Is het net zo gezond als echte aardappelpuree?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef trovey het volgende:
Alles met mate dus niet dagelijks maar als je eens weinig tijd hebt is het geen probleem.
Of het eeh voedingswaarde heeft enz. Ik vraag me altijd af wat die poeder nou precies eigenlijk inhoudquote:
Wat is dat nou weer voor argument?quote:
het zsl toch wel een bepaalde waarde hebben. Het is toch eten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Of het eeh voedingswaarde heeft enz. Ik vraag me altijd af wat die poeder nou precies eigenlijk inhoud
'Echte aardappelpuree' is ook niet per definitie gezond hoor. Wat doet jou denken dat aardappels gezond zijn? Het zijn gewoon bollen met zetmeel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het net zo gezond als echte aardappelpuree?
Aardappelpoeder, melkpoeder....meestal gaat het mis met het zoutgehalte in dit soort producten dus dat is iets waar je voor moet opletten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het net zo gezond als echte aardappelpuree?
Pics van Rihannahquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument?
"Is Rihannah een lekker wijf?"
"Nee."
"Maar het is toch Rihannah?"
Zou ik niet doen, gewone gekookte verse aardappelen bevatten toch wel iets meer dan alleen zetmeel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Paul het volgende:
Dus ik kan ipv aardappels net zo goed aardappelpuree uit een zakje eten, dat is dus even gezond?
Zoals?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, gewone gekookte verse aardappelen bevatten toch wel iets meer dan alleen zetmeel.
Vitaminen, mineralen.quote:
In ieder geval geen wei-poeder, zoals sommige van die zakjes puree wel bevatten..quote:
Uiteraard niet, daarom zei ik ook spaarzaam gebruiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
In ieder geval geen wei-poeder, zoals sommige van die zakjes puree wel bevatten..Het is gewoon een kunstmatig iets, een aftreksel van echte verse puree dus. Handig voor het gemak, incidenteel, maar qua smaak en inhoud/gezondheid, geen vervanger van het echte product.
Ja dat vermoeden had ik wel, maar ik wil harde feiten van kenners als SKV horenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
Het is gedroogd en houdbaar gemaakt, volgens mij verlies je dan aan vitamine C en B. Diepvries is wel gezond (zelfs gezonder) dan vers. Maar alles wat bewerkt is boet al gauw in aan voedingswaarde. Plus dat er veel zout in zit. Je kan toch wel nagaan dat al die namaakrommel ongezonder is dan 'echt' voedsel?
Van Nestlé, de moedermaatschappij van Maggi, voor de normale puree.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik wel, maar ik wil harde feiten van kenners als SKV horen
quote:
Gebruik google ofzo. Ik heb wel wat beters te doen en ik ben geen aardappelpureekenner. Ik gebruik gewoon mn gezonde verstand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik wel, maar ik wil harde feiten van kenners als SKV horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |