SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
Ik wist geen andere TT.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
verkeerde quotequote:
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reasonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?
Das MW2, leukste en beste en mooiste.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Forzaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reason
Of alle 4quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza![]()
Zo meteen toeren in de 325i cabrio van mn ouders. Flippertjes alles
Handig ja, om dan je rechten te kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
Vakantie heb je niet nodig om te zuipen ?quote:
ff opgegeven voor beta dan maarquote:
Shazaam?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Weet iemand naam van dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |