quote:
Ik zit in de busquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Waar halen ze het lef vandaan!!
Tevens pics aub
Daar denk ik nog even over naquote:
Vast niet de hele dag!quote:
quote:
Huppel en ik hebben een verstandhouding. She shows me hers if I show her mine.quote:
Waar hebben jullie het in gods naam over?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
En deze binnen twee jaar na aanschaf kapot is gegaan!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel en ik hebben een verstandhouding. She shows me hers if I show her mine.
GARANTIE GODVERDOMME!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in gods naam over?
quote:
Ja heuj, daar kan ik natuurlijk niet tegen op he? Ik heb geen epische tettersquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel en ik hebben een verstandhouding. She shows me hers if I show her mine.
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Die groepsknuffels zie ik dan wel weer zitten ja. Chipkniploos Anonymous?
Wil je ook lid worden van ons clubje?quote:
Hoe groot is het park?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
Twee rondjes in het park gelopen en nu al weer kapot![]()
Goedemorgen
Wat weet zo'n oud wijf er nou van!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, dat was weer een domper. Ik vind juist dat ik er leuk uit zie.
Ja dat is mijn werk ja, maar ik spreek geen klanten. Het enige gezeilquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
GARANTIE GODVERDOMME!
Dacht dat dat jouw roeping was
Er is niks episch aan jou?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik wacht geduldig af
[..]
Ja heuj, daar kan ik natuurlijk niet tegen op he? Ik heb geen epische tetters
Niks! Je kent mijn jurkjes, die zijn alles behalve sletterig of hoerig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet zo'n oud wijf er nou van!!
Dus gewoon naast je neerleggen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks! Je kent mijn jurkjes, die zijn alles behalve sletterig of hoerig.
Lidmaatschap betalen met chipknip?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van ons clubje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |