Ik voel deze...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef ketiemoen het volgende:
You ma pang pang en al die shit, al die 'stoere groffe taal' thats not it,
sugar hill gang, grandmaster flash, enzovoort, dat is hoe het hoort,
schunnig? kan, maar niet grof. Stoere zinnen maken je niet tof,
Serieus, denk waar een echte rapper over praat,
een boodschap doorgeven, dat is waar het om gaat.
ik ben uitgepraat.
Hoor hem, bakken als een manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Deze josti weet niks van tosties.
Bakt ze waarschinlijk geeneens in de pan
en is dus geen man.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:33 schreef Michhas het volgende:
Kijk daar heb je Semafoor,
en zijn vriendje Dommel.
Samen gaan ze het leven door,
en maken heel wat rommel.
Haha AJ gaat nog naar schoolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ewa whatsupp
Ik zit hier met koffie in een cup
Daarna moet ik naar de school kut
ik zit echt diep in de put
Ga AJ go go Aj
(Ik ben beter in cheerleaden)
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:22 schreef DonJoris het volgende:
Hoep hoep hoep Ga.aguyim ruikt naar poep.
Je slaat een flater, jouw rijmkunst is als die van een dakloze met kater. Wat jij zegt slaat kant noch wal, ik vind je walgelijke kwal. Volgende keer beter, reetveter. Ik geef geen moer, en je moeder is een hoer.quote:
Waarom daag je me nou uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:31 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Je slaat een flater, jouw rijmkunst is als die van een dakloze met kater. Wat jij zegt slaat kant noch wal, ik vind je walgelijke kwal. Volgende keer beter, reetveter. Ik geef geen moer, en je moeder is een hoer.
Peace out homie.
Goede rijmkunst broeder, maar je moeder is nog steeds een loeder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom daag je me nou uit
Wil je baksteen tegen je ruit.
En wat praat je? vul eerst je gaatje, laat je naaien door je maatje. Yep waarom haat je? Ik begraaf je
En nu opgeflikkert.
Dat compliment had ik verwacht. Donder maar op spring in de grachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:52 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Goede rijmkunst broeder, maar je moeder is nog steeds een loeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |