Idd, een relatie is gebaseerd op vertrouwen en op onzekerheid knappen sowieso de meeste vrouwen af. Dus vertrouw haar gewoon en mocht ze dat vertrouwen toch schenden is ze het niet waard om je vriendin te zijn. Maar een pluspunt is idd al dat ze er gewoon eerlijk over is en niet stiekem met die jongens afspreekt enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef Scuidward het volgende:
Je moet niet denken. Beetje vertrouwen kan geen kwaad toch. Je kan die jongens wel niet vertrouwen maar als er iets gebeurd zal je vriendin of afwijzen of mee gaan. Wijst ze af is er niks aan de hand, gaat ze mee is ze het niet meer waard om je vriendin te zijn.
Punt is, is ze eerlijk tegenover jou.
Én daar hebben we het standaard smoesje van mensen die hun vriend(in) niet vertrouwen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Tintintinkin het volgende:
Het is niet dat ik haar niet vertrouw maar meer die jongens niet!
Mwoa. De helft van mijn vrienden is van het vrouwelijke geslacht maar wellicht ben ik al wat volwassener en zijn jonge jongens inderdaad primair gericht op geslachtsgemeenschap. Ze kan wel 100x tegen je zeggen dat je de ware bent maar het doet je dus helemaal niks. Meestal moet zoiets wel voldoende zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef Tintintinkin het volgende:
Nou ik vroeg het haar eerlijk gezegd, en ik weet gewoon hoe die jongens zijn..Ze zeggen ik ben vriend, tuurlijk ze willen 1 op 1 afspreken omdat ze vriend zijn? Dan ben je of gay of je vind haar iets, en als ze zich als ''vriend'' voordoen is het makkelijker om goed te praten met haar omdat ze niets meer erbij voorstelt, tot ze opeens...ja of ben ik nou dom aan het denken?:P
Ze zegt zo vaak tegen me per dag dat ik de ware en enige ben, maar ik weet het niet...Ik zeg dit ook eerlijk ten dr dat waardeert ze maar ze wordt wel een beetje moe ervan dus ik zeg het niet meer
Idd, als je je vriendin kunt vertrouwen dan zal zij die jongens wel van zich af slaan als er wat gebeurt hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Én daar hebben we het standaard smoesje van mensen die hun vriend(in) niet vertrouwen.
Zeg datquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, als je je vriendin kunt vertrouwen dan zal zij die jongens wel van zich af slaan als er wat gebeurt hoor
Vind het wel erg dat je als je 20 bent nog zo onzeker bent hoor. Dacht dat je iets van 15 was ofzo
Na een maandje al zo onzeker wat ze met andere jongens doet? Goeie relatie wordt het danquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Tintintinkin het volgende:
nou dat is rotte ervan, we kennen elkaar nu een maandje? Klikt goed en ging heel snel we zijn beide 20, maar alsnog ik denk het ging zo makkelijk dit, dan zal dat bij andere jongens ook wel zo makkelijk kunnen..
Seks is voor alle leeftijden zeggen ze he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Helemaal omdat in de OP staat dat ze ondanks hun leeftijd nog niet met seks bezig zijn
Dat heet karmaquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Tintintinkin het volgende:
Nee 20 maar ik weet uit ervaring hoe makkelijk het is om een meisjes hart te winnen eigenlijk..Je moet haar laten smelten, dat kunnen al me vrienden heel makkelijk en dat doen ze ook met meerdere, ik was ooit ook zo maar ik zag in dat ik meisjes kwetste en voelde me heel rot er over. Daarna werd ik serieus en werd ik gekwetst door iemand die vreemdging...
Het is gewoon zo dat ik denk: Die jongens zijn slim die hebben hun tactiek wel, rustig en voorzichtig stap voor stap dan komt het wel (althans vroeger bij mij) nu ben ik steeds bang dat zoiets gebeurd. Want ik weet dat jongens niet zomaar vrienden zijn met meisjes, dat is vaak een meisje leuk vinden maar voorzichtig en langzaam aanvallen ipv snel en direct
Ze zijn 20quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
"Je bent de ware."13 jaar en dan zulke dingen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |