God dat gemiep allemaal.... Wat zijn we toch een stel slappe huilebalken geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:09 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:20 schreef Specularium het volgende:
Heb je die zure zeikkrant weer.
Met hun verheven moraal.
Sterke argumenten!quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
God dat gemiep allemaal.... Wat zijn we toch een stel slappe huilebalken geworden.
Sorry, ik zal even een kaasplankje pakken en mn gebreide Spencer aandoen en een onderbouwd relaas schrijven over dit groffe machtsmisbruik van de Hermandad (=fascisten) jegens deze brave burger.quote:
Wat zit jij jezelf nou tof te vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:47 schreef lexgauw007 het volgende:
Wat verwacht je anders van Fokusers?
Iets van een argument produceren in plaats van in 1 regel je onderbuik laten roeren. Gebruik die hersencellen! Je hebt ze niet voor niks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:47 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van Fokusers?
Als je niets te melden hebt zeg dan niets, maar zoals gezegd, dat is Fok.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij jezelf nou tof te vinden?
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:57 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt, zeg dan niets,
Precies en dat doe ik ook. Je mag best weten hoe ik over een groot deel van de Fokkers ben gaan denken.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:59 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Precies en dat doe ik ook. Je mag best weten hoe ik over een groot deel van de Fokkers ben gaan denken.
Een aantal oordelen in dat artikel zijn wel wat subjectief, wat zij "ongeremd in elkaar getrapt" noemen, noem ik persoonlijk 1 gerichte trap op de knieën, gevolgd door een por met de voet, en een paar knietjes.quote:
Dat soort mensen leven volledig buiten de dagelijkse realiteit, zeker in de wijken waar dat soort gasten rondlopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
Nederland is 1 groot kankergezwel geworden, zie die Volkskrant link.
Respectloos, onwaardig, zware mishandeling, ernstig aangeslagen tegenstander.quote:Dat klinkt heel beheerst en adequaat, maar we zagen iets anders: een man die groggy van drank en pepperspray tegen een muur hing en door twee getrainde en bewapende politiemensen zonder zichtbare noodzaak ongeremd in elkaar getremd werd. Het was beheerst noch adequaat. Het was respectloos, onwaardig wangedrag waaruit onverholen minachting sprak. Zware mishandeling van een ernstig aangeslagen tegenstander.
Erger is nog dat de agenten de ellende zelf veroorzaakt hadden. Voor zover bekend - en niet tegengesproken - lag de man dronken te slapen in een portiek, een onmetelijk gering vergrijp.
quote:Politie is heksenjacht om 'gewelddadige' filmpjes zat
donderdag 28 juni 2012 07:43
Politievakbonden NPB en ACP zijn de commotie die is ontstaan rondom op internet verschenen filmpjes met politiegeweld meer dan zat. Volgens de bonden mag de politie geweld gebruiken als de situatie daar om vraagt.
http://www.elsevier.nl/we(...)jes-zat.htm?rss=truequote:Bekijk Heterdaad: Hoe moeten we de filmpjes met politiegeweld beoordelen?
Door Servaas van der Laan
Dat dan weer wel, sterker nog, zouden ze vaker moeten doen als de situatie daar om vraagt.quote:Volgens de bonden mag de politie geweld gebruiken als de situatie daar om vraagt.
Voorheen was de keuze de knuppel of de kogel, nu hebben ze pepperspray als tussenoplossing. Wat dat betreft zijn er al wel grote stappen vooruit gezet. Nu nog burgers die een vorm van eigen verantwoordelijkheid tonen, en zorgen dat ze niet laveloos hun roes uit slapen bij anderen voor de deur, en we zijn helemaal de goede weg in geslagen als maatschappij..quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, sterker nog, zouden ze vaker moeten doen als de situatie daar om vraagt.
Alleen doen ze het dan vaak niet.
quote:Peter R. de Vries@PeterRdeV
Als TWEE agenten één dronkenlap alleen maar kunnen uitschakelen door hem in elkaar te trappen, mankeert er iets aan de politieopleiding...
Laat Peter nou z'n muil maar houden met z'n onderwereldvriendjes.quote:
http://nos.nl/artikel/389(...)-krijgt-bloemen.htmlquote:Schoppende agente krijgt bloemen
De Rotterdamse agente die een dronken arrestant in z'n kruis schopte, krijgt een bloemetje van de gemeenteraad. Ook haar mannelijke collega krijgt bloemen. De raad heeft dat op voorstel van het CDA besloten in een spoeddebat over het incident.
De politie-agenten krijgen de bloemen omdat ze volgens het CDA veroordeeld zijn in de publieke opinie en de media, zonder dat de feiten bekend waren.
GroenLinks wilde dat ook de Letse arrestant een bloemetje zou krijgen, maar daarvoor was geen meerderheid. De man heeft wel een bekeuring gekregen van 480 euro voor openbare dronkenschap.
Burgemeester Aboutaleb zei in het debat dat de agente maandag weer aan het werk gaat. Na het incident had ze zich ziek gemeld.
En als extra tussenoplossing tussen kogel en pepperspray: een trap in het kruis! Hoe zou het aflopen als een mannelijke agent een zwangere vrouw een trap in d'r buik geeft? Ook met een bloemetje neem ik aan vanwege het heldhaftige optreden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:27 schreef fruityloop het volgende:
Voorheen was de keuze de knuppel of de kogel, nu hebben ze pepperspray als tussenoplossing.
Goed artikel! Zo waar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:09 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |