Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dan kan ik niet meer spelen..quote:
nee?quote:
geen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in welke goden geloof jij dan allemaal?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je sjonnie nog vervangen voor een goede verdediger?
quote:
Gebod 3 is fout, dat is gewoon een hobbyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
Gebod 1: Verdedig alle spelers ook al kunnen ze er niets van.
Gebod 2: Marcelo is de beste kopper
Gebod 3: U zal tegen scooters aanrijden
Nee, maar ik neem aan dat het formeel is dus dan gebruik je toch geen won'tquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
Iemand die weet welk verbindingswoord? Ik weet niet anders dan so
[ afbeelding ]
sure?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
Iemand die weet welk verbindingswoord? Ik weet niet anders dan so
[ afbeelding ]
therefore misschien? GJE weet het wel natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Dit is de hele zin
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee namelijk
Was ook mijn eerste ingeving maar ik ben poep slecht in Engelsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
therefore misschien? GJE weet het wel natuurlijk!
So that misschien...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Dit is de hele zin
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee namelijk
Door een docent.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt het door computer nagekeken of door iemand?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door een docent.
Ik heb nu in order that
Geef dan een goede ipv af te krakenquote:
En hij heeft maar 50 snelheid ofzoquote:
Ze zullen je er vast wel voor mogen bannen maar dat gebeurd toch niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef Robinioz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: gebruik van cheat engine om BIN 150 te doen is niet banable toch?
Er is ooit gezegd van wel, maar ik heb er nog nooit iets over gehoord dat er ook bans voor uitgedeeld waren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef Robinioz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: gebruik van cheat engine om BIN 150 te doen is niet banable toch?
Die verkopen ook voor 200 en 250quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Robinioz het volgende:
Fitness cards +10 sellen ongeveer instant met 150
Ik verkoop ze ook voor 150c, al ben ik gestopt met cheat engine. Eigenlijk alweer een weekje van FUT afgekicktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet altijden is wel handig om trade pile snel te clearen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een IF
[ afbeelding ]
15e Jumbo op mijn main account. Ik heb daar wel alle 400c packs geopend op 1 na. Alleen Nyarko nog en dan is elke bronze IF van deze week hier een keer gepulld.
Ik heb zelf een Koreaans bronze team dus ik ga hem sowieso gebruiken. Maar ik speel 4-3-3 dus ik kan deze nu verkopen en hem later voor minder terugkopen. Al is een 1 owner IF natuurlijk wel leuk om te hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]nice man, lijkt mij wel een prima speler!
Misschien kan je een leuke hybrid maken met die Amerikaanse keeper, die koreaanse CM en CM en Kandji in de spits
Als je voorwiel nog heel is dan klopt Marcie zijn theorie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef pascal08 het volgende:
1. Moutinho < 100k.
2. Ik ben vandaag tegen een scooter aangereden.![]()
3. Manne chille dag.
Nou, ik ben er niet echt tegen aan gereden, maar wel bijna! Ik fietste op de verkeerde kant van de weg en toen kwam er zo'n Haagse sjonny met een peuk in z'n bek op me afrijden met een zilverkleurig scootâh. Marcie216 flitste even door m'n hoofd en toen ben ik maar uitgeweken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je voorwiel nog heel is dan klopt Marcie zijn theorie!
Je hebt toch wel schadevergoeding gekregen anders heb je er niks aan he..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef pascal08 het volgende:
1. Moutinho < 100k.
2. Ik ben vandaag tegen een scooter aangereden.![]()
3. Manne chille dag.
Dankzij mij geen ongelukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet echt tegen aan gereden, maar wel bijna! Ik fietste op de verkeerde kant van de weg en toen kwam er zo'n Haagse sjonny met een peuk in z'n bek op me afrijden met een zilverkleurig scootâh. Marcie216 flitste even door m'n hoofd en toen ben ik maar uitgeweken.
JA! GALAXY S3. Vet geile phone. Ik krijg 'm binnen nu en 3 weken!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan mijn contract voor mijn gsm verlengen. Of opzeggen. Ik denk dat ik de overstap ga maken van Apple naar Samsung. S3
Nee? die komt volgende week pas.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
iemand aflevering 3 van suits al ergens gevonden?
2x een Ilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ga kiezen tussen Galaxy S3 en HTC one X
Dit team lijkt mij best wel leuk
[ afbeelding ]
Denk alleen wel dat je de witte gaat krijgen, want de blauwe had een productiefoutje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan mijn contract voor mijn gsm verlengen. Of opzeggen. Ik denk dat ik de overstap ga maken van Apple naar Samsung. S3
hier ook, 6 geopend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben op mijn andere account silver packs aan het openen en na 10 2.5k silver packs heb ik nog geen 1 BraSilver of een andere redelijke speler gekregen. Wel een silver squad fitness
Episode 2 is nog maar een paar uur uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
iemand aflevering 3 van suits al ergens gevonden?
Stoer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:48 schreef Nickskuh het volgende:
Lol school belde net dat ik maandag om half 9 (heb al vakantie) een toets van engels moet inhalen.
1. Ik sta een 8.2 voor engels
2. Ik ben makkelijk over
3. Ik ga dus mooi niet
En ruig!quote:
Ik ging maar over op een silver Jumbo, zit daar Antonio Ferreira + nog een random BraSilver in. Dat is nog geen winst maar met de consumables erbij waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hier ook, 6 geopend.
Maarja je maakt maximaal 500 verlies want contracten verkoop je al voor 400.
Ja, probleempje met het achterkantje. Samsung heeft alle blauwe Galaxy's terug geroepen, dus hij is zeer moeilijke leverbaar momenteel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
Galaxy s2 is super chill, maar las op tweakers.net dat er wat problemen met de s3 waren.
Slecht...quote:
Je bent gewoon slecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slecht...![]()
Heb nog geprobeerd af te kijken, omdat het multiple choice was, maar ik heb zoveel verschillende antwoorden gezien dat ik maar iene-miene-mutte heb gedaan.
Ik heb zijn in-game stats nog niet gezien maar zijn stats zijn op kaart beter dan de meeste silver CBsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, wat een stats heeft die Kim Won Il IF
Ik ga eens neuzen hier, is vast wel een galaxy topic. die 5-2-2-1 gast staat al 3-0 voor en is aan het provoceren, dus ik ga me met andere zaken bezighoudenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat je de witte gaat krijgen, want de blauwe had een productiefoutje.
Echt goede statsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zijn in-game stats nog niet gezien maar zijn stats zijn op kaart beter dan de meeste silver CBs
Overigens kreeg ik Plet 4-3-3 en een Montpellier home kit in mijn 2e silver Jumbo
Dus je had gewoon kunnen clubbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slecht...![]()
Heb nog geprobeerd af te kijken, omdat het multiple choice was, maar ik heb zoveel verschillende antwoorden gezien dat ik maar iene-miene-mutte heb gedaan.
87 agility (dafuq) en 94 jumping, slechte heading accuracy maar wel weer 93 strengthquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt goede statsstaan als op ultimate DB
Bij de BelCompany kan je trouwens geld krijgen voor je oude mobiel onder bepaalde voorwaarden. Ik krijg bijvoorbeeld voor m'n Galaxy S nog ¤175 terug, als ik een abo bij Vodafone afsluit. Daarnaast krijg ik ook nog ¤50 korting, omdat ik ga verlengen bij Vodafone en ik krijg de eerste 6 maanden gratis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eens neuzen hier, is vast wel een galaxy topic. die 5-2-2-1 gast staat al 3-0 voor en is aan het provoceren, dus ik ga me met andere zaken bezighouden
Ja, vrij bizarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
87 agility (dafuq) en 94 jumping, slechte heading accuracy maar wel weer 93 strength
JEZUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een IF
[ afbeelding ]
15e Jumbo op mijn main account. Ik heb daar wel alle 400c packs geopend op 1 na. Alleen Nyarko nog en dan is elke bronze IF van deze week hier een keer gepulld.
DOe het zo, ben 70e minuuquote:
jij bent te makkelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
Fuszy kom amar eerst tegen mij . ik stuur je inv
Heb nog een iphone 3gs. Wel alle rotzooi er van af halen, staat een hoop vunzigheid op. Kunnen ze dat nog op 1 of andere manier naar voren toveren als je m hebt ingeleverd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij de BelCompany kan je trouwens geld krijgen voor je oude mobiel onder bepaalde voorwaarden. Ik krijg bijvoorbeeld voor m'n Galaxy S nog ¤175 terug, als ik een abo bij Vodafone afsluit. Daarnaast krijg ik ook nog ¤50 korting, omdat ik ga verlengen bij Vodafone en ik krijg de eerste 6 maanden gratis.
Al met al, ga ik van een Galaxy S voor ¤27,50 per maand naar een Galaxy S3 voor minder dan ¤27,50 per maand en m'n internetsnelheid wordt verdubbeld.
Hoi Marcie, welkom in het FUT-topic.quote:
Gewoon alles er af halen en dan je hele geheugen vol gooien met hetzelfde bestand, totdat ie helemaal vol zit, dan zijn alle enen en nullen overschreven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nog een iphone 3gs. Wel alle rotzooi er van af halen, staat een hoop vunzigheid op. Kunnen ze dat nog op 1 of andere manier naar voren toveren als je m hebt ingeleverd?
Die doet het bij mij dus niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Marcie, welkom in het FUT-topic.
Op ultimatedb.nl staan de antwoorden op al je vragen omtrent prijzen
okee, dat is een slimmigheidjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon alles er af halen en dan je hele geheugen vol gooien met hetzelfde bestand, totdat ie helemaal vol zit, dan zijn alle enen en nullen overschreven.
Moet je doen. Niet geschoten is altijd mis en als je niet scoort win je niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee, dat is een slimmigheidjeIk ga van de week eens bij zo'n belcompany langs dan
Hybrid met San Marino en je hebt al 2 spelers.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde een luxemburgs team maken, helaas is er maar 1 speler van
Centraal Afrikaanse Republiek erbijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hybrid met San Marino en je hebt al 2 spelers.
Lekker hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nog een iphone 3gs. Wel alle rotzooi er van af halen, staat een hoop vunzigheid op. Kunnen ze dat nog op 1 of andere manier naar voren toveren als je m hebt ingeleverd?
Gewoon herstellen en je hele geheugen vol muziek gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan alleen de bin op 150 zetten en dan active en listenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
Volgens mij snappen jullie allemaal niks van CE.
je snapt er zelf niks van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
Shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
Ja, zo ga ik het ook doen denk ik, merciquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon herstellen en je hele geheugen vol muziek gooien
Ik ook. Zouden je contracten enzo sneller verkopen als je ze voor 100BIN er op kan gooien?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan alleen de bin op 150 zetten en dan active en listen
ik ga eerst eten bij mijn opa en oma, daarna kan ik wel denkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
Pascal en Dude vanavond beide clubben ( na Deutschland)?
voor 100 kan niet. dan kunnen mensen hem niet kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zo ga ik het ook doen denk ik, merci
[..]
Ik ook. Zouden je contracten enzo sneller verkopen als je ze voor 100BIN er op kan gooien?
Na Duitsland zal eht ook wel worden dus half elf ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga eerst eten bij mijn opa en oma, daarna kan ik wel denk
ik heb wel eens prijzen zien staan onder de 150 hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
voor 100 kan niet. dan kunnen mensen hem niet kopen.
Tuurlijk wel, ik heb wel eens bronze spelers voor 40 coins gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja ik zag er ook 1 van100 staan. ik wou hem kopen maar dat kon niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb wel eens prijzen zien staan onder de 150 hoor
100c kan, daaronder niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
100c kon ik hem ookal niet kopen hoorquote:
Je had niet genoeg coinsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
100c kon ik hem ookal niet kopen hoor
Zal vanavond wel eens kijken!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld onder '1', de waarde 100c staan. Onder '2' heb ik 150c staan, enz. Je kan nog veel meer leuke dingen doen met CE, maar dat mogen jullie zelf uitvinden.
Omdat de Start Price onder de 100c was. Als je 100c Start Price en 100c Buy Now doet kan het wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef marcie216 het volgende:
Buy now was 100, die kon ik niet kopen terwijl ik 175 coins had hoor.
Heb je CE gebruikt?quote:
Heb je hier ook een excelletje van?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef pascal08 het volgende:
Jullie zijn echt slecht, dat jullie dit niet eens wisten.
Ik snap nog steeds niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef pascal08 het volgende:
Jullie zijn echt slecht, dat jullie dit niet eens wisten.
van jou verloor ik altijd dik volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vertrouwen tanken tegen Rijst voor Fuszy.
Ja in de verlenging dacht ik dat ik al gewonnen had maar nee. en bij de strafschoppen ook maar jje draait het gewoon fucking weer om !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Fuszy het volgende:
GG Rijst. Die strafschoppen waren wel briljant
Dan heb je een ban jaquote:
Meh, nog niet zo vaak tegen elkaar gespeeld volgens mij. Wel eens in dat toernooitje dat ik opeens dik won zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
van jou verloor ik altijd dik volgens mij
Nee hij zei dat hij slimmer was dan jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...en dan zeg dat je slimmer bent dan ik.
Jij miste er 3 achter elkaar ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja in de verlenging dacht ik dat ik al gewonnen had maar nee. en bij de strafschoppen ook maar jje draait het gewoon fucking weer om !!!!!!!!!!!
Op computer gebied niet nee...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...en dan zeg dat je slimmer bent dan ik.
Hij zei als jou.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hij zei dat hij slimmer was dan jou
En de Deense competitie doet hij ook even.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Marcie is de PSV-watcher van het ons topic.
Ach, hij maakt me in ieder geval altijd aan het lachen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Marcie is de PSV-watcher van het ons topic.
Quick sell, bagger speler!quote:
Picsquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach, hij maakt me in ieder geval altijd aan het lachen.
Ja trucjes lukken niet echtquote:
NP, dat zeg ik ook bij alle ajax spelers. Beetje variatie op z'n tijdquote:
EN die LB is ook wel 500 waardquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Meeste spelers ooit in een 400c pakje? Er zat ook nog een +100 coins kaartje in.
[ afbeelding ]
Ik had gister ook een pakje zonder consumablesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Meeste spelers ooit in een 400c pakje? Er zat ook nog een +100 coins kaartje in.
[ afbeelding ]
lol pretty sickquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft hij Marcelo? Dan verlies je idd elk kopduel.
Moet alleen Belhanda nog verkopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ook nog in 4-1-2-1-2!
[ afbeelding ]
Jij ook ! je was de beterequote:
110k en een bod van 170k op TOTY Xabi. Moet nog Baines en Mata kopen (allebei TOTY) dat kost me 170-180k. Dus moet Belhanda nog verkopen en dan lukt het preciesquote:
Frimpong CDM sowieso.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen met dit team?
http://futhead.com/12/squad/1175348
De rest moet ingevuld worden, rating moet onder de 80 zijn van elke speler. Zilver en goud mag maar niet te duur!
Permanente ban dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Roypsv het volgende:
"er is een fout opgetreden bij het ophalen van je online pas"
Ik moest veel achteruit lopen door al die achterlijke trucjes. Ik haat dat echt.quote:
Bepaalde trucjes moet je gewoon in bepaalde situaties gebruikenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest veel achteruit lopen door al die achterlijke trucjes. Ik haat dat echt.
Was tegen rijst aan het proberen om met hernandez een trucje te doen en het faalde keer op keer. Tegen jou lukte die één keer.
Ja ik probeerde een paar keer de fake rabona, 2x gelukt volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest veel achteruit lopen door al die achterlijke trucjes. Ik haat dat echt.
Was tegen rijst aan het proberen om met hernandez een trucje te doen en het faalde keer op keer. Tegen jou lukte die één keer.
Wut?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo zijn er IF versies van Iniesta, Gerrard en een paarse gomez op de markt?
TOTW.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo zijn er IF versies van Iniesta, Gerrard en een paarse gomez op de markt?
TOTW, al sinds eergisteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
in packs bedoel ik. Dat zag ik net op de ps3 voorbij komen.
Ea is racistquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké, maar waarom is Gomez paars en de rest zwart?
Hij 's 'n beetje gay.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat EAquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's je grootste aankoop tot nu hè, of niet?
Ik had Nyassi, dat is nog dichter bijquote:
Hou nog 30k over als ik de UP koopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Koop gewoon de NUP, is ook goed.
Ga verder handelen met 40K en koop daarna de UP
Qua naam wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Nyassi, dat is nog dichter bij
Niet de NUP kopen voor de prijs van een UP hè!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hou nog 30k over als ik de UP koop
Qua positie ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet de NUP kopen voor de prijs van een UP hè!
88 rated is de UP.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet de NUP kopen voor de prijs van een UP hè!
Met 98 pace word ik er ook uitgelopen dus het boeit toch nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
88 rated is de UP.
Die ga ik nu kopen voor 59,5k
Benieuwd of ik om kan geen met 82 pace
Ik moest grinniken toen ik het typte.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou wat zijn, heeft hij eindelijk geld en doet hij dat
Ben je dan stiekem een paart?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest grinniken toen ik het typte.
huh de up heeft 84 pacequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
88 rated is de UP.
Die ga ik nu kopen voor 59,5k
Benieuwd of ik om kan geen met 82 pace
82quote:
dacht misschien schrik je als je hem al gekocht had, was het proberen waard.quote:
Dedededededequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 98 pace word ik er ook uitgelopen dus het boeit toch niet
wedden dat hij nog een keer goed keek?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht misschien schrik je als je hem al gekocht had, was het proberen waard.
Volgens mij is het alleen grappenmaken met Balotelli hahahhahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Balotelli echt een heldGeniaal persoon
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Supaplex!!!![]()
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
quote:
Does Manchini know u got a quad bike and a trampoline in youre house hahahahahahahquote:
brasilver shield, even kijken of ik wat goedkope kan kopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:44 schreef pascal08 het volgende:
3 nieuwe cups.
Consumables Cup: 2k + 2 Consumable pack bonus, no requirements
Brasilver shield: 5k bonus, 18 zilveren Brazilianen.
Chemistry cup: 5k bonus, exact team chemistry: 100
Alles onder de 1k is al weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
brasilver shield, even kijken of ik wat goedkope kan kopen
Vaak de onderste, anders moet je ff zoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Met CE he, zie ik bij die processen een rijtje Chrome dingen staan, welke moet ik kiezen?
Win of OSX?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Met CE he, zie ik bij die processen een rijtje Chrome dingen staan, welke moet ik kiezen?
Ik ben nu thuis bij mijn ouders, die hebben een Windows. Maar ik heb het al gevonden, het is inderdaad de laatste van het rijtje.quote:
UDB heeft een lijst volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
Hoe weet ik of een speler zeroweight is?
die ene onder rundll32.exequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Marcelo heeft cardweight 19?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |