Duidelijk gevalletje van PDD-NOSquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Potverdrieduppies beste medeklagers,
Krijg ik net van de baas te horen dat we er handjes bij krijgen op de werkplaats. Allemaal leuk en aardig, maar zo goed kan ik helemaal niet tegen veranderingen. Zal je zien is het zo'n onbekend figuur van buiten met allemaal eigenzinnige ideeën, of zo iemand met een kort kapsel, of iemand met groen haar of tatoes.
Naja we zullen het wel zien, maar ik vind het maar wat spannend.
Gr,
Pharkus
link naar vacature: We zoeken een nieuwe mod voor KLB ib4 spam
En je referenties... ONZ dan heb je teveel gevoel voor humor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ze hebben me al gevraagd, ik heb het afgewezen (op basis van te laag salaris). Vandaar deze openlijke vacature.
Mijn baas zal je brief wel zien verschijnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben cynisch genoeg en ik haat iedereen, maak ik nu kans?
Macht is de shit toch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet je nog langer op FOK! vertoeven elke dag... En dan al die nare posts deleten van mensen die lelijk doen, en boze PMs sturen naar mensen terwijl ze toch niet luisteren. Een zeer ondankbare job lijkt me dat...
Dat is in dit geval evenveel als het brutosalaris. Goede deal dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is het nettosalaris per maand?
Ken jij mij nogquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er gaat geen belletje rinkelen, sorry. Bij je kloonaccounts ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |