Pfsh. Ik was er in het vorige topic ook gewoon hoor. Alleen minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef wonderer het volgende:
Oh kijk, de geur van rottend vlees trekt allerlei oldbies aan
quote:
Jij ook dood?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pfsh. Ik was er in het vorige topic ook gewoon hoor. Alleen minder.
Want dood.
Arm homogedisje zonder staart!quote:
Was t al zo lang dood dat het is gaan rotten joh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef wonderer het volgende:
Oh kijk, de geur van rottend vlees trekt allerlei oldbies aan
quote:
Nou, ikke niet hoor, het beest heeft zn bek dichtquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Wat zit iedereen trouwens mijn cadeau aan fiets in de bek te kijken? Doe dat bij je eigen paard
Ik vind het het mooiste cadeau wat ik OOOOIT heb gekregen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Wat zit iedereen trouwens mijn cadeau aan fiets in de bek te kijken? Doe dat bij je eigen paard
Mag dat nog op jouw leeftijd?quote:
Ligt eraan wat de jongens hier willenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef wonderer het volgende:
Neem je dan een hheheegedis of een homogedis?
Die homogedis ziet er wel veel leuker uit!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:07 schreef summer2bird het volgende:
Ligt eraan wat de jongens hier willen
Sorry, no can doquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:14 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die homogedis ziet er wel veel leuker uit!
En W, nu willen we ook foto's eigenlijk!
SPOILER: schattige vrijdagochtendpicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Dat klinkt heel fout jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef wonderer het volgende:
Beige overhemd met een iets donkerder beige das, donkerbruine broek en steenrood jasje.
Heel gewaagd inderdaad.. Is het trouwens leuk op je nieuwe stek met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef wonderer het volgende:
Beige overhemd met een iets donkerder beige das, donkerbruine broek en steenrood jasje.
Yep, ik vermaak me prima hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel gewaagd inderdaad.. Is het trouwens leuk op je nieuwe stek met je nieuwe baan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |