Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Topiek op 22-06-2012 10:06:25 ]![]()
Battlefield Premium toch maar even gekochtZit ik voorlopig weer goed
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Voeg jezelf maar toe, op iPod gaat dat niet werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik ook in de OP met Tahie81 voor de X360![]()
![]()
Hij die een nieuw deel opent, zal wijzigingen aan de OP doorvoeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voeg jezelf maar toe, op iPod gaat dat niet werken
Santus 26:3
Dus niet de luie bliksem uithangen.
Overigens hoorde ik dat je gisteren ging vanwege een keiharde ragequit Topiek.
Paat potjes nog leuk gespeeld met Munn1k en r3nsink, gisteren 5 potjes gespeeld, 5 keer gewonnen!![]()
![]()
Nee, eerste keer viel internet weg. Tweede keer had ik geen zin meer, zal hem zo op pc toevoegenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:57 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hij die een nieuw deel opent, zal wijzigingen aan de OP doorvoeren.
Santus 26:3
Dus niet de luie bliksem uithangen.
Overigens hoorde ik dat je gisteren ging vanwege een keiharde ragequit Topiek.
Paat potjes nog leuk gespeeld met Munn1k en r3nsink, gisteren 5 potjes gespeeld, 5 keer gewonnen!![]()
![]()
Ik had je een vriendenverzoek gestuurd trouwens, Mauzizz was de naamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, eerste keer viel internet weg. Tweede keer had ik geen zin meer, zal hem zo op pc toevoegen
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Die heb ik nog niet gezien, ben vandaag ziek thuis, heb een cola dop ingesliktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik had je een vriendenverzoek gestuurd trouwens, Mauzizz was de naam_! gister tot 00:00 in het ziekenhuis geweest.
![]()
![]()
Een cola dop ingeslikt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, ben vandaag ziek thuis, heb een cola dop ingeslikt_! gister tot 00:00 in het ziekenhuis geweest.
Wtf man
Ik had de invite volgens mij 2-3 dagen terug al gestuurd, maar sindsdien ben ik ook niet meer online geweest.
Ik weet ook niet hoequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een cola dop ingeslikt?Wtf man
Ik had de invite volgens mij 2-3 dagen terug al gestuurd, maar sindsdien ben ik ook niet meer online geweest.
hij schoot ineens in mijn keel, hij had ook in mijn luchtpijp kunnen zitten
dan had ik dood geweest, ik was namelijk alleen
![]()
![]()
Maar.. hoezo stop je eigenlijk een dop in je mond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoehij schoot ineens in mijn keel, hij had ook in mijn luchtpijp kunnen zitten
dan had ik dood geweest, ik was namelijk alleen
Ik stopte hem niet in mn mond, hij zat tegen mn lip, was een filmpje aan het kijken. Toen teleporteerde (of het was lag) hij zo mn keelgat in ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar.. hoezo stop je eigenlijk een dop in je mond?ik weet het niet.
![]()
![]()
je was zeker een 'mannen' film aan t kijken en toen sloeg je fantasie een beetje op holquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik stopte hem niet in mn mond, hij zat tegen mn lip, was een filmpje aan het kijken. Toen teleporteerde (of het was lag) hij zo mn keelgat in ofzoik weet het niet.
)))))
![]()
XDquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
OH! Nieuw wapen voor Battlefield. De doppenschieter
-Doppen schieter
-Propjes schieter
-Water Gun
-Paint Gun
-Water bommetjes
hmm
Battlefield for kids?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef elvis2010 het volgende:
[..]
je was zeker een 'mannen' film aan t kijken en toen sloeg je fantasie een beetje op hol)))))
Gewoon YouTube
![]()
![]()
Sterkte met het herstel
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Battlefield 3 is het nieuwe Battlefield Heroesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
XD
-Doppen schieter
-Propjes schieter
-Water Gun
-Paint Gun
-Water bommetjes
hmm
Battlefield for kids?![]()
![]()
Zie je, het is veel leuker om met 4 man in een squad te zitten.
Alleen irritant als je met 6 FOKkers online bent.... ze moeten gewoon 6 man in een squad toelaten![]()
Om een opdracht te halen moet ik nog een aantal potten Squad Deathmatch spelen. Binnenkort ook eens doen met een aantal man?![]()
Je kan toch gewoon 2 squads van 3 maken?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
idd, dat gezeik altijd met 6 online dus 4 in 1 squad en 2 in de andere.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik snap niet waarom je er dan 4 in 1 squad doet ipv 3 in 2 squads.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Die deksele flesjes kindercola zijn ook niet meer veilig dus!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik stopte hem niet in mn mond, hij zat tegen mn lip, was een filmpje aan het kijken. Toen teleporteerde (of het was lag) hij zo mn keelgat in ofzo
Ik moet ook nog 5 potjes squad deathmatch spelen.
Dus ik doe wel mee, al ben ik niet direct "de winning player", ik scoor wel positief over het algemeen, maar qua kills ben ik geen Munn1k.![]()
Omdat iedereen toch in de beste squad wil en er dus ALTIJD wel iemand van die 3 zal zeggen, ik spring over.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap niet waarom je er dan 4 in 1 squad doet ipv 3 in 2 squads.
Blijven mensen, jeweets.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: