Dat is dan ook een wereldnummer en raakt mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar mij persoonlijk raken zijn nummers mij niet zo, maar dat ligt denk ik vooral aan de stijl van nummers.
Maar een nummer dat me echt raakt en keer op keer kippenvel bezorgt is I'll stand by you van The Pretenders.
Spuugt hij?quote:
Haha, iemand krijgt Marianne Thieme achter zich aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens ook dat ik een paar ganzen heb deaud gereden. Krijg je zo'n vraag wat je zou doen (remmen, gas terug of niks) waarbij je 20 rijdt en er ganzen voor de auto lopen. Ik heb "niks" geantwoord omdat ik denk dat die ganzen wel weggaan...
Je moet rustig ertegenaan rijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens ook dat ik een paar ganzen heb deaud gereden. Krijg je zo'n vraag wat je zou doen (remmen, gas terug of niks) waarbij je 20 rijdt en er ganzen voor de auto lopen. Ik heb "niks" geantwoord omdat ik denk dat die ganzen wel weggaan...
Nouquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Natuurlijk stoppen en uitstappen en KSSST roepen.quote:
Blijft een knappe vrouw.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, iemand krijgt Marianne Thieme achter zich aan
Hertje is ook dood jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb eens met een huurauto over een hert gereden toen was heel die plaat bij de wielkas eruit, ik terugduwen als een baas niets aan de hand
Verder ooit een duif doodgereden verder geen dieren(ja insecten een boel)
Ik gelukkig nog nooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb eens met een huurauto over een hert gereden toen was heel die plaat bij de wielkas eruit, ik terugduwen als een baas niets aan de hand
Verder ooit een duif doodgereden verder geen dieren(ja insecten een boel)
dan nog eerder remmen en het gaspedaal keihard indrukken...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Natuurlijk stoppen en uitstappen en KSSST roepen.
Truequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan nog eerder remmen en het gaspedaal keihard indrukken...
Mijn minihertje/deukje nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef Kally het volgende:
Zo maar van zo'n hert kan heel je auto total loss zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |