Ik zat ook al te denken aan een "groepje" ding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht. Ik moet hier eerst mod zien te worden. Hmm.
Het dringt zich wel een beetje nadrukkelijk op hequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan een "groepje" ding.
Oh sorry, niet mijn intentie hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het dringt zich wel een beetje nadrukkelijk op he
Loop niet zo te wijven manquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
Moet ik al beginnen met spijt krijgen van mijn vorige post hier?
Whehe. Van "zou ik een dobbelactie doen" tot "laten we de wereld rond gaan reizen" in weinig postsquote:
ja de wereld rond reizen willen we allemaal wel. Misschien moeten we "als groepske" eerst eens wat verder weg dan TRDquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Van "zou ik een dobbelactie doen" tot "laten we de wereld rond gaan reizen" in weinig posts
Je weet wat ik hierop ga zeggen he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de wereld rond reizen willen we allemaal wel. Misschien moeten we "als groepske" eerst eens wat verder weg dan TRD![]()
Smell that insinuations (2x)
Oh ja dat het allemaal te snel gaat en je niet overhaast wil en zo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet wat ik hierop ga zeggen he?
Nee, dat was het niet,quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat het allemaal te snel gaat en je niet overhaast wil en zo?Dat is een veelgemaakte fout
Nee, ik wist het nietquote:
Neehee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet![]()
Misschien iets als "wacht op geld"?
Wat deze meneer zegt.quote:
ZEG DAT DANquote:
Ja, maar dat draagt niet bij aan de sterkte van de argumentatie, helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ongeveer wekelijks?
en hebben jullie al gedobbeld?quote:Op maandag 31 oktober 2016 06:54 schreef Cat22 het volgende:
Is er al een dobbelsteen of alleen SC?
Live vanaf Stansted airport met een groepje fokkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |