Wat draaide ie allemaal dan? Ben wel benieuwd..quote:Op zondag 24 juni 2012 03:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
+ Activator(Gevarieerd setje, ook wat oudere plaatjes)
Welcome to the record shopquote:Op zondag 24 juni 2012 11:34 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Wat draaide ie allemaal dan? Ben wel benieuwd..
Pfoe! Nee, helaas! Was wel dik!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Welcome to the record shop
Back in the days
Il mondo è mio
Oxygen
Threat to our existence
Crap Out (Jajox remix)
Summer Breeze
Noisecontrollers - Pillars of Creation
Waren nog een paar oudjes bij trouwens, Robuust weet jij dr nog wat?
Coonequote:Op zondag 24 juni 2012 13:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een dik feest weer zeg. Coone viel best mee eigenlijk..
Klinkt absoluut een stuk beter als het Anthem van de NL editie!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:21 schreef NLS04 het volgende:
Volgens de reacties is de producer hiervan 13 jaar oud.. Naar mijn idee in ieder geval een betere plaat dan het officiële anthem
Deze klinkt ook lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Klinkt absoluut een stuk beter als het Anthem van de NL editie!
*meteen downloaden gaat*
zoals beloofd, korte variant:quote:rest van het verslag volgt morgen![]()
Een + voor het geluid op de Red?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals beloofd, korte variant:
++ weertje
+ geluid in de Blue / Red / U.V.
+ Alphaverb
+ Isaac
+ gezelligheid
- hitte in de Blue
---- parkeerplaats chaos
ik vind hem zo gek nog niet eigenlijk..die vocals, tja..maar er zit wel een soort van drive in waar ik iets mee kan.quote:
afgezien van dat het gedreun van de bas soms boven de melodie etc. uitkwam, heb ik me (vooraan) prima vermaakt tijdens de setjes die ik mee heb meegepakt daarquote:
Wellicht dat het vooraan beter was, verder was het geluid daar iig een drama, meeste werd weggeblazen en af en toe kwam er wat hard maar schel geluid door. Gelukkig maar heel even geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat het gedreun van de bas soms boven de melodie etc. uitkwam, heb ik me (vooraan) prima vermaakt tijdens de setjes die ik mee heb meegepakt daar![]()
dat zeker! dat hadden wij ook toen we wat naar achteren gingen tijdens Coone/eindshow. afhankelijk van de wind hoorde je ineens wat meer, of juist bijna niksquote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wellicht dat het vooraan beter was, verder was het geluid daar iig een drama, meeste werd weggeblazen en af en toe kwam er wat hard maar schel geluid door. Gelukkig maar heel even geweest
Pffff, dat is wel ziekquote:Op zondag 24 juni 2012 10:21 schreef NLS04 het volgende:
Volgens de reacties is de producer hiervan 13 jaar oud.. Naar mijn idee in ieder geval een betere plaat dan het officiële anthem
Heb zitten meeluisteren met de stream, maar vond 't echt waanzinnig vetquote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef 16meter het volgende:
Crypsis live... wat een aanfluiting! Die man is bij deze ook afgeschreven.
Idd jammerquote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Coone_
Ik bedoel, draait ie een leuk plaatje (D.W.X), blijkt het opeens een vage, saaie edit te zijnNee, gewoon nee.
What?! Dope, Energy, Crowd, EVIL(?!?!?!), Bass, Extreme, Loud?quote:
Damn, 13 jaar en al zo`n track neerzetten. Naam om in de gaten te houdenquote:
Het is illegal ipv evil.. volgens mij kon hij geen zinnig woord bedenken want illegal slaat natuurlijk nergens op bij decibel :pquote:Op maandag 25 juni 2012 00:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
What?! Dope, Energy, Crowd, EVIL(?!?!?!), Bass, Extreme, Loud?
Dat is dus Decebel? of hoor ik iets verkeerd?
Ik denk eerder: "het feit dat een 13 jarige een acceptabele track kan maken toont aan hoe ver het allemaal versimpeld is in de afgelopen jaren."quote:Damn, 13 jaar en al zo`n track neerzetten. Naam om in de gaten te houden
Oh, illegal.. Haha. Klikt als evil.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het is illegal ipv evil.. volgens mij kon hij geen zinnig woord bedenken want illegal slaat natuurlijk nergens op bij decibel :p
[..]
Ik denk eerder: "het feit dat een 13 jarige een acceptabele track kan maken toont aan hoe ver het allemaal versimpeld is in de afgelopen jaren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |