Wijze les geleerd: Bij alles wat je schrijft eraan denken dat familie het ook leest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje gedaan. Of iig de term 'probleemgedrag' gebruikt. Terwijl kdv volgensmij nooit specifiek verwoord heeft dat er storend gedrag was. Dus nu zijn ouders boos.
Moet je er maar es gaan eten. Ik durf te wedden dat je niet met honger weg gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sterrenrestaurant denk, denk ik aan 3 hapjes iets op je bord met druppeltjes saus
Bij mij welquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je er maar es gaan eten. Ik durf te wedden dat je niet met honger weg gaat.
Goed eten is niet gelijk aan veeeeel eten trouwens.
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijze les geleerd: Bij alles wat je schrijft eraan denken dat familie het ook leest.
Ik heb regelmatig twee verschillende dossiers gehad, 1 voor de ouders en 1 voor mij
Nee, maar velen goeden verhalen gehoord. Qua sterren ben ik alleen bekend met Treeswijkhoevequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ben je daar ooit geweest?
Ik heb nog nooit zo hendig sjiek gegetenben benieuwd
![]()
Ja, je moet het ook niet elke week doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij wel
Nee grapjon.
Is dat niet mongolenduur?
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.
tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar velen goeden verhalen gehoord. Qua sterren ben ik alleen bekend met Treeswijkhoeve
Leg dit voor aan je studiebegeleider.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.
uh, ja, vrij duurquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij wel
Nee grapjon.
Is dat niet mongolenduur?
Dat kan ik iig wel doen ja. Laat ik meteen zien dat ik ervan wil leren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg dit voor aan je studiebegeleider.
Want het is me uiteindelijk wel gelukt om verslagen te schrijven die zowel voor school, als voor de familie, als voor het verslag geschikt waren.
In theorie moet het kunnen, vraag even aan je studiebegeleider waar je nou goed aan doet in het vervolg.
Dan is al het gedoe in ieder geval niet voor niks geweest
Ja dan kan het welquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
maar je bent maar 1 keer 10 jaar samen (en 15, en 20 en 25 etc)
Kunnen ook ouders zijn die zelf alleen mbo hebben gedaan he, dan zegt academisch niveau hun niks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zo
en de ouders zouden dan ook wel iets meer rekening mogen houden met t feit dat t gewoon academisch geschreven is
[..]
tof
Tenzij je het morgen uitmaakt en overmorgen weer aanmaakt, dan ben je over 10 jaar weer 10 jaar samenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
mhehe, ja nu is het voor ons ook wel 'om eens te proberen' omdat we nooit zo sjiek etenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel
Ik bedoelde meer om 'een keer te proberen'
Ik had voor allebei de verslagen ruim een 8. Zulke mallotige dingen staan er echt niet in, anders had ik ook nooit toestemming gekregen om het verslag te sturen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom lekker loqi! Die kwam ook bij Topchef dat restaurant volgens mij inderdaad gewoon eten en geen liflafjes
En damn Bambiwat een tutten van ouders. Had ook zoals spees verwacht dat je misschien een of andere diagnose op het kind had geplakt. Ik zou echt boos worden op die ouders, of met een
ze aankijken.
Over 20 jaar 20 jaar samen tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tenzij je het morgen uitmaakt en overmorgen weer aanmaakt, dan ben je over 20 jaar weer 10 jaar samen
Ja is toch logisch dat het objectief geschreven is? Alsof je een verslag vol emoties gaat inleverenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zo
en de ouders zouden dan ook wel iets meer rekening mogen houden met t feit dat t gewoon academisch geschreven is
[..]
tof
En cheap, kutwijfquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef Mss het volgende:
Oeh, leuken jurk http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=155862141
En 6 jaar, 4 weken en 23 dagen ook maar 1 keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
Mjah, die indruk krijg ik niet vanuit de info die ik wel heb. Maarja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen ook ouders zijn die zelf alleen mbo hebben gedaan he, dan zegt academisch niveau hun niks.
Ik ben altijd bang dat dat witte doorzichtig is, waardoor je er weer iets onder aan moet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef Mss het volgende:
Oeh, leuken jurk http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=155862141
matigen typoquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over 20 jaar 20 jaar samen toch
Ik heb voortaan schijt aan doorschijnende shit en trek overal een zwarte bh onderaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat dat witte doorzichtig is, waardoor je er weer iets onder aan moet.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En 6 jaar, 4 weken en 23 dagen ook maar 1 keer
Goeden argumentatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En 6 jaar, 4 weken en 23 dagen ook maar 1 keer
Als je al grote tetten hebt, krijg je in dit soort jurkjes echt: 'Hello, bOObies!'quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of zoiets me zal staan
En in dat andere verslag heb ik nog de hele tijd zitten benoemen wat een leuk kind het is! Ik snap echt niet zo goed waarom dit zoooo erg is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja is toch logisch dat het objectief geschreven is? Alsof je een verslag vol emoties gaat inleverendit kind was zo lief het leek heel goed te gaan tussen hem en zijn zusje blablabla
Tja. Ik word wel echt pissig als dit er uiteindelijk voor zorgt dat ik die toets opnieuw moet doen. Dat vertik ik hoor.quote:
Ja, dat is wel kut. Maar aan de andere kant kan ik beter velen boobies hebben in een jurk dan velen buiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je al grote tetten hebt, krijg je in dit soort jurkjes echt: 'Hello, bOObies!'
Neem ik blauw, goeden matigen tweelingact op de meet doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
Oh, en dan ga ik uiteraard wel voor de rooie variant van de jurk.
Het is vervelend in deze dat je de ouders niet kent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En in dat andere verslag heb ik nog de hele tijd zitten benoemen wat een leuk kind het is! Ik snap echt niet zo goed waarom dit zoooo erg is.
[..]
Tja. Ik word wel echt pissig als dit er uiteindelijk voor zorgt dat ik die toets opnieuw moet doen. Dat vertik ik hoor.
ik heb me gisteren laten vertellen dat je een rode bh nog minder goed ziet onder wit dan een witte of huidkleurigequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
Oh, en dan ga ik uiteraard wel voor de rooie variant van de jurk.
Oh, ik bedoel meer dat ik gewoon alles rood wil hebben. Ik heb ook alleen maar zwarte bh's trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb me gisteren laten vertellen dat je een rode bh nog minder goed ziet onder wit dan een witte of huidkleurigemaar of dat echt zo is...?
Precies. Ik snap echt wel dat kdv zichzelf indekt zo. En ik ken ouders idd helemaal niet. Maar ze hoeven het van mij ook helemaal niet met me eens te zijn. Als ze er maar niet zo'n drama van maakten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is vervelend in deze dat je de ouders niet kent.
Dat het kdv zo'n standpunt inneemt is begrijpelijk als de ouders dreigen hun kind weg te halen (zeker in de huidige tijden).
Ik had ook ouders met zo'n gebruiksaanwijzing op de BSO, maar die namen ook alleen maar iets van mij aan, niet van mijn collega, omdat ik een jaar heb geīnvesteerd om ze op hun gemak te krijgen, zodat ze ook maar iets geloofde van wat ik zei
(want hun kind was geweldig en prachtig en niks mis mee) .
Bij die ouders kon ik doordringen, maar in die positie zit jij niet. Ik zou dit dus echt bij je studiebegeleider neerleggen nu, je bent student en jij moet leren, jij kan nog niet weten hoe je deze situatie moet aanpakken.
Wanneer praten jullie er nou verder over?
ohja, dat wilde ik nog zeggen, wat vreselijk naar voor je dat dit allemaal zo moet gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. Ik snap echt wel dat kdv zichzelf indekt zo. En ik ken ouders idd helemaal niet. Maar ze hoeven het van mij ook helemaal niet met me eens te zijn. Als ze er maar niet zo'n drama van maakten.
Ik ga het wel vragen idd, of ze tips heeft enzo.
Er is gebeld met de vraag of meneer van school en ik komende maandag terecht kunnen op het kdv. Maar hij kreeg de voicemail, dus ik moet nog horen of dat vanuit kdv ook kan.
Aw, thanks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat wilde ik nog zeggen, wat vreselijk naar voor je dat dit allemaal zo moet gaan
Klopt!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb me gisteren laten vertellen dat je een rode bh nog minder goed ziet onder wit dan een witte of huidkleurigemaar of dat echt zo is...?
Ik zie niets als ik mijn huidkleurige aanheb hoor. Heb ook alleen maar een huidkleurige en een witte.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hangtietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Geen bhLossen tetters
Hmm nee vind ik eik ook maar niks
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Las net terug... Wat... een... load... of... crap... bambi. Ze maken er drama van waar er helemaal geen drama is![]()
Overreacties to the top
![]()
Snap dat je er vreselijk van baalt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, echt hoor, ik kan me voorstellen dat het voor veel stress zorgt en alles.
succes meis
Yuss, dan kan ik mooie leuke bh's kopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe mij een beetje van jouw tieten, heb je die niet meer nodig
Dafuq is oud-hollands-groen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Whao... ok.... dus cif vraagt me over schilderwerken.. Welke kleur willen we aan de buitenzijde (is nu geel....![]()
Nog van oude bewoners dus). Maar cif is meestal niet van de extremen; dus had al gedacht dat het iets wit-achtigs zou zijn.. Komt ie met: 'oud Hollands groen'
Well that is unexpected
is je google kapoet??quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq is oud-hollands-groen?
Volgens mij zit dat hier ook op de gevel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq is oud-hollands-groen?
Check, hier aanwezig.quote:
Das nog donkerderderder ?quote:
Goeden optiequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Ik had toch die mail van gisteren naar mijn collega's doorgestuurd met de vraag wat we ermee gingen doen?
Stuurt mijn collega dit naar me op:
Opdonderen domme stoephoer, fucking ondankbaar mens...
Hehehehe
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Ik had toch die mail van gisteren naar mijn collega's doorgestuurd met de vraag wat we ermee gingen doen?
Hehehehe
Hehehehe
Hehehehe
Jaweeeellllquote:
Dat zijn van die klassieke mailtjes die je per ongeluk naar de verkeerde stuurtquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]FORWARDEN
Of euh.. nee
Maar wel duidelijk verwoord iig
of 'per ongeluk'quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zijn van die klassieke mailtjes die je per ongeluk naar de verkeerde stuurt
Ergens anders niet te bestellen?quote:
Ze zijn al best wel goedkoop daar. Ik schaam me alleen dood voor al die pakketjes die ik krijgquote:
Hoezo??quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn al best wel goedkoop daar. Ik schaam me alleen dood voor al die pakketjes die ik krijg
+1quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo??
Hier weten de buren allang dat ik een pakketfreak ben
Vorige week zo'n beetje iedere dag één pakket van DeSlegtequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo??
Hier weten de buren allang dat ik een pakketfreak ben
Dat is zijn werk tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vorige week zo'n beetje iedere dag één pakket van DeSlegte. Vandaag stond ie alweer aan de deur met de Neons.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is zijn werk toch
Dan moeten ze het niet aannemen als ze het vervelend vinden![]()
KOPENquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Het zijn deze trouwens:
http://www.omoda.nl/zwart(...)C40_A30058/?Q=Madden
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zijn van die klassieke mailtjes die je per ongeluk naar de verkeerde stuurt
Dat hebben twee gemeentemedewerkers bij ons eens gedaan. Wij stuurden een mail waarin we aangaven ook bij een overleg te willen zijn. Daar hadden we ook toestemming voor. Wilde de ene medewerker naar de andere het voorstel om ons te negeren sturen, stuurde hij het naar onsquote:
Heerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ene buurvrouw klaagde ook paar week terug; dus toen zei ik ook maar dat ze moest weigeren.. maar 'nee nee.. is maar grapje.... maakt niet uit...'.
Ik denk echt: wat doe je nu moeilijk manTis een pakketje....Duurt fweaking 2min. van je leven.
Trouwens weten ze hier op het werk ook al.. Als men hier stopt om pakketje af te geven (hardware of wat dan ook); dan gaan ze er standaard van uit dat het schoenen of nagellak is voor mij
Phihihi friesjes op de meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef milka82 het volgende:
Ohai!
Bambi, vervelend dat het zo is gegaan maar wat een zeuren van ouders zeg! En een behoorlijk overtrokken reactie van het kdv. Wanneer je nu iets over het kind had gezegd had ik het kunnen begrijpen (ouders) maar dit?! wat een schijtsmoes om te zeuren!
Loqi gefeliciteerd! lekker eten vanavond.
Ow, ik heb vandaag een shirtje gescoord, zo'n onesize ding voor 8 euro uit zo'n hippe kippe winkel en ik paste hem gewoon. Ik deed bijna een vreugde dansje in de winkel. Vanavond weer sporten, zit nu een beetje 'vast'... sta al een week stil.... deraf met die kilo's en wel rap!
Volgende week meetIk moet nog even kijken hoe ik kom (ik denk auto), Princess mut je meerijden?
Goei busyquote:
Nouja, dat heb ik ook wel gedaan. Maar dat is allemaal gebaseerd op mijn observaties, geen harde feiten ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef milka82 het volgende:
Ohai!
Bambi, vervelend dat het zo is gegaan maar wat een zeuren van ouders zeg! En een behoorlijk overtrokken reactie van het kdv. Wanneer je nu iets over het kind had gezegd had ik het kunnen begrijpen (ouders) maar dit?! wat een schijtsmoes om te zeuren!
Loqi gefeliciteerd! lekker eten vanavond.
Ow, ik heb vandaag een shirtje gescoord, zo'n onesize ding voor 8 euro uit zo'n hippe kippe winkel en ik paste hem gewoon. Ik deed bijna een vreugde dansje in de winkel. Vanavond weer sporten, zit nu een beetje 'vast'... sta al een week stil.... deraf met die kilo's en wel rap!
Volgende week meetIk moet nog even kijken hoe ik kom (ik denk auto), Princess mut je meerijden?
Andere buurvrouw (die het helemaal niet erg vindt) had aan de pakketman gezegd dat wij wel tekenen voor elkaars pakje... Pas een half jaar later had ze dat gezegd tegen ons 'o ja ik ging er wel vanuit dat jullie dat niet erg zou vinden'.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
HeerlijkHier geeft de postbode meestal zo'n niet-thuis briefje. Wat op zich wel handig is, want alleen op deze verdieping heb ik al 3 buren en ik vertrouw ze niet allemaal.
![]()
Hij komt steeds zo vroeg nu dus ik slaap meestal nog.Eerder kwam die rond half 1.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Andere buurvrouw (die het helemaal niet erg vindt) had aan de pakketman gezegd dat wij wel tekenen voor elkaars pakje... Pas een half jaar later had ze dat gezegd tegen ons 'o ja ik ging er wel vanuit dat jullie dat niet erg zou vinden'.
Nope! Handig
Hihi, handigquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Andere buurvrouw (die het helemaal niet erg vindt) had aan de pakketman gezegd dat wij wel tekenen voor elkaars pakje... Pas een half jaar later had ze dat gezegd tegen ons 'o ja ik ging er wel vanuit dat jullie dat niet erg zou vinden'.
Nope! Handig
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat heb ik ook wel gedaan. Maar dat is allemaal gebaseerd op mijn observaties, geen harde feiten ofzo.
Oh nog zoiets leuks trouwens, mevrouw van kdv gaf aan dat haar naam onder een aftekenformulier stond maar dat het niet haar handtekening was. Dat klopt idd, want zij was er niet dus heb ik haar gebeld of het goed was dat een andere medewerker in haar naam tekende. Ze had die medewerkster aan de lijn op het moment dat die tekende!!! Echt argh.
Ja, het is iig wel een leerervaring voor me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
dan schijt je toch echt op zo'n mensen
M.a.w: altijd bevestigend achteraan mailen
Pahahah neuh dan zou ik dat ook niet willen neequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb al twee smoorverliefde buurmannen dus ik heb liever niet dat ze daar pakjes achter laten.
Mwehe.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
Soms komt de pakketman hier ook heel vroeg, en dan ben ik nog niet aangekleed. Dan blijf ik altijd aan de deur luisteren of ik hem ergens anders hoor aanbellen en meestal hoor ik na een tijdje de voordeur opengaan en wat stemmen. En meestal staat even later mijn pakketje ergens in de gang.
Als ik niks hoor hijs ik me in mijn badjas en ga dan maar zelf naar de deur
Whaoooooo das langquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:53 schreef Lindytje het volgende:
I haves holiday tot de week waar 1 september in valt![]()
![]()
Pehehehe en dan als ie weg is; alsnog snel aankleden om vlug je pakket te halenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
Soms komt de pakketman hier ook heel vroeg, en dan ben ik nog niet aangekleed. Dan blijf ik altijd aan de deur luisteren of ik hem ergens anders hoor aanbellen en meestal hoor ik na een tijdje de voordeur opengaan en wat stemmen. En meestal staat even later mijn pakketje ergens in de gang.
Als ik niks hoor hijs ik me in mijn badjas en ga dan maar zelf naar de deur
Ik bijna.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:53 schreef Lindytje het volgende:
I haves holiday tot de week waar 1 september in valt![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaoooooo das lang![]()
![]()
en ninjaedit; nice
Achter de kliko, damnquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens worden er hier wel meer pakketten achter de kliko oid gezetLaatst die van zalando ook...
Wat ik ook niet erg vind; maar soms zetten ze het wel erg in het zicht of gaat het om dure pakketten
Naja die staan onder de carport; aan de zijkant van het huis... Liever achter de kliko dan - zoals ook laatst - ín de klikoquote:
Ieuw!! Gatverdammequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja die staan onder de carport; aan de zijkant van het huis... Liever achter de kliko dan - zoals ook laatst - ín de klikoGadver
Liever bonnen dan iets krijgen waar ik niks aan heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en bah. Heb ik een verjaardag, wil die persoon alleen maar allemaal bonnen. Dat is toch niet leuk.
Saunaquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb geen bad Ik ga straks metnaar de sauna
+1quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Liever bonnen dan iets krijgen waar ik niks aan heb.
Dat je een douchegel pakketje krijgt. Of kaarsen. Heel leuk allemaal, maar ik heb het al!quote:
Ja, maar hoe moeilijk is het nou om iets te vinden wat je wilt hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Liever bonnen dan iets krijgen waar ik niks aan heb.
Ja, dat! Ik heb al 9 douchegels in de douche staan (ja, echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je een douchegel pakketje krijgt. Of kaarsen. Heel leuk allemaal, maar ik heb het al!
Ja dat haat ik wel! Maar daarom bedenk ik gewoon een uitgebreid lijstje, zodat er voor iedereen wel iets is om te kopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je een douchegel pakketje krijgt. Of kaarsen. Heel leuk allemaal, maar ik heb het al!
Ik weet meestal wel een hele hoop, maar dat is duurder. Als ik iets wil hebben van 10-20 euro, heb ik het zelf al gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeilijk is het nou om iets te vinden wat je wilt hebben?
Het punt is ook een beetje dat ik hardstikke blut ben. Met cadeautjes kan je dan zelf een beetje creatief worden en dan lijkt het nog wel wat. Bij een bon staat 5 euro gewoon heel zielig.
Geldboom maken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeilijk is het nou om iets te vinden wat je wilt hebben?
Het punt is ook een beetje dat ik hardstikke blut ben. Met cadeautjes kan je dan zelf een beetje creatief worden en dan lijkt het nog wel wat. Bij een bon staat 5 euro gewoon heel zielig.
Wij hanteren in de familie tegenwoordig verlanglijstje.nl of iets dergelijks. Kan je invullen wat je wilt hebben en de website waar het gekocht kan wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook heel slecht in dingen bedenken die ik wil hebben. Of ik wil hele dure dingen, of hele specifieke dingen waarbij de kans op het verkeerde kopen ook behoorlijk aanwezig is.
Oh ja, dat probleem heb ik nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel een hele hoop, maar dat is duurder. Als ik iets wil hebben van 10-20 euro, heb ik het zelf al gekocht.
Dat doe ik ook, ik heb altijd gewoon een lijst met nuttige dingen, en dan geef ik die aan mijn moeder, dan kan zij het verspreiden onder de mensen die komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat haat ik wel! Maar daarom bedenk ik gewoon een uitgebreid lijstje, zodat er voor iedereen wel iets is om te kopen.
Maar blijkbaar moet ik ook aangeven waar ik bonnen van wil, als mensen die geven.Want ik kreeg er nu een van de Rituals. Leuk hoor, maar als er één winkel is waar ik nooit binnen kom en ook nog nooit wat gekocht heb...
Gewoon de link van TD en je wishlist doorgevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hanteren in de familie tegenwoordig verlanglijstje.nl of iets dergelijks. Kan je invullen wat je wilt hebben en de website waar het gekocht kan worden.
En iedereen die het mag lezen kan wegstrepen wat zij gaan kopen
Komt het op neerquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon de link van TD en je wishlist doorgeven.
Kaal!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Dwyn het volgende:
Jongens, ik wil graag een ander kapsel maar ik weet niet wat.
Een pittig kort kapsel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Dwyn het volgende:
Jongens, ik wil graag een ander kapsel maar ik weet niet wat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]Hm, laagjes en iets aan de voorkant? Misschien een pluk of gewoon je scheiding net wat anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel slecht in kapsels bedenken hoor. Maar ik denk dat dat wel leuk zou zijn![]()
Spullen om mee te nemen, dingen om te zien is nog groterquote:
pere lachaise is vet cool, maar dat ligt niet in het centrum zeg maarquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Spullen om mee te nemen, dingen om te zien is nog groterEn kopen weet ik niet zo goed... Ik ga gewoon kijken en zie wel wat ik mee wil nemen
Wel bereikbaar met de metro? Want we gaan toch alles doen met de metroquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pere lachaise is vet cool, maar dat ligt niet in het centrum zeg maar
weet ik niet, wij zijn toen met de auto geweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel bereikbaar met de metro? Want we gaan toch alles doen met de metro
Volgens mij wel, want ik ben er ook geweest en wij deden ook alles met de metro.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel bereikbaar met de metro? Want we gaan toch alles doen met de metro
het is echt wel heel mooiquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef RenRen- het volgende:
Oh, het is die begraafplaats! Ben je wel veel tijd aan kwijt lijkt me?Of i sdat het echt waard?
die heb ik gemistquote:
Mjah zoiets doe ik meestal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, laagjes en iets aan de voorkant? Misschien een pluk of gewoon je scheiding net wat anders?
Ik ben heel slecht in kapsels bedenken hoor. Maar ik denk dat dat wel leuk zou zijn
Goed plan!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef RenRen- het volgende:
Reisgids van mijn moeder. "Foto's en kaarten in kleur!1", ik denk dat ik maar een nieuwere ga kopen
Toch he? Mam vond hem nog wel geschikt, maar ik vind hem niet zo...quote:
Gek zeg, met al dat glas!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef RenRen- het volgende:
Het is ook wel fijn dat er staat dat er een metrostation is bij het Louvre, maar dat je BINNEN het louvre alles te voet moet doen.
Geen metro in het Louvre?
fransen kunnen ook best vervelend zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:43 schreef RenRen- het volgende:
Het boekje heeft ook een vervelend toontje naar Fransen toe
[..]
Ja, echt raar ;o
Ja, maar om dat in een touristenboekje te plaatsen en het constant te hebben over de 'arrogante houding' en 'irritante verkopers' vind ik niet zo handigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fransen kunnen ook best vervelend zijn
het is wel de werkelijkheidquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar om dat in een touristenboekje te plaatsen en het constant te hebben over de 'arrogante houding' en 'irritante verkopers' vind ik niet zo handig
nee, als je tenminste niet meteen in het engels begint te blaten, maar het gewoon eerst in het frans probeert, dan ontdooien ze wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef RenRen- het volgende:
AAH ER STAAT EEN VERTALINGSSTUKJE
Wat fijn![]()
Is het echt zo erg?Ik heb nooit ergens last van gehad toen ik er was, maar ik was er zo kort dat ik misschien geen tijd had om daarop te letten
Ik ga gewoon naar ze toe en ik zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, als je tenminste niet meteen in het engels begint te blaten, maar het gewoon eerst in het frans probeert, dan ontdooien ze wel.
ze zijn vreselijk narcistisch, als je in het engels gaat praten doen ze alsof ze achterlijk zijn
ja preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar ze toe en ik zeg
"Je m'apelle Ren et je ne parle pas de francais. Je voudrais Eiffeltoren"!
Ik vind het echt super super meevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef RenRen- het volgende:
AAH ER STAAT EEN VERTALINGSSTUKJE
Wat fijn![]()
Is het echt zo erg?Ik heb nooit ergens last van gehad toen ik er was, maar ik was er zo kort dat ik misschien geen tijd had om daarop te letten
Jaaa zal er vast zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja toch!Oh, misschien is er een vertaal app
Ja maar jij bent half Nederlands en half Frans!11!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het echt super super meevallenMaar ik hoor (bijna) alle NL'ers klagen over Fransen.. En ik snap wel dat het lastig is als je de taal niet kent en misschien dat dat dan in mijn voordeel werkt ofzo... Maar ik ben wel gek op Frankrijk
Het land.. maar ook de bourgondische levensstijl van de fransen
Maar cif heeft ook die mening hoor... egoīstische fransen etc etc...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa zal er vast zijn!
Hadden we in italië ook.. Zat ik in de auto te luisteren naar standaard zinnetjes en dan ging ik met een big big smile naar een verkoper toe en rammelde dan het zinnetje af... En als ze het dan niet snapten; was ik alsnog in paniek en schakelde ik over in het engelsMaar ging eik best goed.
op een gegeven moment vroeg ik dus telkens de rekening in het italiaans want dat zinnetje kon ik onderhand vanbuiten
fuuuquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
le fuuu enkelbanden toch gescheurd drie weken in het gips
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Arghh... echt heel veel rust geven he...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
quote:
quote:
thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ah nee, dat is echt kut
![]()
Kan iedereen wel op je gips tekenen op de meet
Er zijn ook wel witte stiftenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
[..]
thanks, nee heb zwart gips
Neeeee echttt... ik ben heel slecht in frans.. maar ja ik kan wel vragen waar het toilette is of welke weg ik moet hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent half Nederlands en half Frans!11!!
Ik heb ook een beetje Fransfaalangst door de middelbare school dus ik vind het vrij ingewikkeld. Maar misschien als ik lief lach vinden ze het minder ergVerder ken ik geen Fransen en ben ik nooit bij hun op vakantie geweest, naast Parijs...
rozen neon nagellakquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn ook wel witte stiftenEn typ-ex!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
JAAAA WITTE NAGELLAK !! Ga ik boobies tekenen op je gips
ja, duhquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Jezus wat hebben de meeste kappers toch slechte websites.
stuur ze naar mij door!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Jezus wat hebben de meeste kappers toch slechte websites.
programmeer je zelf ook dan?quote:
Ik ontwerp en zet om naar html/css en een klein beetje php. Meer heb je niet nodig om een mooie site in elkaar te zettenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
programmeer je zelf ook dan?
ooo ik dacht dat je alleen design deed, mijn vriend moest lachen om je laatste opmerkingquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ontwerp en zet om naar html/css en een klein beetje php. Meer heb je niet nodig om een mooie site in elkaar te zetten![]()
En html/css vind ik ook niet echt programmeren...
Wat, hoezo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ooo ik dacht dat je alleen design deed, mijn vriend moest lachen om je laatste opmerking
die vindt dat ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat, hoezo?Ik vind dat een echte webdesigner op zijn minst basiskennis van HTML en CSS moet hebben
Maar ik kan dat wel redelijk
PHP is ook niet echt programmeren. Dat is scriptenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ontwerp en zet om naar html/css en een klein beetje php. Meer heb je niet nodig om een mooie site in elkaar te zetten![]()
En html/css vind ik ook niet echt programmeren...
sgoe!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh tof, ik ga vast zeiken dat het hier vast overwaait.
Voor mij komt het wel meer in de buurt van programmerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
PHP is ook niet echt programmeren. Dat is scripten.
Programmeren. Daar ben ik dus echt slecht in. Basis PHP en Javascript lukt mij nog net
.
Bel masja snel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef RenRen- het volgende:
Dr Oz doet ook een remedie met knoflook, maar in plaats van het te eten, stop je het in je oor
ik lees net het stukje dat ze gaat verhuizen ze gaat geen filmpje doen vanwege inbrekers, maar wel af en toe foto's op twitter van meubels en het huisje, want ja inbrekers hebben vast geen twitterquote:
IK VERTEL WAAR IK GA WONEN, maar als ik een filmpje post gaan ze inbrekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik lees net het stukje dat ze gaat verhuizen ze gaat geen filmpje doen vanwege inbrekers, maar wel af en toe foto's op twitter van meubels en het huisje, want ja inbrekers hebben vast geen twitter
ja dat dus!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IK VERTEL WAAR IK GA WONEN, maar als ik een filmpje post gaan ze inbrekenMaar verder post ik wel alle meubels op instagram en twitter
MAAR GEEN FILMPJE!
Ik zou het niet weten, maar straks dus 'vlakbij' ik ga elke dag langsfietsenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ze woont nu in 's-gravenhage ofzo toch?
huh?quote:
geef het nummer aan fietsquote:
Datquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
domein naam registratie staat ook 06 nr bij
hehe niet zo hendigquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatDaar staat adres en alles bij.
misschien hebben die andere mensen ook geen idee en zeggen ze dat om fatsoenlijk te doen, of heb je het over die van mijquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand op mijn fb heeft een tattoo. En iedereen zegt dat ie zo mooi is. Maar ik zie echt niet wat het voor moet stellen.
Haha nee, een meisje van vakantie van vorig jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
misschien hebben die andere mensen ook geen idee en zeggen ze dat om fatsoenlijk te doen, of heb je het over die van mij
replyen met: Wat een mooie hond!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand op mijn fb heeft een tattoo. En iedereen zegt dat ie zo mooi is. Maar ik zie echt niet wat het voor moet stellen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
replyen met: Wat een mooie hond!
En dan zullen ze wel antwoorden met wat het wel voorstelt![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bel al elke avond met haarquote:
Krekor 2.0quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik bel al elke avond met haar
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pics!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
dit is voor mensen niet te zien hoorquote:
WIL JE NIET ZO SCHREEUWEN DAT MOCHT IK VAN JOU OOK NIETquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Mirjam het volgende:
DAT BEELDMATERIAAL ER OOK BIJ, PROCELESSZeldzame paddenstoel blijkt kunstvagina
ja, sorryquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WIL JE NIET ZO SCHREEUWEN DAT MOCHT IK VAN JOU OOK NIET
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Mirjam het volgende:
DAT BEELDMATERIAAL ER OOK BIJ, PROCELESSZeldzame paddenstoel blijkt kunstvagina
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
OP DE BBQ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook.
ik ga maar eens kip () opzetten
Het is echt elke dag raak op die blog van haarquote:
ALWEER?1?!1quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mezelf erg vermoeiend vandaag
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verwachte reactie: alleen vandaag?
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verwachte reactie: alleen vandaag?
welkon bbqquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OP DE BBQ?
HAHA
HHA
HAHAHA
HAHAHA
![]()
Fuuuu americansquote:hey! i was just at the post office sending another package so i asked them about yours and they said because of the whole "economy being bad thing" that we have too many post offices in our area and some of them may be closing or down sizing so they have been laying off people and international post was put on hold for a few weeks because of short staffing. stupid post office..i hate them. lol.. they said they should start shipping things out this week so hopefully it will get to you soon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |