Ik kan dit niet bevestigen. Alleen de toiletten bij tankstations zijn wel verbeterd. In duitsland zijn ze über. Met van die ronddraaiende toiletbrillen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde even melden dat de kwaliteit van de Nederlandse snelwegtoiletten verbetert.
Sommigen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde even melden dat de kwaliteit van de Nederlandse snelwegtoiletten verbetert.
Rondjes draaien terwijl je zit te poepen om meer esthetische waarde aan je bolus toe te voegen! Wiiiiiiiii!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan dit niet bevestigen. Alleen de toiletten bij tankstations zijn wel verbeterd. In duitsland zijn ze über. Met van die ronddraaiende toiletbrillen..
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rondjes draaien terwijl je zit te poepen om meer esthetische waarde aan je bolus toe te voegen! Wiiiiiiiii!!!!
Novum zegt datquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan dit niet bevestigen. Alleen de toiletten bij tankstations zijn wel verbeterd. In duitsland zijn ze über. Met van die ronddraaiende toiletbrillen..
Dat hebben sommige pompstations in Nederland ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
Kost wel 50 cents maar daar krijg je dan weer een bonnetje van.
Eens!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Kreator het volgende:
Als het daardoor schoner is, vind ik dat geen enkel probleem overigens.
Ghehe herkenbaar welquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan betalen voor wc's, maar dat is meer omdat ik nooit contant geld heb.Ik pin overal en alles.
Als je een auto hebt, zorg je gewoon dat er altijd een beetje kleingeld in een vakje ligt. Opgelost.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan betalen voor wc's, maar dat is meer omdat ik nooit contant geld heb.Ik pin overal en alles.
Dat sowieso en niet alleen voor een eventueel toiletbezoek. Parkeergeld is ook altijd handig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een auto hebt, zorg je gewoon dat er altijd een beetje kleingeld in een vakje ligt. Opgelost.
Ik ben begonnen met het drinken van zwarte koffie (ivm hoeveelheden). Dit is geen succes..
Dat is toch chip bijna overal? In Rotterdam tenminste.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso en niet alleen voor een eventueel toiletbezoek. Parkeergeld is ook altijd handig.
Wordt steeds meer chip ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch chip bijna overal? In Rotterdam tenminste.
Wil je erover praten?quote:
Ja, heb ik het juiste topic ervoor gevonden? Zijn hier nog meer mensen die hun chip nog nooit hebben gebruikt?quote:
Ja, ikke. Wat fijn om eindelijk eens een lotgenoot te ontmoeten, ik voelde altijd zo´n onbestemde leegte in mezelf. Zullen we meeten en een clubje beginnen voor lotgenoten? Met praatsessies en groepsknuffels en zulks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, heb ik het juiste topic ervoor gevonden? Zijn hier nog meer mensen die hun chip nog nooit hebben gebruikt?
En dan ¤16,75 afrekenen met alleen muntjes van kleiner dan 1 euroquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, de tijd dat je met een of twee boodschappen even snel voor mocht is voorbij.
Nu baal ik dat ik hem wel al heb gebruiktquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ikke. Wat fijn om eindelijk eens een lotgenoot te ontmoeten, ik voelde altijd zo´n onbestemde leegte in mezelf. Zullen we meeten en een clubje beginnen voor lotgenoten? Met praatsessies en groepsknuffels en zulks.
Dan moeten we maar een andere reden verzinnen om mij aan jouw tetters te laten zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik hem wel al heb gebruikt
Ik doe het altijd nog wel hoor, kleine moeite. Maar 3 artikelen is de grens 3 of meer is wachtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, de tijd dat je met een of twee boodschappen even snel voor mocht is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |