abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113244832
Heb nu een lieve vriendin na jaren vrijgezelligheid. Zij is 17, ik 19. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er zijn een paar dingen waar ik me aan stoor en/of waar ik mee zit, die ik even van me af wil zeuren en waarvan ik afvraag of andere vrouwen hiervoor misschien een verklaring kunnen vinden. Zelf snap ik namelijk niet zoveel van vrouwen.

Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.

Ze is aseksueel. Nee, echt letterlijk. Ze wil niets en vindt het allemaal maar vies. Ze vindt penissen smerig en naar en wil er dan ook absoluut niet aanzitten. Ze masturbeert wel, maar daar moet ze dan niet te veel bij nadenken want dan begint ze ook dat smerig te vinden. We zijn wel intiem met zoenen en knuffelen en zo. Ik mag haar bh uitdoen en daar likken en woelen, maar dit doet haar helemaal NIETS. Als ik dan oogcontact maak kijkt ze me aan met zo'n neutrale alledaagse kop van ''wat voor weer wordt het morgen''. Ik doe dat dus eigenlijk meer voor mezelf dan voor haar. Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.

Verder is het een superlief ding en hou ik heel veel van haar en zij volgens mij ook van mij. We hebben het ontzettend fijn samen en lachen en gieren en brullen. Alleen haar moeilijk doen, contact met jongens die haar leuk vinden en haar complete lack of sexual desire zitten mij een beetje dwars. Wat vinden jullie hier nou allemaal van?

[ Bericht 8% gewijzigd door Fjandinn op 23-06-2012 17:46:02 ]
„Een T-shirt met een Arabische tekst aantrekken naar het vliegveld, is als een bank binnenlopen met een shirt waarop staat ‘ik ben een overvaller’
pi_113244890
quote:
Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Ik vind het een kutwijf.

Sorry dat ik het zeg.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113244922
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind het een kutwijf.

Sorry dat ik het zeg.
Anders onderbouw je het even, dan heb ik er wat aan.
„Een T-shirt met een Arabische tekst aantrekken naar het vliegveld, is als een bank binnenlopen met een shirt waarop staat ‘ik ben een overvaller’
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:25:35 #4
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_113244935
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind het een kutwijf.

Sorry dat ik het zeg.
Yep. Wegwezen. Goed gaan.

Editje: Je hebt het zelf al uitgelegd.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_113244943
ik denk niet dat dit wat gaat worden

of je moet een leven zonder seks kunnen hebben
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:26:16 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113244959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef Fjandinn het volgende:

[..]

Lees de OP eens, dan begrijp je het wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:26:27 #7
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_113244966
Geen seks :') Hoe oud is ze?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:27:19 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_113244990
quote:

[..]

Zal ik de onderbouwing dan doen?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:27:20 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_113244991
Misschien valt ze op vrouwen...
censuur :O
pi_113244997
Hoe oud zijn jullie? Als je al over de twintig bent en zij gedraagt zich zo, dan zou ik lekker op zoek gaan naar een ander.

Ben je jonger dan is er misschien nog hoop, maar ook dan zou ik persoonlijk wegwezen. Denk niet dat de sex ooit echt heerlijk en vrij zal worden met een raar meisje als dit.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_113245017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
:')

Probeer het eens in de hoek van de kamer, misschien gaat ze dan wel in bed liggen
pi_113245039
quote:

[..]

quote:
1. Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.

2. Ze heeft een heel legioen aan jongens achter haar aan die haar overduidelijk leuk vinden, en die dat ook gewoon open en eerlijk tegen haar zeggen, maar waar ze desondanks vrienden mee wil blijven. Met sommige van deze jongens heeft ze, voordat wij wat kregen, ook wel eens seksuele fantasieën over elkaar besproken (wat erg grappig is, aangezien punt 3) wat zij altijd naar eigen zeggen als een grapje bedoelde maar wat die jongens natuurlijk allemaal hartstikke geil vonden. Ze vindt het ook heel leuk om mij alle complimentjes en flirtereien te laten zien die die jongens sturen, en maakt mij ook graag jaloers door te suggereren dat ze wel eens terugflirt. Dit laatste pik ik niet meer en dat heb ik laatst ook tegen haar gezegd, en daar is ze nu voorlopig mee opgehouden.

3. Ze is aseksueel. Nee, echt letterlijk. Ze wil niets en vindt het allemaal maar vies. Ze vindt penissen smerig en naar en wil er dan ook absoluut niet aanzitten. Ze masturbeert wel, maar daar moet ze dan niet te veel bij nadenken want dan begint ze ook dat smerig te vinden. We zijn wel intiem met zoenen en knuffelen en zo. Ik mag haar bh uitdoen en daar likken en woelen, maar dit doet haar helemaal NIETS. Als ik dan oogcontact maak kijkt ze me aan met zo'n neutrale alledaagse kop van ''wat voor weer wordt het morgen''. Ik doe dat dus eigenlijk meer voor mezelf dan voor haar. Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
Onderbouwing :)
vosss is de naam,
pi_113245123
Hoe oud jullie - en vooral zij- zijn is wel essentieel ja.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:30:50 #14
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113245132
Ze wil vaker niet dan wel met je afspreken, ze wil niet met je neuken en ze flirt met anderen... Jullie worden vast heel gelukkig samen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:32:08 #15
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_113245173
Vooral punt 2 zou voor mij genoeg zijn om ermee te kappen. Ik ben absoluut niet jaloers, maar als mijn vriendin dit soort onzin uit gaat halen dan kan ze echt oprotten.

En dan heb ik het nog niet eens over punt 3.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:32:09 #16
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_113245174
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Onderbouwing :)
Dat was hem ja. _O-

TS over een aantal jaar lees je dit topic terug, terwijl je met je nieuwe liefde een leuke relatie hebt en beseft dat vosss gelijk had en ondertussen gniffel je nog even na over hoe je ooit iets in zo'n wrak zag. _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2012 @ 18:32:30 #17
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113245191
Wat een ijskoningin :')

En hoe oud jullie zijn is wel essentieel om te weten alvorens we meer van onze deskundige adviezen tentoon spreiden :')
Are you fokking to me?
pi_113245217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Heb nu een lieve vriendin na jaren vrijgezelligheid. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er zijn een paar dingen waar ik me aan stoor en/of waar ik mee zit, die ik even van me af wil zeuren en waarvan ik afvraag of andere vrouwen hiervoor misschien een verklaring kunnen vinden. Zelf snap ik namelijk niet zoveel van vrouwen.

1. Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.

2. Ze heeft een heel legioen aan jongens achter haar aan die haar overduidelijk leuk vinden, en die dat ook gewoon open en eerlijk tegen haar zeggen, maar waar ze desondanks vrienden mee wil blijven. Met sommige van deze jongens heeft ze, voordat wij wat kregen, ook wel eens seksuele fantasieën over elkaar besproken (wat erg grappig is, aangezien punt 3) wat zij altijd naar eigen zeggen als een grapje bedoelde maar wat die jongens natuurlijk allemaal hartstikke geil vonden. Ze vindt het ook heel leuk om mij alle complimentjes en flirtereien te laten zien die die jongens sturen, en maakt mij ook graag jaloers door te suggereren dat ze wel eens terugflirt. Dit laatste pik ik niet meer en dat heb ik laatst ook tegen haar gezegd, en daar is ze nu voorlopig mee opgehouden.

3. Ze is aseksueel. Nee, echt letterlijk. Ze wil niets en vindt het allemaal maar vies. Ze vindt penissen smerig en naar en wil er dan ook absoluut niet aanzitten. Ze masturbeert wel, maar daar moet ze dan niet te veel bij nadenken want dan begint ze ook dat smerig te vinden. We zijn wel intiem met zoenen en knuffelen en zo. Ik mag haar bh uitdoen en daar likken en woelen, maar dit doet haar helemaal NIETS. Als ik dan oogcontact maak kijkt ze me aan met zo'n neutrale alledaagse kop van ''wat voor weer wordt het morgen''. Ik doe dat dus eigenlijk meer voor mezelf dan voor haar. Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.

Verder is het een superlief ding en hou ik heel veel van haar en zij volgens mij ook van mij. We hebben het ontzettend fijn samen en lachen en gieren en brullen. Alleen haar moeilijk doen, contact met jongens die haar leuk vinden en haar complete lack of sexual desire zitten mij een beetje dwars. Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Van je geboorte tot je 14 zeker? :')
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:33:14 #19
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_113245224
Kansloos. :')
Fuck your god.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:33:27 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113245235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:32 schreef Marie30 het volgende:
Wat een ijskoningin :')

En hoe oud jullie zijn is wel essentieel om te weten alvorens we meer van onze deskundige adviezen tentoon spreiden :')
Ik opteer daarom ook om het verplicht te stellen om in de OP van elk R&P-topic de leeftijden van de betrokken partijen te vermelden. Dat schiet zoveel meer op, op die manier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113245248
quote:
en beseft dat vosss gelijk had
Ow god, wat heb ik dat in mijn leven vaak gehoord. En altijd achteraf.

}:| :(!
vosss is de naam,
  PR/Manusje van alles vrijdag 22 juni 2012 @ 18:34:28 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113245283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ze wil vaker niet dan wel met je afspreken, ze wil niet met je neuken en ze flirt met anderen... Jullie worden vast heel gelukkig samen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113245312
Zoals mijn oompie altijd zei; tiet veur 'n frisse!
pi_113245329
Jullie hebben allemaal gelijk, ik had de leeftijd er even bij moeten zetten voordat jullie allemaal denken dat we een stel van in de 40 zijn. Ik ben 19, zij is 17

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ze flirt niet écht met anderen (zover ik weet natuurlijk) maar ze vindt het leuk om me jaloers te maken door te suggereren dat ze dat wel doet.
pi_113245340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Fjandinn het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, ik had de leeftijd er even bij moeten zetten voordat jullie allemaal denken dat we een stel van in de 40 zijn. Ik ben 19, zij is 17

[..]

Ze flirt niet écht met anderen (zover ik weet natuurlijk) maar ze vindt het leuk om me jaloers te maken door te suggereren dat ze dat wel doet.
Is ze maagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')