dus ervaringen van mensen mbt god, aliens, geesten, hun fietsvakantie, dit alles sluit je uit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik sluit alles uit waar ik geen 'bewijs' voor heb. Aliens, geesten, toverkrachten, god.
jupquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:52 schreef Daskaar het volgende:
[..]
dus ervaringen van mensen mbt god, aliens, geesten, hun fietsvakantie, dit alles sluit je uit?
dus is mijn vraag: wat is voor jou overtuigend bewijs?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jupik wacht wel op overtuigend bewijs.
ok, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
Als die zou bestaan, zou iets in mij het wel weten.
Daar berust ik meer mijn waarheid op, dan een willekeurige aardse gebeurtenis die ik niet goed snap en ''god de schuld geef''
Wel ben ik er op de 1 of andere manier van overtuigd, dat we hier niet toevallig zijn.
jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef thesystem het volgende:
God....
Een quote over GOD:
" since you can turn it around....and you read DOG.....i stopped believing in it...."
Weet ik veel, je kunt ook gewoon leven op een gegeven moment, en inderdaad ''aanvoelen'' dat het leven zo wel klopt, en dat je ook op de 1 of andere manier bewust/goed kiest voor jezelf. (voor iedereen)quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok, dat snap ik wel.
iets in je zou het weten, maar hoe weet je dat?
heb je dat ook met andere dingen? dat je iets bv al aanvoelt en later het bewijs voor kreeg?
of is het een aanname?
wie weet herken je god niet als je hem tegenkomt
ok, maar wat zou er moeten gebeuren zodat je nongeloof in hem veranderd naar geloof?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Weet ik veel, je kunt ook gewoon leven op een gegeven moment, en inderdaad ''aanvoelen'' dat het leven zo wel klopt, en dat je ook op de 1 of andere manier bewust/goed kiest voor jezelf. (voor iedereen)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Alfje het volgende:
Als god bestaat weet hij precies wat er voor nodig is om mij te overtuigen. En dan verwacht ik iets als een demonstratie van zijn kunnen, bijvoorbeeld het uit het niets verschijnen van een eenhoorn als ik daarom vraag die door meerdere mensen gezien wordt. Dan nog is het geen sluitend bewijs maar dan ga ik er heel serieus rekening mee houden.
Dan is alsnog de vraag wat de aard van god zou zijn en of deze god het aanbidden waard is.
Ik geloof al wel in ''god''quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok, maar wat zou er moeten gebeuren zodat je nongeloof in hem veranderd naar geloof?
the fuck doe je hier daaaaannn??!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik geloof al wel in ''god''
Alleen de meeste mensen geloven in een soort witte baardaap kerstman look-a-like die ze vooral herinneren uit de kinderbijbel of van schooltv.
Of Bruce Almighty natuurlijk.
Net alsof alleen mensen die niet in god geloven, mogen posten in dit topic?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef Daskaar het volgende:
[..]
the fuck doe je hier daaaaannn??!!!
![]()
wat houdt jouw God in?
komop was een geintje, je weet toch!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Net alsof alleen mensen die niet in god geloven, mogen posten in dit topic?
Mijn god is onze god, en is het leven zelf zeg maar.
Dat zul je wel heel vreemd vinden, maar zo bekijk ik god.
En teken. Bijvoorbeeld dat m'n tv NU vanzelf aan gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef Daskaar het volgende:Dus is mijn vraag wat zou voor jou moeten gebeuren zodat je in Hem geloven zal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |