jij die van mij mooi even doen en stapt ook onder de douche, pakt de zeep en begint mijn rug in te zepen, vervolgens mijn billen en uitdrukkelijk mijn bilnaad, draait om me heen en zegt ik ben toch bezig ik doe je helemaal wel even zeept vervolgens mijn borst en buik in en pakt mijn inmiddels alweer stijve pik zeept mijn ballen in trekt de voorhuid terug wrijft over mijn eikel maar gaat al snel naar beneden om mijn benen en voeten te doen, ik ben zopas net niet weer klaargekomen en het lijkt wel of ze dat aanvoelde.
Ze staat op nu jij zegt ze en geeft de zeep, ik begin met haar borstjes die stevig bijna hard aanvoelen en al bewegend met mijn handen ga ik over haar lijf omlaag haar schaamhaar, ik begin er net mee als ze zich opzij draait en zegt daar niet met zeep en ik ga door met haar billen en rug, en weer via de bilnaad naar haar benen, ze draait weer om en nu was ik van haar voeten naar haar kut , liever geen zeep in mijn kutje zegt ze gewoon met water is genoeg en nu spoelen we ons beiden af.
Mirjam lacht even en loopt naakt de douche ruimte uit, ik pak mijn handdoek, droog me af en doe mijn piamabroek aan alvorens ik naar mijn slaapkamer loop.
Ik had de gordijnen al dicht en op het platte land is het dan aardig donker, stoot een keer mijn teen en kruip in bed, ik schrik want er ligt al iemand in en ik voel een paar lippen op mijn mond, ook zoenen heb ik nog niet veel ervaring mee en ben verrast als er iets nats, een tong in mijn mond binnendringt, maar ik leer snel en al gauw kom ik er achter hoe lekker zoenen kan zijn, buiten op de steiger hadden we helemaal niet gezoend dus weer een ervaring rijker, mijn pik is zo stijf dat het bijna pijn doet, Mirjam heeft dat allang gevoeld en zegt even rustig nu, probeer je ademhaling wat rustiger te krijgen en te ontspannen anders kom je gelijk weer klaar en dat is jammer, ik gebruik de pil dus je kunt me niet zwanger maken en ik wil absoluut de komende weken elke avond neuken dus je moet wel oefenen.

Ik luister wel en probeer op mijn ademhaling te letten, ik wrijf zachtjes over haar billen en rug terwijl ze aan mijn tepels knabbelt, en ja na een paar minuten neemt de spanning toch een beetje af, blijf rustig liggen zegt ze ik doe deze keer het werk wel en even later likt ze aan mijn pik, heel even en laat hem weer los, ze duwt mijn benen opzij en gaat er tussen liggen, ze duwt ze wat opzij en omhoog en ik voel dat ze mijn kontgat likt en met haar vinger door mijn bilnaad glijd, het voelt wel heel geil maar ze zegt dwingend tegen me let op je ademhaling en ontspan, ik kan aan je kontgat voelen of het lukt om te ontspannen.
Al likkend gaat ze van mijn kontgat naar mijn ballen en met haar mond en tong speelt ze met mijn zak je hebt gelukkig nog niet veel schaamhaar maar als je het weg zou scheren is het nog veel lekkerder en ik voel onderwijl ze dat zegt druk op mijn anus, ontspan gebied ze en de druk neemt weer af, haar tong likt mijn kontgat weer en op nieuw voel ik even druk als haar vinger naar binnen gaat, ze gaat niet diep maar laat de vinger wel in mijn kont zitten.
Ze draait nu met haar rug naar me toe en gaat met een been links en een rechts zit ze op mijn buik, ik voel haar natte kutje op mijn buik en ze tilt haar kontje op en pakt mijn pik die ze tegen haar schaamlippen drukt, met gemak glijd ze over mijn pik terwijl haar vinger nog steeds in mijn kont zit, ze spuugt naar beneden en ik voel dat haar speeksel over mijn ballen naar de vinger in mijn kont loopt en ik kom bijna klaar en zeg dat tegen Mirjam.
Mirjam haalt langzaam haar vinger uit mijn kont maar blijft stil op mijn pik zitten, en even later gaat de vinger met vers speeksel weer in mijn kont ditmaal wat dieper en ze begint zachtjes in en uit te bewegen beetje draaiend met haar vinger en met haar kontje schuift ze nu over mijn heupen heen en weer en ja ik houd het niet ik voel dat ik mijn zaad in haar spuit, Mirjam gaat echter onverstoord door met neuken en mijn pik blijft wonderwel stijf, haar vinger nog steeds in mijn kont gaatje bewegend, normaal als ik mijzelf aftrek is hij na een paar seconden al weer slap maar nu niet, ik zeg niets en nadat ik het eerst niet lekker vond komt dat lekkere gevoel weer terug en ik wordt steeds geiler en pak haar tietjes.
Mirjam tilt haar kontje op mijn pik glijd uit haar kutje, draait met haar gezicht maar me toe en zegt pak mijn borsten kom neuk me en dirigeert mijn pik weer in haar kutje, neuk me harder en gaat zelf steeds vlugger.
Even later rolt ze opzij , draait haar rug naar me toe en lepeltje lepeltje neuken we verder maar dat gaat een beetje moeizaam, dan gaat ze van me af en op handen en voeten zitten en zegt neem me van achter en ik kruip op mijn knieën achter haar en probeer mijn pik in haar kutje te steken, ze pakt ongeduldig mijn pik en geleid hem naar binnen, haar kutje maakt allerlei sop geluiden en haar billen maken een kletsend geluid elke keer als ik diep in haar stoot, ik ga weer komen zeg ik ze zegt ga door nog even en ik kom voor de vijfde keer, en nu voel ik mijn lading opnieuw diep in haar kutje spuiten waarbij ik nu ook voel dat haar kut zich samenknijpt rond mijn pik, loslaat en opnieuw samentrekt ze kan een kreetje niet onderdrukken.
De volgende ochtend wordt ik wakker en Mirjam ligt nog spiernaakt naast me in bed, ik kijk op mijn horloge en zie dat het acht uur is, en hoor gestommel op de gang, klop op de deur en hoor; Arie is Mirjam daar vraagt tante ik kan niet anders en zeg ja tante , mag ik binnen komen en omdat we onder de deken liggen zeg ik weer ja, tante komt naar binnen en zegt goede morgen ook nog wat geslapen en doet de gordijnen open het is een niet zo stralende dag zie ik.
Ik wil wel even zeggen denken jullie er om, Mirjam zegt ja tante ik gebruik de pil, oké zegt tante maar even zo goed moeten jullie verstand gebruiken he, komen jullie zo voor het ontbijt?
Mirjam kruipt weer tegen me aan zodra tante de deur dicht doet en zegt ik wist het wel je bent een lekker neukbeest ik ben denk ik wel vijf keer klaargekomen op die grote pik van je en grijpt me alweer bij mijn ballen, kruipt boven op me schuift met haar kutje heen en weer en zegt kom op douchen je weet nu hoe het moet eerst ontbijten nu, stapt naakt uit bed trekt me mee en samen lopen we naakt over de gang naar de douche, dat gaan een paar weken worden denk ik.
Wordt vervolgd.
pi_185326310
quote:
img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 25 januari 2019 08:34 schreef dante92 het volgende:
Onderstaande is een fictief verhaal. Alle personages zijn fictief ook het hoofdpersonage Max. Ik heb het echter in de ik-vorm geschreven omdat dat makkelijker schrijft :)

Geef gerust jullie mening en tips en indien het aanslaagt wil ik gerust vervolgen schrijven. Ik heb nog een aantal ideetjes in welke richting ik kan gaan met deze setting en personages, dus ik hoor heel graag wat jullie er van denken en wat ik al dan niet kan verbeteren :) Vind persoonlijk een begin schrijven altijd het moeilijke dus sorry als het in het begin wat traag zou zijn.

Het studentenleven deel 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vervolg op mijn vorig verhaal

Het studentenleven deel 2: De pijpwedstrijd

De maanden gingen voorbij. De lessen waren saai en de feestjes wild. Alice had sinds het festival geen woord gezegd over wat er was gebeurd in de tent. Alsof er helemaal niks was gebeurd. Het leek er ook op dat Maya, Jessie en Paul van niks wisten. Ons studentenleven ging verder zoals voorheen. Tot op de dag van Alice haar verjaardag. Telkens als er iemand jarig was bleven met zijn vieren samen in het studentenkot in plaats van naar feestjes te gaan. Dit keer was niet anders. Er was drank gekocht en we zaten gezellig rond te tafel te praten. ‘Willen jullie eens weten wat ik onlangs heb gevonden?’ vroeg Maya. ‘In de vrouwen WC waar de laatste studentenfuif door ging zat een gloryhole in de muur’.
Jessie en Alice keken elkaar aan. ‘Nou, die zijn wij toch niet tegen gekomen hoor. Hoeveel had je misschien al op?’ vroeg Jessie.
‘Het was aan het begin van de avond. Dus ik ben heel zeker van wat ik toen zag.’ antwoordde Maya vinnig. “Toen ik door keek kon ik recht in de mannen WC kijken. Jammer genoeg zat er geen lekker gast. Ik had hem wel eens een pijpbeurt willen geven dan.” Maya likte sensueel aan haar lippen duidelijk genietend van de gedachte.
‘Moet die kerel natuurlijk wel lang genoeg blijven zitten. Ik zou hem ten minste snel genoeg klaar kunnen laten komen.’ zei Jessie plagerig.
‘Wil je soms beweren dat ik niet kan pijpen?’ vroeg Maya kwaad. ‘Precies of jij weet wat van mijn pijp skills’.
‘Rustig Maya, ik plaag je maar.’ antwoordde Jessie
Alice zat te glimlachen en keek ondeugend naar mij en Paul. ‘Weten jullie wat. We kunnen deze discussie vrij gemakkelijk oplossen.’ zei met een glimlachje. Maya en Jessie stopten met discussiëren en keken vragend naar Alice. ‘Toevallig hebben we hier 2 mannen. De vrouw die als eerste iemand kan laten klaar komen wint.’
‘Ha, dat win ik zo’ antwoordde Maya zelfzeker.
‘You wish.” Antwoordde Jessie.
‘Wel jongens. Wat denken jullie?’ vroeg Alice onschuldig. Ik wilde tegen hen in gaan, maar voor ik ook maar iets kon zeggen antwoordde Paul ‘Mij goed. Ik ben wel eens benieuwd.’
‘Deal, Jessie, jij mag Paul pijpen en Maya jij krijgt Max.’ zei Alice. ‘En om het wat spannend te maken zo dat de mannen zich niet volledig laten gaan. Terwijl de eerste vrouw die iemand laat klaarkomen wint, betekent dit ook dat die man zijn prijs misloopt. Dus best dat jullie je orgasme zo lang mogelijk proberen uit te stellen’ en ze knipoogde in onze richting. Maya en Jessie stonden met twee recht en gingen op hun knieën voor ons zitten. Ik kon recht in de decollete van Maya kijken. Ze opende men rits en trok men broek en onderbroek samen naar beneden. Gewoon door de gedachte dat ze me ging pijpen was men penis al hard geworden en stond die recht omhoog. Ik keek opzij en zag dat dit bij Paul ook geen enkel probleem was. ‘Zijn jullie klaar?’ vroeg Alice. ‘Denk er aan, jullie mogen alleen pijpen. Niet aftrekken. Drie, twee, een, begin.’
Maya begon meteen met haar volle lippen aan men eikel te sabbelen. Ze masseerde men ballen voorzichtig en begon traag op en neer te gaan over mijn stijve paal. Bij elke beweging ging mijn paal dieper in haar mondje. Ik voelde hoe haar tong langs mijn penis gleed en ze telkens het topje van men eikel likte. Ik hoorde zacht gehijg. Ik keek naar opzij en zag hoe Paul duidelijk aan het genieten was van Jessie haar pijpbeurt. In tegenstelling tot Maya ging ze wild te keer. Ze probeerde Paul zo snel mogelijk te pijpen en was hem bijna aan het deepthroaten. Maya begon ook sneller en dieper te gaan. Ik probeerde mij op iets anders te concentreren aangezien ik de geheime prijs van Alice graag wou hebben. Maar met elke beweging die Maya maakte werd het steeds moeilijker om niet te komen. ‘We hebben een winnaar.’ Riep Alice plots. Ik voelde Maya stoppen en keek opzij. Jessie zat met een gigantische glimlach vol sperma voor Paul. Zijn penis was alweer stilletjes in elkaar aan het zakken terwijl Jessie de laatste restjes sperma op likte. ‘Verdomme’ vloekte Maya. ‘Ik wreef door haar haar en gaf een kus op haar voorhoofd. ‘Geen zorgen Maya. Je hebt het me echt moeilijk gemaakt.’
‘Maar dat betekent wel dat jij hebt gewonnen’ zei Alice plagerig. Ze kwam op me afgewandeld en legde haar hand op Maya haar hoofd gebarend dat ze opzij moest gaan. Mijn paal stak nog altijd stijf omhoog nat van het speeksel van Maya. ‘Deze zal er nu vrij snel ingaan.’ zei Alice geil. ‘Een dubbele portie glijmiddel.’
Ze hof haar kleedje op waardoor het opviel dat ze geen panty aan had. Ze bewoog haar benen naar weerszijden van de stoel zo dat ze met haar blote kutje boven men penis hing. Nog voor ik iets kon zeggen liet ze zich over mijn penis zakken. Hij gleed met gemak in haar warme natte kutje. Ze sloeg haar armen rond men nek en begon zachtjes heen en weer te rijden. ‘Hmmm, wat gaat die lekker diep Max’ fluisterde ze geil in mijn oor. Ik voelde hoe ze op en neer begon te gaan over mijn harde paal. Ik deed haar kleedje omhoog en greep haar billen stevig vast. ‘Oh wil je harder?’ kreunde ze. Ze begon harder op mijn penis te rijden. Ze deed het bovenstuk van haar kleedje naar beneden zo dat haar borsten bloot kwamen. Ze kwamen perfect ter hoogte van mijn gezicht en instinctief begon ik aan haar tepels te likken en te zuigen. ‘aaaaaaaah’ kreunde Alice. Ze begon steeds harder op mijn paal te rijden en greep men hoofd stevig vast terwijl ik aan haar borst aan het zuigen was. Dankzij de geweldige pijpbeurt van Maya had ik echter niet veel nodig. ‘Alice, ik ga komen’ zei ik smachtend tussen het zuigen door. ‘Spuit me maar vol Max. Lekker diep.’ Ze begon me als een gek te bereiden en op het punt dat ik begon te spuiten stopte ze wanneer men penis volledig in haar kutje zat. ‘aaaaaaaah lekker, ik voel het’ antwoordde ze geil. Na dat ik was gekomen begon ze me te tongzoenen en reed ze nog wat na. Ze ging nog een paar keer op en neer vooraleer volledig van mij af te komen. Pas toen merkten we dat de rest zich ook niet had verveeld. Jessie lag op haar rug met haar panty naast haar terwijl Maya op haar knieën zat en haar aan het beffen was. Ondertussen lag Paul Onder maya en had hij haar panty ook uit getrokken om haar te kunnen beffen. ‘Ze hebben niet eens door dat wij klaar zijn.’ Antwoordde ik verbaasd. Ik kon nog altijd niet volgen wat er was gebeurd. ‘We zullen hen maar niet storen. Je kunt horen hoe hard ze aan het genieten zijn.’ antwoordde Alice. Je hoordde zowel Jessie als Maya steeds harder hijgen richting een orgasme. Het was best een geil aanzicht. Alice pakte mijn hand en we liepen richting de gang. ‘Bedankt voor de fijne verjaardag Max.’ Alice gaf me een kus op men wang en ging naar haar kamer. ‘Slaapwel Max.’ ze gaf me nog een laatste geile blik en sloot haar deur. Ik stond verbijsterd zonder broek op de gang. Wat was er net gebeurd? Ik kon nog steeds niet geloven dat we een soort mini orgie hadden gehad. Of beter gezegd, eentje dat nog bezig was. Vanuit de keuken kon ik Jesse steeds luider horen kreunen. Ik ging mijn slaapkamer in en maakte me klaar om te gaan slapen. Ik ben benieuwd of zulke avonden er nog vaker zullen komen. Of dat hier misschien ook weer niet over zal worden gesproken, gelijk wat op het festival is gebeurd.

The end?

Alle tips en feedback is welkom dan kan ik deze toepassen in eventuele volgende delen :) Of als jullie zelf suggesties van situaties waar ik een of meerdere van deze personages in kan plaatsen mogen jullie deze ook geven :)
pi_185328689
Autopech

Shit, daar staat ze dan langs de kant van de weg en geen mens of huis te bekennen. Ze kijkt op haar mobiel en ziet dat de batterij leeg is. "Shitshit" vloekt ze en smijt de telefoon aan de kant. Ze stapt uit de auto en haar jurkje waait even omhoog, ze trekt hem meteen terug, zich bewust van haar plotselinge naaktheid. Ze is overhaast uit huis vertrokken en heeft geen ondergoed aangedaan.
Ze trekt de motorkap open en ziet wat rook omhoog komen, maar heeft geen idee wat er aan de hand kan zijn. Het begint al een beetje te schemeren en als ze omhoog kijkt ziet ze een paar donkere wolken aankomen. "Ook dat nog, onweer" zegt ze bij zichzelf. Ze gaat weer even in de auto zitten en weet niet wat ze moet doen, in de auto wachten en hopen dat er iemand voorbij komt of gaan lopen met die onweer in de lucht.
Ze besluit toch maar te gaan lopen en pakt haar tas en het flesje water wat ze bij zich heeft en stapt uit, ze doet de auto op slot en loopt de weg op, niet wetend welke kant ze het beste op kan gaan. Ze bedenkt zich dat ze aan de kant waar ze vandaan komt al een tijdje geen huizen heeft gezien en loopt de andere kant op. Als ze een half uur aan het lopen is zijn de wolken al een heel stuk dichterbij en ze hoort gerommel in de verte.
Dan komt ze bij een afslag naar een klein weggetje. Ze denkt "Dit kan nog wel eens naar een huis toe leiden" en ze loopt de weg op.
Als ze halverwege is voelt ze de eerste druppels al vallen. Net als ze onder een boom wil gaan schuilen hoort ze ineens gehijg achter zich. Ze draait zich verschrikt om en kijkt in de vriendelijke ogen van een grote witte hond. Het beest kwispelt en likt haar hand. Ze aait hem even en hoort dan een mannenstem roepen "Sam, hierrr" De hond rent weer weg en ze loopt hem achterna, in de hoop dat het baasje van de hond haar kan helpen. "Hallo? Is daar iemand?" roept ze, maar ze krijgt geen antwoord. Haar jurkje word steeds natter en ze hoopt dat hij niet teveel doorschijnt.
Als ze bijna weer bij de grote weg is komt er een man van rond de 45 de hoek omlopen. Hij kijkt haar aan en vraagt "Is die auto verderop van u?" Ze zegt "Ja, maar hij doet het niet meer en mijn telefoon is leeg, dus ben ik maar gaan lopen."
De man komt dichterbij en laat even zijn ogen naar beneden gaan. Ze ziet een kleine glundering in zijn ogen als hij zegt "Ik ben Kris, ik woon aan het eind van het pad waar je net uit komt lopen. Je mag bij mij wel even bellen en opdrogen als je wil" Ze knikt en zegt "Ik heet Vera, dank u wel" Ze lopen samen het pad weer op en inmiddels regent het pijpestelen. Ze is zich bewust dat haar jurkje nu compleet doorschijnend is en houd haar armen zoveel mogelijk voor haar lichaam.

Als ze bij zijn huis komen zijn ze helemaal doorweekt. Hij doet de deur open en ze lopen naar binnen. Ze kijkt even rond en het is een gezellig, klein huisje waar duidelijk geen vrouw woont. Het is van alle gemakken voorzien, maar wel heel strak en onpersoonlijk ingericht. Hij laat zijn ogen weer over haar lichaam gaan als hij zegt "Ga maar zitten, dan haal ik even een paar handdoeken"
Ze knikt en gaat op de bank zitten. Als hij terug komt zit ze te bibberen en hij geeft haar de handdoek. Ze droogt haar haar af en gaat dan staan om haar lijf af te drogen. Hij staat rustig naar haar te kijken en ze kijkt ook hem nu voor het eerst goed aan. Het valt haar meteen op dat hij hele vriendelijke ogen heeft onder mooi halflang bruin haar. Ze merkt dat ze aan het staren is, kijkt
even weg en weet even niet zo goed waar ze moet kijken. Hij zegt "Je hoeft niet verlegen te zijn, je hebt een prachtig lichaam"
Ze glimlacht en zegt "Maar ik heb het wel koud" "Wil je anders even douchen, dan doe ik je jurkje even in de droger" vraagt hij.
Ze zegt dankbaar ja en loopt achter hem aan naar boven. Ze gaat in de douchecabine staan en geeft hem het jurkje aan. Ze ziet door het matglas dat hij even blijft kijken en draait de kraan open. Ze gaat onder de warme stralen staan en merkt dat het haar niet onberoerd laat dat hij haar blijkbaar zo aantrekkelijk vind. Ze ziet hem door het glas de badkamer weer inkomen en hij zegt "Ik heb hier nog een droge handoek voor je neergelegd, je jurkje is over een half uurtje droog" Ze zegt "Dank je" en weer blijft hij staan kijken. Als ze ziet dat hij wegloopt vind ze het bijna jammer.

Als ze weer is opgewarmt draait ze de kraan uit en droogt zich af. Ze slaat de handdoek om zich heen en loopt naar beneden. Als ze beneden komt heeft hij zich omgekleed en er staan 2 warme koppen koffie op de tafel. "Hier, dit kun je vast gebruiken" zegt hij en geeft haar een kop. "Ik weet niet hoe je hem drinkt, maar suiker en melk heb ik in de keuken" "Dank je, zwart is prima" zegt
ze en ze pakt de koffie aan. Ze gaat zitten en ze drinken even zwijgend hun koffie. Hij kijkt steeds naar haar benen en ze merkt dat ze dat helemaal niet erg vind. "Waar was je onderweg naar toe?" vraagt hij. "Naar een vriendin, ik zou aankomend weekend bij haar doorbrengen" zeg ik. "Past mijn telefoon niet aan jou lader, dan kan ik haar even laten weten dat ik later ben" vraagt ze.
Hij pakt zijn lader en hij blijkt te passen. Ze wacht even tot ze de telefoon weer op kan starten en verstuurt dan een app.
Hij kijkt haar aan en zegt "Maar hoe wil je bij haar komen, met die kapotte auto? Ik denk niet dat de garage hier in de buurt je nu nog kan helpen, het is al half 9" Ze denkt even na en zegt "Anders moet ik maar een taxi bellen" Hij zegt "Je mag ook hier slapen en morgenochtend de garage bellen" Ze twijfelt en hij ziet het en zegt "Ik ben niet gevaarlijk ofzo en ik zal geen misbruik van de
situatie maken" Ze knikt en zegt "Oke dan, ik zal mijn vriendin laten weten dat ik morgen pas kom" en verstuurt weer een app.
Dan hoort ze de droger piepen en hij zegt "Volgens mij is je jurk droog" en ze staat op om hem aan te trekken. Als ze in de douche staat denkt ze aan de manier waarop hij naar haar gekeken had. Het was lang geleden dat een man zo'n indruk op haar maakte, meestal deed het haar niet zoveel als ze zo bekeken werd, ze was eraan gewend. Hij moest minstens 10 jaar ouder zijn, normaal valt ze niet op oudere mannen, maar hij heeft een bepaalde rust over zich die ze erg aantrekkelijk vind. Zo staat ze even te mijmeren in haar blootje als ze plotseling achter zich hoort "Kun je het vinden?" Ze draait zich verschrikt om en op dat moment steekt hij zijn hoofd om de hoek van de deur. "Oh, sorrie" zegt hij en draait zich meteen weer om. Ze stamelt "Geeft niet"en pakt haar jurk uit de droger en doet hem aan. Ze loopt de badkamer weer uit en gaat terug naar beneden.

Hij heeft de tv aangezet en ze gaat naast hem op de bank zitten. Hij kijkt weer even vluchtig naar haar benen en vraagt "Vind je het goed als ik een film aanzet?" Ze zegt "Prima, woon je hier eigenlijk alleen?" Hij zegt "Ja, ik ben ooit getrouwd geweest, maar ze is 7 jaar geleden verongelukt" Ze kijkt hem aan en ziet dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft. Ze legt even een hand op zijn arm en zegt "Je hield veel van haar, he?" Hij kijkt treurig voor zich uit en zegt "Ze was de liefde van mijn leven, ik ben daarna ook nooit meer aan een relatie begonnen, er was niemand die haar kon evenaren" Hij vraagt "En jij? Ben je getrouwd?"
Ze zegt "Nee, nooit geweest. Wel een keer bijna, maar hij verliet me zonder uitleg een week voor de bruiloft" Hij zegt "Ik kan me niet voorstellen dat iemand een vrouw op zo'n manier behandelt" "Ach, achteraf is het misschien beter, anders waren we nu waarschijnlijk toch gescheiden, ik hoorde later dat hij nu met een man is" zegt ze. Hij lacht even en zegt "Ja, dan is het
inderdaad beter om er voor de bruiloft vandoor te gaan"
Ze gaat iets dichterbij hem zitten en laat haar hand naast de zijne op de bank rusten. Ze kijken naar de film en na een poosje vraagt hij of ze iets drinken wil. "Heb je wijn?" vraagt ze. Hij knikt en loopt weg om het te halen. Ze staat op en gaat naar de wc. Als ze terugkomt zit hij alweer en ze gaat dicht naast hem zitten en ziet hem even glimlachen. Als de film is afgelopen zegt hij "Ik moet Sam nog even een rondje uitlaten, je bent welkom om hier te blijven, maar eigenlijk hoop ik dat je meegaat"
Ze lacht en zegt "Natuurlijk ga ik mee, is het droog?" Hij doet de hond aan de riem en kijkt naar buiten "Ja hoor, het is droog"

Ze gaan op weg en ondanks het onweer van eerder is het nog zwoel buiten. Ze lopen en kletsen een stukje en komen bij een mooie open plek tussen de bomen. Sam piept even en hij doet de hond de riem af en hij gaat er vandoor. Ze vraagt "Waar gaat die zo snel heen?" "Oh, die ruikt waarschijnlijk eekhoorntjes, maar die zij toch sneller dan hij" geeft hij antwoord. Ze lopen nog een
stukje en ze legt haar hand in de zijne. Hij kijkt haar even aan en blijft staan, neemt haar in zijn armen en geeft haar een korte zoen op haar mond. Ze kijkt hem aan en hij legt even zijn hand tegen haar wang, ze zoent hem weer en nu spelen hun tongen even kort met elkaar. Ze voelt hoe zijn hand over haar rug naar haar billen glijd en drukt zich tegen hem aan. Ze gaan in het nog
vochtige gras zitten en ze voelt haar jurk aan haar billen plakken. Hij trekt haar naar zich toe en als hij haar weer zoent voelen ze dat het weer zacht begint te regenen. Hij zoent haar nu langer en laat een hand op haar borst rusten. Ze gaat bij hem op schoot zitten en haar jurkje schuift iets omhoog. Hij ziet haar borsten door haar jurk heen, die inmiddels weer nat is geworden. Haar
tepels zijn hard geworden, hij neemt er 1 in zijn mond en ze kreunt even. Het gaat steeds harder regenen maar ze merkt het niet echt. Dan laat hij zijn hand onder haar jurk glijden en streelt haar billen, ze slaat haar benen om hem heen en geeft hem een zoen.
Ze gaat met haar handen onder zijn shirt en laat haar nagels zacht over zijn rug gaan. Ze voelt hoe zijn lul tegen haar kruis drukt en gaat iets naar achter zitten en maakt zijn broek los. Hij kreunt even als ze haar hand op zijn harde lul legt en langzaam heen en weer gaat. Hij laat een hand over haar billen naar voren gaan en laat een vinger tussen haar lippen glijden. Dan tilt hij haar
op en legt haar achterover in het natte gras. Hij schuift haar jurk omhoog en de aanblik van de regen die op haar naakte huid neerkomt maakt hem nog geiler. Hij zoent over haar buik en borsten en laat een vinger bij haar naar binnen gaan. Ze kreunt zacht en duwt haar heupen naar voren. Hij laat zijn lippen naar beneden gaan en stopt net boven haar klit terwijl hij nog een vinger haar
kut in laat glijden. Dan glijd zijn tong even over haar klit, ze kreunt hard en legt een hand op zijn hoofd. Hij zuigt zacht en laat zijn vingers diep in haar glijden en ze trekt aan zijn haar als ze hard kreunend klaar komt. Hij tilt zijn hoofd op en ziet hoe ze nog even naschokt. Hij gaat naast haar zitten en ze laat een hand over zijn buik naar beneden gaan. Ze buigt haar hoofd naar
voren en begint hem vol overgave te pijpen. Hij kreunt als ze haar lippen helemaal over zijn lul laat glijden en pakt haar hoofd vast. Ze zuigt hard en na nog een paar keer heen en weer glijden trekt hij haar overeind en zet haar achterstevoren op zijn schoot.
Ze voelt hoe hij langzaam naar binnen glijd en hij drukt een vinger op haar klit. Ze beweegt rustig op en neer en hij neemt haar klit even tussen zijn vingers. Ze kreunt weer hard en beweegt sneller. Dan laat hij zijn vinger opeens snel over haar klit glijden en ze komt weer schokkend klaar. Hij voelt de spieren van haar baarmoeder samenspannen en kreunt met haar mee. Dan tilt hij haar
van schoot, ze gaat op handen en knieen zitten en duwt haar billen naar achter. Hij glijd snel weer in haar en stoot nu hard bij haar naar binnen. Ze kromt haar rug en legt haar hoofd op haar handen. Hij stoot diep in haar en ze voelt dat het bij hem nu ook niet lang meer gaat duren en duwt haar heupen nog harder naar achter. Na nog een paar keer hard stoten voelt ze hoe hij haar met kracht volspuit. Hij blijft nog even in haar terwijl hij haar tegen zich aantrekt en zachte kusjes in haar nek drukt. Dan glijd hij uit haar en gaat op zijn knieen zitten, ze draait zich om en geeft hem een zoen. Ze trekken hun kleren recht en gaan staan.

Hij kijkt om zich heen en zegt "Waar is Sam eigenlijk?" Ze haalt haar schouders op en bibbert even. "Je hebt het koud he? Kom, dan lopen we terug, ik denk dat Sam ook naar huis is gelopen" en slaat een arm om haar heen. Als ze bij het huis komen zit Sam onder
een overkapping op hun te wachten. Ze gaan naar binnen en hij zegt "Ga maar snel onder de douche, voordat je kou vat" Ze doet wat hij zegt en even later staat ze weer onder de warme stralen. Ze ziet hem de douche inlopen en zegt "Waarom kom je niet bij me staan? Jij zal het ook wel koud hebben." Hij zegt "Nee, ik zou toch geen misbruik van de situatie maken?" Ze lacht en zegt "Volgens mij is het daar te laat voor" Hij zegt "Ik ga er zo wel even onder, ik ga eerst nog even warme chocolademelk maken, er liggen hier wat kleren voor je" "Oke, dank je" zegt ze voor hij wegloopt. Als ze weer beneden komt heeft hij zich omgekleed en zit aan de keukentafel op haar te wachten. Ze pakt de chocomelk en kijkt hem aan terwijl ze een slok neemt. Opeens zegt hij "Je hebt er toch geen spijt van?" Ze schud haar hoofd en zegt "Nee hoor, het was toch fijn, waarom zou ik er dan spijt van hebben" Hij staat op en drukt een zoen op haar hoofd "Ik ga douchen, als je wil slapen mag je op het logeerbed gaan liggen....of in mijn bed, wat jij
wil" Als ze haar drinken op heeft loopt ze naar boven en gaat in zijn bed liggen. Ze valt vrijwel meteen in slaap en even later gaat hij naast haar liggen.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 07:50:05 #198
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185470605
[quote]7s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wakker worden
Heel goed geschreven hoor ga nog maar even door, maar danmet mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken heb ik even gemist.
Je verhaal deed me echt wel wat.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:37:51 #199
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_185475159
Een waargebeurd verhaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:24:08 #200
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185476052
Oeh nice :9
Thanks voor het delen.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 10 maart 2019 @ 08:54:03 #201
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_185512758
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wakker worden
Wat een heerlijk geschreven verhaal Knetterkrankjorum. Mooie stijl en woordkeus, echt lekker om te lezen! Bedankt.
  zondag 10 maart 2019 @ 09:08:45 #202
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_185512871
Ik wilde jullie vandaag maar weer eens verwennen met nieuw "vingerfood". Geniet ervan, ik hoop dat het in de smaak valt...

Glazenwassen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:11:18 #203
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185561231
Leuke fantasie en pakkend geschreven, ga vooral zo door.
  donderdag 14 maart 2019 @ 06:50:07 #204
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_185600925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:11 schreef ariebloot het volgende:
Leuke fantasie en pakkend geschreven, ga vooral zo door.
Dankjewel Arie!
  donderdag 14 maart 2019 @ 07:08:24 #205
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_185601031
Nice vinger food
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 07:16:10 #206
482117 vinger_food
"Food" voor vingers
pi_185621511
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2019 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nice vinger food
Dankjewel Knetter! Ik hoop binnenkort weer iets nieuws hier te plaatsen, wie weet kun je dat ook weer waarderen...
pi_186081006
Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie

Bijna niet te geloven maar echt vertoonde act door mijn nicht Yvonne, die op de dag dat ze achttien jaar werd een heuse striptease opgevoerd heeft voor de hele familie en haar vriendinnen.
Yvonne is de jongste uit een gezin met 7 kinderen, allemaal meisjes en woont nog alleen bij haar moeder die sinds enkele jaren gescheiden is. Als kind van een jaar of 12 werd ze door haar zussen soms geplaagd om haar kapsel en lelijke bril en Yvonne zocht en vond een middel om ‘wraak’ te nemen. Zij zou bewijzen dan ze een mooie meid was geworden en voor haar achttiende verjaardag had ze haar hele familie, bestaande uit 59 leden en enkele van haar vriendinnen uitgenodigd. ”Degene die niet komt zal er beslist spijt van krijgen”, had ze erbij gezegd. Yvonne wilde namelijk een striptease presenteren.
Als destijds zestienjarige nicht en beste vriendin van Yvonne, heb er in dichtvorm een ‘verslag’ van gemaakt.
Groet Marije.

Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie

Op het podium nu nog donker en de achtergrond helemaal zwart,……
wacht de mooie Yvonne met een sneller dan normaal, kloppend hart.
Want zo dadelijk geeft ze familie en bekenden de unieke kans,……
haar volledig naakt te zien na een alles onthullende striptease dans.
Zussen, ooms, tantes en vriendinnen, maar ook nichten en neven,…….
een publiek van bijna alle leeftijden, want het jongste nichtje is pas negen.

Maar al is dit bloot normaal eigenlijk niet voor kleine Kinderen,……
vrouwelijk bloot bewonderen, waarom zou dat iemand verhinderen?
Want kijken naar een ontblootte Yvonne, die staat, zit of ligt,…
is onschuldig en mooier dan enig landschap of eender welk uitzicht.
Gekleed als een gewone mooie jonge dame, wel wat nerveus,…..
opent ze haar blouse, waarna deze wordt weggegooid, heel gracieus.

Opgevangen door een toesnellend kind als een soort trofee,
vliegt daar al snel achteraan kledingstuk nummer twee.
Het ene na het andere kledingstuk vliegt tussen de mensen,……
een jonge meid zien strippen, kun je je iets mooiers wensen?
Zo wordt Yvonne’s lichaam steeds bloter en bloter,
en de ogen van de toeschouwers alsmaar groter en groter.

De striptease act gaat verder en wordt vervolmaakt
want Yvonne wil alles laten zien en wel poedelnaakt,
Nu is alleen nog verborgen waarop stiekem iedereen heeft gewacht,……..
de meest begeerde meisjes ronding; de venusheuvel, rond en heerlijk zacht.
De handen worden speels en langzaam naar haar schoot geleid,….
en haar mooie venusheuvel eindelijk van overbodig textiel bevrijd.

Er is nu geen enkele bedekking meer, zelfs niet voor haar schoot,….
ongelooflijk, de stripteasedanseres is nu voor de familie helemaal bloot.
Beslist niemand van de aanwezigen hier heeft ooit durven hopen,……
dat de mooie Yvonne al haar kleren voor hun ogen af zou stropen,…..
en ons met een vrije blik op haar prachtige naaktheid zou belonen,
door ons zelfs haar glanzend gladde venusheuvel ontbloot te tonen.

Vanaf haar jonge meisjes gezicht willen we snel omlaag kijken,….
naar fiere borsten als zachte heuvels, waarop fijne tepels prijken.
Alle ogen glijden verder naar de buik die glooiend en zacht,….
is ‘ingedeukt’ door een diepe navel, mooi en donker als de nacht.
Verder omlaag kijken we naar top van de allermooiste ronding:….
Yvonne’s babyzachte venusheuvel, een glimmend gladde welving,

die als een ‘bolle pijl’, heel geheimzinnig naar het schijnt,………
tussen twee prachtig gevormde benen afdaalt en verdwijnt.
Toch verraad deze ondanks het ontbreken van schaamharen,…
niets meer dan een ronding, mooi en glad waarnaar je blijft staren.
Helemaal gaaf en kaal, op haar venusheuvel geen kapseltje,……
geen spleetje of pukkeltje, geen plekje of ongewenst stoppeltje.

Yvonne danst spiernaakt met haar welgevormde meisjeslichaam,..
op grijpafstand voor onze ogen en zonder enige schaam.
Door het strijklicht van de spots op haar naakte lijf gericht,…..
zijn de vrouwelijke rondingen soms donker dan weer fel verlicht.
Hierdoor is van Yvonne’s fragiele lijf elke ronding en elke spier,…
heel precies te zien en toont ze dit trots, verleidelijk en fier.

Als door een onzichtbare hand die met haar lichaam speelt,…..
wordt borst en buik, zo ook de venusheuvel verleidelijk gestreeld.
Zachtjes deinen haar borsten en de ronde cellulitis vrije billen,..
deze in de handen pakken, wie zou dat niet eens graag willen?
Ook voor welgevormde heupen, dijen, knieën en kuiten,…
slanke enkels en mooie voeten, kunnen we de ogen niet sluiten.

Want al Yvonne’s naakte vormen zijn zo gaaf en onweerstaanbaar,….
dat ze telkens weer opnieuw bekeken worden door ieders ogenpaar.
Elk familielid bekijkt het mooie naakt intens en van heel dichtbij,…..
want vanavond is hun mooie nicht nog uren zonder enige kledij.
Er is hier ook helemaal niemand die er zich druk over maakt
dat ook hun kinderen meekijken naar Yvonne’s mooie naakt,

want al is geen enkel lichaamsdeel van Yvonne verborgen,
Haar posen blijven zedig dus maken ouders zich geen zorgen.
Genieten, zeker van haar venusheuvel, die typische vrouwelijke welving,
die rond, glad en gaaf is en zorgt voor een mooie lichaam verfraaiing.
Een echte hartenwens is het hier beslist dan ook van velen,…..
om Yvonne’s prachtige naakte venusheuvel te mogen strelen.

Want nog mooier dan naar deze naakte welving te kijken,…
is hier overheen zachtjes met de eigen handen te mogen strijken.
Ik mocht mij eerder al van haar zachtheid persoonlijk vergewissen,….
mijn hand op haar venusheuvel,.. o.., dat had ik nooit willen missen.
Een aantal tienernichtjes hier moest zichzelf al bedwingen,……
om niet ook helemaal uit de eigen kleren te ‘springen’,

zichzelf zodoende voor de familie volledig te ontbloten,…
en ook hun eigen jonge meisjeslichaam naakt te promoten.
Door vrouwen wordt zelf gezegd, wat je misschien al wist;….
“In bijna elk meisje of jonge vrouw verbergt zich een exhibitionist”.
Of je een man bent, een dame of nog een tienermeid,……
wie ziet niet graag zo’n poedelnaakte jonge schoonheid.

Lovende woorden van de aangenaam verraste familie,
Voor Yvonne’s welgevormde en poedelnaakte anatomie.
Zelfs haar moeder kijkt opgetogen naar haar naakte meid,
zij is trots voelt zich door het commentaar alleen maar gevleid
Yvonne geeft toch niemand hier enige reden tot aanstoot,
al is zelfs haar prachtige venusheuvel ook helemaal bloot.

Yvonne bleef ook de rest van de feestavond helemaal naakt,……
poseren met familieleden, waarvan ook mooie foto’s zijn gemaakt.
Ze heeft met de stripteaseact vandaag veel harten gewonnen,……
deze jonge schoonheid, onze eigen poedelnaakte Yvonne.
Want striptease is als een feestmaal, verrukkelijk, zonder twijfel,……
met als toetje haar heerlijk zachte en glimmend gladde venusheuvel..!
  dinsdag 28 mei 2019 @ 14:42:42 #208
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187132189
Geen enkele reactie op bovenstaand kunstwerkje? Niet te geloven!
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:09:36 #209
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_187146808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
Geen enkele reactie op bovenstaand kunstwerkje? Niet te geloven!
Mijn oma zei altijd... als je niets aardigs kunt zeggen, moet je misschien maar niets zeggen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_187149039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
Geen enkele reactie op bovenstaand kunstwerkje? Niet te geloven!
U vraagt, wij draaien:

De proza zelf is niet verkeerd, zelfs zeer mooi geschreven bij vlagen. De inhoud is echter wat apart. En dan niet zo zeer het verhaal van een jonge vrouw die een striptease gebruikt om over haar aangeprate onzekerheid te komen, maar de manier waarop de schrijver probeert te blijven vertellen hoe onschuldig en deugdelijk het wel niet is, en absoluut niet seksueel, maar tegelijkertijd zichzelf wel volledig tegenspreekt door het in andere zinnen weer heel erg te seksualiseren.

IMO; Als je zoiets maakt, ga dan of daadwerkelijk voor de taboe als dat je ding is, of maak het reëel en daardoor een interessant verhaal. Maar deze combinatie maakte het in mijn ogen vreemd, als iemand die probeert zijn / haar fetish te verdedigen door te doen alsof het helemaal niet seksueel is, i.p.v. gewoon te accepteren dat je een fetish hebt en dat dat oke is.
pi_187593346
Hallo ik heb een vraagje ik ben 28 jaar en ik fantaseer al jaren over plassex met een vrouw en het dragen van pampers, sinds vannacht heb ik eindelijk luiers, en ben ik zo enorm. Opgewonden, hoe pak ik dit nu het beste aan, hoe kom ik in contact met vrouwen die dit net als mij ook lekker vinden.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 12:25:55 #212
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_187595404
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 10:16 schreef Marc29 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje ik ben 28 jaar en ik fantaseer al jaren over plassex met een vrouw en het dragen van pampers, sinds vannacht heb ik eindelijk luiers, en ben ik zo enorm. Opgewonden, hoe pak ik dit nu het beste aan, hoe kom ik in contact met vrouwen die dit net als mij ook lekker vinden.
volgens mij is dit topic niet voor dit soort vragen bedoelt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 14:37:47 #213
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_187597600
Verkeerde topic
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:09:08 #214
450647 LekkerVerfrissend
We gaan er tegenaan!
pi_187905718
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 10:16 schreef Marc29 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje ik ben 28 jaar en ik fantaseer al jaren over plassex met een vrouw en het dragen van pampers, sinds vannacht heb ik eindelijk luiers, en ben ik zo enorm. Opgewonden, hoe pak ik dit nu het beste aan, hoe kom ik in contact met vrouwen die dit net als mij ook lekker vinden.
_O_
pi_188188502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
Geen enkele reactie op bovenstaand kunstwerkje? Niet te geloven!
Het is een dom verhaal geschreven door een vies mannetje.
Die incest bende is niet geil.
  maandag 29 juli 2019 @ 23:12:10 #216
108913 Godshand
guide4you
pi_188197440
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:45 schreef marijewalter1991 het volgende:
Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie

Bijna niet te geloven maar echt vertoonde act door mijn nicht Yvonne, die op de dag dat ze achttien jaar werd een heuse striptease opgevoerd heeft voor de hele familie en haar vriendinnen.
Yvonne is de jongste uit een gezin met 7 kinderen, allemaal meisjes en woont nog alleen bij haar moeder die sinds enkele jaren gescheiden is. Als kind van een jaar of 12 werd ze door haar zussen soms geplaagd om haar kapsel en lelijke bril en Yvonne zocht en vond een middel om ‘wraak’ te nemen. Zij zou bewijzen dan ze een mooie meid was geworden en voor haar achttiende verjaardag had ze haar hele familie, bestaande uit 59 leden en enkele van haar vriendinnen uitgenodigd. ”Degene die niet komt zal er beslist spijt van krijgen”, had ze erbij gezegd. Yvonne wilde namelijk een striptease presenteren.
Als destijds zestienjarige nicht en beste vriendin van Yvonne, heb er in dichtvorm een ‘verslag’ van gemaakt.
Groet Marije.

Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie

Op het podium nu nog donker en de achtergrond helemaal zwart,……
wacht de mooie Yvonne met een sneller dan normaal, kloppend hart.
Want zo dadelijk geeft ze familie en bekenden de unieke kans,……
haar volledig naakt te zien na een alles onthullende striptease dans.
Zussen, ooms, tantes en vriendinnen, maar ook nichten en neven,…….
een publiek van bijna alle leeftijden, want het jongste nichtje is pas negen.

Maar al is dit bloot normaal eigenlijk niet voor kleine Kinderen,……
vrouwelijk bloot bewonderen, waarom zou dat iemand verhinderen?
Want kijken naar een ontblootte Yvonne, die staat, zit of ligt,…
is onschuldig en mooier dan enig landschap of eender welk uitzicht.
Gekleed als een gewone mooie jonge dame, wel wat nerveus,…..
opent ze haar blouse, waarna deze wordt weggegooid, heel gracieus.

Opgevangen door een toesnellend kind als een soort trofee,
vliegt daar al snel achteraan kledingstuk nummer twee.
Het ene na het andere kledingstuk vliegt tussen de mensen,……
een jonge meid zien strippen, kun je je iets mooiers wensen?
Zo wordt Yvonne’s lichaam steeds bloter en bloter,
en de ogen van de toeschouwers alsmaar groter en groter.

De striptease act gaat verder en wordt vervolmaakt
want Yvonne wil alles laten zien en wel poedelnaakt,
Nu is alleen nog verborgen waarop stiekem iedereen heeft gewacht,……..
de meest begeerde meisjes ronding; de venusheuvel, rond en heerlijk zacht.
De handen worden speels en langzaam naar haar schoot geleid,….
en haar mooie venusheuvel eindelijk van overbodig textiel bevrijd.

Er is nu geen enkele bedekking meer, zelfs niet voor haar schoot,….
ongelooflijk, de stripteasedanseres is nu voor de familie helemaal bloot.
Beslist niemand van de aanwezigen hier heeft ooit durven hopen,……
dat de mooie Yvonne al haar kleren voor hun ogen af zou stropen,…..
en ons met een vrije blik op haar prachtige naaktheid zou belonen,
door ons zelfs haar glanzend gladde venusheuvel ontbloot te tonen.

Vanaf haar jonge meisjes gezicht willen we snel omlaag kijken,….
naar fiere borsten als zachte heuvels, waarop fijne tepels prijken.
Alle ogen glijden verder naar de buik die glooiend en zacht,….
is ‘ingedeukt’ door een diepe navel, mooi en donker als de nacht.
Verder omlaag kijken we naar top van de allermooiste ronding:….
Yvonne’s babyzachte venusheuvel, een glimmend gladde welving,

die als een ‘bolle pijl’, heel geheimzinnig naar het schijnt,………
tussen twee prachtig gevormde benen afdaalt en verdwijnt.
Toch verraad deze ondanks het ontbreken van schaamharen,…
niets meer dan een ronding, mooi en glad waarnaar je blijft staren.
Helemaal gaaf en kaal, op haar venusheuvel geen kapseltje,……
geen spleetje of pukkeltje, geen plekje of ongewenst stoppeltje.

Yvonne danst spiernaakt met haar welgevormde meisjeslichaam,..
op grijpafstand voor onze ogen en zonder enige schaam.
Door het strijklicht van de spots op haar naakte lijf gericht,…..
zijn de vrouwelijke rondingen soms donker dan weer fel verlicht.
Hierdoor is van Yvonne’s fragiele lijf elke ronding en elke spier,…
heel precies te zien en toont ze dit trots, verleidelijk en fier.

Als door een onzichtbare hand die met haar lichaam speelt,…..
wordt borst en buik, zo ook de venusheuvel verleidelijk gestreeld.
Zachtjes deinen haar borsten en de ronde cellulitis vrije billen,..
deze in de handen pakken, wie zou dat niet eens graag willen?
Ook voor welgevormde heupen, dijen, knieën en kuiten,…
slanke enkels en mooie voeten, kunnen we de ogen niet sluiten.

Want al Yvonne’s naakte vormen zijn zo gaaf en onweerstaanbaar,….
dat ze telkens weer opnieuw bekeken worden door ieders ogenpaar.
Elk familielid bekijkt het mooie naakt intens en van heel dichtbij,…..
want vanavond is hun mooie nicht nog uren zonder enige kledij.
Er is hier ook helemaal niemand die er zich druk over maakt
dat ook hun kinderen meekijken naar Yvonne’s mooie naakt,

want al is geen enkel lichaamsdeel van Yvonne verborgen,
Haar posen blijven zedig dus maken ouders zich geen zorgen.
Genieten, zeker van haar venusheuvel, die typische vrouwelijke welving,
die rond, glad en gaaf is en zorgt voor een mooie lichaam verfraaiing.
Een echte hartenwens is het hier beslist dan ook van velen,…..
om Yvonne’s prachtige naakte venusheuvel te mogen strelen.

Want nog mooier dan naar deze naakte welving te kijken,…
is hier overheen zachtjes met de eigen handen te mogen strijken.
Ik mocht mij eerder al van haar zachtheid persoonlijk vergewissen,….
mijn hand op haar venusheuvel,.. o.., dat had ik nooit willen missen.
Een aantal tienernichtjes hier moest zichzelf al bedwingen,……
om niet ook helemaal uit de eigen kleren te ‘springen’,

zichzelf zodoende voor de familie volledig te ontbloten,…
en ook hun eigen jonge meisjeslichaam naakt te promoten.
Door vrouwen wordt zelf gezegd, wat je misschien al wist;….
“In bijna elk meisje of jonge vrouw verbergt zich een exhibitionist”.
Of je een man bent, een dame of nog een tienermeid,……
wie ziet niet graag zo’n poedelnaakte jonge schoonheid.

Lovende woorden van de aangenaam verraste familie,
Voor Yvonne’s welgevormde en poedelnaakte anatomie.
Zelfs haar moeder kijkt opgetogen naar haar naakte meid,
zij is trots voelt zich door het commentaar alleen maar gevleid
Yvonne geeft toch niemand hier enige reden tot aanstoot,
al is zelfs haar prachtige venusheuvel ook helemaal bloot.

Yvonne bleef ook de rest van de feestavond helemaal naakt,……
poseren met familieleden, waarvan ook mooie foto’s zijn gemaakt.
Ze heeft met de stripteaseact vandaag veel harten gewonnen,……
deze jonge schoonheid, onze eigen poedelnaakte Yvonne.
Want striptease is als een feestmaal, verrukkelijk, zonder twijfel,……
met als toetje haar heerlijk zachte en glimmend gladde venusheuvel..!
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188521029
Jeroen zat regelmatig te zoeken naar een andere baan, waar hij nu zat had hij alles geleerd wat er te leren viel en het werk begon hem te vervelen. Zijn collega’s waren vriendelijk, maar hij beschouwde zie niet als vrienden. Als de werkdag voorbij was ging iedereen zijn eigen kant op. Vandaag kwam opeens een nieuw gezicht voorbij, begeleid door de dame van personeelszaken. Uit het gesprek kon Jeroen opmaken dat dit de nieuwe IT-deskundige was, nadat de vorige het bedrijf had verlaten. Bij elk bureau werd even kort gestopt en handen geschud, zo ook bij Jeroen. “Amy”, zei de vriendelijke vrouw, terwijl Jeroen er een beetje beholpen bij stond. Hij had over het algemeen geen sterke stereotypes, maar bij de IT-deskundige dacht hij toch altijd aan een jongen met een of ander logo op zijn T-shirt, geen vlotte meid in een modern mantelpak en blouse.

Amy keek kort om terwijl ze alweer naar het volgende bureau geleid werd. Jeroen zette zich weer in zijn stoel en bekeek zijn e-mails van de afgelopen nacht. De meeste grote klanten van het bedrijf waren in de VS en Azië gevestigd en bijna elke ochtend waren er meerdere urgente berichten die wachtten op actie. Vandaag was het niet anders, en al snel zat Jeroen met genoeg werk voor de rest van de dag. Terwijl hij de koffiepauze oversloeg zag hij dat Amy wel met wat collega’s in de koffiehoek praatte, en hij bekeek haar nogmaals goed. Haar figuur was alsof het gemaakt was voor het mantelpakje, maar waarschijnlijk was het andersom. De hoge pumps accentueerde haar kuiten en kont, terwijl de knoop onder haar borsten het moeilijk leek te hebben om niet los te springen.

Een half uur later klonk opeens een onbekend geluid uit zijn PC. Geïrriteerd keek Jeroen op naar zijn scherm, waar in de rechterhoek een klein venstertje geopend was. Jeroen vreesde dat zijn systeem nu gehackt was, maar toen hij het bericht las wist hij dat hij daar niet voor hoefde te vrezen. “IT-alert” stond er in het venster, met daaronder een bericht: “Alle netwerkactiviteit is door mij te volgen, groet, Amy”. Er was ook mogelijkheid om te antwoorden. Jeroen schreef terug “Dank je voor de waarschuwing, ik zal me netjes gedragen”. Nog geen 5 seconden later kwam er weer een bericht terug: “Nergens voor nodig, ik ben ook niet altijd even braaf”. Jeroen wist niet wat hij hiermee aan moest. Was het een overduidelijke hint, of alleen maar een grap van haar. Hij dacht lang na, en schreef terug: “Krijg ik straf als ik me niet netjes gedraag?”. Het duurde niet lang of er kwam weer bericht terug; “Ja, dan moet je bij mij op mijn kantoor komen”. Nu wist Jeroen dat dit wel eens interessant kon worden. “Ik heb net op het internet naar een andere baan gezocht, is dat strafbaar?”. Met een verhoogde hartslag wachtte hij nu af… pas na een halve minuut kwam er bericht terug. “Ja, dat mag natuurlijk niet. Nu moet je langskomen. Weet je de weg?”. Jeroen stond op en liep richting het einde van de gang, richting de serverruimte en het IT-kantoor. Hij klopte lichtjes op de deur, wachtte even kort en opende de deur. “Doe je de deur op slot?”, maande Amy hem. Hij draaide de knop op de deur om en deed een stap naar binnen. “Dus jij houdt wel van een uitdaging”, vroeg Amy hem. Jeroen kon alleen maar instemmend knikken, terwijl zij opstond achter haar bureau. De knoop van het mantelpakje was nu los, en ook de blouse was meer geopend dan tijdens haar rondleiding. Een stevig decolleté pronkte in haar blouse en met wiegende heupen liep zij naar hem toe. Zonder een woord te zeggen ging ze tegen zijn lijf aan staan, ze was niet veel korter dan hem. Haar ogen keken hem ondeugend aan, en haar hand legde ze op zijn heup. Zonder verder na te denken boog Jeroen zich lichtjes naar haar toe. Haar lippen raakten de zijne, en op dat moment leek er wel een storm te ontstaan in het kantoor. Hij tilde haar op terwijl zij haar benen om hem heen sloeg. Haar armen klemde zich rond zijn nek en hij voelde hoe zij haar onderlijf tegen hem aan trok met haar benen. Hij zette haar op het bureau, en op dat moment trok zij zijn overhemd open. De knoopjes vlogen door het kantoor terwijl haar handen over zijn lichaam gleden. Ze was niet geduldig en ging gelijk richting zijn broekriem. Hij opende de resterende knoopjes van haar blouse en trok deze van haar af. Haar borsten werden bij elkaar gehouden door haar lichtroze BH, die hij in een handomdraai los wist te maken. Haar tepels prikten tegen zijn buik terwijl hij voelde hoe zij haar hand achter de riem langs richting zijn, inmiddels harde, pik liet gaan. Van bovenaf greep zij hem vol in de hand, terwijl ze vurig zoenden. Haar andere hand trok de riem open en direct trok ze zijn broek en boxer omlaag. Zijn harde pik stond nu bijna tussen haar tieten. Hij drukte haar achterover, en terwijl ze haar handen achter haar rug zette om niet om te vallen schoof zij haar onderlijf weer richting hem. “Ik heb geen slipje aan, neem me nu meteen”. Dat liet Jeroen zich niet twee keer zeggen, hij trok haar rokje wat omhoog en begeleidde zijn harde pik richting haar. Toen hij voelde dat hij goed zat stootte hij direct door, diep in haar. Ze slaakte een diepe zucht terwijl hij in haar natte warme kut schoof. Haar tieten stonden nu mooi lichtjes uit elkaar op haar slanke lijf. Hij trok zich wat terug uit haar terwijl haar ogen hem genoeg vertelden. Net voor hij uit haar gleed stootte hij weer krachtig in haar, en ging direct over in een regelmatig stotend ritme. Haar tieten bewogen mee op zijn ritme terwijl ze zich uit alle macht richting hem bleef drukken op het bureau. Haar ademhaling ging mee op zijn ritme, terwijl hij voelde dat hij dit niet lang ging volhouden. Zij leek nog lang niet zo ver, maar hij kon dit niet langer uitstellen. Hij voelde zijn orgasme diep uit zijn lichaam opkomen en hij greep haar kont vast terwijl hij nu pompend haar kutje volspoot met zijn zaad. Hij trok zich niet gelijk uit haar maar bleef nog even rustig in haar bewegen om na te genieten…

Een kwartier na het eerste bericht zat hij alweer achter zijn bureau. Niemand had gezien dat zijn overhemd een paar knopen misten en waarschijnlijk has ook niemand gezien dat hij wat meer kleur had dan toen hij naar haar kantoor liep. Hij schreef zijn wachtwoord, en zijn desktop verscheen met een berichtje “Hopelijk duurt het even voor je een nieuwe baan vindt, want nu heb ik er een tegoed van jou…na de lunch weer?”.

Jeroen had opeens weer plezier in zijn baan en ging verder waar hij twintig minuten geleden gestopt was.
  donderdag 5 september 2019 @ 07:49:21 #218
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_188796229
Wat alinea`s maakt het leesbaarder en een modern mantelpakje wie draagt dat nog?, een eenvoudig verhaaltje van een fantasie.
pi_188834233
Ik heb wel eens op een verhalensite iemand ontmoet en samen vervolg te bedenken..

Ook zelf een verhaal geschreven, als een soort droomverhaal..
Zal dat verhaal hier zo plaatsen,,
pi_188834250
Dit is dat verhaal:

Het is maandagmorgen, een druilerige maandagmorgen… een vrije maandagmorgen, lekker niet moeten gaan werken vandaag….

Mijn vrouw is niet thuis, ik heb het huis voor mezelf…..Maar wat ga ik doen nu? Ik verlang naar warmte en ontspanning. Zal ik naar de sauna gaan? Ja, waarom niet.
Ik scheer mezelf, neem nog een heerlijke douche en vertrek. De paar auto’s op de parking verraden dat het maar rustig is vandaag. Ik ben benieuwd naar de andere bezoekers.

Het is inderdaad erg rustig, ik zie of hoor niemand. In de kleedkamer ontdoe ik mij van mijn kleren, sla een handdoek om me heen en stap nogmaals, zoals de regels bepalen, onder de douche voor ik me in de sauna neervlij.
“Hoi”, hoor ik een damesstem zeggen. Een aangenaam gevoel maakt zich van mij meester.
“Hallo, leuk dat je er bent”, zeg ik een beetje onwennig “zo ben ik niet alleen.”
“Ik vind het ook fijn dat je er bent, want alleen is maar alleen” reageert de dame. “Zullen we ons even aan elkaar voorstellen?” hoor ik je zeggen, terwijl ik mijn handdoek neerleg op de bank.
Ik richt me terug op: “Ja, natuurlijk”, jij staat al naast me, geeft me je hand: “Aangenaam, ik ben Simona.” “Ik ben Wim, leuk je te leren kennen”
Meteen valt me je prachtige figuur op, je bent niet erg groot, maar je prachtige borsten staan mooi vooruit, je tepels zijn stevig. Je kijkt ook naar mijn lichaam en ik zie een glundering in je ogen.
We leggen ons ieder op onze eigen handdoek neer. Er wordt even niets gezegd, de stilte is voelbaar. “Kom je hier vaak?” vraag ik je. “Af en toe, meestal op maandag, dan is het lekker rustig” Plagerig reageer ik: “Ah, dan stoor ik je eigenlijk?” Je antwoord meteen:”Nee, helemaal niet, het is juist fijn dat er iemand is, alleen hou ik niet zo van de drukte”. Daar kan ik alleen maar in vinden: “Ik hou ook niet van de drukte, kom hier ook niet erg vaak, maar had een vrije dag vandaag en wilde even lekker ontspannen.”
“Hihi, kan ook inspannend zijn, hoor”, zeg je, en ik zie je blozen. Lachend zeg ik: “ja, de warmte kan je heel wat energie kosten.”
“Ben je getrouwd of heb je een relatie?” Een beetje overdondert door je plotse en onverwachte vraag antwoord ik: “Euh, ja, ik ben getrouwd en jij?” “Ik heb een vriend”, beken je “maar hij houdt niet zo van sauna.””Mijn vrouw vind het ook niet leuk, dus ik kom hier altijd alleen naar toe” geef ik schoorvoetend toe.
Na een kwartiertje zijn we totaal overhit en voelen een enorme nood aan afkoeling. Je vraagt me of ik je vergezel in het koude bad. Die uitnodiging sla ik niet af en samen dompelen we ons onder in het koude water. “Brrrrr, dat is kou”, zeggen we bijna gelijktijdig. Lang kunnen we hier niet vertoeven, we beslissen dan maar snel naar het bubbelbad te gaan om daar verder te ontspannen. Het koude water heeft wel wat gedaan met onze lijven. Je tepels staan erg fier, ik vind het een prachtig zicht. Mijn blik kruist de jouwe en ik zie je ogen gericht op mijn gekrompen mannelijkheid. Grappend zeg je:”dat komt er van,hé.”
Tegenover elkaar plaats nemend in het bubbelbad, raken onze voeten elkaar voor een fractie van een seconde. Het lijkt wel alsof er een vonk overslaat. Ik verontschuldig mij meteen, een beetje verlegen. Je stelt me meteen op mijn gemak:” Geeft niet hoor, was evenveel mijn schuld, zit hier ook zo onderuit gezakt, hé”
“Is wel een lekker gevoel, hé, de warmte van het water”, zeg ik. “Daar kan ik uren van genieten”, geef je als tegenreactie.”Ik ook, en heerlijk wegdromen”, beken ik met gedempte stem. Ik zie je blozen en besef dat je net als ik aan het wegdromen was. Je weet dat ik het weet en lacht verlegen. Jij wekt mijn nieuwsgierigheid op, op een manier die ik niet gewoon ben. Ik zie je vragend naar me kijken. “Ik vroeg me net af of je tepels alleen maar zo mooi en hard zijn door het warme water” vraag ik. Je lacht: “Om eerlijk te zijn, niet nee. Bij jou heb ik daarstraks ook wat reactie gezien, of heb ik het mis?” Ik voel me een beetje betrapt maar besluit eerlijk te zijn: “Je hebt het goed gezien, toen je binnenkwam en je zag, kreeg ik meteen een heerlijk gevoel. Je ziet er erg goed uit, weet je.” Voorzichtig strek ik mijn voet uit, op zoek naar jouw voet, je reacte afwachtend. Je lijkt het fijn te vinden, en je andere voet neemt deel aan het spel. “Doe je dit wel vaker?” vraag je me. Ik moet ontkennen: “nee, echt niet, is de eerste keer. Jij?” durf ik te vragen, niet zeker wetend of ik het antwoord wel wil kennen. “Nee, nog nooit eerder gedaan, maar af en toe verlang ik er wel naar… mijn man is veel uit huis, zie je.” Ik begrijp je volkomen, en voel je voet steeds hoger langs mijn been glijden.
Tot hij mij raakt op mijn teerste plekje en een groeiproces in werking wordt gezet. Aan je glimlach zie ik dat je het merkt, en in je ogen staat te lezen hoe lekker je het vindt. Hmmm, je moest eens weten hoe ik hier van geniet. Mijn voet beweegt langzaam langs jouw dijbeen op weg naar warmere oorden. Je benen gaan lichtjes uit elkaar, je zakt wat verder in het warme water, ik voel je poesje….Met gestokte adem vraag je me dichter bij te komen. Ik til je zachtjes op, zet je op mijn schoot en voel je tepels tegen mijn naakte huid. Teder kus ik je lippen, en streel je natte haren, mijn hand glijdt over je rug en je billen. Jij drukt je onderlichaam tegen mijn harde lul. Nog nooit maakte de passie zich zo snel meester over mij. “Pas op, lieverd”, zeg ik “het water wordt anders vuil.” Lachend neem je mijn hand: “zullen we er maar uitgaan dan?” Verleidelijk kijk je me aan, met je hand tastend naar mijn kruis, “Hmmm, hij is wel erg groot, hé”, zeg je. Enigszins uit het lood geslagen door haar oprechtheid vraag ik: “te groot?”. “Nee, hoor”, antwoord je meteen “hoe groter hoe liever. Ik vind het heerlijk hier, zo alleen. Zouden ze ons zien?” Ik twijfel even: “ik weet het niet, maar als het zo is, is het maar zo, hé” We kussen elkaar hartstochtelijk, al lang niet meer denkende aan eventuele toeschouwers. Je stelt voor om samen onder de zonnebank te gaan liggen, gezellig dicht tegen elkaar. Het lijkt me een goed idee, ik stel voor je in te smeren en glimlachend beloof je mij dan ook in te smeren. Jij vleit je neer op de zonnebank, met de zonnebankcréme smeer ik je schouders in, je bovenarmen. Daarna begeven mijn handen zich naar je rug, je onderrug en je billen. Je kronkelt van opwinding onder mijn masserende handen. Zachtjes knijp in je kont, kus je tussendoor al plagend. Ik hoor je ademhaling versnellen. Terwijl ik de achterzijde van je benen insmeer, draai jij je om zodat je op je rug ligt en zegt uitdagend: “ik heb nog een andere kant, hé.” Lichtjes opgewonden zeg ik:”dat weet ik wel, en ik zal hem nu even voor je insmeren.” Ik neem de tijd om je voorkant grondig van zonnebankcréme te voorzien. Mijn warme handen glijden over ja zachte huid. Ik kan niet weerstaan aan je verleidelijke borsten en laat mijn tong over je harde en mooie tepels glijden. Jouw handen glijden over mijn hoofd, woelen passioneel door mijn haar. Mijn handen dalen verder af over je lijf en wrijven de créme op je gevoelige benen. Je kreunt zachtjes terwijl ik de binnenkant van je dijen insmeer. Tergend langzaam gaan mijn handen verder omhoog, je doet je benen iets verder open, zodat mijn vingertoppen iets vochtigs raken. De komst van enkele zonnebankliefhebbers belet ons verder op te gaan in dit opwindende spel. Ik ga snel naast je liggen, op mijn buik wel te verstaan, want de opwinding is van mijn lichaam af te lezen. We kijken elkaar heel kort aan, ik zie een blik van genot in je ogen. “Je bent erg lief”, zeg ik, “hoelang kan je nog blijven?”.Ik hoor je stil antwoorden:”nog een uurtje, daarna moet ik echt nog winkelen. Ben met de bus hier en het is nog wel een eindje.” “Ik kan je wel wegbrengen, als je dat wil” hoor ik mezelf zeggen en tot mijn grote verrassing aanvaard je meteen mijn aanbod. Nog een tijdje genietend van elkaars aanwezigheid, besluiten we toch maar te vertrekken. Samen douchen we nog, kleden ons aan en gaan naar mijn auto die op de parking staat.
Tijdens de rit voel ik plots je hand over mijn benen, het kriebelt, maar voelt erg aangenaam. Ik leg mijn rechterhand op jouw been, je protesteert niet. Ik raak stilaan meer en meer opgewonden en de lichte blos op je wangen verraadt ook jouw hartstocht. Langs een bos passerend kijken we elkaar verlangend aan. Een lichte knik van jou bevestigt mijn gedachte. Ik neem gas terug, rij het bos wat verder in, zoekend naar een rustig plekje. Nog voor ik de wagen heb stilgelegd, heb jij mijn broek al geopend, je glimlacht even naar me, bukt je en je neemt ongevraagd mijn lul in je mond.
“Pas op, Simona” mompel ik opgewonden “ik hou het niet echt lang meer, ik ga zo spuiten.” “Ik wil alles van je proeven”, zeg je. “Wil je me echt klaarpijpen?” vraag ik een beetje ongelovig. “Ja,” zeg je “ik wil je helemaal”. “Ik wil je lekkere kutje proeven”, mijn vingers bevinden zich al onder je rokje, in je natte kutje. Ik neem het dekentje en je begrijpt me meteen, je volgt me woordeloos. Ik spreid het dekentje uit op de harde grond en leg me neer. Je zet je over me heen, je natte kutje boven mijn mond. Ik lik je heerlijke lippen en voel totaal onverwacht dat je mijn grote erectie in je mond neemt en me zaligmakend pijpt. Terwijl ik je lik, breng ik mijn vinger in je kutje en voel het vocht langs mijn vingers lopen. Je kreunt van genot en ik voel je opwinding stijgen. Je beweegt met je kontje en de spanning wordt te veel. In je bekwame mond zwelt mijn opwinding ook alleen maar meer en meer. Ik voel de extase zijn hoogtepunt naderen. We voelen beiden dat we zo dichtbij een orgasme zijn, en vergeten even de hele wereld. Haast gelijktijdig ontploffen we beiden en kreunen in het stille bos,terwijl de vogels fluiten. Met een lichte blos op onze wangen,trek ik je dicht tegen me aan, kus je teder op je voorhoofd en mompel een stil “dankje”. De vraag blijft onuitgesproken maar onze blikken verraden het verlangen elkaar nog eens te ontmoeten. Stilzwijgend fatsoeneren we onze kleren, stappen we in de wagen en ik breng je naar je eindpunt. Vlak voor de winkel, op 500m van je voordeur, stap je uit, je bekijkt me nog even met een voldane blik, ik gooi je een kushandje, je sluit het portier en daarmee ook de belevenis van vandaag… De hele weg naar huis ben je in mijn gedachten en ook de rest van de avond voel ik me warm en voldaan
pi_188970995
=Met alineas en zonder mantelpakjes voor de azijnzeikerds onder de lezers...=

Al een paar weken zat Jeroen met Amy te emailen, veelal onzinnige berichtjes over het weer en anderen op het werk. Af en toe nam het een beetje een dubbelzinnige wending. Vandaag was het weer zo'n dag dat het rustig was op de werkvloer en er veel emails over en weer gingen. Het was warm en de airco kon het amper aan. Amy had het warm in de zon die door het raam precies in haar hoek brandde. Haar blouse had ze daarom een knoopje meer open gedaan dan normaal. Ze was zich meer dan bewust van haar uitnodigende decollete toen ze langs Jeroen zijn buro liep. Lichtjes wiegend met haar heupen glimlachte ze naar hem onderweg terug van de keuken.

Jeroen observeerde haar uitgebreid en ongegeneerd toen hij haar voorbij zag komen. Zijn ogen bleven merkbaar hangen op haar borsten, en toen ze voorbij was draaide hij zich uitgebreid om. Ook Amy keek even om of ze het gewenste effect had bereikt. Tevreden constateerde ze dat Jeroen achterstevoren bijna van zijn stoel viel. Misschien was het de warmte maar vandaag voelde ze zich bijzonder sexy en had zin in sex.

Ik probeerde mijn glimlach om Jeroens houding te onderdrukken, maar dat mislukte compleet. Met een zelfingenomen lachje liep ik verder naar mijn kantoor en ging weer op mijn bureaustoel zitten. Ik sloeg mijn benen over elkaar en was blij dat ik vanmorgen voor een zwierig rokje gekozen had, met deze warmte.
Meteen opende ik weer een email en typte: "Pas je op dat je niet van je stoel valt? Ik weet niet of mijn EHBO kennis nog wel zo goed is... ;) "
Snel drukte ik op 'Verzenden'. Hier was ik dol op; het constante geplaag over en weer, soms wat dubbelzinnig. Ik genoot van het idee om Jeroens hoofd op hol te brengen en zocht meer en meer de grens op. Af en toe was ik bang dat ik die bereikt had, vooral omdat ik wist dat hij getrouwd was. Maar steeds weer deed hij net zo plagerig terug. Hij leek er net zozeer van te genieten.

Ongeduldig trommelde ik met mijn vingers op mijn bureau, wachtend op een antwoord. Werken had ik al opgegeven voor vandaag, het was te warm en mijn concentratie was ver te zoeken.

Het bekende geluid van een nieuw bericht klonk, en Jeroen hoopte dat het van Amy kwam. Hij las het berichtje en stuurde gelijk een terug: “Was jij niet een van de betweters bij de vorige bedrijfscursus eerste hulp? Volgende keer zal ik vrijwilliger zijn voor de mond-op-mond (maar alleen als jij het uitvoert, liever niet als Gerrit van hiernaast of Karin aan de beurt is ;).” Hij wist dat dit niet helemaal door de beugel kon, maar Amy kon het hebben. Zij had, net als hij, een stabiele relatie en hij kende haar goed genoeg om te weten dat dit tussen hun twee zou blijven. Het was over de jaren heen zo gegaan, en stiekem was Jeroen erg benieuwd naar hoe Amy zou zijn als hij haar een keer mocht nemen…

Amy grijnsde toen ze Jeroens mail las. Meteen stuurde ze weer terug:
"Hmm, een lesje mond-op-mond is wel een goed idee ja... Wie weet wat we nog van elkaar kunnen leren ;). Ik ben er wel zo vandoor, het is mij te warm hier."
Amy begon haar spullen te pakken, maar liet haar PC expres nog even aan staan, met haar email nog open. Ze stond op en keek voorzichtig om de hoek van de deur, maar kon Jeroens bureau net niet zien.

Jeroen las het berichtje van Amy en kreeg nu toch echt zin om even de grens te verleggen. Snel schreef hij terug: “Ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren…Maaruh, het is pas 2 uur, ga je me nu al alleen laten met die saaie anderen? Dan ga ik denk ik ook de rest van de middag vrij nemen, werken lukt nu al niet meer nadat je me zo professioneel hebt afgeleid toen je langs paradeerde”. Hij hoopte dat ze het nog las, want Amy was altijd met een paar seconden de deur uit. Ze was nog niet langsgekomen, dus goede kans dat ze het nog kon lezen.

Amy stond op het punt om haar email af te sluiten, toen ze het bekende geluidje hoorde. Snel typte ze haar antwoord naar Jeroen en sloot haar PC af.
Met haar tas om haar schouder trok ze nog snel haar blouse recht en liep zachtjes heupwiegend het kantoor uit. Bijna direct zag ze Jeroen zitten. Hij zat met zijn rug haar kant op, dus ze spiekte snel op zijn scherm terwijl ze langs liep. Ze herkende het emailprogramma dat openstond meteen. Mooi, dan las hij waarschijnlijk precies nu haar antwoord.

"Goed om te weten dat je zo leergierig bent!
En leidde ik je zo professioneel af, ja? Let zo nog maar eens goed op dan ;).
Een middagje vrij is wel lekker toch? Alleen jammer dat de airco van mijn auto kapot is, dat zal wel heet worden zometeen..."

Nog geen seconde nadat hij haar email gelezen had kwam Amy weer voorbij. Met zelfverzekerde stappen, zoals altijd, en teased met haar heupen. Jeroen bedacht zich kort…, terwijl hij haar de lift in zag stappen trok hij de stekker uit zijn PC, greep hij zijn sleutels en telefoon en was ook onderweg. Zijn auto stond meestal naast die van Amy, niet geheel toevallig. Toen hij de lift uit kwam hoorde hij net de deur van haar auto dichtslaan. Hij liep recht op haar auto af, opende de deur van de passagier en ging ook in de auto zitten. Hij schrok zelf een beetje van zijn kordate actie, en keek Amy doordringend aan. Ze leek ook even van haar stuk maar herpakte zich snel. “Hey, je hebt de verkeerde auto te pakken hoor…”, ze wendde zich tot hem, haar blouse was nu nog een knoopje verder open. Hij keek bewust diep in haar blouse en zei: “Ik denk dat ik die cursus direct wel wil volgen”. Amy keek hem even doordringend aan, wetende dat ze nu te ver zouden gaan. Demonstratief maakte ze nog een knoopje los en zei: “Ik denk dat het hier heel heet gaat worden als we dat doen”.

Amy zag hoe Jeroen slikte en geluidloos instemmend knikte. Ze keek vluchtig de parkeergarage rond, waar verder niemand te bekennen was. Toen hield ze het niet meer en greep Jeroens kraag vast. Ze trok hem naar zich toe en zoende hem. Eerst nog zachtjes en een beetje verkennend, maar hij smaakte naar meer. Ze voelde hoe hij haar zoen gretig beantwoordde en ging door. Haar andere hand pakte de achterkant van zijn nek en woelde door zijn haar.

Ze was gretig, maar hetzelfde gold voor Jeroen zelf. Jarenlange spanning kwam eindelijk los, hij voelde hoe zij, net als hij, hier eigenlijk op had gewacht. Ze zoenden innig en intens, ongeremd en opwindend. Hij wilde haar dichterbij, maar voorin de auto was het wat onhandig met de stoelen en het stuur. “Achterbank?”, meer hoefde hij niet te zeggen want prompt stapte Amy uit, en achterin de auto stapte ze weer in. Jeroen deed hetzelfde en ze lachten even naar elkaar toen ze naast elkaar achter in de auto zaten… “Het moest er een keer van komen”, zei Amy enigszins beschaamd. Jeroen was er nuchter onder en antwoordde: “Ja, laten we dit toelaten en tussen ons houden…We hebben allebei genoeg te verliezen.”. Amy knikte instemmend, terwijl ze weer dichter naar Jeroen toe schoof. Hij had duidelijk zin want zijn broek stond strak. Zijn hand knoopte nu de laatste knoopjes los en opende haar blouse. Amy zag er heerlijk uit in haar BH, eigenlijk nog beter dan al de fantasien die Jeroen over haar had gehad tijdens saaie dagen op kantoor. Amy knoopte ook zijn overhemd los en liet haar handen over zijn lichaam gaan.

Amy kon het niet laten en streelde even over Jeroens kruis om hem te voelen. Ze liet een goedkeurend 'mmm' horen toen ze voelde hoe hard hij al was. Zijn handen verkenden haar hele lichaam en kneedden haar borsten door haar bh heen. Brutaal liet hij zijn vingers in de cups glijden, op zoek naar haar tepels. Die waren ondanks het warme weer al behoorlijk stijf geworden van de opwinding. Amy kreunde toen ze zijn vingers voelde. Aangespoord door haar gekreun kneep Jeroen zachtjes in haar tepels en rolde ze tussen zijn vingers.
Amy's gekreun werd grotendeels gesmoord door hun zoenen, wat steeds ruwer en gretige werd.

Haar handen maakten Jeroen gek, hij wilde meer en haar alles laten voelen. Ongeduldig trok hij zijn riem los en opende zijn broek met een hand, terwijl hij zijn andere hand nu over de binnenkant van haar dijbeen omhoog liet glijden. Bewust stopte hij voor hij haar kruis bereikte, en ging weer terug richting haar knie. Zijn boxershorts stond omhoog door zijn erectie en zonder waarschuwing trok zij zijn boxer omlaag en boog zich bijna grommend richting zijn harde pik. Haar lippen raakten het topje van zijn pik en Jeroen hield het bijna niet meer. Hij voelde hoe al zijn zintuigen nu gericht waren op Amy en haar lekkere lichaam. Hij voelde hoe zij zich langzaam over zijn stijve pik zoog, rustig naar beneden glijdend en met haar tong zachtjes bewegend. Hij draaide zich meer richting haar zodat ze goed bij hem kon, en ondertussen liet hij een hand aanmoedigend op haar achterhoofd liggen. Zijn andere hand ging terug naar haar borsten, die nu half over hem heen hingen. Zachtjes kneep hij in een van haar tepels, wat door haar beantwoord werd met een harde kreun en bijna pijnlijk harde beweging van haar kaken.

Jeroens gretige handen geilden haar alleen maar verder op. Uiterst beheerst zoog ze zachtjes aan zijn harde pik. Ze liet hem weer bijna helemaal uit haar mond glijden en draaide met haar tong rondjes rond zijn eikel. Amy hoorde hem zuchten en dat was voor haar het teken om hem opnieuw in haar mond te nemen, zo diep mogelijk. Ze genoot met volle teugen van zijn reactie en zijn handen op haar lichaam.

Haar tong deed precies wat Jeroen lekker vond en hij keek tevreden omlaag toen hij weer volledig in haar mond verdween. Jeroen was onder de indruk dat ze hem zo diep kon hebben zonder dat haar lichaam protesteerde. Ze bleef ook ongeremd doorgaan, en het aanzwellende gevoel in zijn kruis gaf aan dat hij nu op het randje was. Hoewel het idee van in haar mond komen Jeroen wel aanstond wilde hij dat nog niet doen. Hij tilde haar van zijn pik en dirigeerde haar lichaam over het zijne. Terwijl zij richting hem kwam bewees ze dat ze lenig was door haar slipje schijnbaar moeiteloos uit te trekken op de achterbank. Ze zette zich met haar rug richting Jeroen en liet zich langzaam omlaag zakken. Jeroen begeleidde zijn erectie richting haar en al snel voelde hij haar soppende kut nu over zijn pik schuiven. Ze hield zich vast aan de voorstoelen en begon hem rustig te berijden. Jeroen liet zijn handen over haar borsten gaan terwijl hij van haar lekkere lichaam en ritme genoot.

Amy kreunde toen ze voelde hoe Jeroen steeds dieper en dieper in haar kwam. Ze moest zich inhouden om niet meteen te snel te gaan; ze wilde het rustig opbouwen en genieten van het gevoel hoe hij keer op keer in haar verdween.
Haar lust won het echter al snel en steeds sneller begon ze hem te berijden; zich stevig vasthoudend aan de voorstoelen. Ze voelde hoe haar kutje zich meer en meer begon aan te spannen om zijn harde lul. Snel verplaatste ze één van zijn handen naar haar clitje en gromde toen ze zijn vingers op haar gevoelige plekje voelde.

Haar reactie op zijn vingers was voor Jeroen het teken om haar goed te verwennen met zijn vingers. Haar ritme ging over in een moordend tempo. Hij hoorde hoe hun lichamen tegen elkaar aan kletsten en het soppen van zijn harde pik in haar nu kletsnatte kut maakte het moeilijk voor hem om zijn lust in te houden. Hij voelde hoe hij snel richting zijn eigen orgasme werd gestuwd. Aan haar kreunen te horen was ook zij niet ver van het hare. Hij hield het vol om nog niet spuitend te komen tot hij hoorde dat zij nu ongecontroleerd begon te komen. Hij voelde hoe hij in haar vastgeklemd werd door de eerste golf van samentrekkingen in haar lichaam. Op dat moment was ook hij niet meer te houden. Hij voelde zijn lichaam pompen, en drukte haar heupen nu hard omlaag op hem. Diep in haar voelde hij hoe hij haar volspoot, aangemoedigd door haar aanhoudende orgasme.

Het gevoel van zijn vingers op haar clitje en zijn pompende lul diep in haar was overweldigend. Amy werd overspoeld door een heftig orgasme en voelde haar hele lijf samentrekken. Jeroens kloppende pik verlengde het gevoel alleen maar en haar handen klauwen in de voorstoelen terwijl ze voelde hoe zijn handen haar heupen hard omlaag duwden. Amy kreunde het uit en gooide haar hoofd achterover. Haar rug kromde zich waardoor ze hem nog beter kon voelen. Langzaam ebte het heftigste gevoel weg, maar haar kutje was nog steeds gevoelig.

Hij bleef nog zachtjes nabewegen in haar, genietend van dit ogenblik. Haar lichaam was klam en de geur van zweet en sex zweefde door de auto. Ze rustte geheel ontspannen op hem en hijgde uit van deze heftige sessie. Na een paar minuten rees ze zich op, en Jeroen voelde hoe zij leegliep op zijn schoot. “Ga je mee naar mijn huis, dan zorgen we ervoor dat je schoon weer naar huis toe kan vanavond…”. Jeroen voelde aan dat hij daar niet alléén zou gaan douchen…
  woensdag 18 september 2019 @ 12:05:53 #222
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_189004951
zielig als je niet tegen kritiek kunt en diegene die de moeite nemen je fantasie te lezen daar opbouwende kritiek op geven azijn pissers noemen houd je al snel geen lezers meer over.
  donderdag 19 september 2019 @ 04:09:41 #223
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_189016470
Ik lees graag mee hier. Sindskort die ik wat aan sexting en daar is een wat langer verhaaltje uit gekomen.

Het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik vind 'm zelf wel erg lekker. Wat vinden jullie?

=======
Auto


We zijn op stap geweest en op jouw verzoek heb ik een rok aangedaan met daaronder kousen en jarretels maar geen slipje. Dat vind jij ontzettend geil. En ook ik word daar bijzonder nat van. Mijn rok komt netjes tot op de knie dus het is voor niemand anders zichtbaar en dus ons 'geheimpje'.


M'n grote borsten zitten in m'n zwarte pushupbh. Daarover heb strak dun topje aan met diepe v hals. Het topje is eigenlijk wat te klein waardoor m'n borsten er bijna bovenuit puilen. Ik vind dat heel opwindend.


We zijn met de auto gekomen maar hebben halverwege de avond besloten dat we een taxi terug naar huis nemen zodat we allebei kunnen drinken. Na het feestje zijn we beiden aangeschoten en ook erg geil. Meer dan een beetje vingeren op de wc hebben we nog niet gedaan.


Jij wil graag neuken in de auto maar ik vind dat niets. Toch haal je me over om mee te lopen naar onze auto, je wil namelijk net iets anders neuken dan normaal..


Voordat ik het weet zit je op de bijrijdersstoel en heb je het raampje volledig naar beneden gedaan. Mij heb je buiten laten staan op deze zwoele zomernacht. Je wil dat ik je hoertje speel en dat ik mijn bovenlichaam via het autoraam naar binnen doe om je te pijpen.


Even kijk ik rond op de verlaten parkeerplaats. Op een enkele verlaten auto is de plaats leeg. Geen woningen die direct uitzicht hebben op ons, bovendien is het midden in de nacht.
Het idee windt me op en ik trek snel m'n topje uit een strek mijn bovenlichaam naar binnen in de auto.

Jij hebt je broek al losgemaakt. Ik zie dat je je stijve lul al aan het masseren bent. Met je vrije hand heb je mijn bhbandje snel losgehaald. Ik laat mn bh in de auto vallen. Met ontbloot bovenlichaam probeer ik je lul met mijn mond te bereiken. Dat valt nog niet mee ik moet mijn lichaam flink in de auto duwen en overhellen maar het lukt me. Met mijn handen begeleid ik je keiharde pik in mijn mondje en ik begint te zuigen en te bewegen.
Je grijpt mijn achterhoofd en haar stevig beet en duwt mijn mond dieper om jouw lul heen. Je bent ruwer dan normaal maar ik merk dat ik het enorm geil vind. Een dun staaltje kutvocht loopt aan de binnenkant van mn benen naar beneden.


Dan voel ik twee grote handen op mn heupen die me stevig vastgrijpen. Ik schrik en wil me uit de auto terugtrekken maar jij houdt mij stevig vast. Zonder verder voorspel wordt mijn rok door de vreemde handen omhoog gedaan vrijwel direct daarna voel ik een warme pik tegen mijn vochtige kutje aanduwen. Ik schrik.
Wat is dit?


Jij houdt me nog steeds stevig beet terwijl ik nog altijd jouw forse stijve lul in m'n mond heb.
Met een krachtige stoot wordt de vreemde pik in mijn kutje gestoten waarna ik ruw wordt geneukt.
Jij begint me met een hese stem uit te schelden voor hoer en slet. Je zegt dat ik dit uitlok en dat ik nu krijg wat ik verdien.
Ondertussen stoot de onbekende lul mij diep en hard, ik voel dat ik wordt volgespoten met vreemd zaad.

Opeens laten de vreemde handen mijn heupen los en de pik glijdt uit m'n kutje. Ik voel het warme zaad langs m'n benen naar beneden glijden.
Ik wil mn benen verzetten maar ik krijg de kans niet want een ander sterk vreemde handen grijpt me van achteren vast. De rechterhand betast mijn glibberige kutje. Al vlug duwt de vreemde hand 2, nee 3 vingers in mijn kutje. Ook de vierde vinger volgt en ik word ritmisch en stevig geneukt door deze vingers.

Ik voel dat m'n kontgaatje gemasseerd wordt en voordat ik er erg in heb wordt de vreemde duim in m'n kontje geduwd.
Ik slaakt een kreet van schrik. Op dat moment kom jij klaar. Half in m'n mond.
Je houdt m'n hoofd nog steeds stevig vast. Ik kan niet ontsnappen uit jouw greep. Van achteren word ik hardhandig geneukt door de hand.
De duim verdwijnt uit m'n kontje. Ik merk nu pas hoe geil ik de duim vond. Ook de vingers verdwijnen uit m'n kutje. Even ben ik 'leeg' maar dat duurt niet lang. Ik voel de samengeperste vingers weer ritmisch in m'n kutje stoten. Steeds wat harder en harder totdat ze niet meer uit m'n kutje komen en alleen IN mij doorstoten. Ik besef me dat nu niet alleen de vingers maar de hele vuist in mijn zit!
Ik trek onwillekeurig de spieren in m'n kutje samen en voel een pijnscheut. De vreemde hand trekt zich nergens wat van aan en ook jij houdt me nog altijd stevig vast terwijlje ook je lul weer masseert. Ik zie dat hij langzaamaan weer stijf wordt.


Dan verdwijnt met een ruk de vuist uit mij. Ook m'n heup wordt losgelaten. Ik voel een zacht briesje langs m'n glibberige kutje. Deze stilte en rust duurt niet lang. Weer word ik vastgepakt en ruw geneukt. Deze vreemde lul is snel klaar en loost z'n zaad in mij.


De vierde set vreemde handen pakt mij teder vast en begint m'n kontgaatje te masseren. Ik sidder van opwinding. Jij merkt dit en je lul laat zien dat het je weer enorm geil maakt.

'zo sletje van me, dus jij wil nooit in je kontje genomen worden hé? Maar nu geniet je er toch wel van je? Lik m'n dikke pik maar eens lekker' en je duwt m'n hoofd weer richting je keiharde erectie.


Van achteren word ik nog steeds gemasseerd. Dan voel ik wat groots en warms tegen m'n anus drukken. De druk wordt opgevoerd heel geleidelijk aan.
Ondertussen wordt mn clit gesimuleerd en ik hou het bijna niet meer van geiligheid. M'n benen worden slap en ik hijg zwaar.
En dan voel ik dat mijn kont gevuld Wordt door een grote dikke warme lul. Voorzichtig beweegt de lul in mijn kont. Het tempo gaat wat omhoog en de stoten worden wat harder. Telkens lijkt de lul dieper in mij te komen. Telkens zit ik op het randje van pijn en ondertussen voelt het enorm lekker.

Het volle gevoel, de plek waar de harde lul mij van binnen telkens wat harder raakt. Ik draai m'n ogen weg, ik hijg, kreun, slaak kreetjes hap naar adem. Ik zit in een soort geiligheidstrans. Ik hoor ineens m'n eigen hese stem luid 'meer' en 'harder' roepen.
Ik kan me niet meer concentreren op het pijpen van jouw lul. Maar dat maakt jou niets uit je bent al net zo opgewonden. En terwijl ik in een soort trans met open mond hijgend boven je hang terwijl ik hard en diep anaal geneukt wordt, spuit jij mijn gezicht vol met jouw zaad. Ik merk het nauwelijks en kreun....
Nee, ik roep inmiddels dat ik meer wil. Ik voel een hand verschuiven richting m'n kutje en m'n clit. Inmiddels is er niets teders meer aan het gestoot in mijn kont en ik vind het heerlijk.
De hand stimuleert m'n opgezwollen clit. Binnen enkele seconden komt er een oerkreet uit m'n mond. Ik tril over heel m'n lichaam en kom hevig schokkend klaar. Zo heftig dat ik blijf naschokken en trillen. De lul in m'n kont komt op dat moment ook klaar en loost z'n zaad in mijn kont. De stoten houden maar de lul zit nog in m'n kont. Eigenlijk hoop ik dat ik hier nog lang zo mag blijven staan om gebruikt te worden...
  vrijdag 20 september 2019 @ 01:42:03 #224
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_189034164
Nog eentje:


Ik loop naar je toe. Ik omhels je en druk m'n lippen op die van jou. M'n handen wrijven ongeduldig over de borstkas. Steeds iets lager.
Mijn tong speelt met jouw tong.

Mijn handen glijden naar je kruis. Je broek staat al goed strak. Je lul is al aardig hard geworden. Over je broek heen wrijf ik met mijn handen over jouw groter wordende pik.


Het windt je op. Je tongzoen wordt wilder, dierlijker. Je handen betasten en kneden mijn bovenlichaam.
Mijn borsten krijgen de meeste aandacht. Hoewel je geen kleine handen hebt, heb je meer dan een handvol aan mijn zachte kneedbare tieten.

Ik heb een topje aan met een flink diepe vhals. Je voelt door m'n topje en bh heen dat m'n tepels stijf worden van opwinding.
Terwijl ik je grote en inmiddels keihard geworden lul stevig masseer door je strakgespannen jeans heen, duw jij m'n topje nog verder naar beneden waardoor mijn grote ronde borsten, verpakt in mijn bh, boven m'n topje uitsteken.

Je kneedt mijn dikke borsten. Met je linkerduim en - wijsvinger duw je de rand van mn bh cup van mijn rechterborst naar beneden en je knijpt stevig in mijn stijf uitstekend tepel.


Ik schrik ervan maar het wind me ook ontzettend op. Ik sidder en kreun. Ik voel dat m'n kutje snel nog natter wordt dan het al was.


Mijn rechterhand masseert je lul en de binnenkant van bovenbeen terwijl mijn linkerhand naar je gulp glijdt en in één snelle beweging je knoop losmaakt en je rits naar beneden trekt. Jij wil meehelpen om je strak staande jeans naar beneden te trekken, maar ik houd je tegen. In plaats daarvan zak ik naar beneden op m'n knieën terwijl ik met 2 handen je broek ook naar beneden trek. Ik trek vlug m'n topje uit. Mn bh heb ik nog aan.


Met m'n neus en lippen duw ik tegen je grote stijve lul. Je boxershort staat strak. İk krul mn beide wijsvingers aan weerszijden van je boxershort en trek deze langzaam naar beneden. Nu kan ik zien hoe opgewonden je bent. Ik kus je stijve pik van boven naar onderen. De shorts ligt ondertussen ook op je enkels.


Ik begin je grote stijve lul te likken. Met lange halen vanaf je ballen naar boven. Ondertussen masseer ik je lekkere kontje en de binnenkant van je bovenbenen.
Jij kijkt verlekkerd naar beneden en grijpt mijn hoofd en haar beet met je linkerhand. Met je rechterhand pak je je harde lul stevig beet en je richt m op mn mond. Je wil m in mijn warme, vochtige mond duwen. Ik weer dit speels af, mijn mond blijft dicht maar ik wrijft mijn lippen stevig over je eikel. Mijn lippen glinsteren van jouw voorvocht.


Je duwt m'n hoofd opnieuw stevig richting je geile harde lul. Nu open ik m'n mond en laat je grote stijve pik naar binnen glijden. Je rechterhand grijpt nu ook mijn hoofd en haar.

Jij bent zo ontzettend geil dat je niet wil wachten. Je duwt m'n hoofd en mond ritmisch over je lul. Je wordt steeds ruwer en duwt je grote lul zo diep mogelijk mijn mond in. De klokkende geluiden die uit mijn mond komen winden je nog meer op.
Abrupt trek ik mijn hoofd en mond weg. Je lul staat fier omhoog.
Ik pak je stevig beet bij je kont en begin je stijve weer met lange halen te likken van onder tot boven.
Dan speel ik met linkerhand wat met je eikel en doe ik je ballen in mijn mond en begint ritmisch te zuigen.


Jij wordt helemaal wild en grijpt met je linkerhand weer stevig m'n hoofd en haar om mij iets omhoog te trekken. Met je rechterhand trekt je ruw mijn borsten één voor één uit de bh cups en je knijpt stevig in m'n linkertepel.
Ik kreun hard wat voor jou en teken is om helemaal los te gaan. Met beiden handen grijp je weer m'n hoofd en haar en dwing je me je grote lul in m'n mondje te nemen.
Je stoot ritmisch in mijn mond zo diep als je kunt. Je hoort mijn kokhalsgeluiden wat je nog meer opwindt waardoor je nog sneller gaat stoten.


Je voelt dat je gaat klaarkomen. Op het moment dat je warme zaad diep in mijn mond wordt gespoten houd je nog steeds mn hoofd stevig vast. Je wil niet dat ik je zaad uitspuug.
Gelukkig heb ik daar geen enkele moeite mee, ik slik graag jouw warme zaad. Het windt me juist extra op.
Gulzig slik ik je zaad door en lik ik je lul helemaal schoon.


Hmmm nu is het mijn beurt....
pi_189034764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 01:42 schreef Soepeltjes het volgende:
Nog eentje:

Ik loop naar je toe. Ik omhels je en druk m'n lippen op die van jou. M'n handen wrijven ongeduldig over de borstkas. Steeds iets lager.
Mijn tong speelt met jouw tong.

Mijn handen glijden naar je kruis. Je broek staat al goed strak. Je lul is al aardig hard geworden. Over je broek heen wrijf ik met mijn handen over jouw groter wordende pik.

Het windt je op. Je tongzoen wordt wilder, dierlijker. Je handen betasten en kneden mijn bovenlichaam.
Mijn borsten krijgen de meeste aandacht. Hoewel je geen kleine handen hebt, heb je meer dan een handvol aan mijn zachte kneedbare tieten.

Ik heb een topje aan met een flink diepe vhals. Je voelt door m'n topje en bh heen dat m'n tepels stijf worden van opwinding.
Terwijl ik je grote en inmiddels keihard geworden lul stevig masseer door je strakgespannen jeans heen, duw jij m'n topje nog verder naar beneden waardoor mijn grote ronde borsten, verpakt in mijn bh, boven m'n topje uitsteken.

Je kneedt mijn dikke borsten. Met je linkerduim en - wijsvinger duw je de rand van mn bh cup van mijn rechterborst naar beneden en je knijpt stevig in mijn stijf uitstekend tepel.

Ik schrik ervan maar het wind me ook ontzettend op. Ik sidder en kreun. Ik voel dat m'n kutje snel nog natter wordt dan het al was.

Mijn rechterhand masseert je lul en de binnenkant van bovenbeen terwijl mijn linkerhand naar je gulp glijdt en in één snelle beweging je knoop losmaakt en je rits naar beneden trekt. Jij wil meehelpen om je strak staande jeans naar beneden te trekken, maar ik houd je tegen. In plaats daarvan zak ik naar beneden op m'n knieën terwijl ik met 2 handen je broek ook naar beneden trek. Ik trek vlug m'n topje uit. Mn bh heb ik nog aan.

Met m'n neus en lippen duw ik tegen je grote stijve lul. Je boxershort staat strak. İk krul mn beide wijsvingers aan weerszijden van je boxershort en trek deze langzaam naar beneden. Nu kan ik zien hoe opgewonden je bent. Ik kus je stijve pik van boven naar onderen. De shorts ligt ondertussen ook op je enkels.

Ik begin je grote stijve lul te likken. Met lange halen vanaf je ballen naar boven. Ondertussen masseer ik je lekkere kontje en de binnenkant van je bovenbenen.
Jij kijkt verlekkerd naar beneden en grijpt mijn hoofd en haar beet met je linkerhand. Met je rechterhand pak je je harde lul stevig beet en je richt m op mn mond. Je wil m in mijn warme, vochtige mond duwen. Ik weer dit speels af, mijn mond blijft dicht maar ik wrijft mijn lippen stevig over je eikel. Mijn lippen glinsteren van jouw voorvocht.


Je duwt m'n hoofd opnieuw stevig richting je geile harde lul. Nu open ik m'n mond en laat je grote stijve pik naar binnen glijden. Je rechterhand grijpt nu ook mijn hoofd en haar.

Jij bent zo ontzettend geil dat je niet wil wachten. Je duwt m'n hoofd en mond ritmisch over je lul. Je wordt steeds ruwer en duwt je grote lul zo diep mogelijk mijn mond in. De klokkende geluiden die uit mijn mond komen winden je nog meer op.
Abrupt trek ik mijn hoofd en mond weg. Je lul staat fier omhoog.
Ik pak je stevig beet bij je kont en begin je stijve weer met lange halen te likken van onder tot boven.
Dan speel ik met linkerhand wat met je eikel en doe ik je ballen in mijn mond en begint ritmisch te zuigen.

Jij wordt helemaal wild en grijpt met je linkerhand weer stevig m'n hoofd en haar om mij iets omhoog te trekken. Met je rechterhand trekt je ruw mijn borsten één voor één uit de bh cups en je knijpt stevig in m'n linkertepel.
Ik kreun hard wat voor jou en teken is om helemaal los te gaan. Met beiden handen grijp je weer m'n hoofd en haar en dwing je me je grote lul in m'n mondje te nemen.
Je stoot ritmisch in mijn mond zo diep als je kunt. Je hoort mijn kokhalsgeluiden wat je nog meer opwindt waardoor je nog sneller gaat stoten.

Je voelt dat je gaat klaarkomen. Op het moment dat je warme zaad diep in mijn mond wordt gespoten houd je nog steeds mn hoofd stevig vast. Je wil niet dat ik je zaad uitspuug.
Gelukkig heb ik daar geen enkele moeite mee, ik slik graag jouw warme zaad. Het windt me juist extra op.
Gulzig slik ik je zaad door en lik ik je lul helemaal schoon.

Hmmm nu is het mijn beurt....
Vraagt om meer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')