abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113158990
"Ik heb sinds kort een vriendinnetje nu, we zijn heel close en ze is superlief en gevoelig. We zijn beide absoluut ondanks onze leeftijd niet met seks bezig, gewoon met de relatie zelf en de mooie momenten. Ze heeft zelf ook weinig ervaring en zoent ook niet snel met jongens.

Nu mag ze er best zijn en heeft ze een hoop jongensvrienden. Dat vind ik niet erg, maar ik ben vroeger gekwetst en ben dus onzeker hierdoor. Als bv. een jongen 1 op 1 wil afspreken met haar wordt ik daar boos om, ik zeg dan: Als een jongen 1 op 1 wil is het geen vriend klaar..Je mag wel maar weet dat hij misschien meer wilt.

Nu komen er vrienden boven water waar ze mee praat: ik mis jou ook we gaan binnenkort leuke dingen doen samen! En dan zegt ze ik ga meer met boys om dan met meisjes, en ze zegt ik ben alleen van jouw! ik zal niks doen en ik ben toch gek op jou!

Alsnog ik ben gewoon bang voor het volgende: Dat er een jongen haar leuk vind ze zijn samen en ze bouwen een band op en er gebeurd iets... Het is niet dat ik haar niet vertrouw maar meer die jongens niet!

Wat moet ik doen? Verbieden? Dat wil ik niet..Stressen? Ook niet, helppp hoe moet ik denken?"
jaja
pi_113159065
Wachten tot je 17 bent
pi_113159066
Doe niet zo moeilijk, als jij haar niet vertrouwt dan is dat jouw probleem, niet het hare.
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:49 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_113159086
Je moet niet denken. Beetje vertrouwen kan geen kwaad toch. Je kan die jongens wel niet vertrouwen maar als er iets gebeurd zal je vriendin of afwijzen of mee gaan. Wijst ze af is er niks aan de hand, gaat ze mee is ze het niet meer waard om je vriendin te zijn.

Punt is, is ze eerlijk tegenover jou.
pi_113159146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef Scuidward het volgende:
Je moet niet denken. Beetje vertrouwen kan geen kwaad toch. Je kan die jongens wel niet vertrouwen maar als er iets gebeurd zal je vriendin of afwijzen of mee gaan. Wijst ze af is er niks aan de hand, gaat ze mee is ze het niet meer waard om je vriendin te zijn.

Punt is, is ze eerlijk tegenover jou.
Idd, een relatie is gebaseerd op vertrouwen en op onzekerheid knappen sowieso de meeste vrouwen af. Dus vertrouw haar gewoon en mocht ze dat vertrouwen toch schenden is ze het niet waard om je vriendin te zijn. Maar een pluspunt is idd al dat ze er gewoon eerlijk over is en niet stiekem met die jongens afspreekt enzo :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:45:51 #6
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_113159221
Nederlands leren. Dat zou ik doen als ik jou was.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_113159283
Nou ik vroeg het haar eerlijk gezegd, en ik weet gewoon hoe die jongens zijn..Ze zeggen ik ben vriend, tuurlijk ze willen 1 op 1 afspreken omdat ze vriend zijn? Dan ben je of gay of je vind haar iets, en als ze zich als ''vriend'' voordoen is het makkelijker om goed te praten met haar omdat ze niets meer erbij voorstelt, tot ze opeens...ja of ben ik nou dom aan het denken?:P

Ze zegt zo vaak tegen me per dag dat ik de ware en enige ben, maar ik weet het niet...Ik zeg dit ook eerlijk ten dr dat waardeert ze maar ze wordt wel een beetje moe ervan dus ik zeg het niet meer
jaja
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:47:02 #8
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113159293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Tintintinkin het volgende:
Het is niet dat ik haar niet vertrouw maar meer die jongens niet!
Én daar hebben we het standaard smoesje van mensen die hun vriend(in) niet vertrouwen. :')
pi_113159297
Hoe lang ken je haar al?
En hoe oud zijn jullie dan?
pi_113159384
nou dat is rotte ervan, we kennen elkaar nu een maandje? Klikt goed en ging heel snel we zijn beide 20, maar alsnog ik denk het ging zo makkelijk dit, dan zal dat bij andere jongens ook wel zo makkelijk kunnen..
jaja
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:48:44 #11
203089 Scuidward
pi_113159388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef Tintintinkin het volgende:
Nou ik vroeg het haar eerlijk gezegd, en ik weet gewoon hoe die jongens zijn..Ze zeggen ik ben vriend, tuurlijk ze willen 1 op 1 afspreken omdat ze vriend zijn? Dan ben je of gay of je vind haar iets, en als ze zich als ''vriend'' voordoen is het makkelijker om goed te praten met haar omdat ze niets meer erbij voorstelt, tot ze opeens...ja of ben ik nou dom aan het denken?:P

Ze zegt zo vaak tegen me per dag dat ik de ware en enige ben, maar ik weet het niet...Ik zeg dit ook eerlijk ten dr dat waardeert ze maar ze wordt wel een beetje moe ervan dus ik zeg het niet meer
Mwoa. De helft van mijn vrienden is van het vrouwelijke geslacht maar wellicht ben ik al wat volwassener en zijn jonge jongens inderdaad primair gericht op geslachtsgemeenschap. Ze kan wel 100x tegen je zeggen dat je de ware bent maar het doet je dus helemaal niks. Meestal moet zoiets wel voldoende zijn ;) ga anders een boek lezen, free your mind.
pi_113159393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Én daar hebben we het standaard smoesje van mensen die hun vriend(in) niet vertrouwen. :')
Idd, als je je vriendin kunt vertrouwen dan zal zij die jongens wel van zich af slaan als er wat gebeurt hoor :')

Vind het wel erg dat je als je 20 bent nog zo onzeker bent hoor. Dacht dat je iets van 15 was ofzo :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:49:48 #13
203089 Scuidward
pi_113159442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, als je je vriendin kunt vertrouwen dan zal zij die jongens wel van zich af slaan als er wat gebeurt hoor :')

Vind het wel erg dat je als je 20 bent nog zo onzeker bent hoor. Dacht dat je iets van 15 was ofzo :')

Zeg dat :P
pi_113159472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Zeg dat :P
Helemaal omdat in de OP staat dat ze ondanks hun leeftijd nog niet met seks bezig zijn :')
pi_113159476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Tintintinkin het volgende:
nou dat is rotte ervan, we kennen elkaar nu een maandje? Klikt goed en ging heel snel we zijn beide 20, maar alsnog ik denk het ging zo makkelijk dit, dan zal dat bij andere jongens ook wel zo makkelijk kunnen..
Na een maandje al zo onzeker wat ze met andere jongens doet? Goeie relatie wordt het dan :+
En een beetje raar dat jullie niet zo veel met seks bezig zijn, maar ik zie dat jullie pas een maand hebben.
Niet zo onzeker, ze heeft niet voor niks voor jou 'gekozen'
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:51:12 #16
203089 Scuidward
pi_113159501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Helemaal omdat in de OP staat dat ze ondanks hun leeftijd nog niet met seks bezig zijn :')
Seks is voor alle leeftijden zeggen ze he.
pi_113159530
verbieden natuurlijk, dan weet je 1 ding zeker.

--> :W

vertrouw haar of break it up.
pi_113159547
Nee 20 maar ik weet uit ervaring hoe makkelijk het is om een meisjes hart te winnen eigenlijk..Je moet haar laten smelten, dat kunnen al me vrienden heel makkelijk en dat doen ze ook met meerdere, ik was ooit ook zo maar ik zag in dat ik meisjes kwetste en voelde me heel rot er over. Daarna werd ik serieus en werd ik gekwetst door iemand die vreemdging...

Het is gewoon zo dat ik denk: Die jongens zijn slim die hebben hun tactiek wel, rustig en voorzichtig stap voor stap dan komt het wel (althans vroeger bij mij) nu ben ik steeds bang dat zoiets gebeurd. Want ik weet dat jongens niet zomaar vrienden zijn met meisjes, dat is vaak een meisje leuk vinden maar voorzichtig en langzaam aanvallen ipv snel en direct
jaja
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:52:12 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_113159559
"Je bent de ware."

:') 13 jaar en dan zulke dingen zeggen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_113159576
Jullie zijn nog geen 20, kennen elkaar een maandje en zij noemt jou "de ware"? Of trolltopic (grote kans, enige topic) of ronduit apart. :P
pi_113159610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Tintintinkin het volgende:
Nee 20 maar ik weet uit ervaring hoe makkelijk het is om een meisjes hart te winnen eigenlijk..Je moet haar laten smelten, dat kunnen al me vrienden heel makkelijk en dat doen ze ook met meerdere, ik was ooit ook zo maar ik zag in dat ik meisjes kwetste en voelde me heel rot er over. Daarna werd ik serieus en werd ik gekwetst door iemand die vreemdging...

Het is gewoon zo dat ik denk: Die jongens zijn slim die hebben hun tactiek wel, rustig en voorzichtig stap voor stap dan komt het wel (althans vroeger bij mij) nu ben ik steeds bang dat zoiets gebeurd. Want ik weet dat jongens niet zomaar vrienden zijn met meisjes, dat is vaak een meisje leuk vinden maar voorzichtig en langzaam aanvallen ipv snel en direct
Dat heet karma :+
pi_113159637
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
"Je bent de ware."

:') 13 jaar en dan zulke dingen zeggen.
Ze zijn 20 :')
pi_113159647
Voor de haters, why zou je steeds aan seks denken? Wat boeit dat, niet elk meisje is al ontmaagd bij de 14e en dat ze voor mij koos zal ook wel te maken hebben dat ik niet zoals al die andere jongens haar als seks object zie, ik zeg ik wacht tot je klaar er voor bent en dat vindt ze heel fijn, wat zeuren jullie?

@ Lindgren je kan bijdehand doen maar ik denk dat jij geen vriendin hebt anders zit je niet de hele dag te kloten en te haten, maar maakt niks uit verder het was een normale vraag en al die haat doet me niks
jaja
pi_113159659
Ik geloof er geen zak van dat TS 20 jaar is :D
pi_113159695
Heb seks met haar. Ze wilt een man geen jongetje
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')