Doe ik een rare korte broek aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is toch niet in lijn met het thema!

Zag er laatst 1 van het merk Stone Island, dus misschien wel dan jaquote:

Ja dat weet ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zag er laatst 1 van het merk Stone Island, dus misschien wel dan ja
Maar wat doe jij aan dan als je gaat

En wel al tegen mij zeikenquote:

Ja maar dat houdt niet in dat je dan tegen andere mag zeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ik weet in ieder geval dat ik verkleed ga

Ik was niet aan het zeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt niet in dat je dan tegen andere mag zeuren

Wel lief hoor die pogingen van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was niet aan het zeuren![]()
Ik probeerde je over te halen

Als het straks maar geholpen heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lief hoor die pogingen van je

Oh ben ik anders niet goed genoeg voor je wanneer ik een andere korte broek aan hebquote:

Dat dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ben ik anders niet goed genoeg voor je wanneer ik een andere korte broek aan heb

Oke speciaal voor jou doe ik het danquote:

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke speciaal voor jou doe ik het dan

Hopelijk is het geen kut weer die dag want straks verwacht je mij nog in een zilveren broekquote:

je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk is het geen kut weer die dag want straks verwacht je mij nog in een zilveren broek

Van mij mag dat best hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...

Ja maar dat is juist wat ik niet wilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...

tja.. dan moet je kiezen... bibberen van de kou in een korte zilverenbroek, of comfortabel temepratuurtje in een lange zilverenbroek.. ana jou de keusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat ik niet wil

Daarom zei ik ook dat ik niet hoopte dat het kut weer zou wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.. dan moet je kiezen... bibberen van de kou in een korte zilverenbroek, of comfortabel temepratuurtje in een lange zilverenbroek.. ana jou de keus

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |