Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.
Echt he, mezelf nooit overheen kunnen zetten. Dan klinkt een realdoll zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Flurry het volgende:
Terechte klacht, vooral dat poepen, niet douchen en dan van achter genomen willen worden
Als homo kun je toch ook een mooie latex string aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij verdiept je als hetero wel enorm in homodingen?
Ik vind die ook wel leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.
En ts, vertel eens over jouw remsporen iedere dag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Echt he, mezelf nooit overheen kunnen zetten. Dan klinkt een realdoll zo gek nog niet.
Homo's dragen jockstraps, geen strings. Had je je daar niet even in kunnen verdiepen ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef Equites het volgende:
Als homo kun je toch ook een mooie latex string aan.
Mensen die van poepseks houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef Geelman het volgende:
Er zijn toch ook mensen die dat wel opwindend vinden?
Wellicht wat voor ts om zich over zijn angsten omtrent vrouwenpoepjes te zetten.quote:
Ach ja, moet kunnen en allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wellicht wat voor ts om zich over zijn angsten omtrent vrouwenpoepjes te zetten.
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn relaties stoppen ook altijd zodra zij moet poepen in mijn bijzijn. Mentaal niet te handelen voor mij.
Lijkt me ook een vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.
Strins zijn helemaal geen heteroding.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij verdiept je als hetero wel enorm in homodingen?
Dat deed mijn meisje ook een keer, toen heb ik ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Er zijn grenzen voor een man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.
Ik geloof er niets van. Of die meiden van jou vegen helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Als je chick niet gedoucht heeft en dan ben je al een tijdje aan het ketsen dus lekker bezweet, dan komt het: doggy stijl waardoor haar anus en asscrack lekker open gaan staan en je die heerlijk aroma's ruikt die er vandaan komen. De kenker, dan is mijn stijfje gelijk verleden tijd.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Als je chick niet gedoucht heeft en dan ben je al een tijdje aan het ketsen dus lekker bezweet, dan komt het: doggy stijl waardoor haar anus en asscrack lekker open gaan staan en je die heerlijk aroma's ruikt die er vandaan komen. De kenker, dan is mijn stijfje gelijk verleden tijd.
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Dat bestaat al n00bquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.![]()
Wat misschien wel een goede oplossing zou zijn voor dit probleem, is om zo'n toilet aan te schaffen met zo'n kraan erop, zodat ze d'r anus meteen kan wassen na het schijten. En dan moet je ook geen WC papier meer aanschaffen, zodat ze wordt gedwongen om die kraan te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop