Wijze les geleerd: Bij alles wat je schrijft eraan denken dat familie het ook leest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een beetje gedaan. Of iig de term 'probleemgedrag' gebruikt. Terwijl kdv volgensmij nooit specifiek verwoord heeft dat er storend gedrag was. Dus nu zijn ouders boos.
Moet je er maar es gaan eten. Ik durf te wedden dat je niet met honger weg gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sterrenrestaurant denk, denk ik aan 3 hapjes iets op je bord met druppeltjes saus
Bij mij welquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je er maar es gaan eten. Ik durf te wedden dat je niet met honger weg gaat.
Goed eten is niet gelijk aan veeeeel eten trouwens.
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijze les geleerd: Bij alles wat je schrijft eraan denken dat familie het ook leest.
Ik heb regelmatig twee verschillende dossiers gehad, 1 voor de ouders en 1 voor mij
Nee, maar velen goeden verhalen gehoord. Qua sterren ben ik alleen bekend met Treeswijkhoevequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ben je daar ooit geweest?
Ik heb nog nooit zo hendig sjiek gegetenben benieuwd
![]()
Ja, je moet het ook niet elke week doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij wel
Nee grapjon.
Is dat niet mongolenduur?
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.
tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar velen goeden verhalen gehoord. Qua sterren ben ik alleen bekend met Treeswijkhoeve
Leg dit voor aan je studiebegeleider.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dat moest! Het was de opdracht van school! En ouders wouden het verslag dat naar school ging. Dan kan ik het toch ook niet helpen dat het signaleren en verwijzen was en ik daarvoor het probleemgedrag moest beschrijven.
uh, ja, vrij duurquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij wel
Nee grapjon.
Is dat niet mongolenduur?
Dat kan ik iig wel doen ja. Laat ik meteen zien dat ik ervan wil leren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg dit voor aan je studiebegeleider.
Want het is me uiteindelijk wel gelukt om verslagen te schrijven die zowel voor school, als voor de familie, als voor het verslag geschikt waren.
In theorie moet het kunnen, vraag even aan je studiebegeleider waar je nou goed aan doet in het vervolg.
Dan is al het gedoe in ieder geval niet voor niks geweest
Ja dan kan het welquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
maar je bent maar 1 keer 10 jaar samen (en 15, en 20 en 25 etc)
Kunnen ook ouders zijn die zelf alleen mbo hebben gedaan he, dan zegt academisch niveau hun niks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zo
en de ouders zouden dan ook wel iets meer rekening mogen houden met t feit dat t gewoon academisch geschreven is
[..]
tof
Tenzij je het morgen uitmaakt en overmorgen weer aanmaakt, dan ben je over 10 jaar weer 10 jaar samenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
mhehe, ja nu is het voor ons ook wel 'om eens te proberen' omdat we nooit zo sjiek etenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel
Ik bedoelde meer om 'een keer te proberen'
Ik had voor allebei de verslagen ruim een 8. Zulke mallotige dingen staan er echt niet in, anders had ik ook nooit toestemming gekregen om het verslag te sturen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom lekker loqi! Die kwam ook bij Topchef dat restaurant volgens mij inderdaad gewoon eten en geen liflafjes
En damn Bambiwat een tutten van ouders. Had ook zoals spees verwacht dat je misschien een of andere diagnose op het kind had geplakt. Ik zou echt boos worden op die ouders, of met een
ze aankijken.
Over 20 jaar 20 jaar samen tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tenzij je het morgen uitmaakt en overmorgen weer aanmaakt, dan ben je over 20 jaar weer 10 jaar samen
Ja is toch logisch dat het objectief geschreven is? Alsof je een verslag vol emoties gaat inleverenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee idd, als dat de opdracht is, dan is dat zo
en de ouders zouden dan ook wel iets meer rekening mogen houden met t feit dat t gewoon academisch geschreven is
[..]
tof
En cheap, kutwijfquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef Mss het volgende:
Oeh, leuken jurk http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=155862141
En 6 jaar, 4 weken en 23 dagen ook maar 1 keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh, ja, vrij duur![]()
Mjah, die indruk krijg ik niet vanuit de info die ik wel heb. Maarja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen ook ouders zijn die zelf alleen mbo hebben gedaan he, dan zegt academisch niveau hun niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |