Nope...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie alleen deze staan
Shortcut To Happiness 2003 DVD5
dat zal em wel niet zijn he
jepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschapstest kopen... was ook al zo kut als jonkie
alle 3 al gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:00 schreef Debsterr het volgende:
500 days of Summer
Little Miss Sunshine
Drive
Dat lijkt me heel kut iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschapstest kopen... was ook al zo kut als jonkie
Ooooo die franse ! Schijnt echt een suuuuuper gave film te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alle 3 al gezien
ik ga die magnolia van sq ff binnen halen, en kreeg Intouchables door als tip
magnolia is echt bossquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alle 3 al gezien
ik ga die magnolia van sq ff binnen halen, en kreeg Intouchables door als tip
Die ogen die je dan krijgtquote:
Morgen om 10u moet ik tennissen !!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, debs, hebben jullie iets te doen morgen overdag?
Ik ook niet. En ik had de pil allang voordat ik ging seksen. En toen ik ging seksen was ik al het huis uit, dus er zijn me heel wat genante momenten bespaard geblevenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, gelukkig nooit nodig gehad
morning after ook niet
Zaad. Ik zoek shopbuddy!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgen om 10u moet ik tennissen !!!!10u.... wtf is dat voor tijd man....
*edit: en in middag helpen met cif met schilderen..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik zo een zwangerschapstest halen....
" Doe maar een pakje drum met mascotte! En een predictor"
Caissiere:
Ik: " ja ik hoop dat het niet zo is"
Oude vrouwtjes:![]()
![]()
belgiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij lagen die in het rek.. dus toen kocht ik maar een boel andere dingen met de hoop dat het niet opvalt... maar zodra die over de toonbank ging; keek ze je aan jongeuh...
ik had de pil ook al een hele tijd idd, plus ik was sowieso niet zo heel jong meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik had de pil allang voordat ik ging seksen. En toen ik ging seksen was ik al het huis uit, dus er zijn me heel wat genante momenten bespaard gebleven.
Ik ook niet. Ik was ook 19 geloof ik. En ik woonde allang op mezelf. Dan heb je niet zo je ouders in je nek hangenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had de pil ook al een hele tijd idd, plus ik was sowieso niet zo heel jong meer
ik dacht dat ik 18 was, misschien 17, niet heel jong meer iigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was ook 19 geloof ik. En ik woonde allang op mezelf. Dan heb je niet zo je ouders in je nek hangen.
D'awww..... ik kan me hier niet onderuit lullen vrees ikquote:
ontmaagding?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht dat ik 18 was, misschien 17, niet heel jong meer iig
Ohaiquote:
Jaaaaaaaaa vlg week hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
priem ik heb nog boobie lakje voor je he
Owjahquote:
Ik blijf dit weekend rustig an doen, alleen morgen ff de stad in want de sale is begonnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah![]()
Of kijk maar als het lukt
Hopelijk gaat je lichaam wat meewerken en anders posten en maak ik nog wel wat extra geld naar je over
Anders kan ik wel naar Sjaan der werk fietsen en hem voor je meenemen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah![]()
Of kijk maar als het lukt
Hopelijk gaat je lichaam wat meewerken en anders posten en maak ik nog wel wat extra geld naar je over
Ik was non-stop gamerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Ik was echt heel laat met jongens. En ben nooit extreem uitbundig geweest. Aantal bedpartners zijn op een hand te tellen. Zoenen dan wel iets meer, maar ook niet extreem.
ik ben aankomedne week op cursus!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Anders kan ik wel naar Sjaan der werk fietsen en hem voor je meenemen!
Falenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef megamandy het volgende:
Hallon vanuit de Bazar, heb al heel goed gefaald vandaag
En nu eten
Thehe.. mannenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was een slet.eerste klas op de middelbare. Boh.
vodka red bullquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Falen![]()
Ik zit aan de (rode) vodka red bullDas lang geleje
[..]
Thehe.. mannen![]()
Alhoewel...cif was vroeger nooit geïnteresseerd in vrouwen. Hij wou gewoon kroegen en bieren...
Jaaaaaaaaa echt ! Ik dronk het vroeger zo vaak; maar echt al jaren niet meer gehad. Blijft eik wel lekkerquote:
ik was net een dag 14.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Falen![]()
Ik zit aan de (rode) vodka red bullDas lang geleje
[..]
Thehe.. mannen![]()
Alhoewel...cif was vroeger nooit geïnteresseerd in vrouwen. Hij wou gewoon kroegen en bieren...
Jaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa echt ! Ik dronk het vroeger zo vaak; maar echt al jaren niet meer gehad. Blijft eik wel lekker
outstairsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezus... Conducteur roept wat om: ladies and gentleman with tickets toe berlijn. You are in the wrong train. Go outstairs the train and look for the conductor
pahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Staat de intercom nog aan: godverdomme
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik bel dus met de klantenservice van KPN, ik hoorde even niets en nu hoor ik in de verte van die kuttekoppen praten.Jezus christus, waar kan ik klagen
10 cent per minuut he? 70 cent door de pleequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En jij moet 'wachten' ??
![]()
Hmmm of ik ga frietjes halen of ik kook....
Vragen of hun koffiepauze eindelijk voorbij isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 cent per minuut he? 70 cent door de plee
"Ja mevrouw, de koffiepauze is voorbij", ik zag zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vragen of hun koffiepauze eindelijk voorbij is
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Ja mevrouw, de koffiepauze is voorbij", ik zag zijn-face
Gelukkig kon ik hem ook weer aan het lachen maken door de monteur pipo te noemen
Kippeworsten met ons mee-eten? Staat net opquote:
OMFG dat klinkt lekkkoorrrrquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kippeworsten met ons mee-eten? Staat net op![]()
Wat is er?quote:
dat dingen bij mijzelf nooit goed genoeg zijn zeg maar, vet irritantquote:
Whao en je hebt zo'n geyle nagels johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dingen bij mijzelf nooit goed genoeg zijn zeg maar, vet irritant
ik zit net fotos te uploaden voor blogpost en dan denk ik UGH waarom zijn mijn nagelriemen zo droog en blabla
en dan denk ik waarom zeik ik altijd oz over mijzelf
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao en je hebt zo'n geyle nagels joh![]()
![]()
![]()
Echhttt !!
![]()
Jamaar daarom haati k mijn eigen gezeurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao en je hebt zo'n geyle nagels joh![]()
![]()
![]()
Echhttt !!
![]()
Whaooooquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Maargoed ... black spottedhttp://www.demelzasworld.(...)ps-at-the-nordstrom/
Pahaha en dan het gevoel hebben dat je je bril moet rechtzetten.. En dus zo in de ruimte je bril omhoog duwtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Zo grappig, vandaag voor het eerst sinds bijna een jaar weer lenzen in... ik schrok van mijzelf in de spiegel toen ik uit de wc kwam op het werk, ik was m'n bril kwijt.
Ja, wel 5x gedaan vandaagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha en dan het gevoel hebben dat je je bril moet rechtzetten.. En dus zo in de ruimte je bril omhoog duwt![]()
Extreem herkenbaar
quote:
EN TERECHT! Lekker trots zijn babe! Echt goed van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
zomg ik heb de mri goed gedaan
misschien heel futiel, maar ik ben best trots![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN TERECHT! Lekker trots zijn babe! Echt goed van je
nee, ik lag zo stram als een elastiekje on acid joh, alles doet me zeer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef milka82 het volgende:
Go Mir! Helemaal relaxed of had je van tevoren een pilletje gepopt?
Best trots? KEI TROTS MIRquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
zomg ik heb de mri goed gedaan
misschien heel futiel, maar ik ben best trots![]()
jaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef milka82 het volgende:
maar toch, you did it! Nu maar hopen dat er ook iets uitkomt waarmee je geholpen bent.
phe he he... Ik heb hier ook al vaste pakjesmannen... zelfs al staat alleen mijn naam erop en het huisnummer niet, het komt hier terecht!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef Mirjam het volgende:
oh, en de postbode herkent me al vanaf het einde van de straat
slechten zaak
Aawh Melz je hebt prachtige nagels en bent een super mensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dingen bij mijzelf nooit goed genoeg zijn zeg maar, vet irritant
ik zit net fotos te uploaden voor blogpost en dan denk ik UGH waarom zijn mijn nagelriemen zo droog en blabla
en dan denk ik waarom zeik ik altijd oz over mijzelf
Das wel een goeden faalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
Hay, voor ¤315,- gefaald vandaag, alleen kleding, 1 ketting en 1 paar oorbellen
Ik vond het echt super leuk in Rotterdam! Morgen zal ik pics maken, kom er namelijk net achter dat ik morgen mijn POP uitgewerkt mee moet nemen naar het werkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel een goeden faalpics?
Vond je het leuk in Rotturdamt?
Ah mooizoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vond het echt super leuk in Rotterdam! Morgen zal ik pics maken, kom er namelijk net achter dat ik morgen mijn POP uitgewerkt mee moet nemen naar het werkEn morgen heb ik ook beter licht om alles op de foto te zetten
Maar we hebben meteen afgesproken dat we vaker naar Rotterdam gaan om te winkelen en rond te lopen
Super lekker gegeten bij de Bazar, was wel grappig want mijn vriendin was op de heenweg bezig van jaaaaa ik ben toen met excursie in Rotterdam geweest en toen zijn we in zo'n hele leuke tent gaan eten en dat was super lekker blablabla.
En toevallig kregen we honger toen we bij de Erasmusbrug waren, dus ik op mijn gsm kijken of we toevallig in de buurt waren van de Witte de Withstraat. Komen we daar aan, was dat dus dezelfde tent als wat zij bedoelde
Maar het is echt een leuke stadIk zou mijzelf daar ook wel zin wonen
Ik zou dan echt een bitch zijn en in discussie gaan met die kindjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oppaskindje van 3: Wij hebben echt heel veel kleurtjes nagellak, kijk! *laat mij iets van 10 à 15 potjes zien*
Ik: Ik heb er ook best wel veel.
Oppaskindje: Maar niet zoveel als wij!
Ik heb d'r maar in die waan gelaten.![]()
Met d'r grote zus had ik dat wel gedaan, met een kind van 3 is het de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou dan echt een bitch zijn en in discussie gaan met die kindjes![]()
Ohnee dan niet neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met d'r grote zus had ik dat wel gedaan, met een kind van 3 is het de moeite niet waard.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ohnee dan niet nee
edit: zie nu pas dat je in je eerste post ook had vermeld dat het kind pas 3 is, had ik overheen gelezen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn franse kennis gaat kijken voor meHoop dat ze ze kan vinden! Zou ze voor mij en schaar 1 meepakken
![]()
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:06 schreef megamandy het volgende:
Het waaitnu moet ik mijn rokje vasthouden
gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek wat ik kado heb gekregen
[ afbeelding ]
HALLO JUMBO![]()
![]()
Ze was voor het eerst in een Jumbo geweestquote:
Goeden aanbieding? pic?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef Dwyn het volgende:
Kut uitverkoop bij de bijenkorf, tas gefaald
ja, bibi wil hem heel graagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef RenRen- het volgende:
Iemand die de spotted wil? Ze zijn hier bij de sephora en ik ben hier nog 5 minuten
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had zoveel gedronken dat ik moest nierken en toen woog ik vanmorgen een kilo lichter![]()
Watskeburtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben ook wel een beetje boos op mezelf
Naais! Kan net een pakkie peuken en een portemonnee inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
en ook nog deze
[ afbeelding ]
Zelfde geldt voor jou, maandag kijk ik nog even!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef milka82 het volgende:
Ren ren! Ik wilde der ook 1! Maar ben te laat.....
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou, maandag kijk ik nog even!
Gelukkig rook ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Naais! Kan net een pakkie peuken en een portemonnee in
was ik nog op tijd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou, maandag kijk ik nog even!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Boh! pakkie condooms dan! Of seks je ook niet?
Haha, ik snapte hetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef milka82 het volgende:
en whoei! zit ik even mijn BMI te checken via dat Lilyslim gebeuren, heb ik gewoon een bmi van 26,1! Ik kom van 30 af dusNog 7,6 kilo te gaan tot mijn einddoel!
Enne Dwyn, was een geintje he, voordat je me volgende week te grazen neemt, haha!
Ja niks spees en kinderen. Spees en mensen die niet op hun kinderen letten meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
Spees en kinderen![]()
Ik heb een nieuw matras en nieuw kussen uitgezochtmaandag ophalen met het busje van de buurman
dus vanaf maandag weer lekker slapen
Ja ik snap je wel hoor, net liep ik met m'n moeder door de Leen bakker, renden kids ook overal, overal op klimmen undso, en dan zegt m'n moeder net iets te hard van 'ja gewoon lekker doorrennen hoor, vinden je ouders vast goed!'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja niks spees en kinderen. Spees en mensen die niet op hun kinderen letten meer
Laat ze lekker thuis als je niet op wilt letten
Lol watquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die hun post niet willen en vinden dat dat mijn probleem is.Post bezorgd = werk gedaan.
Ik moest het mee terug nemen van 'm. Nee dus.quote:
Wat was het voor post danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest het mee terug nemen van 'm. Nee dus.Als je het niet wilt, flikker je het zelf maar in de kliko. Of je eet het op, like I care.
Geadresseerde reclame.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat was het voor post dan
Sommige mensen
IK WIL HEM!quote:
is niet ergquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net een teek van de piemel van Co af moeten draaien![]()
Mijn hont is aangerand door een teek![]()
Zijn daar ook praatgroepen voor?
Jaaaaaaaa zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
(Priem, zoveel mogelijk bronnen uitzetten toch?)
Hu!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo naar de verjaardag van een vriendin. Belt ze net dat iedereen behalve ik heeft afgezegd gisteren en vanmorgenzelfs dr vriend is pleiten gegaan. Echt zo kut als mensen dat doen
Zal ik ook komen??quote:
Niet veel gefaald dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik ben maar even efficiënt gaan shoppen
Yayquote:
Wel met de auto gaan. Retourtje Boxtel Maastricht zonder korting is 60 ekkies. Eindhoven zal niet veel schelen denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YayLaat maar weten wanneer je tijd/zin hebt
Ik ben soberso al niet van het openbaar vervoer; dus ja ga wel zelf rijdenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel met de auto gaan. Retourtje Boxtel Maastricht zonder korting is 60 ekkies. Eindhoven zal niet veel schelen denk ik
WAT GEFAALD PICquote:
Okay, denk ik meld het evenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben soberso al niet van het openbaar vervoer; dus ja ga wel zelf rijdenVind ik eik ook altijd het fijnst
Thx kutpuber lieven speesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay, denk ik meld het evenmongolen ns
Slaat idd nergens opquote:
Jurkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 3 dingen nu gefaal en 1 jurk komt wss nog binnen dus dan bellen ze
Datquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay moment! even mailen en uploaden dan
Trolololololquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
GODVER
ik upload, moet ik als beveiliging invoeren white as snow
JA NOU WEET IK WEL DAT IK WIT BEN!!!
Reis jij 1e klas dan of watquote:
Foto's! Ik heb ook goed geshopt vanmiddagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 3 dingen nu gefaal en 1 jurk komt wss nog binnen dus dan bellen ze
staan er alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Foto's! Ik heb ook goed geshopt vanmiddag
Leeeukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Wat een goed nieuws trouwens nog van een paar dagen terug
Excuus, ik had de pagina eerder al geladen en niet 'ververst'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staan er aler mist wel 1 ding maar okay
Ik zit even pissed te zijn want op de site van het merk staat mn broek 30 eu goedkoperquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit even pissed te zijn want op de site van het merk staat mn broek 30 eu goedkoperze komen eraan!
Ja!quote:
Het was niet in een Expresso winkel helaas maar in een boetiekje dat wat rekjes van dat merk heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
leuk chick! maar ik zou gewoon terug gaan met je broek hoor
Ah ik zie het al. In de app hebben ze 1e klas onderaan gezet ipv 2e klasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Reis jij 1e klas dan of watIk reis vaak vanaf Maastricht naar Eindhoven, wel meestal dan enkeltjes met korting maar dat kost dan ¤9,- kan mij niet voorstellen dat een retour zonder korting dan richting de ¤60,- gaat.
Maar ik zou inderdaad met de auto gaan, en het goedkoopste in om dan bij de Sfinx te pakeren, is het maximaal ¤8,- per dag en eigenlijk ben je dan ook meteen in de stad
Terug brengen en online bestellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het was niet in een Expresso winkel helaas maar in een boetiekje dat wat rekjes van dat merk heeft
ah bummer!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het was niet in een Expresso winkel helaas maar in een boetiekje dat wat rekjes van dat merk heeft
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:55 schreef megamandy het volgende:
Zal ik aanpics maken van al mijn nieuwe kleding? Ben ik wel even bezig
Ik dacht alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah ik zie het al. In de app hebben ze 1e klas onderaan gezet ipv 2e klas
Wtf ik zou boos zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef Mirjam het volgende:
d'r bleek vandaag een gezellig familieonderonsje in een restaurant te hebben plaatsgevonden met schoonfamilie, belt schoonmoeder op 'ja, het was zó gezllig, zó jammer dta jullie er niet waren!'
ja, hoe moesten wij dat ruiken als niemand ff belt?
en die opmerking vind ik dus stom
Jammer? Jammer dat ze niets laten horen dan inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef Mirjam het volgende:
d'r bleek vandaag een gezellig familieonderonsje in een restaurant te hebben plaatsgevonden met schoonfamilie, belt schoonmoeder op 'ja, het was zó gezllig, zó jammer dta jullie er niet waren!'
dafuq? WAT IS DEZE!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef Mirjam het volgende:
Ok, zal wel even durenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TuurlijkPics zijn altijd leuk
Tof p-a ! Topje ziet er chic uit
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben ik ook, maar nog he4t meest om die opmerking
niks, ik had haar niet aan de lijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
Wat heb je gezegd? Ik zou niet meer aardig zijn iig
Ja pcies dat.... wat lullig....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks, ik had haar niet aan de lijn.
kijk, dat zoiets spontaan onbtstaat, dat snap ik en is tof, maar ga dan niet zulke opmerkingen maken achteraf
Oh Okay.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks, ik had haar niet aan de lijn.
kijk, dat zoiets spontaan onbtstaat, dat snap ik en is tof, maar ga dan niet zulke opmerkingen maken achteraf
Leuk hequote:
mnee, dat heeft ze totaal niet door, denkt daar niet bij naquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh Okay.
Dit is zo van: hey het was super gezellig ook zonder jullie lekker puh jullie waren er niet en dat wrijf ik erin
Dat topje lijkt mij echt mooi, ook qua materiaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef princess-a het volgende:
Hier dus de volle mep voor betaald
http://www.expresso.nl/bandera-broek/nl/product/305/
Dit shirtje van mn moeder gekregen
http://www.expresso.nl/fleury-top/nl/product/476/
En een heel mooi zwart jurkje maar die staat niet op de website
Oh naja ik ga altijd meteen van het ergste uit enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnee, dat heeft ze totaal niet door, denkt daar niet bij na
ik niet, maar dit ergert me dus echt groen en geelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ik ga altijd meteen van het ergste uit enzo
Liefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Mijn innernets is beperkt ivm buitenland dus ik kan de picjes niet kijken PA, maar jij zoekt altijd leuke kleders uit dus ik doe gewoon een
Mir, flauw jah.. Doet ze dat per ongeluk?
Op de website is mijn maat niet meer, anders had ik dat inderdaad gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Terug brengen en online bestellen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat topje lijkt mij echt mooi, ook qua materiaal
Wel fijn, weer voor de komende dagen gaat alleen kut wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Liefhoe heb je het daar?
Mir, wat onwijs lullig!
Zonde van het weer maar de rest is fijn, daar waren jullie wel aan toequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel fijn, weer voor de komende dagen gaat alleen kut wordenmaja, Stef vind het te gek en wij doen lekker rustigaan, dus all is well
Zeker weten!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zonde van het weer maar de rest is fijn, daar waren jullie wel aan toe
Ooh precies een half uur geduurd dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok, zal wel even duren
Tot over een uur
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh precies een half uur geduurd dusEven mijn foto's uploaden
Ja ik heb misschien wel een iets andere smaak dan julliequote:
Zien!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb misschien wel een iets andere smaak dan jullieMaar ben er zo blij mee
Ook best veel hemdjes die ik in de zomer lekker kan dragen zonder iets erbij te hoeven zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje - Pull&Bear (bovenom zit een zwarte elastiek), shirt is van het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top - New Look, broekje - Pull&Bear (met een hele fijne lengte, soms hebben die broekjes wel heeel korte pijpen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top - Pull&Bear, zelfde broekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top - Pull&Bear, zelfde broekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trui - Monki, zelfde broekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top - Monki, rokje - Monki (moet alleen een andere bh onder dat topje dragenDeze heeft rushes en dat tekent heel erg af met die stof)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truitje - Pull&Bear, zelfde rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk - Monki, alleen krijg ik deze niet mooi op de foto qua vorm/modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk - H&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vest - New LookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slobbertrui - H&M voor ¤9,95SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thuishangbroek - MangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was het![]()
吴 曼 迪![]()
Goed geshopt MM! Leuke smaak heb je ook
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Forum Opties Forumhop: Hop naar: