Maar je kan je wel als een vuige slet gedragen toch bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks! Je kent mijn jurkjes, die zijn alles behalve sletterig of hoerig.
Niks mis met hoerig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
Niks! Je kent mijn jurkjes, die zijn alles behalve sletterig of hoerig.
Dat kan ik wel, jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je kan je wel als een vuige slet gedragen toch bij mij in de buurt?
In de slaapkamer niet nee, buiten op straat wel.quote:
Tenzij je een hoer bent. Dan kan het weer wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de slaapkamer niet nee, buiten op straat wel.
maar dan klinkt het anders:quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij je een hoer bent. Dan kan het weer wel.
Ja maar dat ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij je een hoer bent. Dan kan het weer wel.
Tuurlijk welquote:
Jij laat je een domper aanpraten door een rimpelsourus met geheugenverlies die de hele dag denkt "vroeger was alles beter" en bij elke stap die ze zet haar luier kan horen kraken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, dat was weer een domper. Ik vind juist dat ik er leuk uit zie.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
maar dan klinkt het anders:
"zozo, jongedame. Wat zie jij er professioneel uit!"
Oefenen, oefenenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik ook dood zijn na twee rondjes ja.
Als het rondje 200 meter was ook, overigens.
Rond de 20 minuten als je de tijd erbij optelt dat ik met kramp in mijn zij op het bankje lagquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe snel heb je de 2 rondjes gelopen?
Ik heb meer dan genoeg koffie op voor de week geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen. Oh, eerst ff een bak koffie
Nee, want ik zie er wel leuk uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij laat je een domper aanpraten door een rimpelsourus met geheugenverlies die de hele dag denkt "vroeger was alles beter" en bij elke stap die ze zet haar luier kan horen kraken?
Niet de moeite waard om daar iets van aan te trekken gekkie!
Zou je het een afknapper vinden als het wel zo was?quote:
Héquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen. Oh, eerst ff een bak koffie
Hahaha hoeveel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg koffie op voor de week geloof ik
Als je een echte hoer was? Nu ja, het zou in elk geval duur worden....quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
Zou je het een afknapper vinden als het wel zo was?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een echte hoer was? Nu ja, het zou in elk geval duur worden.....
Ah joh.quote:
6 dubbele espersso´squote:
Wat een complimentquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een echte hoer was? Nu ja, het zou in elk geval duur worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |