Trusten Snarf!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik duik mn bed in, kop thee erbij en morgen vroeg op, gaat vanaf de middag stormen =( en (volgens planning) ben ik tot 5 uur buiten, dus ga proberen een uur eerder binnen te zijn, zodat ik eerder mn warme/droge jogging broek aan kan!
Kun je die opvouwen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geld geboden op een vouwfiets.
truste kof! (en de rest!)quote:
Fiets kopen spuitbussen van de action en leef je uit...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een punkie omafiets met allerlei verschillende kleuren
Midlife crisis on a budgetquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Oke.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Klinkt wel gaaf. Ga je zelf verven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
En wie moet dat dan zijn? ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
He ik heb een vermoeden wie die Michel is
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Hanako het volgende:
Moet dadelijk aan het werk helemaal geen zin in
Ik heb ook veel verschillende namen gehad op dit forumquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is mijn vermoeden maar als ik het zo lees is het iemand die hier vaak kwam maar met een andere naam en ergens zou het me niet verbazen als het Mpj is
Vracht vervoer... Nog zo gezegd dat ik niet meer in een vrachtwagen zou stappen nood breekt wetquote:
Waar, linkje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is mijn vermoeden maar als ik het zo lees is het iemand die hier vaak kwam maar met een andere naam en ergens zou het me niet verbazen als het Mpj is
Rijden voor je werk lijkt me wel tof eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik heb ook veel verschillende namen gehad op dit forum
[..]
Vracht vervoer... Nog zo gezegd dat ik niet meer in een vrachtwagen zou stappen nood breekt wet
Op zich wel enkel heb ik de gewoonte om 24/7 door te werken dus heb misschien 2 uur slaap gehad... Als het mis gaat lees je het wel op de FP van FOK!.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijden voor je werk lijkt me wel tof eigenlijk.
Ja dan mag je de weg dus niet op. Ben je niet goed wijs of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
Op zich wel enkel heb ik de gewoonte om 24/7 door te werken dus heb misschien 2 uur slaap gehad... Als het mis gaat lees je het wel op de FP van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |