Ik heb echter de indruk dat hij een beetje 'anaal gefixeerd' is. Hij vindt het lekker om aan mijn kont te zitten (nou ja, ok, das wel vrij normaal) maar tijdens de sex, zeker als we op z'n hondjes bezig zijn, probeert hij altijd wel een keertje een beetje met m'n kontgaatje te spelen.. Soms drukt ie heel zachtjes het topje van z'n eikel erin, maar dat doet dan pijn en dan is ie wel heel lief en zo en stopt ie er (natuurlijk) mee.
Maar ik merk: Hij wil het dolgraag: Anale sex.. Hij begint er ook weleens over, maar ik wijs dat soort suggesties altijd zenuwachtig van de hand. Ik ben behoudender.. Het is niet zo dat ik het meteen afkeur, maar het lijkt me zo pijnlijk!
Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben ? Hoe moet ik het aanpakken, zodat het niet pijnlijk is (is het pijnlijk?), is het gevaarlijk (je hoort de gekste dingen over kringspier problemen, etc.) etc.
Kortom: Wie helpt me ?
Gebruik dan gewoon zat glijmiddel zodat je zeker weet dat het goed gaat. No probs.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 06-08-2002 16:40]
Ik heb het een tijdje terug voor het eerst gedaan, veel glijmiddel tegen de pijn, veel vertrouwen in partner, dat het geen pijn gaat doen en als het pijn doet dat hij dan stopt.
Het is allemaal goed gegaan, deed niet echt pijn, wel vreemd gevoel.
Ik kan niet zeggen dat ik het lekker vond, maar misschien komt dat vanzelf als we het vaker doen. Je moet er wel echt voor in de stemming zijn (vind ik).
Ik heb nog steeds m'n twijfels, maar ik heb de drempel iig overwonnen...
So just try and see!
Succes!
suc6!
Ik denk dat je je teveel zorgen maakt en er een beetje bang voor bent. Hierom denk ik dat je jezelf niet kunt ontspannen en het daarom pijn doet.
Vraag eens aan je vriend of hij iets van glijmiddel wilt gebruiken devolgende keer. Of laat hem anders eerst eens voorzichtig anaalballetjes proberen.
Ik weet zeker dat jullie er uit komen en dat je erg veel
plezier aan hem zult beleven.
Kusjes,
Frits
quote:Dat laatste heb ik inderdaad niet in mijn 1e post gedaan,maar dat leek me ook lastig.. Hoe pak je dat het beste aan, 'gewoon onder de douche' de douchekop erop zetten (even ongenuanceerd maar even) of zijn daar betere oplossingen geschikt voor? En ik snap dat het net als de 1e keer is bij gewone sex: Als je gespannen bent, wordt alles nog nauwer. Ik vertrouw hem wel, hij is niet zo dat ie me pijn gaat doen, dat zit wel goed. En glijmiddel, OK, dat snap ik ook. We hebben nu sex zonder condoom, maar is het prettiger zonder of met condoom? Maakt dat nog uit ?
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:44 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:
Inderdaad is vocht wel een zeer belangrijk detail... ten tweede is het meestal zo, dat je wel ff aan het formaat moet wennen dat naar binnen gaat, dus langzaam is hier een sleutelwoord, jij bepaalt het tempo, niet je vriend... Angst/afschuw is erg ongemakkelijk, want dan wordt je gespannen en dus staat het nog strakker en zal het zeker wel pijn gaan doen...
Enkele hygienische aspecten zijn ook wel belangrijk... als je wilt afwisselen is het wel noodzaak om tussendoor de boel goed te reinigen... want je draagt aan die kant nogal wat bacterien en micro-organismen mee hoor!!suc6!
En hoe hebben jullie het gedaan, langzaam opbouwend of is het wel 'in 1 avond gelukt'.. Of kan ik misschien beter eerst eens met mezelf proberen of het bv. lukt met een dildo of zo?
kijk het doet in hte begin altijd een beetje pijn de eerste 2 kamers (zoals ze heten) zijn ff lastig maar daarna gaat het een stuk makkelijker. maar je moet je zeker op je gemak voelen want anders knijp je hem eraf hihihihihi
Succes (( mijn ervaring ermee is trouwens dat ik het 1 x gedaan heb maar het niet echt bijzonder vondt ))
1. Gebruik voldoende glijmiddel (zoals hierboven al aangegeven).
2. Geef de kringspier tijd om te ontspannen, alvorens er volledige penetratie plaatsvindt. Een goede manier om dit te bereiken is door als volgt te beginnen: je laat hem plat op bed liggen en gaat bovenop hem zitten. Je pakt zijn penis en laat het voorzichtig een klein stukje bij je naar binnendringen, totdat je weerstand voelt. (Mocht dit al heel snel gebeuren, zou je hem een tijdje je anus kunnen laten masseren alvorens überhaupt een poging te wagen.)
Stop dus zodra je weerstand voelt en wacht totdat je kringspier ontspannen genoeg is om zijn penis pijnloos verder naar binnen te laten glijden. Als je weer weerstand voelt, stop je weer even. Dit kan de eerste keer een paar minuten duren, maar uiteindelijk zul je merken dat, als de kringspier volledig ontspannen is, er totaal geen sprake van pijn is. Andere standjes kun je daarna gewoon proberen zonder dat het pijnlijk is.
Nog één tip: als je gewoonlijk condooms gebruikt, gebruik deze dan ook bij anale sex, want AIDS en andere geslachtsziekten zijn anaal minstens net zo gemakkelijk over te dragen als vaginaal. Hiervoor zul je wel extra sterke condooms in huis moeten halen, geschikt voor anaal gebruik (bijvoorbeeld Durex Ultra Strong, verkrijgbaar bij vrijwel elke Etos).
Over hoe je met anale seks moet beginnen: laat je nergens toe overhalen als het hele idee je niet aanstaat. Als je het wel wilt proberen, bouw dan heel langzaam op en verwerk het in het spel. Er zijn weinig meiden die zonder enige oefening plotseling anale penetratie kunnen hebben. Begin met een vinger en bouw het langzaam verder uit. Het kan ook heel sensueel zijn, als je het maar voorzichtig en goed opbouwt. Na een tijdje zul je merken dat het vanzelf beter gaat. Als je er geen plezier of genot aan beleeft, is het trouwens altijd het beste om het gewoon af te kappen...
quote:Tja, daar had ik ook wel iets meer uitleeg bij kunnen doen he
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:50 schreef El_Evelien het volgende:[..]
Dat laatste heb ik inderdaad niet in mijn 1e post gedaan,maar dat leek me ook lastig.. Hoe pak je dat het beste aan, 'gewoon onder de douche' de douchekop erop zetten (even ongenuanceerd maar even) of zijn daar betere oplossingen geschikt voor? En ik snap dat het net als de 1e keer is bij gewone sex: Als je gespannen bent, wordt alles nog nauwer. Ik vertrouw hem wel, hij is niet zo dat ie me pijn gaat doen, dat zit wel goed. En glijmiddel, OK, dat snap ik ook. We hebben nu sex zonder condoom, maar is het prettiger zonder of met condoom? Maakt dat nog uit ?
En hoe hebben jullie het gedaan, langzaam opbouwend of is het wel 'in 1 avond gelukt'.. Of kan ik misschien beter eerst eens met mezelf proberen of het bv. lukt met een dildo of zo?
Lukt het met the real thing niet, en wil je het toch proberen, dan zijn anaalkogeltjes of een setje butt-plugs wel een optie om te oefenen.
Suc6!
Het is in ieder geval zo dat naarmate het vaker gebeurt, het steeds gemakkelijker gaat. Ook wordt het dan een stuk prettiger.
Het is in ieder geval een goed iets dat je je vriend vertrouwt, en ook erg mooi dat je dit voor hem wilt doen, ook al is het inderdaad zo dat je nooit iets tegen je zin in moet doen (en dat zou hij waarschijnlijk ook niet willen).
quote:beter is het om een klysma (spelling goed??)te laten doen
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:45 schreef SirPsycho het volgende:
ff nog 1 tipga ff naar de wc van te voren anders is het een beetje vol in je endeldarm
Nu is ze op vakantie, maar vrijdag is ze d'r weer ....
quote:zonder glijmiddel? Zeker een hoop spuug gebruikt dan, want ik kan me haast niet voorstellen dat het droog erg makkelijk gaat.
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:06 schreef kamstra het volgende:
Uiteindelijk hebben we het gedaan zonder condoom en ook zonder glijmiddel, zonder enig probleem, ze vond het geweldig, en ik ook![]()
.
Als je het zelf wilt, is er zeker een weg te vinden. Ikzelf ben niet een van de kleinsten, waardoor het meestal een angstig verhaal wordt voor je begint. Maar met de juiste hoeveelheid glijmiddel lukt het zeker. gelukkig liet mijn vriendin het toen toe.
Onze methode was als volgt: Met behulp van har eigen sapjes maakte ik de ingang glad, waarmee ik ook meteen de kringspier ontspande. Vervolgens maakte ik ook mijn penis glad en zetten ik hem voor de ingang. Door heel voorzichtig te duwen en de billen goed uit elkaar te trekken, kreeg ik mijn eikel er langzaam in. Dat gevoel is echt onbeschrijfelijk! Dan ga je heel langzaam bewegen en steeds verder erin. Na verloop van tijd lukt het om alles erin te krijgen. Je duwt dan vanaf een andere kant tegen de G-spot aan, waardoor het ook mogelijk is voor haar om zo een orgasme te krijgen. Uiteraard is dit erg afhankelijk van haar anatomie.
Doordat de anus en endeldarm een beetje krom lopen, kan het gebeuren dat je veel pijn voelt (je kunt de boel ernstig beschadigen door te forceren!). Als dat gebeurt zul je echt aan moeten geven dat het tijd is om te stoppen.
Sterkte en veel genot!
En dan verder de tip die al door iedereen gegeven is en nog zla worden: glijmiddel en relaxen
Ook helpt het vaak als jij ondertussen een beetje verwent wordt, waardoor je je iets minder op dat gaatje fixeert. Pijn is eigenlijk alleen maar door de spanning.
Je moet wel voorzichtig zijn, de kringspier kan inscheuren als je te ruw te werk gaat. Vrij pijnelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |