abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5282292
Ik heb tegenwoordig weer een beetje een relatie met een jongen en alles is voortreffelijk (op sexueel gebied dan).. Tenminste, dat vind ik..

Ik heb echter de indruk dat hij een beetje 'anaal gefixeerd' is. Hij vindt het lekker om aan mijn kont te zitten (nou ja, ok, das wel vrij normaal) maar tijdens de sex, zeker als we op z'n hondjes bezig zijn, probeert hij altijd wel een keertje een beetje met m'n kontgaatje te spelen.. Soms drukt ie heel zachtjes het topje van z'n eikel erin, maar dat doet dan pijn en dan is ie wel heel lief en zo en stopt ie er (natuurlijk) mee.

Maar ik merk: Hij wil het dolgraag: Anale sex.. Hij begint er ook weleens over, maar ik wijs dat soort suggesties altijd zenuwachtig van de hand. Ik ben behoudender.. Het is niet zo dat ik het meteen afkeur, maar het lijkt me zo pijnlijk!

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben ? Hoe moet ik het aanpakken, zodat het niet pijnlijk is (is het pijnlijk?), is het gevaarlijk (je hoort de gekste dingen over kringspier problemen, etc.) etc.

Kortom: Wie helpt me ?

Groetjes Evelien ([url=http://fotoboek.fok.nl/el_evelien]Fotoboek[/url])
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:39:13 #2
11782 mad26
--==geen==--
pi_5282325
In ieder geval: teveel glijmiddel is bijna genoeg. Oftewel lube, lube, lube.
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:39:47 #3
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_5282333
** iets genuanceerder kan ook wel! **

Gebruik dan gewoon zat glijmiddel zodat je zeker weet dat het goed gaat. No probs.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 06-08-2002 16:40]

You have to be eightteen or older to ride...
pi_5282382
beetje cru jongens.... Maar wel waar (voor een deel dan).
Veel lubrication en je bent al een heel eind.

Ik heb het een tijdje terug voor het eerst gedaan, veel glijmiddel tegen de pijn, veel vertrouwen in partner, dat het geen pijn gaat doen en als het pijn doet dat hij dan stopt.
Het is allemaal goed gegaan, deed niet echt pijn, wel vreemd gevoel.

Ik kan niet zeggen dat ik het lekker vond, maar misschien komt dat vanzelf als we het vaker doen. Je moet er wel echt voor in de stemming zijn (vind ik).

Ik heb nog steeds m'n twijfels, maar ik heb de drempel iig overwonnen...

So just try and see!

Succes!

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:44:29 #5
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5282392
Inderdaad is vocht wel een zeer belangrijk detail... ten tweede is het meestal zo, dat je wel ff aan het formaat moet wennen dat naar binnen gaat, dus langzaam is hier een sleutelwoord, jij bepaalt het tempo, niet je vriend... Angst/afschuw is erg ongemakkelijk, want dan wordt je gespannen en dus staat het nog strakker en zal het zeker wel pijn gaan doen...
Enkele hygienische aspecten zijn ook wel belangrijk... als je wilt afwisselen is het wel noodzaak om tussendoor de boel goed te reinigen... want je draagt aan die kant nogal wat bacterien en micro-organismen mee hoor!!

suc6!

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_5282421
Lieve Schat,

Ik denk dat je je teveel zorgen maakt en er een beetje bang voor bent. Hierom denk ik dat je jezelf niet kunt ontspannen en het daarom pijn doet.

Vraag eens aan je vriend of hij iets van glijmiddel wilt gebruiken devolgende keer. Of laat hem anders eerst eens voorzichtig anaalballetjes proberen.

Ik weet zeker dat jullie er uit komen en dat je erg veel
plezier aan hem zult beleven.

Kusjes,

Frits

Niks mis mee!
pi_5282459
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:44 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:
Inderdaad is vocht wel een zeer belangrijk detail... ten tweede is het meestal zo, dat je wel ff aan het formaat moet wennen dat naar binnen gaat, dus langzaam is hier een sleutelwoord, jij bepaalt het tempo, niet je vriend... Angst/afschuw is erg ongemakkelijk, want dan wordt je gespannen en dus staat het nog strakker en zal het zeker wel pijn gaan doen...
Enkele hygienische aspecten zijn ook wel belangrijk... als je wilt afwisselen is het wel noodzaak om tussendoor de boel goed te reinigen... want je draagt aan die kant nogal wat bacterien en micro-organismen mee hoor!!

suc6!

Dat laatste heb ik inderdaad niet in mijn 1e post gedaan,maar dat leek me ook lastig.. Hoe pak je dat het beste aan, 'gewoon onder de douche' de douchekop erop zetten (even ongenuanceerd maar even) of zijn daar betere oplossingen geschikt voor? En ik snap dat het net als de 1e keer is bij gewone sex: Als je gespannen bent, wordt alles nog nauwer. Ik vertrouw hem wel, hij is niet zo dat ie me pijn gaat doen, dat zit wel goed. En glijmiddel, OK, dat snap ik ook. We hebben nu sex zonder condoom, maar is het prettiger zonder of met condoom? Maakt dat nog uit ?

En hoe hebben jullie het gedaan, langzaam opbouwend of is het wel 'in 1 avond gelukt'.. Of kan ik misschien beter eerst eens met mezelf proberen of het bv. lukt met een dildo of zo?

Groetjes Evelien ([url=http://fotoboek.fok.nl/el_evelien]Fotoboek[/url])
pi_5282493
Ik heb het een tijdje terug ook met mijn vriend geprobeerd. Als je genoeg glijmiddel gebruikt en heel ontspannen bent, dan gaat het het makkelijkst.
Het was wel eng, maar ik vind het nu toch wel lekker, alleen soms is het nog wel moeilijk te om je goed te ontspannen. Zorg in ieder geval dat er niks geforcheerd wordt.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:53:20 #9
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_5282518
Als je het niet wil moet je het zeker niet doen!!

kijk het doet in hte begin altijd een beetje pijn de eerste 2 kamers (zoals ze heten) zijn ff lastig maar daarna gaat het een stuk makkelijker. maar je moet je zeker op je gemak voelen want anders knijp je hem eraf hihihihihi

Succes (( mijn ervaring ermee is trouwens dat ik het 1 x gedaan heb maar het niet echt bijzonder vondt ))

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:56:21 #10
30284 Steffers
De Stefferste Aller Steffers!
pi_5282554
Eigenlijk moet je vooral twee simpele regels in acht houden:

1. Gebruik voldoende glijmiddel (zoals hierboven al aangegeven).

2. Geef de kringspier tijd om te ontspannen, alvorens er volledige penetratie plaatsvindt. Een goede manier om dit te bereiken is door als volgt te beginnen: je laat hem plat op bed liggen en gaat bovenop hem zitten. Je pakt zijn penis en laat het voorzichtig een klein stukje bij je naar binnendringen, totdat je weerstand voelt. (Mocht dit al heel snel gebeuren, zou je hem een tijdje je anus kunnen laten masseren alvorens überhaupt een poging te wagen.)

Stop dus zodra je weerstand voelt en wacht totdat je kringspier ontspannen genoeg is om zijn penis pijnloos verder naar binnen te laten glijden. Als je weer weerstand voelt, stop je weer even. Dit kan de eerste keer een paar minuten duren, maar uiteindelijk zul je merken dat, als de kringspier volledig ontspannen is, er totaal geen sprake van pijn is. Andere standjes kun je daarna gewoon proberen zonder dat het pijnlijk is.

Nog één tip: als je gewoonlijk condooms gebruikt, gebruik deze dan ook bij anale sex, want AIDS en andere geslachtsziekten zijn anaal minstens net zo gemakkelijk over te dragen als vaginaal. Hiervoor zul je wel extra sterke condooms in huis moeten halen, geschikt voor anaal gebruik (bijvoorbeeld Durex Ultra Strong, verkrijgbaar bij vrijwel elke Etos).

dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:56:29 #11
33473 Crayne
Scheidingen zijn duur
pi_5282557
Hurken in de douche en de kop vlakbij je kontgaatje houden. Gewoon goed schoonmaken (zonder zeep, dat wil je echt niet - auw en niet goed voor je).

Over hoe je met anale seks moet beginnen: laat je nergens toe overhalen als het hele idee je niet aanstaat. Als je het wel wilt proberen, bouw dan heel langzaam op en verwerk het in het spel. Er zijn weinig meiden die zonder enige oefening plotseling anale penetratie kunnen hebben. Begin met een vinger en bouw het langzaam verder uit. Het kan ook heel sensueel zijn, als je het maar voorzichtig en goed opbouwt. Na een tijdje zul je merken dat het vanzelf beter gaat. Als je er geen plezier of genot aan beleeft, is het trouwens altijd het beste om het gewoon af te kappen...

Fotoboek .::. O_o | o_O
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 17:01:40 #12
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5282609
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:50 schreef El_Evelien het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik inderdaad niet in mijn 1e post gedaan,maar dat leek me ook lastig.. Hoe pak je dat het beste aan, 'gewoon onder de douche' de douchekop erop zetten (even ongenuanceerd maar even) of zijn daar betere oplossingen geschikt voor? En ik snap dat het net als de 1e keer is bij gewone sex: Als je gespannen bent, wordt alles nog nauwer. Ik vertrouw hem wel, hij is niet zo dat ie me pijn gaat doen, dat zit wel goed. En glijmiddel, OK, dat snap ik ook. We hebben nu sex zonder condoom, maar is het prettiger zonder of met condoom? Maakt dat nog uit ?

En hoe hebben jullie het gedaan, langzaam opbouwend of is het wel 'in 1 avond gelukt'.. Of kan ik misschien beter eerst eens met mezelf proberen of het bv. lukt met een dildo of zo?

Tja, daar had ik ook wel iets meer uitleeg bij kunnen doen he
Nu ja, schoonmaken kan domweg gewoon onder de douche... het zal er ook een beetje van afhangen natuurlijk op welk moment je anale sex bedrijft, hoe groot "de vervuiling" zal zijn... mijn methodiek was altijd eerst ff met een vinger checken (die zijn makkelijker en sneller schoon te maken, zodat je vlotter met je vrijpartij verder kunt )
Mijn ervaringen zijn altijd zonder condoom geweest... met condoom is trouwens wel alleen met speciale condooms aan te raden, want anders trek je ze volgens mij alleen maar stuk... maar ik ben geen condoom expert, dus nagel me er niet op vast.
Mijn ex en ik hebben het op 1 middag/avondje voor elkaar gekregen, goed nathouden, eerst langzaam met een vinger aan de gang... dat ontspande ook wel enigzins... en tenslotte langzaam, met pauzes tussendoor de grootste vinger erin. Steeds als er een stukje meer in ging, ff wachten, zodat ze eraan kon wennen (als het pijn deed, gewoon terug of eruit en even met rust laten) en ook steeds na ff gewenning, gewoon op en neer bewegen (rustig dus!!) voor zover hij erin zit. Niet wachten tot het hele apparaat erin zit en dan pas op en neer gaan, want dat is dan vaak ineens weer teveel van het goede!!

Lukt het met the real thing niet, en wil je het toch proberen, dan zijn anaalkogeltjes of een setje butt-plugs wel een optie om te oefenen.

Suc6!

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 17:02:13 #13
32051 Nomax
The One!!!!
pi_5282618
jowwwwwwwwwwww dit is het onderwerp naar mijn hart, maar evelientje toch als je het wilt moet je het zeker doen het is natuurlijk wel bloed geil als je het durft......... je moet gewoon effe goed schijtte van te voren is namelijk ook heel belangrijk anders geeft dat zon smueig effect, en pijn dat doed het zeker niet, je moet gewoon je eiegn helemaal laten gaan en als je vragen heb dan moet je effe steffie bellen die weet er alles van die kan jouw zo helpen doegs en veel succes laat nog effe weten hoe hetw as leuke topic;)
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 17:07:04 #14
30284 Steffers
De Stefferste Aller Steffers!
pi_5282681
Mijn ervaring is dat het met condoom in ieder geval een stuk hygiënischer is, en wellicht ook prettiger, aangezien er dan minder wrijving plaatsvindt... (de penis glijdt in het condoom, die daarmee en bescherming vormt voor de anus).

Het is in ieder geval zo dat naarmate het vaker gebeurt, het steeds gemakkelijker gaat. Ook wordt het dan een stuk prettiger.

Het is in ieder geval een goed iets dat je je vriend vertrouwt, en ook erg mooi dat je dit voor hem wilt doen, ook al is het inderdaad zo dat je nooit iets tegen je zin in moet doen (en dat zou hij waarschijnlijk ook niet willen).

pi_5283119
geen ervaring, mijn vriendin wil het niet. Maar het lokt me ook niet zo aan eerlijk gezegd.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_5284158
Ik lik het kontje (het gaatje) minstens iedere week wel keer. Daar wordt m'n meissie bloedgeil van.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:45:38 #17
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_5284239
ff nog 1 tip

ga ff naar de wc van te voren anders is het een beetje vol in je endeldarm

pi_5284899
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:45 schreef SirPsycho het volgende:
ff nog 1 tip

ga ff naar de wc van te voren anders is het een beetje vol in je endeldarm

beter is het om een klysma (spelling goed??)te laten doen
pi_5285040
Twee weken geleden voor t eerst gedaan met mijn vriendin. Weken ervoor eerst bezig geweest met een vinger, dat ging prima. Uiteindelijk hebben we het gedaan zonder condoom en ook zonder glijmiddel, zonder enig probleem, ze vond het geweldig, en ik ook .

Nu is ze op vakantie, maar vrijdag is ze d'r weer ....

woensdag 7 augustus 2002 @ 09:02:32 #20
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_5288595
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:06 schreef kamstra het volgende:
Uiteindelijk hebben we het gedaan zonder condoom en ook zonder glijmiddel, zonder enig probleem, ze vond het geweldig, en ik ook .
zonder glijmiddel? Zeker een hoop spuug gebruikt dan, want ik kan me haast niet voorstellen dat het droog erg makkelijk gaat.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_5288761
Anale sex is heerlijk, mits goed gedaan. Inderdaad is "smeren" onmisbaar. Dan komt het probleem van formaat. Zowel van de penis als van de anus. Een "maagdelijke" anus is meestal erg krap en gespannen, waardoor het erg moeilijk wordt.

Als je het zelf wilt, is er zeker een weg te vinden. Ikzelf ben niet een van de kleinsten, waardoor het meestal een angstig verhaal wordt voor je begint. Maar met de juiste hoeveelheid glijmiddel lukt het zeker. gelukkig liet mijn vriendin het toen toe.

Onze methode was als volgt: Met behulp van har eigen sapjes maakte ik de ingang glad, waarmee ik ook meteen de kringspier ontspande. Vervolgens maakte ik ook mijn penis glad en zetten ik hem voor de ingang. Door heel voorzichtig te duwen en de billen goed uit elkaar te trekken, kreeg ik mijn eikel er langzaam in. Dat gevoel is echt onbeschrijfelijk! Dan ga je heel langzaam bewegen en steeds verder erin. Na verloop van tijd lukt het om alles erin te krijgen. Je duwt dan vanaf een andere kant tegen de G-spot aan, waardoor het ook mogelijk is voor haar om zo een orgasme te krijgen. Uiteraard is dit erg afhankelijk van haar anatomie.

Doordat de anus en endeldarm een beetje krom lopen, kan het gebeuren dat je veel pijn voelt (je kunt de boel ernstig beschadigen door te forceren!). Als dat gebeurt zul je echt aan moeten geven dat het tijd is om te stoppen.

Sterkte en veel genot!

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
  woensdag 7 augustus 2002 @ 10:09:44 #22
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5288902
Search de db...
Je kunt daar nog veeeeeel meer info over vinden.

En dan verder de tip die al door iedereen gegeven is en nog zla worden: glijmiddel en relaxen

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_5291963
Ik zou beginnen met het op te bouwen door met een vinger te beginnen, dan langzaam naar 2 vingers toe te gaan, dan moet het wel lukken met een penis... Glijmiddel helpt, maar een beetje speeksel is ook al genoeg hoor.

Ook helpt het vaak als jij ondertussen een beetje verwent wordt, waardoor je je iets minder op dat gaatje fixeert. Pijn is eigenlijk alleen maar door de spanning.

Je moet wel voorzichtig zijn, de kringspier kan inscheuren als je te ruw te werk gaat. Vrij pijnelijk...

woensdag 7 augustus 2002 @ 16:06:59 #24
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5293466
veel plezier en succes, je weet nu wel genoeg lijkt me
fok you ja!
pi_5293940
Mijn ex-vriendin en ik hebben het wel een aantal keer gedaan. Zonder glijmiddel. Gewoon heel voorzichtig heien laten we het zo maar noemen. Zij vond het het fijnst als ze gewoon op haar rug lag en ik erboven op. Dan deed ze haar bekken iets omhoog. Zij vond het lekker. Ze kwam op zo'n manier altijd klaar. Ik vond het wat minder. Zeker het begin (het begin van de anale seks bedoel ik, dus elke keer...). Het voelt ook niet echt fijn voor de penis het heien.
Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')