Daar denkt de baas anders over snapt u?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan mag je de weg dus niet op. Ben je niet goed wijs of zo?
Daar denkt de baas anders over? Als de baas jou de weg op stuurt terwijl je maar 2 uur slaap hebt gehad, dan is je baas een mongool. En jij net zo goed als je met zo weinig slaap de weg op gaat. Stel je veroorzaakt een ongeluk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:52 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daar denkt de baas anders over snapt u?
Als je het over mij hebt moet ik je helaas teleurstellen, dit is mijn enige nick die ik hier ooit gehad heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
in vorige topic , zei die er is hier niet veel veranderd waardoor ik al zoiets had oh die kwam schijnbaar veel vroeger, en gewoon ook een beetje door schrijfstijl.
Plus dat ik hem heel lang niet gezien heb en altijd wel een beetje het idee had die duikt wel weer op.
Dan moeten we de verzekering maar even bellen lijkt me zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar denkt de baas anders over? Als de baas jou de weg op stuurt terwijl je maar 2 uur slaap hebt gehad, dan is je baas een mongool. En jij net zo goed als je met zo weinig slaap de weg op gaat. Stel je veroorzaakt een ongeluk?
Idioot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dan moeten we de verzekering maar even bellen lijkt me zo.
O nee hequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Huh@ boulevard nieuws Wham reunie ???
Dat zou grappig zijn![]()
ah okquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt moet ik je helaas teleurstellen, dit is mijn enige nick die ik hier ooit gehad heb.
Dat was al langer bekend.quote:
quote:
't is idd wel tenenkrommend fout ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou juist leuk zijn, wham is leuk fout
Oke. En rij tegen een paal of zo, niet tegen een personenauto.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:00 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend.
[..]
![]()
En nou ga ik maar eens op geen zin om in de ochtend in de spits te staan
Ik lust het niet maar ik heb het ook nodig!!quote:
Doen! Goedemorgen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust het niet maar ik heb het ook nodig!!
Nee!quote:
Goedenmorgen lekker dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |