Ik draai hem dan eerst altijd ff rond in mijn mond, zacht bijtend met mijn tanden, dat je zo'n richeltje ziet, zodat mijn banaan echt op een lul lijkt. En dan zuigen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik laat tijdens de lunch de banaan die mijn vrouw in mijn lunchtrommeltje gestopt heeft altijd sensueel half mijn keel in glijden.
Mijn collega's kijken me dan wel een beetje vreemd aan, maar ik denk wel dat ze het spannend vinden hoor!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik draai hem dan eerst altijd ff rond in mijn mond, zacht bijtend met mijn tanden, dat je zo'n richeltje ziet, zodat mijn banaan echt op een lul lijkt. En dan zuigen.
Bloot lopen is heerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop trouwens heel vaak bloot rond in mn huis... En het boeit me ook geen kont dat de buurman dat eventueel zou zien.. Het zou pas teasen zijn als ik mijn lijf niet aan de wereld zou tonen.
Bij jou denk ik daar toch anders over... :pquote:
Ja maar dat wil ik ook niemand aan doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij jou denk ik daar toch anders over... :p
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik ook niemand aan doen.
Daarom ook exhibitionisme en niet alleen teasen. Maar dat soort momenten kunnen toch ook spannend zijn?quote:Ik loop trouwens heel vaak bloot rond in mn huis... En het boeit me ook geen kont dat de buurman dat eventueel zou zien.. Het zou pas teasen zijn als ik mijn lijf niet aan de wereld zou tonen.
volgens mij snap je niet wat dat woord betekendquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Daarom ook exhibitionisme en niet alleen teasen. Maar dat soort momenten kunnen toch ook spannend zijn?
Je trekt het uit verband, leest eerste post. Ik ben er totaal niet op uit. Maar wanneer je mekt dat met mensen er mee spelen kan dat best opwindend zijn. Perv zou zijn verborgen naar mensen gluren Dat heb ik nog nooit gedaan. Het gaat hierbij om wederzijds bewustzijn.quote:volgens mij snap je niet wat dat woord betekend
als je gewoon in je blote rond loopt omdat je kleren nog even aan het drogen zijn of zo en de buurman ziet dat dan is dat geen exhibitionisme
dat jij er geil van word maakt niet elke keer dat iemand geen kleren aan heeft een bewuste seksuele daad van hun kant
je komt echt over als een freaky
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop trouwens heel vaak bloot rond in mn huis... En het boeit me ook geen kont dat de buurman dat eventueel zou zien.. Het zou pas teasen zijn als ik mijn lijf niet aan de wereld zou tonen.
ik heb je OP gelezen en er toen al een reactie op geplaatst dat je imo de begrippen niet snaptquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:59 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Je trekt het uit verband, leest eerste post. Ik ben er totaal niet op uit. Maar wanneer je mekt dat met mensen er mee spelen kan dat best opwindend zijn. Perv zou zijn verborgen naar mensen gluren Dat heb ik nog nooit gedaan. Het gaat hierbij om wederzijds bewustzijn.
Exhibitionisme, mensen die graag naakt exposen bjivoorbeeld thuis aan bepaalde personen en soms openbaar wat idd op of over de grens kan zitten. Wat jij en ik ook wle perv zouden noemen.quote:ik heb je OP gelezen en er toen al een reactie op geplaatst dat je imo de begrippen niet snapt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |