Dat denk ik dus ook, en las ook dat salmonella (ik geloof zelf echt niet dat ik dat heb) 6-48u nodig heeft om er echt ziek van te worden, dus grote kans is dat dit tussen m'n oren zit. Waarom ik dus ook de vraag stelde of je van rauwe kip zelf ook gewoon ziek kan worden dus niet salmonella ofzo. Dat zou het dus ook nog kunnen zijn wat ik nu heb, vandaar de vraag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:38 schreef thesystem het volgende:
over het algemeen als salmonella overtrokken.
Eet vaker wel wat kip wat niet 100% doorgegaard is en ben er nog nooit ziek van geworden.
Je misselijkheid is waarschijnlijk een combinatie van wat angst als misschien dat je maag wat van streek is.....
De verpakking zei 7 mins per kant, het heeft er ong 8 mins per kant in gezeten. Dus ik dacht dat het ook wel goed zou zitten, toch opengesneden en gekeken, maar dacht dat het de verlichting was die het wat rossiger maakte.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Nou zo heel rauw ziet het er ook weer niet uit....
Is het goed heet geweest?
zie hier onze nieuwe master chefquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
De verpakking zei 7 mins per kant, het heeft er ong 8 mins per kant in gezeten. Dus ik dacht dat het ook wel goed zou zitten, toch opengesneden en gekeken, maar dacht dat het de verlichting was die het wat rossiger maakte.
Lees nou eens mijn andere posts. Ik weet echtwel dat niet ieder persoon dat wat rauwe kip meteen salmonella krijgt, anders waren we er wel wat meer 'aware' van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Stoffoasje het volgende:
Typisch de moderne naïve mens. Iets zien of horen op tv/radio en meteen beginnen panikeren. Wat jij denkt is dus als je gehakt eet of een ander bereid rauw vlees dat je direct salmonella krijgt? salmonella krijg je vlugger van bedorven voedsel en dan nog is de kans redelijk klein.
Ja daar heb ik het dus ook over in bovenstaande reacties van mij. Inmiddels van de derde wc-sessie af xDquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef nattermann het volgende:
Je bent ermee bekend dat je jezelf ook ziek kunt praten? Als ik maar blijf denken dat ik moet schijten, dan moet ik uiteindelijk ook schijten.
Als ik denk "ooh, als ik maar niet misselijk word", dan word ik uiteindelijk kotsmisselijk.
Dan wil ik je onderbewuste hierbij graag mededelen dat het daarvoor al te laat is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon even vinger in mn keel zodat ook mn onderbewustzijn weet dat er niets meer kan gebeuren, maar heb nog nooit zoiets gedaan xD
Fuck, nu moet ik schijtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef nattermann het volgende:
Je bent ermee bekend dat je jezelf ook ziek kunt praten? Als ik maar blijf denken dat ik moet schijten, dan moet ik uiteindelijk ook schijten.
Als ik denk "ooh, als ik maar niet misselijk word", dan word ik uiteindelijk kotsmisselijk.
Ik denk dat TS meer heeft aan en open en zo eerlijk mogelijk antwoordquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef Farenji het volgende:
Niet zeuren man, salmonella krijg je alleen als de kip ermee besmet is (gebeurt vrijwel nooit) en je een zuigeling, bejaarde, of zieke kasplant bent. Gezonde mensen gaan hooguit een avondje/nachtje aan de schijterij (een normale reactie van je lichaam, niks ziekte) en het is over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |