pure bred tokkiesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvangerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.)
hebbeeequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvanger![]()
Dit zijn echt geen raskatten. Kruisingen en geen zak waard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.quote:
Oh dear..quote:
zelfs zonder dat schreeuwt dit ondertussen fakequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
Toon eens aan dan weten wij het zekerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
Komt ervan als je je diploma in het zwembad laat vallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je kan wel zien dat het allemaal uit één vuilnisbak komt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |