Hoi, ik heb al twee jaar lang een relatie. Het eerste half jaar ging het wel goed. We waren helemaal verliefd en kregen maar geen genoeg van elkaar. Hij ziet er ook heel leuk uit, charmant en is heel sociaal, iets wat ik erg miste in mijn vorige vriend. Dat maakte mijn huidige vriend ook zo aantrekkelijk. Ik ken hem al heel lang hij is een soort familie van me. Ik wis dus al dat hij gescheiden was en al een kind heeft, maar dat vond ik niet erg.
Na een half jaar betrapte ik hem erop dat hij contact zocht met andere vrouwen en ook met ze wilde afspreken, of dit ook echt gebeurd is kan ik niet zeggen. Een vrouw heeft me wel gezegd dat ze een keer afgesproken hebben..dit heeft mij heel erg geraakt ik vertrouwde hem niet meer, maar ik was nog zo weg van hem dat ik de relatie niet wilde beeindigen. Ik veranderde zelf ook, ik merkte dat ik heel angstig was en hem alleen maar wilde controleren. Dit vond hij niet leuk en we kregen er alleen maar ruzie over. Vlak daarna kwam ik erachter dat hij zich ingeschreven had op een datingsite en ook daar weer met andere vrouwen wilde afspreken. Ik heb hem daarop aangesproken, het werd een fikse ruzie maar ik heb nooit echt een duidelijke verklaring van hem gehad..
Op een gegeven moment was ik er echt klaar mee ik merkte ook dat mijn zusje, nichten en andere vriendinnen om mij heen mij niet meer steunde ze vonden dat ik weg moest gaan bij hem. Ik heb dit op een gegeven moment ook gedaan ik wilde echt mijn oude en rustige leven weer oppakken en er weer wat moois van proberen te maken. Ik merkte ook dat de relatie niet meer goed voor mij was als we ruzie hadden kon ik niks meer doen, ik kon mij niet meer concentreren voor mijn studie, wilde niks leuks gaan doen met mijn familie of vrienden het enige wat ik wilde was gewoon in mijn kamer rustig zitten of in bed gaan liggen en hopen dat hij nu niet iets geks zou uithalen in de tussentijd. Soms wachtte ik totdat hij me dan belde of ik belde hem zelf op. 9 van de 10 keer belde ik zelf en hij liet me toen altijd nog even zweten door heel gemeen te doen of nare opmerkingen te maken, ik probeerde altijd rustig te blijven omdat ik het graag goed wilde maken anders kon ik niet verder met normaal te functioneren.
Nadat ik er voor mezelf echt een punt achter had gezet. Kwam hij na 2 weken alsnog contact zoeken hij smeekte me om weer terug te komen en hij zei dat hij spijt had van alles en dat hij weet dat hij echt niet zonder me kan leven. We hebben eerder enkele breuks gehad, die duurde meestal max een week. In de tussentijd deed hij wel gewoon zijn ding, hij ging uit en had zelfs een tatoeage laten zetten. Terwijl ik in die periode echt in de put zat en niks wilde doen ik was helemaal down. Uiteindelijk ben ik toch bij hem terug gegaan, ik kan niet zonder hem lijkt wel.
Op een gegeven moment ging het weer goed tussen ons hij was heel lief en vertelde me alles stelde me gerust enz. Maar nu is het weer net als vroeger we krijgen weer steeds ruzie om de kleinste dingentjes en ik ben altijd de gene die fout zit volgens hem en ik moet het dus altijd goed maken en als ik dat dan doe. Dan zegt hij tegen mij ja ik hoor dit dus echt iedere week de maat is nu echt vol bij mij ik ben het en JOU echt helemaal zat. Hij heeft ook helemaal geen respect voor mij, hij scheldt me voor van alles en nog wat uit en slaat me ook. Ik kan er niet meer tegen, ik weet dat ik bij hem weg moet maar het lijkt alsof ik dat niet kan. De gedachte dat hij straks weer lekker vrijgezel is en misschien weer leuk met andere vrouwen gaat daten of iets serieus met een ander krijgt maakt me gewoon angstig. Ik heb over 1,5 week 3 tentamens en het lukt me maar niet om mij te concentreren..hij helpt me er ook niet bij hij is alleen maar met zijn eigen ding bezig en als ik hem dan bel om te vragen of hij alsjeblieft normaal wil doen omdat ik me anders niet kan concentreren neemt hij ook niet serieus het doet me allemaal zo'n pijn ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld.
Ik probeer echt sterk te blijven en moet deze 1,5 week echt door en ik moet deze tentamens echt halen,..maar de situatie nu en hoe ik me nu voel is gewoon onhandelbaar voor mij geworden. Wat kan ik het beste doen, help me alsjeblieft.
[ Bericht 0% gewijzigd door sharonn_87 op 21-06-2012 00:20:43 ]