Mazzelaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Vanavond haalde ik, zoals wel vaker, een blikske Burn uit de automaat.Kreeg ik er twee.
2 jaar geleden in Portugal zien staan bij een of ander tankstation. 4.50 was me toch echt te duur. Daarom heb ik afgelopen jaar 18 halve liter blikken vanuit USA mee naar hier genomen. Slechts 1 was licht beschadigd, maar niet eens open gegaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:58 schreef shiznuts het volgende:
Lambo inderdaad. Kwam die nu tegen.
[ afbeelding ]
Moet 'em nog opdrinken. Eerst nog ff m'n Mountain Dew Energy finishen.
[ afbeelding ]
Ik drink het eigenlijk ook niet meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef shiznuts het volgende:
Schaamteloze kick. Weinig updates omdat ik eigenlijk de laatste tijd me ver probeer te houden van gezoete en caffeïnehoudende drankjes. Maar RedBull gaf gratis blikjes weg die je hier in Oostenrijk (RedBull is ja Salzburgs) dan op hun site kon bestellen (moest je een zoekplaatje oplossen en liken op Facebook). Toffe actie wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe duur?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
bij Xenos heb ik net 2 blikjes Gangster gehald...Mango en Regular. blikje is zwart met een Grote G erop....nogal een Monster rip-off. nog niet geproefd btw
2 blikjes van 500ml voor 1.29 volgens mij...quote:
Die onderste is gewoon cola.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:31 schreef PollyEsther het volgende:
In Luxemburg deze op:
[ afbeelding ]
Niet te zuipen zo zoet. Maar ach.. er staat Duff op.
Dit is de favoriet:
[ afbeelding ]
Volgens mij sloeg dat blauw op 'blue agave' niet op de kleur van het drankje... van wat ik me kan herinneren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |