niks mis met neptieten johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Obvious neptieten, maargoed.
Wel jammer.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?
mijn 1e vriendin had neptieten en daar had ik bijna kinderen mee gekregenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
Dat is echt weer iets voor een vrouw om te denken dat dat doodnormaal isquote:
is helemaal niet raarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
In openbaar ga je toch niet een telefoon tussen je tieten stoppen, wat is dat voor iets raars.
Ja, ik, oprotten met die neptieten. Mijn vriendin heeft naturel (prima grootte), mocht ik een tietloos wijf hebben die een borstvergroting zou willen doen, dan flikkert ze maar op. Ook nog eisen dat ik dat dan zeker moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?
Oke dan heb ik niets gezegd.quote:
Ik zeg nergens dat ik het normaal vindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef JustRob het volgende:
[..]
Dat is echt weer iets voor een vrouw om te denken dat dat doodnormaal is
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
In openbaar ga je toch niet een telefoon tussen je tieten stoppen, wat is dat voor iets raars.
Nood breekt wetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
Niet fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
Nou het is nu makkelijker praten natuurlijk, maar ik vind dat je bepaalde imperfecties gewoon moet accepteren. Als ik genoeg van iemand hou om kinderen met haar te krijgen dan knap ik heus niet opeens op haar af omdat ze wat minder pronte borsten heeft. Net zoals met rimpels. Die horen er nou eenmaal bij als je ouder wordt hoef je niet gelijk allemaal strak te laten trekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
Onzin, tussen de tieten wordt vaak genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
Dat inderdaad, wat is er mis met een tasje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef ColdShoulder het volgende:
Ik vind het zo oncharmant, neem gewoon een tasje mee
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
Mannen die met tasjes lopen tijdens het uitgaan bedoel je
wat!?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
Mannen die met tasjes lopen tijdens het uitgaan bedoel je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |