Die groepsknuffels zie ik dan wel weer zitten ja. Chipkniploos Anonymous?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ikke. Wat fijn om eindelijk eens een lotgenoot te ontmoeten, ik voelde altijd zo´n onbestemde leegte in mezelf. Zullen we meeten en een clubje beginnen voor lotgenoten? Met praatsessies en groepsknuffels en zulks.
Gewoon vragen komt niet in je op?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een andere reden verzinnen om mij aan jouw tetters te laten zitten
Pics van je tieten aub.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon vragen komt niet in je op?
Wat lief!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe het altijd nog wel hoor, kleine moeite. Maar 3 artikelen is de grens 3 of meer is wachten
Neequote:
En als ik nu 4 tubes Zaanse (quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe het altijd nog wel hoor, kleine moeite. Maar 3 artikelen is de grens 3 of meer is wachten
Mevrouw vond het ook nodig om te zeggen dat m'n jurkje veel te kort was en m'n hakken te hoog en dat we hier niet op de wallen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan €16,75 afrekenen met alleen muntjes van kleiner dan 1 euro
Zei ze het zo, of begon ze heel hard naar je te wijzen en HOERRRRRRRRRRR te roepen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mevrouw vond het ook nodig om te zeggen dat m'n jurkje veel te kort was en m'n hakken te hoog en dat we hier niet op de wallen zijn.
De cassiere en ik begonnen tegelijkertijd te protesteren.
Mag ik zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euh.....wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mevrouw vond het ook nodig om te zeggen dat m'n jurkje veel te kort was en m'n hakken te hoog en dat we hier niet op de wallen zijn.
Nee, ze zei het zo. Mens was de hele rij al aan het klagen over alles en iedereen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ze het zo, of begon ze heel hard naar je te wijzen en HOERRRRRRRRRRR te roepen?
Ten zij het voor 10uur in de ochtend is. Dan moet iedereen uit me buurt blijven en al helemaal niet praten tegen me!quote:
Hangt van me bui af. Het is natuurlijk wel meer dan 3! Dus twijfel gevalquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
En als ik nu 4 tubes Zaanse () mayonaise heb?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Die groepsknuffels zie ik dan wel weer zitten ja. Chipkniploos Anonymous?
Ook niet als ze een kapotte stofzuiger hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Ten zij het voor 10uur in de ochtend is. Dan moet iedereen uit me buurt blijven en al helemaal niet praten tegen me!
En ik?quote:
Wat leuk, die in azijn ingelegde mensen. Ze moeten alleen niet uit de weckpot glibberen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zei het zo. Mens was de hele rij al aan het klagen over alles en iedereen.
Pardon?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhm huh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ook niet als ze een kapotte stofzuiger hebben?
Zodra ik nieuwe foto's heb krijg jij ze direct te zienquote:
Klootzak!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ten zij het voor 10uur in de ochtend is. Dan moet iedereen uit me buurt blijven en al helemaal niet praten tegen me!
[..]
Hangt van me bui af. Het is natuurlijk wel meer dan 3! Dus twijfel geval
Pics, NU!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oude mensen, vergane glorie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat leuk, die in azijn ingelegde mensen. Ze moeten alleen niet uit de weckpot glibberen.
*ahum, kuch* En ik?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik nieuwe foto's heb krijg jij ze direct te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |