Wie haar string niet tijdig laat zakken, zal haar stront in tweeën kakken.quote:
Dit op een tegeltjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie haar string niet tijdig laat zakken, zal haar stront in tweeën kakken.
We hebben dezelfde oom?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit op een tegeltjeGezien bij mijn oom. Echt waar
Deze?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit op een tegeltjeGezien bij mijn oom. Echt waar
Ik hoop het niet voor jouquote:
Ja dat ja.quote:
Ik ben hem wel een keer of drie tegengekomen al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zal hem maar op je toilet hebben hangen
Hij is beter dan de standaard tegeltjes op menig wcquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben hem wel een keer of drie tegengekomen al.
Begint zijn naam met een P?quote:
"Denk niet bij het laatste vel, diegene na mij redt zich wel."quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hij is beter dan de standaard tegeltjes op menig wc
Noem de 2e letter eens dan.quote:
WTFquote:
L.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
WTF
Getrouwd met A... (2e letter van jou)
quote:
Drie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
dit kan toch niet.
Hoeveel kinderen?
WTF even dmenquote:
Leuk om de rest van de familie uit te leggen dat deze reunie is te danken aan een poeptopic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, volgens heeft verloren familie elkaar gevonden hier.
Kan ik mij voorstellen. Doet mij aan dat programma van de KRO denken.quote:
Nee inderdaad, godzijdank niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
Maar we hebben niet hetzelfde bloed dus..
Jammer, dat had het nog mooier gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
Maar we hebben niet hetzelfde bloed dus..
Daar heb je op een lugubere manier wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, dat had het nog mooier gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb je op een lugubere manier wel gelijk in.
Menen jullie dit echt trouwens?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
We hebben vroeger wel samen zandtaartjes gemaakt in de zandbak
Bizar.
Nogal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
We hebben vroeger wel samen zandtaartjes gemaakt in de zandbak
Bizar.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Menen jullie dit echt trouwens?
Ik ken de kinderen van de aangetrouwde oom niet, en ik zie die oom ook niet zoveel want die woont niet in de buurt. Alleen als kind kwam ik daar echt veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef sthomass het volgende:
en jullie herkenden elkaar dan niet via foto o.i.d.?
Ok toevallig welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken de kinderen van de aangetrouwde oom niet, en ik zie die oom ook niet zoveel want die woont niet in de buurt. Alleen als kind kwam ik daar echt veel
Ik herinner me jou echt als een warhoofd eigenlijk. Ik vond je broer trouwens echt een eikelquote:
ben je zo 1 die poep eet zodat je meer ken hendelequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik douche 1 keer in de 2 dagen. Direct na het schijten dus. Waarom zou je vaker douchen? Zo'n goor leven heb je toch niet? Ik in ieder geval niet.
Het is trouwens ook slecht voor je weerstand.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik herinner me jou echt als een warhoofd eigenlijk. Ik vond je broer trouwens echt een eikelMet die hawai shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |